eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
617.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- زندگی تلخ است .. از وقتی که رفتی تلخ تر !💔 . | @seyedebram |
15.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ای کاش نمی آمد فصلی که رفتید 💔 .. | @seyedebram |
- رفقا برای سلامتی «سردارتنگسیری» یک آیت الکرسی بخونید همین الان .
امشب می‌خوام اشکتونو با یک ادیت دربیارم :)
اسلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی ؛ بطلب جانانِ من :)
- آخوند تو چی بودی آخوند 💀🤌🏻 | @seyedebram |
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- که بارون فقط اسمِ تورو یادم میاره .. :) | @seyedebram |
حسین ستودهحسین جان چقدر اسم قشنگت گریه داره.mp3
زمان: حجم: 3.3M
دلِ من گرفته ، کاش یکم بارون بباره ! . که بارون فقط اسمِ تورو یادم میاره .. :) | @seyedebram |