2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگن ما از صدای این سخنگو بیشتر از صدای پهپاد و موشک میترسیم 💀🇮🇷
همین که میگه بسمالله الرحمن الرحیم ... اصلا نمیفهمیم چی میگه ولی ...
| @seyedebram |
به به مبارکه
موج ۴۵ مون سنگین ترین حمله هست
و کلا زدن داغونشون کردن ؛
ماهواره و شبکه هم فوووت :)
+ ولی دم اون مـــــردای پایِ لانچرگـــــــرم:))
| @seyedebram |
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من ایران را دوست دارم
چون شعر دارد
هنر دارد
تاریخ دارد
وسوسه ماندن دارد...
وطن در دل آدمی باید باشد :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
من ایران را دوست دارم چون شعر دارد هنر دارد تاریخ دارد وسوسه ماندن دارد... وطن در دل آدمی باید باشد
ولی این فیلم خیلی گریه داره :))
آسِیدْاِبرآهیم؛
+:)
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- انتقال پیکرِشهدای پاک ناوچه «دنا» ! 💔
+ گناه جوونایِ تمرینی چی بود ؟
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- انتقال پیکرِشهدای پاک ناوچه «دنا» ! 💔 + گناه جوونایِ تمرینی چی بود ؟ | @seyedebram |
ای ما به فــــدای قـدوبالای شماجوونای فــــداشده .. 💔
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |