eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
و زمین درحسرت نهال های به دست تو خواهد ماند .
ونگوگ مقاومتی نسخه ایران✅ | @seyedebram |
رفتیم کلاس هلال احمر .. 🥲 .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
دومین روایتم برای آقایِ شهیدمون هم زیربارون شدید بود :)
سومین روایتم برای آقای شهیدمون هم دم غروب و اذان بود :)
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتی هوش مصنوعی هم اینقدر قشنگ از آقامون میگه :) | @seyedebram |
نهال درخاک می نشیند ؛ بی آن قامت رعنا ! و بهار،دلتنگ تر از همیشه آغازخواهدشد . | @seyedebram |
و این قاب ، رهبری همه جانبه رو به قاب کشید !. + کاملترین محتوا: | @seyedebram |
حالم بهم میخوره ازاین جماعت!
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بلای جانِ یهودی؛ ش‍ــــــه‍ـــــــاب و س‍ـــــــــجی‍ــــــــل است! | @seyedebram |
امشب :)) | @seyedebram |