eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
ازروزشهادت آقامون ، با خودم عهد کردم از استیکر [ نشون دهنده حس و حال ] مدتی استفاده نکنم .. اما الان قدری که برای امام خامنه ای* مون خوشحالم که نمیشههههههه 😭💘 | @seyedebram |
آخرم نفهمیدیم این «چین» خیر ما رو میخواد یا .. | @seyedebram |
گربه ای که ببر شد ! 🇮🇷 | @seyedebram |
۳۱۳ نفررررراخه🗿 | @seyedebram |
هدایت شده از کانال حسین دارابی
. 🔻ختم قرآن به نیابت سلامتی رهبرمون با خوندن تنها یک آیه همیشه شبهای قدر ١١۰۰ تا ختم قرآن با تک آیه‌هایی که میخوندید انجام میدادیم امسال هم این ختم‌های قرآن رو به نیت آقای شهیدمون، و به نیت سلامتی رهبرمون آیت‌الله مجتبی خامنه‌ای و پیروزی رزمندگان اسلام میخونیم و ثوابش رو به روح امیرالمؤمنین هدیه می‌کنیم. هرآیه در ماه رمضان یک ختم قرآن حساب میشه و در شبهای قدر هزار برابر. تا میتونید آیه بخونید و برای دیگران هم بفرستید بخونن👇 http://tarbiapp.com/khatm/ http://tarbiapp.com/khatm/ الان ختم ١٢۵۵ هستیم. باید تا آخرین شب قدر برسیم به ختم ۲۳۵۵. باماهمراه باشید. نشرحداکثری🙏 👈 عضویت
احتمالاً نقشه ی ایران میخواد تغییر کنه! مثلا بحرین بیاد سر جاش💀🇮🇷 | @seyedebram |
اینو همه اونایی که منو میشناسن می‌دونند ؛ - بیوم از قدیم بوده : [آزادی|دربندسیدعلی و آل اش . ] - زمان شهادت این شد : [ اینک ماییم و وحشت دنیای بی علی ] - و حالاتاهمیشه : ﴿ وحشت دنیای بی علی بماند.. آزادی|دربند سید مجتبی و آل اش ﴾ | @seyedebram |
چراگریه می‌کنی این فقط یک پیامه ! ... :) | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
چراگریه می‌کنی این فقط یک پیامه ! ... :) | @seyedebram |
بیعت خانواده شهید آیت‌الله رئیسی با رهبر انقلاب 🔹جناب مستطاب حضرت آیت‌الله حاج سید مجتبی خامنه‌ای، با عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت والد عزیز و قهرمان حضرتعالی و امت اسلام و همچنین خانواده مکرم بخصوص همسر گرامی؛ اکنون که بر همگان آشکار گردید که شجره مبارکه ولایت فقیه پس از ۴۸ سال، بار امانت الهی را بر دوش استوار و شایستهٔ حضرت عالی قرار داده، در پاسداشت این نعمت بزرگ الهی جبین شکر بر خاک می آساییم و مفتخریم که بیعت جاودان و تا پای جان با حضرتعالی را بر عهده خود قرار دهیم. 🔹این واقعیت را مایه مباهات می‌دانیم که حضرتعالی به عنوان رفیق دیرین شهید جمهور؛ به واسطه حکمت و درایت عمیق سیاسی و دینی ، مشاوری امین و تکیه‌گاه مستحکم برای آن شهید سعید در طول حیات مبارکش بودید. 🔹در این ایام و لیالی قدر که دلهای مومنین آکنده از سوگ شهادت رهبر شهید و قهرمان خود و مملو از امید نسبت به فتوحات پیش رو است؛ از خداوند قادر متعال ملتمسانه درخواست می کنیم که تقدیر این انقلاب عزیز اسلامی را اتصال پرچم آن به صاحب یگانه و اصلی آن؛ با دستان با کفایت حضرت عالی قرار دهد. | @seyedebram |