eitaa logo
سیدنقی موسوی
841 دنبال‌کننده
103 عکس
28 ویدیو
51 فایل
فقه و فلسفه تربیتی (آثار، دروس، سخنرانی) سیدنقی موسوی تیله بُنی استادیار دانشگاه فرهنگیان
مشاهده در ایتا
دانلود
فقه المدرسه ج سوم 020818.mp3
28.8M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 18 ابان 1402 🔸درس فقه المدرسه - جلسه سوم پیشینه فقه المدرسه :بررسی مسائل مربوط به مدرسه و معلم و عناصر آن در فقه شیعه و اهل سنت 1. مسائل مطروحه در فقه مربوط به محتوای آموزشی و برنامه درسی 2. مسائل مطروحه در فقه مربوط به اجرت معلم 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
تربیت حماسی کودکان غزه 020828.mp3
9.16M
باسمه تعالی افتتاحیه دوره عصر جدید عالم ویژه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان قم (ویژه خواهران) 020828 مکان :پردیس حضرت معصومه س دانشگاه فرهنگیان قم عنوان سخنرانی : تربیت حماسی کودکان غزه 🎙️سیدنقی موسوی نکته 1: رفوزگی همه مفاهیم شیک علوم انسانی مدرن در زیر پای بت تروریسم دولتی صهیونیستی! نکته 2: لزوم توجه به وجوه تمدنی تربیت رسمی عمومی (و این دوره آنرا تامین می کند) نکته 3: نسبت تربیت، طبیعت (آزادی)، محدویت محدویت واقعی و ساختگی طبیعت گرایی ریشه در اومانیزم به انانیت و تفرد منجر می‌شود اما در پارادایم تربیت اسلامی، محدودیت (فلسفه بلاها و رنج ها) با شروطی به رشد پختگی (بلوغ اشد در مقابل محجوریت، حجر الصبی) رشد عقلانی و عاطفی، اجتماعی (با آموزه هایی چون توکل، صبر، تحلم، امید، خوف و رجا و....) منجر می‌شود ققنوس امید در کودکان فلسطینی از دل خاکستر ددمنشی صهنونیزم برمی‌خیزد جواز ایجاد موقعیتهای تربیتی محدود؟ نکته 4: نسبت تربیت و جنگ و حملات نظامی روانشناسی جنگ روانشناسی کودکان جنگ تئوری‌های رشد اخلاقی اجتماعی و... نکته 5. اسلام آوردن مسیحیان بخاطر صبر و توکل فلسطینیان .... -ظهور پاداریم تربیت اسلامی مقاومت محور در تقابل با تربیت لیبرال مقاومت کش - لزوم تاملات تئوریک، خودباور، تجربه نگاری، بسط و آزمون انگاره های علم دینی و... 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
ارائه مقاله همنشینی مردم و حاکمیت در تربیت 020830.mp3
10.6M
ارائه مقاله در کنگره هفتم علوم انسانی اسلامی، کمیسیون تعلیم و تربیت 30 آبان 1402 مکان: دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه عنوان: همنشینی مردم و حاکمیت در تربیت (الگویی برای حکمرانی تربیتی) 🎙سیدنقی موسوی چکیده: قدرت سیاسیِ حاکمیت¬ها در گسترشِ «اقتدار تربیتی» خود و یا سهم¬خواهی خانواده¬ها در تَک¬روی تربیتی و یا جانشینی دولت بجای خانواده و یا جانشینی خانواده بجای دولت و یا دیگر صُوَر، انحصار¬خواهی در تربیت و «جانشینی در تربیت» را دامن می¬زند و در مقابل، ایدهِ «همنشینی در تربیت»، درتلاش است تا تربیت را امری مشارکتی و یا شراکتی تعبیر نماید. نوشتار حاضر با توجه به لزوم توسعه ادبیات تربیت اسلامی و به خصوص ادبیات حدیث-پژوهی در تربیت درتلاش است همنشینی مردم (اعم از خانواده، نخبگان و مردم) و حاکمیت و یا جانشینی را با مطالعه حدیث «رساله الحقوق» مورد بررسی قرار دهد. روش پژوهش توصیفی استنباطی است. مولف در ابتدا سند این حدیث را از نظر سندی اعتبارسنجی نموده است و در ادامه با نمایه¬زنی و کدگذاری و سپس طبقه¬¬بندی مفاهیم و مدالیل، مجموعه دلالت¬های رساله الحقوق را گردآوری و حقوق و تکالیف تربیتی حاکمیت، خانواده، مردم و نخبگان را در چهار محور تبیین و در ادامه ضمن تایید همنشینی میان مکلفان تربیت، تبیینی از نوع همنشینی و الگوی آن ارائه کرده است. 