شهید حسین معز غلامے³¹⁵
#ختمصلوات «🌹به مناسبت رحلت رسولاڪرم(ص)، شهادت امامحسنمجتبی(ع)، شهادت امامرضا(ع)🏴» بهنیت
#ختمصلوات
خداروشڪر با مشارڪت شما عزیزان
تعداد 2⃣7⃣8⃣4⃣2⃣ صلوات ثبت شد🍃🌸
انشاءالله ذخیرهای برای قبر و قیامت باشه🌹
و حضرت رسول(س) هم شفیع همهی ما باشند
#چالش_مومو
#حتمابخونید_واجبه
دوستان، این چالش یا بازے #مومو که از طریق چت با ڪاربری #ناشناس در واتسآپ انجام مےگیره اخیراً سروصداے زیادے برپا ڪرده...
مومو یه عروسک زشت و ترسناک ژاپنی هست که
شخصی ناشناس خودش رو مومو معرفے میکنه و شما رو دعوت به بازی میکنه
که #عواقبخطرناکے روی نوجوونها و دانشآموزان داره...
#مومو یه شخص ناشناس هست که به بعضی از افراد در #واتسآپ پیام میده و اونا رو به یه چالش و بازے دعوت میکنه...
وقتے هم شما خودتون از طرق مختلفی بهش پیام بدید و شروع کننده باشید شمارهتلفن شما در واتسآپ براش #مشخصمیشه (چون برنامه واتسآپ اینگونه هست که اگر به شخصی پیام بدید شمارهی شما براش نمایش داده میشه) و میتونه با این شماره انواع مزاحمتها رو براتون به وجود بیاره...
کمکم #مومو فیلمها و پیامهای ترسناک و تهدیدآمیز میفرسته و ادعا میکنه که #آدرس و یهسری از #اطلاعات_شخصی_گوشی شما رو بدست اورده و شما رو تهدید میکنه که کارهای خطرناکے انجام بدید
و اگر انجام ندید اطلاعات شخصی شما رو در مجازی منتشر میکنه‼️
گفته شده عدهای از نوجوونها در جهان بر اثر تهدیدهای #مومو خودکشے کردند یا دچار ترس و... شدند.
همین دیشب یه نوجوونی بهم پیام داد به خاطر همین چالش مومو میترسه و شبها کابوس میبینه...
ازتون خواهش میکنم اگر شخصی با پروفایلِ یه دختر ترسناک و زشت با چشمانے درشت در #واتسآپ یا #فیسبوک بهتون پیام داد و شما رو دعوت به یه بازی کرد
اصلااا و ابداا پیام رو #سین_نکنید و فوری حذفش کنید👌🏻
پلیس فتا و خبرگزاریها هم چندبار هشدار دادند که والدین و نوجوونها و دانشآموزان حواسشون باشه...
اگر این پیام رو نشر بدی لطف بزرگے در حق خودت و بقیه مےکنے😊🍃🌹
حواستون به برادر و خواهرهای نوجوون و دانشآموزان باشه✍🏻🙏🏻
•|شهید حسین معزغلامی |•
این دعای عظم البلا را زیاد بخوانید ...🌱
---❁•°🕊️•°❁---
@SHAHID_MOEZEGHOLAMI
---❁•°🕊️•°❁---
📺 برنامه مدرسه تلویزیونی ایران _ دوشنبه 28 مهر
🖥شبکه آموزش
⏰آموزش درس تربیتبدنی ساعت 7.45 تا 8
🔶فنی و حرفه ای و کاردانش:
⏰ساعت 8 تا 8.30 نقشه کشی فنی رایانه/ جلسه 6 - پایه 10- مشترک رشته های معماری و فنی و حرفه ای
⏰ساعت 8.30 تا 9 نقاشی رنگ روغن - پایه 12 - رشته چهره سازی - شاخه کار دانش و فنی حرفه ای
⏰ساعت 9 تا 9.30 طراحی و دوخت لباس بچه گانه - پایه 11- شاخه فنی و حرفه ای
⏰ساعت 20.50 تا 21.15 طراحی پیراهن و سربند - پایه 11 - شاخه فنی و حرفه ای و کار دانش
⏰ساعت 21.15 تا 21.50 عناصر و جزئیات - رشته نقشه کشی معماری - پایه 11 - شاخه فنی و حرفه ای و معماری
🔶دوره ابتدایی:
⏰ساعت 10.30 تا 11 علوم تجربی پایه اول
⏰ساعت 11 تا 11.30 بازی و ریاضی پایه دوم
