eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
به دوست دختر می‌گن: پارتنر! به زِنا می‌گن: عشق! به همجنس‌بازی می‌گن: گرایش جنسی! به خدا می‌گن: کائنات! به مسلمان می‌گن: تروریست! به تروریست می‌گن: مظلوم! به بردگی نوین می‌گن: نظم نوین جهانی! به قانون جنگل می‌گن: روابط بین‌الملل! به خداباوران می‌گن: اُمل! به ازدواج می‌گن: بردگی! به برهنگی می‌گن: آزادی! به ... به ‌ خوش‌آمدید! | @seyedebram |
دلقکِ بلاگر*حالاخودش ازغزه بدترشده! | @seyedebram |
پس اینقدرنگیدجلسه حضوری بزارن ! .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
چرا نماندی ؟ ببینی که محمودت برایت مدح می‌خواند .. | @seyedebram |
ولی امشب قرارهست همه‌مون بشکنیم ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
خوش آنکه باتوهم شرح مشکلِ خود را .. به گریـــــــــه افتم و خالی کنم دلِ خود را ! | @seyedebram |
بعضیا عضو میشن چون فکر می‌کنند،کانالِ خبرِجنگِ !
ـــــــــ آغازمیکنیم عزاداری آقا و‌مولامون رو ؛ ـــــــــ
واین است شبِ قدرِجمهوری اسلامی ایران ؛ | @seyedebram |