15.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ای کاش نمی آمد فصلی که رفتید 💔 ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
امشب میخوام اشکتونو با یک ادیت دربیارم :)
شب جمعه است ..
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- که بارون فقط اسمِ تورو یادم میاره .. :)
| @seyedebram |
حسین ستودهحسین جان چقدر اسم قشنگت گریه داره.mp3
زمان:
حجم:
3.3M
دلِ من گرفته ، کاش یکم بارون بباره ! .
که بارون فقط اسمِ تورو یادم میاره .. :)
#نجوای_قلب
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- که بارون فقط اسمِ تورو یادم میاره .. :) | @seyedebram |
Pov: این ویدیو رو بیشتر از ۳ بار میبینی