eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
◾چرا اسمش علی است؟! ◾و چرا با یهودی‌ها جنگید؟! ◾و چرا در ماه رمضان شهید شد؟! ◾و چرا پسرِ یک زن یهودی او را کشت؟! ◾و چرا بنی‌امیه در سوریه روی ◾ منبرها به او ناسزا می‌گفتند؟! ◾و چرا همهٔ انسان های غیر ◾متحجر برای او گریه کردند؟! ◾و چرا منحرفان از کشته شدن ◾ او خوشحال شدند ◾این داستان علی هاست . . .. | @seyedebram |
شامِ غریبان اش هم غریب بود .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
امشب به یادِتو قرآن را برسرخواهیم گذاشت ؛ وتوهم مارایادخواهی کرد ! :) | @seyedebram |
شفاعت مان کنی آقا :)
« اللهم الرزقنا شهادت فی خدمتک »
- اللهم عجل لولیک فرج -
تا رسید به آقامون امام حسن جان ، خبر اعلام شد :)))))
مبارکه آقامون ؛ آقاجان ، آقامجتبی ، ما تماما فدای شما . | @seyedebram |
ما به فدای آقایِ خامنه ای ؛ تا بوده ما فدای خامنه ای شدیم ؛ حال هم فدای نسل اوییم . | @seyedebram |
چرا گریه می‌کنی این فقط یک عکسه ! .. | @seyedebram |
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چیشد که انقدر عاشقت شدیم؟ شماهم یه محبت عجیبی ناخودآگاه بهش پیدا کردید؟ | عضوشوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0