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
✅ از سلسله نشست‌های علمی همایش بین المللی خانواده مقاوم: چالش‌های اخلاقی در جهان متحول پانزدهمین پیش نشست همایش بین المللی 🔷 ماهیت و وظایف خانواده مقاوم در قبال تعلیم و تربیت رسمی 🔻 سخنرانان: 1️⃣ حجت الاسلام دکتر رضا ملایی کاشناس دفتر تالیف کتابهای درسی 2️⃣ دکتر محمد فتحعلی خانی عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه 3⃣ حجت الاسلام دکتر سیدنقی موسوی هیئت علمی و ریاست دانشگاه فرهنگیان استان قم 🔻 دبیر علمی: حجت الاسلام دکتر حسین سوزنچی عضو هیئت علمی دانشگاه باقر العلوم ع ⏳ زمان: دوشنبه 20 آذر ساعت 9.30 الی 12 📍قم، دانشگاه فرهنگیان، پردیس آیت الله طالقانی، سالن اجتماعات 🔹 پخش به صورت مجازی از طریق لینک 📎live.wfrc.ac.ir 🔷 کانال همایش در ایتا 🌐https://eitaa.com/familyconference 🌐کانال اطلاع رسانی اخبار دانشگاه فرهنگیان استان قم @cfufarhangianqom 🧷کانال سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi
فقه المدرسه ج چهارم 020902.mp3
27.41M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 2 آذر 1402 🔸درس فقه المدرسه - جلسه چهارم ادامه پیشینه فقه المدرسه : 3. ضمان معلم 4. روش تدریس تحلیل و جمع بندی پیشینه شناسی 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
🚦هجدهمین تخصصی دومین همایش ملی «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده» 🟥محور:الگوهای حکمرانی مردم پایه در آموزش و پرورش ⭕️موضوع: تبیینی از حکمرانی تربیتی مردم محور؛ مطالعه موردی حدیث رساله الحقوق 🎙ارائه:حجت الاسلام دکتر سیدنقی موسوی؛ مدیر پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان قم 🗓 زمان: سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت 14 📍لینک نشست: https://www.skyroom.online/ch/sadr/irhfc 📍سایت و کانال همایش👈 http://irhfc.ihu.ac.ir/fa/ https://eitaa.com/irhfcconf کانال سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi
تبیینی از حکمرانی تربیتی مردم محور 020907.mp3
22.92M
ارائه در پیش نشست: دومین همایش ملی «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده» تبیینی از حکمرانی تربیتی مردم محور؛ مطالعه موردی حدیث رساله الحقوق 🎙ارائه: سیدنقی موسوی 🗓 زمان: سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت 14 محورها: 1. ارائه و توضیح فرازهای مرتبط به بحث 2. تبیینی از حکمرانی تربیتی براساس مفهوم مشارکت جویی و مشارکت پذیری 3. اشاراتی به شبهه مفهومیه و مصداقیه در اسناد بالادستی و تجارب حکمرانی تربیتی ج اا در بحث حاضر (الگوی مشارکت پذیری حاکمیت در تربیت رسمی) 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
