از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل.
اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛
.
-من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم
سخت کاریست ولی من به همین کار خوشم-
.
-سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید.
+دکه تلفنی مون | @dakedel📞
•کپی؟ سنجاق ..
+رسانه اختصاصی شهید +
🔻چرا هنرپیشه ها و سلبریتی ها، در مقابل تجاوز اسرائیل و آمریکا لال شده اند و حرفی نمی زنند؟
چرا عزادار کودکان میناب و مردم نیستند؟
مجموعه پوسترِ خلاقانهٔ، چرا لال شدی؟!
| @seyedebram |