eitaa logo
شبکه امامت
15هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
13.3هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjome.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز: 🔻 ای کاش روزی برسد که مقام و جایگاه معلم در جامعه ما به درستی فهمیده شود 🔹 حضرت موسی(ع) با اینکه خود پیامبر اولوالعزم الهی بود، اما مطابق آیات سوره مبارک کهف، از حضرت خضر(ع) درخواست کرد که او معلمش باشد تا به رشد و کمال دست یابد. *این مقام معلم است که آدمی را به رشد و کمال می‌رساند و ارزش تعلیم و تربیت، بیش از آن است که در وصف بیاید.* 🔹 برخی گمان می‌کنند چون معلمان حقوق دریافت می‌کنند، پس دیگر منتی بر سر جامعه و متعلمان (یادگیرندگان) ندارند. این اشتباه از آنجا نشات می‌گیرد که فلسفه‌های مادی گرا که ارزش همه چیز را با پول می‌سنجند، بر دنیای امروز حاکم شده است. 🔹 اگر می‌خواهید به مقام معلم پی ببرید، داستان حضرت موسی(ع) و خضر نبی(ع) را بخوانید تا دریابید جایگاه معلم کجاست و چگونه باید معلمان را تکریم کرد... به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه شهرستان قدس: 🔻 صنعتگران و تولیدکنندگان، سنگربانان جنگ اقصادی 🔹 همت بلند و عزم راسخ کارگران کارفرمایان و ایستادگی در نبرد اقتصادی با دشمن طی این سالها، کمتر از ۸ سال دفاع مقدس نیست. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
مقام معظم رهبری مدظله العالی: 🔻 شهید مطهری معلم بود، معلمی برای همه سطوح، با عملکرد نافذ و ماندگار، صحت عمل او هم با خون امضاء شد. 🔹 دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز گرامیداشت مقام معلم و استاد گرامی باد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 اهمیت استفاده از فرصت ها وفضایل شب های قدر ▫️(قسمت اول) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 شب قدر شب تفکر در علل این مسائلی است که انسان ناخواسته با آنها دست و پنجه نرم می کند. ▫️(قسمت دوم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 دعوت ،اشتیاق واستقبال خداوند از دعا ها وخواسته های بندگان ▫️(قسمت سوم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 لزوم استعانت از خداوند برای رهایی از چنگال نفس اماره ▫️(قسمت چهارم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 اهمیت حضور حداکثری وانتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ▫️(قسمت پنجم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 اهانت وخلاف گویی نسبت به قهرمان ملی به بصیرت مردم میافزاید. ▫️(قسمت ششم) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔹 امام جمعه گلپایگان و فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان از بخش های تست کرونای شبکه بهداشت و درمان شهرستان و واحد کرونا و آی سی یوی بیمارستان امام حسین(ع) بازدید و از تلاش های کادر درمان تقدیر کردند به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه ابرکوه: 🔻 موانع تولید در ایران رنگ و لعاب قانونی دارد/ ستون فقرات نظام اقتصادی کشور کارگران هستند 🔹 امام جمعه ابرکوه در جمع اعضای جامعه بسیج کارگری و تعدادی از تعاون گران اظهار کرد: کار و تولید مؤلفه اقتدار و استقلال اقتصادی است و اگر تولید در هر شهرستان حمایت و مانع زدایی شود، استان موفق است که در نتیجه موجب رشد و بالندگی اقتصادی کشور می‌شود. وی گفت: لازمه جهش تولید حمایت و مانع زدایی است و متأسفانه در کشور ما موانع رنگ و لعاب قانونی دارد که باید این مشکل حل شود. مشروح خبر: https://basijnews.ir/fa/news/9338199 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرد: 🔻 پشت پرده انتشار فایل صوتی و اهداف دشمنان از این اقدام به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 نکته های کوتاه تفسیری جزء نوزدهم قرآن کریم 🔹 شکوه پیامبر (ص) از مسلمانان برای مهجور شمردن قرآن 🔹 درجات بهشت با آیات قرآن است 🔹 مانوس شدن مردم با قرآن، به تدریج جامعه را تغییر می دهد سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻 رمضان و آماده سازی نفوس 🔹️ نفوس را از روز اول ماه مبارک رمضان به روزه، به مجاهده، به ادعیه مهیا می‌کند تا برسند به آن سفره‌ای که از آن باید استفاده کنند و آن « لیله‌القدر » است که قرآن در آن نازل شده است. 📅 امام خمینی(ره) |  ۲۱ تیر ۱۳۵۹ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 نتیجه توکل به خدا 🔹 «وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَي اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْراً» (آیه ۳ سوره مبارکه طلاق) ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