-علمی ترویجی 🔰 موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با همکاری مدرسه مجازی فقه تربیتی موسسه فرهنگی اشراق و عرفان برگزار می کند: 🌀 كرسي علمی ترويجي:« بررسی برگزاری نماز جماعت در مدارس از منظر فقه تربیتی» 🎙ارائه کننده: حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید نقی موسوی( مدیر پردیس های دانشگاه فرهنگیان قم) 🎙ناقد: حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد شهامت (مدیر گروه فقه تربیتی موسسه اشراق و عرفان) 🎙دبیر علمی: حجت الاسلام مهدی عزیزی (معاونت پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام) ⏰ زمان: شنبه 11 آذرماه 1402 ساعت 15:30 🔳 نحوه اجرای برنامه: : قم، میدان سعیدی، خیابان هفت تیر، کوچه ۱۲، تقاطع اول، موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام https://nshn.ir/7bs446NxQtj9 : 🔗 پخش زنده از: http://aparat.com/emamreza_ac/live 💠 مؤسسۀ آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) 🆔 @irsichannel
فقه المدرسه. ج پنجم 020909.mp3
25.09M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 9 آذر 1402 🔸درس فقه المدرسه - جلسه پنجم دورنمای مباحث / طراحی مسائل فقه المدسه - تقسیم مسائل 1. از حیث شاخه های علوم تربیتی 2. از حیث عناصر مدرسه 3. از حیث درون و برون سازمانی 4. از حیث ابتلاء - معیار تربیتی/مدرسه ای بودن مسائل 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
هدایت شده از خانواده مقاوم
شانزدهمین پیش نشست همایش بین المللی ماهیت خانواده مقاوم و وظایف آن در قبال نظام تعلیم و تربیت رسمی14020916-Segment 1.mp3
31.41M
🎧بشنوید : شانزدهمین پیش نشست همایش بین المللی: ماهیت خانواده مقاوم و وظایف آن در قبال نظام تعلیم و تربیت رسمی 🔻 کارشناسان: 1️⃣ حجت الاسلام دکتر رضا ملایی "کارشناس دفتر تالیف کتاب های درسی" 2️⃣ دکتر محمد فتحعلی خانی "عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه" 3️⃣ حجت الاسلام دکتر سیدنقی موسوی "عضو هیئت علمی و ریاست دانشگاه فرهنگیان استان قم" 🔻 دبیر علمی نشست: حجت الاسلام دکتر حسین سوزنچی"عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام)" 📅 تاریخ برگزاری: دوشنبه 20 آذر 📍مکان برگزاری: قم، دانشگاه فرهنگیان 📌 سایت همایش 🌐https://familyconference.wfrc.ac.ir 📌 کانال همایش در ایتا 🌐https://eitaa.com/familyconference 📌 کانال پژوهشکده در ایتا 🌐 https://eitaa.com/wfrcacir 📌 پایگاه اطلاع رسانی پژوهشکده 🌐 https://wfrc.ac.ir/fa
پیش نشست خانواده مقاوم 020920.mp3
13.7M
شانزدهمین پیش نشست همایش بین المللی: ماهیت خانواده مقاوم و وظایف در قبال تعلیم و تربیت رسمی سخنرانی : سیدنقی موسوی 📅 تاریخ برگزاری: دوشنبه 20 آذر 📍مکان برگزاری: قم، دانشگاه فرهنگیان 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در لیبرالیزم، مقاومت جز حقوق بشر نیست 020927.mp3
4.55M
