eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻ما فردا برای قدس می آییم و فقط برای قدس می آییم میخواهیم اهالی جهان اسلام بدانند ما حتی زیر موشک باران دشمن صهیونیستی ؛ ما حتی در ناامنی وطنمون هم قدس رو فراموش نخواهیم کرد قدس قلب ماست و برای آزادی قدس تلاش میکنیم قدس قلب جهان اسلام است و ما خونمان را تقدیم ایستادگی قدس خواهیم کرد ما فردا صبح برای قدس و فردا شب برای امنیت خیابان‌های ایران خواهیم آمد. ما با سید علی نتوانستیم در قدس نماز بخوانیم اما به یقین با سید مجتبی و مسلمانان تمام جهان خواهیم خواند!! | @seyedebram |
✍ بسم الله الرحمن الرحیم 📱 @rahbar_enghelab_ir
قــــدر هم تموم شد تقــــــدیرمون هم نوشته شد . | @seyedebram |
یک جامونده داریم :) میفرستم ببینید :)
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- آسیدجان ، اون شبِ قــــدر به خـــدا چی گفتی که اینجوری خریدت ؟ ..💔 ‌‌ | @seyedebram |
ولی حمله امروز مون >>>
حمله امروزمون به یادِحاجی بود :) و البته با رمزمبارک مولامهدی مون ! - اونم‌ روزِقدس مگه میشه همه چی مثل قبل پیش بره ؟ منتظرخبرهای خوووووب باشید :)) + امروز _ ۲۳رمضون _ جمعه _ روزقدس یک امیــــــد دیگه ای داره :)) | @seyedebram |
همین امروز خبرمرگ نتانیاهو میاد ، [ان شاالله]
آسِیدْاِبرآهیم؛
- جوری که ما داریم پیش میریم والا موج نیست ؛ ســــــــیله ! 💀🌊 #فورر | @seyedebram |
- جوری که ما داریم می‌زنیم ، انگار داریم انتقام حضرت یوسف رو هم میگیریم ! 💀🫱🏽‍🫲🏾 | @seyedebram |
کانال آقــــامون تونصف روز 1میلیون شد :) | @seyedebram |
. "بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم" سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ . | @seyedebram |