eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
اسلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی ؛ بطلب جانانِ من :)
- آخوند تو چی بودی آخوند 💀🤌🏻 | @seyedebram |
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- که بارون فقط اسمِ تورو یادم میاره .. :) | @seyedebram |
حسین ستودهحسین جان چقدر اسم قشنگت گریه داره.mp3
زمان: حجم: 3.3M
دلِ من گرفته ، کاش یکم بارون بباره ! . که بارون فقط اسمِ تورو یادم میاره .. :) | @seyedebram |
گریه کن گریه کن
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
تویی که نامِ تُ درصدرِسربلندان است هنوز برسرِنی چهرهِ تُ خندان است . اگردر آتشِ مهرت گداختیم چه غم جزای سوختگان در غمت دوچندان است .. به احتیاج سراغ از غمِ تُ میگیریم که غم ، قنوتِ نمازِ نیازمندان است ! ازآن زمان که گرفتی زِ مردمان بیعت ؛ جدالِ عهدشکن ها و پایبندان است . خوشا به تربتِ پاکِ تُ سجده بردن ما ! تویی که نامِ تُ درصدرِسربلندان است .. . | @seyedebram |
شفاعت مان کنی آقا:)