باسمه تعالی يادواره شهدای دانشجو دانشگاه فرهنگیان قم و سالگرد تدفین شهید گمنام 27 آذر 402 مکان :پردیس آیت الله طالقانی عنوان سخنرانی: در لیبرالیزم، مقاومت جزو حقوق بشر نیست! 🎙️سیدنقی موسوی محورها: -لیبرالیزم بر ازادی ها و حقوق فردی تاکید می کند. -چرا چیزی بنام حق مقاومت کردن در لیست حقوق بشر نیست؟ -مقاومت ستیزی در علوم انسانی مدرن و نئولیبرالیزم ایرانی -تخطئه فرهنگ مقاومت و شهادت با برچسب تعصب و جزم اندیشی 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
فقه المدرسه ج ششم 020930.mp3
19.15M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 29 آذر 1402 🔸درس فقه المدرسه - جلسه ششم وارد صلب موضوع می شویم: المساله الاولی: ایقاظ المتعلم للصلاه - ابعاد مساله و تشقیق شقوق (مساله ای مبتلابه، مهم، دارای شان سیاست گذاری تربیتی) - پیشینه و اقوال موجود: در وسائل الشیعه و بحار -اقوال فقهیان متن مرحوم کاشف الغطاء: المقصد الثامن عشر في أنّه يستحبّ التظاهر في العبادات الواجبات و المندوبات لمن كان قدوة للناس يقتدون به؛لرئاسة في الدين أو الدنيا، ليكون باعثاً على عملهم، فإنّ الداعي إلى الخير قولًا أو فعلًا كفاعله.و لمن أراد أن يجبّ الغيبة عن نفسه فلا يُرمى بالتهاون و التكاسل في العبادة، و ربّما وجب لذلك، و لمن أراد ترغيب الناس إلى الطاعات، و إيقاعهم في الغيرة ليرغبوا في العبادات، و لمن أراد تنبيه الغافلين، و إيقاظ النائمين. 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
فقه المدرسه ج هفتم 020930.mp3
50.08M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 29 آذر 1402 🔸درس فقه المدرسه - جلسه هفتم ادامه بحث ایقاظ المتعلم للصلاه ادامه شرح و بسط متن مرحوم کاشف الغطاء : المقام الثالث: في مشتركات العبادات البدنيّة‌ و هي أُمور:منها: أنّه كما يُؤمر المكلّف بفعل الواجبات من الصوم و الصلاة و الطهارة و غيرها و تُرك المعاصي، و تُراد منه، كذلك يُراد منه أن يحمل عياله و أهل بيته على فعلها و تركها‌ بخطابٍ ليّن، ثمّ خشن في غير الوالدين، ثمّ هجر و إعراض بوجهه كذلك، ثمّ في المنام لطالبه، ثمّ ضربٍ من دون استئذان من حاكم الشرع، من غير فرق بين عبده و زوجته و غيرهما. و كلّ من كان عاصياً مهملًا قريباً أو بعيداً مع العلم و ظنّ التأثر، و عدم ترتّب الفساد أو الازدياد منه أو من غيره؛ مع احتمال المعاودة «1» إلا أن تسبق منه التوبة، و تثبت عند الأمر و الناهي يجب حمله على ذلك، و يجري الحكم في جميع الواجبات و المحظورات، و يستحبّ ذلك في المستحبّات و المكروهات على وجه الإيجاب أو الندب. و قد ابتُلي الناس بترك الأمر بالمعروف و النهي عن المنكر.... 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
باسمه تعالی برای سهولت دسترسی لینک مقالات سیدنقی موسوی در سایت نورمگز yun.ir/0qs7l1 👉http://seyednaghimousavi.ir/
مقاله تولی و تبری.pdf
493.7K
