آسِیدْاِبرآهیم؛
دومین روایتم برای آقایِ شهیدمون هم زیربارون شدید بود :)
سومین روایتم برای آقای شهیدمون هم دم غروب و اذان بود :)
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتی هوش مصنوعی هم اینقدر قشنگ از آقامون میگه :)
| @seyedebram |
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ازاولِ مجلس شهدارا چیدند ..
| @seyedebram |
نهال درخاک می نشیند ؛
بی آن قامت رعنا !
و بهار،دلتنگ تر از همیشه آغازخواهدشد .
| @seyedebram |
و این قاب ، رهبری همه جانبه رو به قاب کشید !.
+ کاملترین محتوا:
| @seyedebram |
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بلای جانِ یهودی؛
شــــــهـــــــاب و ســـــــــجیــــــــل است!
| @seyedebram |