⏰ساعت 11.30 تا 12 بازی و ریاضی پایه سوم
⏰ساعت 12 تا 12.30 فارسی و نگارش پایه چهارم
⏰ساعت 12.30 تا 13 بازی و ریاضی پایه پنجم
⏰ساعت 13 تا 13.30 بازی و ریاضی پایه ششم
⏰ساعت 13.30 تا 13.50 آموزش نوآموزان پیش دبستانی
🔶متوسطه اول:
⏰ساعت 14.30 تا 15 مطالعات و مهارت های اجتماعی - همدلی و همیاری حوادث پایه هفتم
⏰ساعت 15 تا 15.30 مطالعات و مهارت های اجتماعی- آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آنها پایه هشتم
⏰ساعت 15.30 تا 16 مطالعات و مهارت های اجتماعی - هوا کره (اتمسفر) پایه نهم
🔶دوره آموزش مجازی متوسطه:
⏰ساعت 16 تا 16.30 آموزش مجازی - جایگاه بازی در آموزش قسمت دوم
🔶متوسطه دوم:
⏰ساعت 16.30 تا 17 عربی و زبان قرآنی یک - پایه 10- رشته علوم تجربی و ریاضی فیزیک
⏰ساعت 17 تا 17.30 عربی و زبان قرآنی دو
- پایه 11- علوم تجربی و ریاضی فیزیک
⏰ساعت 17.30 تا 18 عربی و زبان قرآنی سه - پایه 12- علوم تجربی و ریاضی فیزیک
⏰ساعت 20 تا 20.25 ریاضی 3/ توابع وارون- پایه 12 - رشته علوم تجربی
⏰ساعت 20.25 تا 20.50 فیزیک 3/ درس شتاب - پایه 12 رشته علوم تجربی
🖥شبکه 4
⏰ساعت 7.30 درس علوم و فنون ادبی 1 پایه 10 رشته ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی
⏰ساعت 8 درس جغرافیای 3 پایه 12 رشته ادبیات و علوم انسانی
⏰ساعت 8.30 درس منطق پایه 10 ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی
⏰ساعت 10.15 درس فارسی 3 پایه 12 مشترک تمامی رشته ها
⏰ساعت 10.45 درس انسان و محیط زیست پایه 11 مشترک تمام رشته ها
⏰ساعت 11.15 درس فارسی 3 پایه 12 مشترک تمامی رشته ها
⏰ساعت 11.45 درس سلامت و بهداشت پایه 12 مشترک تمام رشته ها
⏰ساعت 12.15 درس جغرافیای 2 پایه 11 رشته ادبیات و علوم انسانی
⏰ساعت 12.45 درس فیزیک 1 پایه 10 رشته ریاضی فیزیک
⏰ساعت 13.15 درس مدیریت خانواده و سبک زندگی پایه 12 مشترک تمام رشته ها
🖥شبکه قران ومعارف اسلامی
⏰ساعت 11 درس هدیه آسمانی پایه سوم ابتدایی
⏰ساعت 11.30 درس آموزش قرآن پایه دوم ابتدایی
⏰ساعت 15 درس دین و زندگی1 پایه 10 رشته ریاضی و تجربی
⏰ساعت 15.30 درس 9 تاریخ اسلام 1 پایه 10 رشته علوم و معارف اسلامی
⏰ساعت 16 درس تاریخ اسلام 2 پایه 11 رشته علوم و معارف
⏰ساعت 16.30 درس آموزش قران 8 متوسطه دوره اول
❇️ شبکه خبـری شـاد👇
🌐 eitaa.com/joinchat/778305601C120477bbcf
شهید حسین معز غلامے³¹⁵
#چالش_مومو #حتمابخونید_واجبه دوستان، این چالش یا بازے #مومو که از طریق چت با ڪاربری #ناشناس در و
#اصلاحیه
❌ وقتے پیامش رو سین کنید و بهش پیام بدید شمارهتلفن شما در واتسآپ براش #مشخصمیشه و میتونه با این شماره انواع مزاحمتها رو براتون به وجود بیاره...
✅ وقتے هم شما خودتون از طرق مختلفی بهش پیام بدید و شروع کننده باشید شمارهتلفن شما در واتسآپ براش #مشخصمیشه (چون برنامه واتسآپ اینگونه هست که اگر به شخصی پیام بدید شمارهی شما براش نمایش داده میشه) و میتونه با این شماره انواع مزاحمتها رو براتون به وجود بیاره...