انتشار مقاله جدید نوع مقاله : مقاله پژوهشی نویسنده: سیدنقی موسوی چکیده: تولّی و تبرّی به مثابه یکی از فروعات دین/مذهب شمرده می‌شود و حسب اطلاع تاکنون بحث فقهی مبسوطی، چه در منابع فقهی و چه در فقه‌های نوین مانند فقهِ اخلاق و فقهِ سیاست در این‌باره انجام نشده است. نوشتار حاضر درصدد است به این سوال پاسخ دهد که تولی و تبری از منظر فقهی چه حکمی دارد؟ آیا حکمی مولوی و تاسیسی است؟ آیا می‌تواند در قامت یک قاعده در فقه تربیتی عرضه شود؟ در ادامه بر اساس روش‌شناسی اجتهادی تلاش شد به پرسشهای فوق پاسخ داده شود و با بررسی پنج دسته از آیات و روایات این نتایج حاصل شد: 1. امر به تولّی و تبرّی، امری مولوی است، 2. این حکم، حکمی تاسیسی است؛ نه تاکیدی، 3. براساس ادله، تولّی خداوند و تبرّی از غیرخدا، واجب است. همچنین در پاسخ به پرسش دوم این نتیجه به دست آمد که وجوب تولّی و تبرّی ظرفیت مناسبی برای مطرح شدن بعنوان یک قاعده فقهی و بخصوص در فقه تربیتی دارد و بعنوان یک اصل در نظام تربیت اسلامی جلوه‌گر باشد. کلیدواژه‌ها 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
مرزشناسی تربیت سکولار و اسلامی. بخش اول 020929.mp3
11.64M
عنوان درس: مرزشناسی تربیت سکولار و اسلامی 020929 🎙️سیدنقی موسوی جلسه اول: مفهوم وقلمرو تربیت سکولار - معنای سکولاریزم - تبار امر سکولار و پیشینه سکولاریزم - پیشینه سکولاریزاسیون تربیت 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
مرزشناسی تربیت سکولار و اسلامی بخش دوم 020929.mp3
11.31M
مرزشناسی تربیت سکولار و اسلامی 020929 🎙️سیدنقی موسوی جلسه دوم: مفهوم و قلمرو تربیت اسلامی - پیشینه سکولاریزاسیون تربیت در ایران - گونه های سکولاریزاسیون تربیت (سکولارشدگی مدرسه) - معنا و قلمرو تربیت اسلامی (چرایی دینی/اسلامی بودن تربیت) - مبانی هستی شناختی، انسان شناختی، معرفت شناختی و ارزش شناختی تربیت اسلامی (در مقایسه با تربیت سکولار) 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
مرزشناسی تربیت سکولار و اسلامی بخش سوم 020929.mp3
12.43M
مرزشناسی تربیت سکولار و اسلامی 020929 🎙️سیدنقی موسوی جلسه سوم: مرزشناسی و مرزداری تربیت اسلامی و تربیت سکولار -نکات مقدماتی: خزنده، پنهان بطیء بودن فرایند سکولاریزاسیون تربیت - حرکت/جریان های خزنده سکولارسازی تربیت در جمهوری اسلامی ایران: الف) حذف دین از تربیت ؛ ب) تقلیل دین در تربیت 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
مجموعه نشست های مدرسه فلسطین بازنمایی مقاومت فلسطین در محتوای برنامه درسی 🎙️سیدنقی موسوی عنوان: فرهنگ مقاومت در فلسفه برنامه درسی 4 دی ساعت 20 لینک جلسه http://B2n.ir/noha_edu 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
🔰 سلسله دروس خارج و درس گفتارهای نظام‌های اسلامی 🔹موضوع: فقه تربیتی؛ حکمرانی تربیتی 🎙استاد: حجت الاسلام و المسلمین سید نقی موسوی 🔹 زمان: یک شنبه ساعت 11:00 🔹 مکان: دبیر خانه علوم انسانی اسلامی مفتاح (میدان معلم-خیابان سمیه- بین کوچه 26 و 28- پلاک 472) ❇️ جهت اطلاعات بیشتر و پاسخگویی: @Meftahandishe _ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ 🔳 با همراه باشید 🆔 @meftahandishe_com
فقه حکمرانی تربیتی ج دهم 021003.mp3
