eitaa logo
شبکه امامت
15هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
13.3هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjome.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
36.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥# ببینید نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری: 🔻 میدان و دیپلماسی باید در خدمت عقلانیت و حقانیت باشند 🔹 میدان و دیپلماسی هر دو باید درخدمت عقلانیت و حقانیت باشند و اگر درجایی این دو میدان با همدیگر یک اصطکاکی به وجود آوردند حرف اول را باید میدان‌داران و سردار سلیمانی ها بزنند. دشمن کشور را بگیرد جایی برای دیپلماسی نمی ماند. 🔹 به‌نظر می‌رسد که شهید سردار سلیمانی همچون حضرت علی (ع) مظلوم است و بیان می‌کنند که میدان‌دار نگذاشته مباحث دیپلماسی به خوبی تبیین شود، این حرف‌های دوگانه میدان و دیپلماسی پس از شهادت سردار عزیز کار درستی نیست؛ چرا که ایشان نیست که پاسخ بدهد، ما میدان و دیپلماسی نداریم، دیپلماسی خود میدان است. ما میدان سیاست و جنگ نظامی داریم که همه باید در خدمت عقبه ای از عقلانیت و حقانیت باشد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 امام‌جمعه و فرماندار شهرستان قوچان با حضور در بیمارستان حضرت امام موسی‌بن‌جعفر علیه السلام با اهداء گل از کادر درمان قدردانی نمودند. 🔹 هراتی مطلق بعد از دیدار با پرسنل درمان از بخشهای مختلف بیمارستان نیز بازدید نمود. 🔹 در این بازدید تعداد هفتاد عدد گلدان شمعدانی از طرف دفتر امام جمعه به پرسنل بیمارستان موسی بن جعفر شهرستان قوچان اهدا گردید. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلیپ 🔻 احیاء شب قدر یعنی بیدار شدن از سیاهی ها و خواب زندگی 🔹️ نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 تجلیل امام جمعه از پاکبانان و کارگران خدمات شهری شهرداری قدس 🔹 آیین تجلیل از پاکبانان و کارگران خدمات شهر شهرداری قدس با حضور امام جمعه شهرستان قدس، شهردار و معاون خدمات شهر و جمعی از کارگران خدوم در ناحیه(۱) شهرداری منطقه یک این شهرستان برگزار شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلیل ابتلا انسان به گرفتاری‌ها و آزمایشات دنیوی از دیدگاه قرآن کریم در بیان نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome? 🆔 @shabani_ir
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز: 🔻 ای کاش روزی برسد که مقام و جایگاه معلم در جامعه ما به درستی فهمیده شود 🔹 حضرت موسی(ع) با اینکه خود پیامبر اولوالعزم الهی بود، اما مطابق آیات سوره مبارک کهف، از حضرت خضر(ع) درخواست کرد که او معلمش باشد تا به رشد و کمال دست یابد. *این مقام معلم است که آدمی را به رشد و کمال می‌رساند و ارزش تعلیم و تربیت، بیش از آن است که در وصف بیاید.* 🔹 برخی گمان می‌کنند چون معلمان حقوق دریافت می‌کنند، پس دیگر منتی بر سر جامعه و متعلمان (یادگیرندگان) ندارند. این اشتباه از آنجا نشات می‌گیرد که فلسفه‌های مادی گرا که ارزش همه چیز را با پول می‌سنجند، بر دنیای امروز حاکم شده است. 🔹 اگر می‌خواهید به مقام معلم پی ببرید، داستان حضرت موسی(ع) و خضر نبی(ع) را بخوانید تا دریابید جایگاه معلم کجاست و چگونه باید معلمان را تکریم کرد... به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه شهرستان قدس: 🔻 صنعتگران و تولیدکنندگان، سنگربانان جنگ اقصادی 🔹 همت بلند و عزم راسخ کارگران کارفرمایان و ایستادگی در نبرد اقتصادی با دشمن طی این سالها، کمتر از ۸ سال دفاع مقدس نیست. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