دوستان پیام اول رو یکی از عزیزان متذکر شدند که اشتباه بود و پیام دوم جایگزین شد..عذرخواهی میکنم🙏🏼😊
اگر جایی منتشر کردید متن جدید رو منتشر کنید یا ویرایش بزنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرادر حسین کاجے از شهید علیرضا کریمے میگه
+ کی برمےگردی؟!
ــ هر وقت راه #ڪربلا باز شد💔....)
.
.
.
۱۶ سال بعد وقتے اولین ڪاروانِ رسمے به سمت ڪربلا رفت #پیکرش برگشت!
منبع : آپارات
https://www.aparat.com/v/59hSF/حسین_کاجی-شهید_کریمی
🍃•🍂•🍃•🍂• 🍃•🍂•🍃•🍂• @SHAHID_MOEZEGHOLAMI
🍃•🍂•🍃•🍂• 🍃•🍂•🍃•🍂•
هدایت شده از 『 مُدرِّس نوین 』
🔃 خلط #هدف_درست با #مسیر_درست!
#حرف
✍ اون چیزی که یک داستان ، یک #تئاتر و یک #فیلم یا #سریال رو تبدیل به یک اثر هنری سالم میکنه که در حوزه #فرهنگ مردم اثر مثبت میذاره فقط #نتیجه یا #پایان_قصه_ش نیست .
به صرف این که بگیم فلان داستان ، فلان سریال پایان مثبت و آموزنده ای داره ، نمیشه گفت پس این اثر هنری ، در زمره آثار هنری ارزشی و دارای بار فرهنگی مثبت طبقه بندی میشه .
بلکه یک #قصه ، یک #فیلم_نامه یک #سریال علاوه بر پایانی که داره باید در تمام طول مسیرش دقیق و ظریف باشه .
به عنوان مثال ؛ نمیشه که من کاروانی رو به مشهد ببرم ولی سر راه چند تا پارتی شبانه هم ببرم (و مثال های دیگه ...) بعد بگم چون من دارم می برم مردم رو به مشهد کار خیر کردم!
اگر در خلال یک قصه که در نهایت میخواد اثر مثبتی بر مخاطب بذاره در طول مسیر روایت داستانش ملاحظات فرهنگی رو رعایت نکنه ، کنار اون اثر مثبتی که در نهایت دنبالش میگشت ، #عوارض_ضمنی و پنهان نا مناسبتی هم به بار میاره.
مثلا اگر توی یه قصه ، ماجرا از زبان یه دختری روایت میشه که #عاشق یه پسری تو #دانشگاه شده و توی داستان داره جذابیت های ظاهری این پسر از زبان دختر به جزئیات اشاره میکنه و بعد جلوتر این دختر و پسر کم کم با هم بهونه صحبت پیدا میکنن و بعد این پسر یهو از دهانش در میره و این اسم کوچیک دختر رو صدا میکنه ...
دختر هم با این که اولش خجالت میکشه ولی ته دلش کلی ذوق کرده و شب خوابش نمی بره که فلانی منو به اسم صدا کرد و فلان و بیسار ...
وقتی شما این موارد رو پر رنگ و با جزئیات توضیح میدی فارغ از این که در نهایت میخوای چه اثری رو مخاطب بذاری ، همینجا در خلال داستان داری الگوسازی میکنی برای دختر که پیگیر این ویژگی های ظاهری تو پسرهای اطرافت باش (مثلا رنگ مو ، رنگ چشم ، نوع ریش ، تیپ و قد بلند یا کوتاه و ... )
وقتی شما نشون میدی یه دختر تو حسرت یه پسری تو دانشگاهه ، وقتی نشون میدی دخترای دانشگاه به استاد دانشگاه شون دل دادن و این رو برای مخاطب باز میکنی ...
داری این رفتارها رو ارزش میکنی .
اگرم نتیجه بگیری که اینا ارزش نیست اما حداقل جذابش کردی .
داری عشق های پنهانی که کم کم این #عشق به #رابطه منجر میشه رو برای مخاطب جذاب میکنی ...
حالا هر نتیجه ای که میخوای بذاری در نهایت بذار ...
ولی این عوارض در طول قصه سر جاش خواهد بود .
اگر هدف درستی دارید ، مسیر تون هم باید درست باشه .
#دل_نوشته
#استاد_عزیزی
#اتمام_حجت
#هدف_راه_رو_توجیه_نمیکنه
◾️🍃🌱↷
『 @modarese_novin 』🏴