eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
هفتمت شد آقاجون ؛ یعنی هفت روز گذشت از رفتنت ؟ یعنی دیگه آقانداریم ؟ بیانیه نداریم ؟ دیداررهبری نداریم؟ نامه رهبری هامون چی میشه ؟ سایت شما چی میشه ؟ یعنی دیگه سیدعلی نداریم ؟ یعنی تاابدیتیم شدیم .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وشش روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebram
وهفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebram |
چیزی نیست فقط داریم همه چی رو سرجاش میزاریم ✅ | @seyedebram |
ولی یک چیزی بگم ؟ برد رو ما دهه هشتادی ها کردیم! هم شهید حججی ها ، هم حاج قاسم ، هم آسیدابراهیم ، هم آقای عبداللهیان ، هم سیدحسن ، هم سردار حاجی زاده ، هم .. هم آقایِ شهیدمون رو دیدیم و چشیدیم:) | @seyedebram |
دم مون گرم! ولی ذاتِ چین :/ | @seyedebram |
تشیع پیکرشهید توفیق نشد برم :) 💔💔💔💔💔💔
یک چیزی بفرستم قول میدید گریه کنید ؟
- هفته پیش :)) | @seyedebram |
کسی مثل من با کسی مثل یزید* بیعت نمی کند . | @seyedebram |