آسِیدْاِبرآهیم؛
ولی شبکه خاوران همیشه از آسیدابراهیم میذاره همیشه :))) ❤️🩹
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وهفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebra
وهشت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی پسرِعلی !
| @seyedebram |
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا کور شود هرآنکه نتواند دید
یکبار دگر جوان شده رهبر ما 🇮🇷
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_ آیتالله سیدمجتبی خامنهای/«ناگفتههایی از رهبر جدید انقلاب»
ازروزشهادت آقامون ، با خودم عهد کردم از استیکر [ نشون دهنده حس و حال ] مدتی استفاده نکنم ..
اما الان قدری که برای امام خامنه ای* مون خوشحالم که نمیشههههههه 😭💘
| @seyedebram |