هفتمت شد آقاجون ؛
یعنی هفت روز گذشت از رفتنت ؟
یعنی دیگه آقانداریم ؟
بیانیه نداریم ؟
دیداررهبری نداریم؟
نامه رهبری هامون چی میشه ؟
سایت شما چی میشه ؟
یعنی دیگه سیدعلی نداریم ؟
یعنی تاابدیتیم شدیم ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وشش روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebram
وهفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی .
| @seyedebram |
ولی یک چیزی بگم ؟
برد رو ما دهه هشتادی ها کردیم!
هم شهید حججی ها ،
هم حاج قاسم ،
هم آسیدابراهیم ،
هم آقای عبداللهیان ،
هم سیدحسن ،
هم سردار حاجی زاده ،
هم .. هم آقایِ شهیدمون
رو دیدیم و چشیدیم:)
#فور
| @seyedebram |