بازهم مرا قضاوت کن ،این با توست !
وگرنه همینقدر شاعری برای من کافیست ..
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وبیست و سه روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
وبیست و چهارروز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- من مــــــــــادرم هم صحبتم با درد هایم !
| @seyedebram |
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- مـــــــــــردِ تنهایِ ایـــــــــــران .. ! 💔
#فور
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- مـــــــــــردِ تنهایِ ایـــــــــــران .. ! 💔 #فور | @seyedebram |
ولی دردی که آقای قالیباف داره ، هیچکس نداره ...
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
آسید میبینی و اینقدر میزاری زجر بکشم ؟
چرا اینقدر زود منو از حرفم پشیمون میکنی؟ :)💔
ولی رفقا یک نصیحت !
هر چی از آسیدابراهیم [ شهید رئیسی ] بخواین و بهش تمام_توکل کنید خیلی خوب حاجت تونو میده :)
+ از من به شما نصیحت ! ♥️
| @seyedebram |