eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی آقـــــــامون آخراز پدرش _ امام مون _ رهبرشهیدمون ، یادکرد و خطاب بهشون صحبت کرد :)! 💔 | @seyedebram |
تموم شد و یک ملت آتیش گرفت :) چه آتشِ داغمون ؛ چه آتش غریتمون ؛ | @seyedebram |
التماس دعا .
18.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حال وقت آن است که سوزش آنان را بیشتر کنی! 💀 🇮🇷 | @seyedebram |
✍ حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در اولین پیام: ✏️ من این توفیق را داشتم که پیکر ایشان را بعد از شهادت زیارت کنم؛ آنچه دیدم کوهی از صلابت بود و شنیدم که مشت دست سالمش را گره کرده بود. 🗓 ۱۴۰۴/۱۲/۲۱ 📲 @rahbar_enghelab_ir
گفت پیکرش را دیدم ، مشت دست سالمش را گره کرده بود ! .. 💔 - مدیونم اگر روزِقدس مشتم را علیه دشمن گره نکنم. من مقلّد آقا بوده‌ام! | @seyedebram |
میشه دعام کنید ؟
آسِیدْاِبرآهیم؛
پروردگارا ! ازهرکِ ، که از بندگانِ نیکِ توبوده است ، خواستارم : رزقِ مرا "شهادتِ درخدمت" قراربده . |
پروردگارا ! ازهرکِ ، که از بندگانِ نیکِ توبوده است ، خواستارم : رزقِ مرا "شهادتِ درخدمت" قراربده . | @seyedebram |