eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
💀🇮🇷
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- من مــــــــــادرم هم صحبتم با درد هایم ! | @seyedebram |
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- مـــــــــــردِ تنهایِ ایـــــــــــران .. ! 💔 | @seyedebram |
آسید میبینی و اینقدر میزاری زجر بکشم ؟
آسِیدْاِبرآهیم؛
آسید میبینی و اینقدر میزاری زجر بکشم ؟
چرا اینقدر زود منو از حرفم پشیمون می‌کنی‌؟ :)💔
ولی رفقا یک نصیحت ! هر چی از آسیدابراهیم [ شهید رئیسی ] بخواین و بهش تمام_توکل کنید خیلی خوب حاجت تونو میده :) + از من به شما نصیحت ! ♥️ | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
بهش نگاه کنید و با تموم وجود ازش بخواین .. مگه میشه رد کنه ؟ :) | @seyedebram |
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▫️ولی این صحبت های آسیدابراهیم [ شهید رئیسی] خیلی دوای این روزاست ! . | @seyedebram |
فور نمیزنی؟