مقام معظم رهبری مدظله العالی: 🔻 شهید مطهری معلم بود، معلمی برای همه سطوح، با عملکرد نافذ و ماندگار، صحت عمل او هم با خون امضاء شد. 🔹 دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز گرامیداشت مقام معلم و استاد گرامی باد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 اهمیت استفاده از فرصت ها وفضایل شب های قدر ▫️(قسمت اول) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 شب قدر شب تفکر در علل این مسائلی است که انسان ناخواسته با آنها دست و پنجه نرم می کند. ▫️(قسمت دوم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 دعوت ،اشتیاق واستقبال خداوند از دعا ها وخواسته های بندگان ▫️(قسمت سوم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 لزوم استعانت از خداوند برای رهایی از چنگال نفس اماره ▫️(قسمت چهارم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 اهمیت حضور حداکثری وانتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ▫️(قسمت پنجم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 اهانت وخلاف گویی نسبت به قهرمان ملی به بصیرت مردم میافزاید. ▫️(قسمت ششم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔹 امام جمعه گلپایگان و فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان از بخش های تست کرونای شبکه بهداشت و درمان شهرستان و واحد کرونا و آی سی یوی بیمارستان امام حسین(ع) بازدید و از تلاش های کادر درمان تقدیر کردند به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه ابرکوه: 🔻 موانع تولید در ایران رنگ و لعاب قانونی دارد/ ستون فقرات نظام اقتصادی کشور کارگران هستند 🔹 امام جمعه ابرکوه در جمع اعضای جامعه بسیج کارگری و تعدادی از تعاون گران اظهار کرد: کار و تولید مؤلفه اقتدار و استقلال اقتصادی است و اگر تولید در هر شهرستان حمایت و مانع زدایی شود، استان موفق است که در نتیجه موجب رشد و بالندگی اقتصادی کشور می‌شود. وی گفت: لازمه جهش تولید حمایت و مانع زدایی است و متأسفانه در کشور ما موانع رنگ و لعاب قانونی دارد که باید این مشکل حل شود. مشروح خبر: https://basijnews.ir/fa/news/9338199 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرد: 🔻 پشت پرده انتشار فایل صوتی و اهداف دشمنان از این اقدام به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 نکته های کوتاه تفسیری جزء نوزدهم قرآن کریم 🔹 شکوه پیامبر (ص) از مسلمانان برای مهجور شمردن قرآن 🔹 درجات بهشت با آیات قرآن است 🔹 مانوس شدن مردم با قرآن، به تدریج جامعه را تغییر می دهد سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻 رمضان و آماده سازی نفوس 🔹️ نفوس را از روز اول ماه مبارک رمضان به روزه، به مجاهده، به ادعیه مهیا می‌کند تا برسند به آن سفره‌ای که از آن باید استفاده کنند و آن « لیله‌القدر » است که قرآن در آن نازل شده است. 📅 امام خمینی(ره) |  ۲۱ تیر ۱۳۵۹ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 نتیجه توکل به خدا 🔹 «وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَي اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْراً» (آیه ۳ سوره مبارکه طلاق) ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
⚜️ ✍️ بیانات حجةالاسلام‌والمسلمین به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
صوت کامل بیانات امام خامنه ای 12.2.1400.mp3
26.49M
🎙 🔻 صوت کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی در روز معلم ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ‌به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 حضور امام جمعه شهرستان مبارکه در شرکت فرآورده های نسوز ایران و تبریک روز کارگر و تقدیر از مدیریت و کارگران شاغل در این شرکت با اهدای گل 🔹 وی در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و تقدیر از زحمات مجموعه مدیریت و کارگران این شرکت ، اشاره ای به اهمیت تولید در کشور و تلاش جهت تحقق شعار سال نمود و همچنین خواستار توجه ویژه به قشر زحمتکش کارگر و حل مشکلات این عزیزان شدند . به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?