آسِیدْاِبرآهیم؛
امشب میخوام اشکتونو با یک ادیت دربیارم :)
شب جمعه است ..
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- که بارون فقط اسمِ تورو یادم میاره .. :)
| @seyedebram |
حسین ستودهحسین جان چقدر اسم قشنگت گریه داره.mp3
زمان:
حجم:
3.3M
دلِ من گرفته ، کاش یکم بارون بباره ! .
که بارون فقط اسمِ تورو یادم میاره .. :)
#نجوای_قلب
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- که بارون فقط اسمِ تورو یادم میاره .. :) | @seyedebram |
Pov: این ویدیو رو بیشتر از ۳ بار میبینی
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
تویی که نامِ تُ درصدرِسربلندان است
هنوز برسرِنی چهرهِ تُ خندان است .
اگردر آتشِ مهرت گداختیم چه غم
جزای سوختگان در غمت دوچندان است ..
به احتیاج سراغ از غمِ تُ میگیریم
که غم ، قنوتِ نمازِ نیازمندان است !
ازآن زمان که گرفتی زِ مردمان بیعت ؛
جدالِ عهدشکن ها و پایبندان است .
خوشا به تربتِ پاکِ تُ سجده بردن ما !
تویی که نامِ تُ درصدرِسربلندان است .. .
| @seyedebram |
مهدی رعنایینماهنگ اولین کربلا.mp3
زمان:
حجم:
3.1M
ولی این یِ مداحی عادی نیست . :)
#نجوای_قلب
| @seyedebram |