🔻ما فردا برای قدس می آییم
و فقط برای قدس می آییم
میخواهیم اهالی جهان اسلام بدانند
ما حتی زیر موشک باران دشمن صهیونیستی ؛
ما حتی در ناامنی وطنمون هم قدس رو فراموش نخواهیم کرد
قدس قلب ماست و برای آزادی قدس تلاش میکنیم
قدس قلب جهان اسلام است و ما خونمان را تقدیم ایستادگی قدس خواهیم کرد
ما فردا صبح برای قدس و فردا شب برای امنیت خیابانهای ایران خواهیم آمد.
ما با سید علی نتوانستیم در قدس نماز بخوانیم اما به یقین با سید مجتبی و مسلمانان تمام جهان خواهیم خواند!!
| @seyedebram |
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- آسیدجان ،
اون شبِ قــــدر به خـــدا چی گفتی که اینجوری خریدت ؟ ..💔
| @seyedebram |
حمله امروزمون به یادِحاجی بود :)
و البته با رمزمبارک مولامهدی مون !
- اونم روزِقدس مگه میشه همه چی مثل قبل پیش بره ؟
منتظرخبرهای خوووووب باشید :))
+ امروز _ ۲۳رمضون _ جمعه _ روزقدس یک امیــــــد دیگه ای داره :))
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- جوری که ما داریم پیش میریم والا موج نیست ؛ ســــــــیله ! 💀🌊 #فورر | @seyedebram |
- جوری که ما داریم میزنیم ،
انگار داریم انتقام حضرت یوسف رو هم میگیریم ! 💀🫱🏽🫲🏾
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |