پروردگارا !
ازهرکِ ، که از بندگانِ نیکِ توبوده است ،
خواستارم :
رزقِ مرا "شهادتِ درخدمت" قراربده .
| @seyedebram |
◾چرا اسمش علی است؟!
◾و چرا با یهودیها جنگید؟!
◾و چرا در ماه رمضان شهید شد؟!
◾و چرا پسرِ یک زن یهودی او را کشت؟!
◾و چرا بنیامیه در سوریه روی
◾ منبرها به او ناسزا میگفتند؟!
◾و چرا همهٔ انسان های غیر
◾متحجر برای او گریه کردند؟!
◾و چرا منحرفان از کشته شدن
◾ او خوشحال شدند
◾این داستان علی هاست . . ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
امشب به یادِتو قرآن را برسرخواهیم گذاشت ؛
وتوهم مارایادخواهی کرد ! :)
| @seyedebram |
ما به فدای آقایِ خامنه ای ؛
تا بوده ما فدای خامنه ای شدیم ؛
حال هم فدای نسل اوییم .
| @seyedebram |