آسِیدْاِبرآهیم؛
_
امشب به یادِتو قرآن را برسرخواهیم گذاشت ؛
وتوهم مارایادخواهی کرد ! :)
| @seyedebram |
ما به فدای آقایِ خامنه ای ؛
تا بوده ما فدای خامنه ای شدیم ؛
حال هم فدای نسل اوییم .
| @seyedebram |
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چیشد که انقدر عاشقت شدیم؟
شماهم یه محبت عجیبی ناخودآگاه بهش پیدا کردید؟
#حسین_دارابی | عضوشوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوباره خامنهای؟
#کابوس_اسرائیل
| @seyedebram |