eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
منکه یک مشت بیشرف میبینم ! شماچی؟ | @seyedebram |
⭕️سپاه پاسداران: هر کشور عربی یا اروپایی که سفرای اسرائیل و آمریکا را از خاک خود اخراج کند، از فردا اختیار و آزادی کامل عبور از تنگه هرمز را خواهد داشت. دنیا فهمیدی کُت تن کیه ؟! آفرین؛ ایران ِبه پشتوانه الله اکبر✌🏻🇮🇷 تکرار کن زبونت عادت کنه:)) | @seyedebram |
مثلا این اذان صبح خبر به درک واصل شدن نتانیاهو
ای نور خدا در نظر از روی تو بر ما .. بگذار که در روی تو بینیم خدا را ! | @seyedebram |
. "بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم" سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وهشت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی پسرِعلی ! | @seyed
ونه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @seyedebram |
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اره آقامون اینطوری داره رهبری می‌کنه! | @seyedebram |
حالاایران : بیاین باهم آماده شیم بریم منطقه مورد هدف پدافند ، دیدن جنگنده اسرائیلی 🤡✌🏻 | @seyedebram |
چرا پیامام نمیادد
فراموش نشه ها ؛ | @seyedebram |