⚜️ ✍️ بیانات حجةالاسلام‌والمسلمین به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
صوت کامل بیانات امام خامنه ای 12.2.1400.mp3
26.49M
🎙 🔻 صوت کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی در روز معلم ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ‌به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 حضور امام جمعه شهرستان مبارکه در شرکت فرآورده های نسوز ایران و تبریک روز کارگر و تقدیر از مدیریت و کارگران شاغل در این شرکت با اهدای گل 🔹 وی در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و تقدیر از زحمات مجموعه مدیریت و کارگران این شرکت ، اشاره ای به اهمیت تولید در کشور و تلاش جهت تحقق شعار سال نمود و همچنین خواستار توجه ویژه به قشر زحمتکش کارگر و حل مشکلات این عزیزان شدند . به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔹 همزمان با روز جهانی کار و کارگر امام جمعه درچه از دو واحد تولیدی و صنعتی در شهر درچه بازدید نموده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت. 🔹 در ادامه این دیدار صمیمانه از تعدادی از کارگران نمونه و جهادگران خط مقدم تولید تقدیر و تشکر بعمل آمد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 کارگران نمونه شهرداری فولادشهر تجلیل شدند 🔹 مراسم تجلیل از کارگران شاغل در شهرداری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و با حضور امام جمعه و دیگر مسئولین مربوطه برگزار شد . سرافراز امام جمعه فولادشهر ضمن تقدیر از اهتمام کارگران در پیشبرد اهداف شهرداری افزود: کار و تلاش تک تک شما کارگران در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان در این زمان حساس با وجود بیماری کرونا نقش بسزایی دارد. 🔹 امام جمعه فولادشهر افزود: کارگران در هر جامعه ای بازوان حرکت به سوی رشد و شکوفایی هستند و اگر جامعه‌ای از فرصت اندیشه و بازوی کارگران بهتر استفاده کند توسعه و پیشرفت، نصیب کشورها خواهد شد. 🔹 گفتنی است : در پایان مراسم ازبیست و پنج نفر از کارگران برگزیده از حوزه های مختلف شهرداری با اهداء لوح سپاس تقدیر و تجلیل به عمل آمد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد: 🔻 سردار سلیمانی جنگید اما دیپلماسی عقب نشینی کرد 🔹 امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: قاسم سلیمانی جایی که باران آتش بود جلو رفت ولی شما عقب‌نشینی کردید و شکست خوردید، شکست و عقب نشینی شما این بود که سانتریفیوژ را از کار انداختید و آمریکا یک خط روی برجام کشید و به وعده‌های خود عمل نکرد. 🔹 وی بیان کرد: شهید بزرگوار قاسم سلیمانی گزینه روی میز آمریکا که داعش بود را به عقب راند، خشونتی که داعش انجام داد اگر سربازان آمریکایی انجام می‌دادند دنیا آمریکا را محکوم می‌کرد و این کار را با داعش انجام داد و یک فرمانده دشمن را عقب راند و منطقه را در دست گرفت. مشروح خبر: https://www.farsnews.ir/razavi/news/14000210000209 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 بازدید امام جمعه شهر وزوان از کارگاه تولیدی نردبان 🔹 امام جمعه وزوان ضمن تشکر از فعالیت‌های چشمگیر این واحد تولیدی افزود: امام جمعه شخصاً در خدمت شما خواهد بود و علاوه براین نهاد امامت جمعه تمام توان خود را در اختیار وارد های تولیدی قرار خواهد داد تا موانع تولید رامرتفع کنیم و در راستای شعار سال بر مبنای مانع زدایی ها دستور رهبر معظم انقلاب را امتثال نماییم. 🔹 وی در ادامه تاکید کرد : همه مسئولین موظف هستند از کارگاههای تولیدی حمایت کنند و نهاد امامت جمعه جهت عملیاتی نمودن تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با تمام توان از مسئولین مطالبه گری خواهد کرد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرد: 🔻 میدان برای دیپلماسی اقتدار ایجاد می کند | مردم مراقب فتنه افکنان باشند 🔹 امام جمعه شهر کرد در پیام جمعه این هفته گفت: آن هایی که در میدان هستند، چه میدان دیپلماسی و چه میدان دفاعی، می فهمند که میدان دفاع و دیپلماسی هر دو از ضرورت‌ها است و در هم آمیخته است و هر دو به یکدیگر کمک می‌کنند و این میدان دفاع است که برای دیپلماسی پشتوانه بوده و اقتدار ایجاد می‌کند. 🔹 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مبادا این‌ها باعث شود که مشکلات را به گردن یک عده خاص بیندازند و تحریم و مذاکرات و مشکلات جامعه را به هم گره بزنند و از خودشان سلب مسئولیت کنند. 🔹 وی گفت: بصیرت آن چنان بالا باشد که اجازه ندهیم دست‌های فتنه‌گر بتوانند به افکار عمومی آسیب بزنند. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/956124/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?