آسِیدْاِبرآهیم؛
وهفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebra
وهشت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی پسرِعلی !
| @seyedebram |
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا کور شود هرآنکه نتواند دید
یکبار دگر جوان شده رهبر ما 🇮🇷
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_ آیتالله سیدمجتبی خامنهای/«ناگفتههایی از رهبر جدید انقلاب»
ازروزشهادت آقامون ، با خودم عهد کردم از استیکر [ نشون دهنده حس و حال ] مدتی استفاده نکنم ..
اما الان قدری که برای امام خامنه ای* مون خوشحالم که نمیشههههههه 😭💘
| @seyedebram |
هدایت شده از کانال حسین دارابی
.
🔻ختم قرآن به نیابت سلامتی رهبرمون با خوندن تنها یک آیه
همیشه شبهای قدر ١١۰۰ تا ختم قرآن با تک آیههایی که میخوندید انجام میدادیم
امسال هم این ختمهای قرآن رو به نیت آقای شهیدمون، و به نیت سلامتی رهبرمون آیتالله مجتبی خامنهای و پیروزی رزمندگان اسلام میخونیم و ثوابش رو به روح امیرالمؤمنین هدیه میکنیم.
هرآیه در ماه رمضان یک ختم قرآن حساب میشه و در شبهای قدر هزار برابر. تا میتونید آیه بخونید و برای دیگران هم بفرستید بخونن👇
http://tarbiapp.com/khatm/
http://tarbiapp.com/khatm/
الان ختم ١٢۵۵ هستیم. باید تا آخرین شب قدر برسیم به ختم ۲۳۵۵. باماهمراه باشید. نشرحداکثری🙏
#یک_آیه_یک_ختم_قرآن 👈 عضویت
احتمالاً نقشه ی ایران میخواد تغییر کنه!
مثلا بحرین بیاد سر جاش💀🇮🇷
| @seyedebram |
اینو همه اونایی که منو میشناسن میدونند ؛
- بیوم از قدیم بوده :
[آزادی|دربندسیدعلی و آل اش . ]
- زمان شهادت این شد :
[ اینک ماییم و وحشت دنیای بی علی ]
- و حالاتاهمیشه :
﴿ وحشت دنیای بی علی بماند.. آزادی|دربند سید مجتبی و آل اش ﴾
| @seyedebram |