ای نور خدا در نظر از روی تو بر ما ..
بگذار که در روی تو بینیم خدا را !
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وهشت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی پسرِعلی ! | @seyed
ونه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اره آقامون اینطوری داره رهبری میکنه!
| @seyedebram |
حالاایران :
بیاین باهم آماده شیم بریم منطقه مورد هدف پدافند ، دیدن جنگنده اسرائیلی 🤡✌🏻
| @seyedebram |