- یک چی بگم ؟
جالبه از زمان حمله آمریکا و اسراییل هیچ کسی جاویدنام* نشده!
جاویدنام فقط برای اوناییه که موقع بالا رفتن از دیوار پاسگاه کشته میشن؟
#فور
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
آماده سازی جایگاهِ پیکرِآقایِ شهیدمون :) | @seyedebram |
آماده سازی جایگاهِ پیکرِآقایِ شهیدمون :)
| @seyedebram |
🔻چرا هنرپیشه ها و سلبریتی ها، در مقابل تجاوز اسرائیل و آمریکا لال شده اند و حرفی نمی زنند؟
چرا عزادار کودکان میناب و مردم نیستند؟
مجموعه پوسترِ خلاقانهٔ، چرا لال شدی؟!
| @seyedebram |