eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
وهفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebra
وهشت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی پسرِعلی ! | @seyedebram |
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا کور شود هرآنکه نتواند دید یکبار دگر جوان شده رهبر ما 🇮🇷
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_ آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای/«ناگفته‌هایی از رهبر جدید انقلاب»
حواستون باشه .. | @seyedebram |
ازروزشهادت آقامون ، با خودم عهد کردم از استیکر [ نشون دهنده حس و حال ] مدتی استفاده نکنم .. اما الان قدری که برای امام خامنه ای* مون خوشحالم که نمیشههههههه 😭💘 | @seyedebram |
آخرم نفهمیدیم این «چین» خیر ما رو میخواد یا .. | @seyedebram |
گربه ای که ببر شد ! 🇮🇷 | @seyedebram |
۳۱۳ نفررررراخه🗿 | @seyedebram |
هدایت شده از کانال حسین دارابی
. 🔻ختم قرآن به نیابت سلامتی رهبرمون با خوندن تنها یک آیه همیشه شبهای قدر ١١۰۰ تا ختم قرآن با تک آیه‌هایی که میخوندید انجام میدادیم امسال هم این ختم‌های قرآن رو به نیت آقای شهیدمون، و به نیت سلامتی رهبرمون آیت‌الله مجتبی خامنه‌ای و پیروزی رزمندگان اسلام میخونیم و ثوابش رو به روح امیرالمؤمنین هدیه می‌کنیم. هرآیه در ماه رمضان یک ختم قرآن حساب میشه و در شبهای قدر هزار برابر. تا میتونید آیه بخونید و برای دیگران هم بفرستید بخونن👇 http://tarbiapp.com/khatm/ http://tarbiapp.com/khatm/ الان ختم ١٢۵۵ هستیم. باید تا آخرین شب قدر برسیم به ختم ۲۳۵۵. باماهمراه باشید. نشرحداکثری🙏 👈 عضویت
احتمالاً نقشه ی ایران میخواد تغییر کنه! مثلا بحرین بیاد سر جاش💀🇮🇷 | @seyedebram |
اینو همه اونایی که منو میشناسن می‌دونند ؛ - بیوم از قدیم بوده : [آزادی|دربندسیدعلی و آل اش . ] - زمان شهادت این شد : [ اینک ماییم و وحشت دنیای بی علی ] - و حالاتاهمیشه : ﴿ وحشت دنیای بی علی بماند.. آزادی|دربند سید مجتبی و آل اش ﴾ | @seyedebram |
چراگریه می‌کنی این فقط یک پیامه ! ... :) | @seyedebram |