آسِیدْاِبرآهیم؛
آسید میبینی و اینقدر میزاری زجر بکشم ؟
چرا اینقدر زود منو از حرفم پشیمون میکنی؟ :)💔
ولی رفقا یک نصیحت !
هر چی از آسیدابراهیم [ شهید رئیسی ] بخواین و بهش تمام_توکل کنید خیلی خوب حاجت تونو میده :)
+ از من به شما نصیحت ! ♥️
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
بهش نگاه کنید و با تموم وجود ازش بخواین ..
مگه میشه رد کنه ؟ :)
| @seyedebram |
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▫️ولی این صحبت های آسیدابراهیم [ شهید رئیسی] خیلی دوای این روزاست ! .
#فورشرعی
| @seyedebram |
- ماهم دوستون داریم ♥️ :))
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- مهمونی عید و اون فامیل وطن فروش = 💀🇮🇷
- تو ایام عید و عید دیدنی خیلی بدردم خورد 🤌🏻🚭
| @seyedebram |