eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسید حواست بهم باشه ..
کاشکی عیدم اینجوری شروع نمیشد .. اما هیچ دردی از نبود شما که بالاتر نیست.
شفاعت مان کنی آقا :)
« اللهم الرزقنا شهادت فی خدمتک »
- اللهم عجل لولیک فرج -
هدایت شده از "امیرِلشکرِ‌علی."
ـــ سین های امسال ما زیاد بودن : ( س.ردار حاجی زاده س.ردار سلامی س.ردار باقری س.ید علی خامنه ای س.ردار موسوی س.ردار محمود باقری س.ید علی ساداتیِ ۴ ساله س.ید مجتبیِ ۳ روزه س.یده ریحانه ساداتیِ ۱۴ ساله س.یده فاطمه ساداتیِ ۱۰ ساله و هزاران س.ید و س.ردار دیگه که نا خواسته از قلم افتاده 💔. اولین سالیِ که بدون شما تحویل شد انشاالله امسال سال ظهور حضرت مهدی [عج] باشه ؛ خلاصه خوبی،بدی دیدین حلال کنید، ــ به مانده به یادگار از ۱۴٠۵/۱/۱ پایان ماه مبارک رمضان ۱۴۴۷
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- آقــــــاجان ما دلتنگ شما در قابِ تلویزیون هستیم ! 💔 | @seyedebram |
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چراامسال نبودی عزیزترازجــــانم ؟ | @seyedebram |
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- یعنی دیگه امسال روی اون صندلیِ چوبیِ همیشگیتون برامون پیام نوروزی نمیفرستین ؟ | @seyedebram |
اون و تماس رو یادتونه؟