eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
- آقای قائمیان*همیشه دوست داشتم :)) | @seyedebram |
براتون میفرستم میخونید
▫️بیاید بخشهایی از اعتقادات صهیونیستها رو بخونیم: 📚 ترجمه بخش‌هایی از تلمود؛ 📖 (سوفِریم ۱۵): حتی بهترینِ گوییم‌ها (غیریهودیان) باید کشته شوند. 📖 (یِواموت ۹۸ آ): همه کودکان غیریهودی، حیوان هستند. 📖 (بابا مِتسیا ۱۱۴ ب): غیریهودیان انسان نیستند، بلکه چهارپایان‌اند. 📖 (جاد شاس ۲:۲): برای یک یهودی زنا جایز است، اما ازدواج با زن غیریهودی جایز نیست. 📖 (سِنهِدرین ۵۴ ب): برای یهودی رابطه جنسی با کودکی زیر نه سال جایز است. 📖 (توسِفوت یِواموت ۸۴ ب): غذا خوردن با غیریهودی، مانند غذا خوردن با سگ است. 📖 (بابا مِتسیا ۲۴ آ): اگر یهودی چیزی را پیدا کند که غیریهودی گم کرده است، الزامی به بازگرداندن آن ندارد. | @seyedebram |
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صدایِ گرشارضایی برای وطن و آقایِ شهیدمون :) | @seyedebram |
مداحی آنلاینمداحی آنلاین - نماهنگ بزن که خوب می‌زنی - مهدی رسولی.mp3
زمان: حجم: 7.5M
جدیدترین نماهنگ آقایِ رسولی برای عملیات وعده صادق 4 منتشر شد‌. - بزن که خوب می‌زنی ... دریا گواه ماست که فرعون نماندنی‌ست . داریم سوی معرکه پرواز می‌کنیم :) تو رستم تهتنی بزن که خوب میزنی! | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#خوانش_تا_وصال ▫️بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ: إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا لِ
▫️بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ: إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا لِيَغْفِرَ لَكَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِكَ وَمَا تَأَخَّرَ وَيُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَيْكَ وَيَهْدِيَكَ صِرَاطًا مُسْتَقِيمًا وَيَنْصُرَكَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِيزًا هُوَ الَّذِي أَنْزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَعَ إِيمَانِهِمْ ۗ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ وَكَانَ اللَّهُ عَلِيمًا حَكِيمًا لِيُدْخِلَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَيُكَفِّرَ عَنْهُمْ سَيِّئَاتِهِمْ ۚ وَكَانَ ذَٰلِكَ عِنْدَ اللَّهِ فَوْزًا عَظِيمًا وَيُعَذِّبَ الْمُنَافِقِينَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْمُشْرِكِينَ وَالْمُشْرِكَاتِ الظَّانِّينَ بِاللَّهِ ظَنَّ السَّوْءِ ۚ عَلَيْهِمْ دَائِرَةُ السَّوْءِ ۖ وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ وَلَعَنَهُمْ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَهَنَّمَ ۖ وَسَاءَتْ مَصِيرًا وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ وَكَانَ اللَّهُ عَزِيزًا حَكِيمًا إِنَّا أَرْسَلْنَاكَ شَاهِدًا وَمُبَشِّرًا وَنَذِيرًا لِتُؤْمِنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَتُعَزِّرُوهُ وَتُوَقِّرُوهُ وَتُسَبِّحُوهُ بُكْرَةً وَأَصِيلًا إِنَّ الَّذِينَ يُبَايِعُونَكَ إِنَّمَا يُبَايِعُونَ اللَّهَ يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ ۚ فَمَنْ نَكَثَ فَإِنَّمَا يَنْكُثُ عَلَىٰ نَفْسِهِ ۖ وَمَنْ أَوْفَىٰ بِمَا عَاهَدَ عَلَيْهُ اللَّهَ فَسَيُؤْتِيهِ أَجْرًا عَظِيمًا سَيَقُولُ لَكَ الْمُخَلَّفُونَ مِنَ الْأَعْرَابِ شَغَلَتْنَا أَمْوَالُنَا وَأَهْلُونَا فَاسْتَغْفِرْ لَنَا ۚ يَقُولُونَ بِأَلْسِنَتِهِمْ مَا لَيْسَ فِي قُلُوبِهِمْ ۚ قُلْ فَمَنْ يَمْلِكُ لَكُمْ مِنَ اللَّهِ شَيْئًا إِنْ أَرَادَ بِكُمْ ضَرًّا أَوْ أَرَادَ بِكُمْ نَفْعًا ۚ بَلْ كَانَ اللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيرًا بَلْ ظَنَنْتُمْ أَنْ لَنْ يَنْقَلِبَ الرَّسُولُ وَالْمُؤْمِنُونَ إِلَىٰ أَهْلِيهِمْ أَبَدًا وَزُيِّنَ ذَٰلِكَ فِي قُلُوبِكُمْ وَظَنَنْتُمْ ظَنَّ السَّوْءِ وَكُنْتُمْ قَوْمًا بُورًا وَمَنْ لَمْ يُؤْمِنْ بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ فَإِنَّا أَعْتَدْنَا لِلْكَافِرِينَ سَعِيرًا. +حاجت روا بشید:) | @seyedebram |
- معذرتها آماده شلیک ! ببخشید زدیم! ❌ ببخشید، اما زدیم! ✅ ببخشید، ولی بازم می‌زنیم ✅✅✅✅✅ | @seyedebram |
هدف بعدی مون : آب شیرین کن های بحرین ! 🇮🇷 | @seyedebram |
چی بگم دیگه شماهم لفت بدید