19.63M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 3 دی 1402 🔸درس فقه حکمرانی تربیتی- جلسه دهم -مرور مباحث قبل -دسته بندی مسائل حکمرانی تربیتی: معیارهای انتخاب مساله : الف) مساله حکمرانی تربیتی چه ویژگیهایی (ذاتی) دارد: 1. به تسهیم اقتدار تربیتی مرتبط باشد، 2.در سطح ستادی و کلان باشد، 3.مشترک فی اطراف تربیت باشد. چند تنظیر: 1.التربیه مما لایرضی الشارع بترکها، 2.سازوکار واجب کفایی در فقه، 3. مثال لقطه و لقیط در فقه و ... ب) مساله فقه حکمرانی تربیتی چه ویژگیهای (عرضی) دارد: (ناظر به تدوین و تدریس اهم مسائل): 1. مبتلابه اطراف تربیت، 2. مساله نظام تربیت جمهوری اسلامی ایران باشد، 3. مختلفٌ فیه اطراف پاراداریم های تربیت باشد (از سوی جبهه تربیت سکولار و لیبرال در مقابل گفتمان تربیت اسلامی) (مثل ورود طلاب به مدرسه) (دفع دخل مقدر: آیا هویت تربیت اسلامی و تفقه تربیتی، در نفی هویت "دیگران" است؟ خیر) 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
فقه حکمرانی تربیتی ج یازدهم 021003.mp3
19.86M
دروس «سیدنقی موسوی» سال تحصیلی 1402_1403 3 دی 1402 🔸درس فقه حکمرانی تربیتی- جلسه یازدهم ♦مطلب 1: در فقه حکمرانی تربیتی به دنبال چه باشیم ؟ (مسائل فقه حکمرانی تربیتی) 🔻المقام الاول: تعیین حق/تکلیف بازیگران تربیت المساله الاولی : حق و تکلیف ثبوتی (خانواده لو خلی و طبعه) المساله الثانیه : حق و تکلیف در نسبت (نه تزاحم) با دیگر مکلفان (مثال همنشینی یا جانشینی خانواده و حکومت و ...) نسبت تعاضد، نسبت تعامل و شرکت و مشارکت ... ؟ 🔻المقام الثانی : تعیین اولویت حق/ تکلیف بازیگران ( شبیه مقام تزاحم [البته اصطلاح تزاحم در فعل خود است ابتدائاً]) المساله الثالثه و الرابعه و ... : .... (یک مثال ) بسط مدارس خصوصی ♦مطلب 2: منطق تقسیم ابحاث (در هردو مقام) : 1. تقسیم دلیل محور، 2. تقسیم مکلف محور، 3. تقسیم مکلفٌ¬به محور (بر مبنای فرایند حکمرانی تربیتی: سیاست گذاری، تنظیم گری، برمبنای مسائل اهم و انضمامی و چالشی (مثل عدالت اموزشی و ...) 🧷کانال و سایت سیدنقی موسوی 👉 @seyednaghimousavi 👉http://seyednaghimousavi.ir/
در ایام هفته پژوهش و ایام الله دهه ی بصیرت ، دانشگاه فرهنگیان قم با همکاری بسیج اساتید برگزار می‌کند: # علمی ترویجی## عنوان: "دشمن شناسی در تربیت انقلابی از منظر فقه تربیتی " ارائه دهنده: حجت الاسلام دکتر سیدنقی موسوی (هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان قم) داوران: ۱. دکتر مرتضی شیرودی (دانشیار مرکز پژوهشی تمدن اسلامی ) ۲.حجت الاسلام دکتر احمد شهامت(مدیر گروه فقه تربیتی موسسه اشراق) دبیر جلسه: حجت الاسلام دکتر مهدی محمدزاده بنی طرفی(هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان قزوین ) زمان: شنبه ۰۹/ ۱۰ / ۱۴۰۲ ساعت 10 صبح مکان:قم، بلوار شهر قائم، پژوهشکده تعلیم و تربیت اسلامی جلسه بصورت حضوری و مجازی برگزار میشود لینک شرکت در جلسه: https://vc.cfu.ac.ir:443/pajhoheshkadeh/ برای حاضرین در جلسه گواهی حضور جهت شرکت در جلسه صادر میشود بامشارکت: سازمان بسیج اساتید مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان انجمن تعلیم و تربیت حوزه علمیه قم 📎📎همایش ملی تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب اسلامی https://eitaa.com/30708577/98