.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ونه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @seye
وده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
علـــــــــی رفت ..
اینک ماییم و وحشتِ دنیایِ بی علـــــــی .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ولی اینا فقط جرمشون "بچه بودن" بود ! 💔 | @seyedebram |
پسرها بر شانه علمدار و دخترکی بر شانه پسرها :)
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم طاقت نیاورد
در میان شما حاضر نشوم...
| @seyedebram |