eitaa logo
شهید و شهدا
246 دنبال‌کننده
18.3هزار عکس
9.2هزار ویدیو
172 فایل
شهید مدافع حرم جاوید الاثر اقا مهدی قاسمی ( کانال شهید::تجمیع بهترین مطالب کانال های جبهه مقاومت و پایداری...)
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مدافعان حرم 🇮🇷
این عکس معلوم میکند #خلیج_فارس یا خلیج عرب...‼️ روز ملی خلیج فــارس مبارکــــ🌷 @Modafeaneharaam
جايگاه «حلم» در کلام معصومین(ع) ⁉️ پرسش : 👇👇👇 «حلم» در کلام معصومین(علیهم السلام) از چه جایگاهی برخوردار است؟ ✅ پاسخ : 👇👇👇 روایات ذیل گلچينى از سخنان معصومین(علیهم السلام) درباره اهمیت و جایگاه حلم می باشد: 1ـ پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله) در حديثى می فرمایند: «اَلا اُخْبِرُكُمْ بِاَشْبَهَكُمْ بِى اَخْلاقاً؟ قالُوا بلى يا رَسُولُ اللّه فَقالَ اَحْسَنَكُمُ اَخْلاقاً وَ اَعْظَمَكُمْ حِلْماً وَ اَبَرَّكَمُ بِقَرابَتِهِ وَ اَشَدَّكُمْ اِنْصافاً مِنْ نَفْسِهِ فى الْغَضَبِ وَ الرَّضا»(1)؛ (آيا به شما خبر بدهم كداميك از شما از جهت اخلاق به من شبيه تريد؟ عرض كردند آرى اى رسول خدا. فرمود: آن كس كه از همه خوش اخلاق تر، بردبارتر، نيكوكارتر نسبت به خويشاوندانش و با انصاف تر در حال خشم و خشنودى باشد). 2ـ آن حضرت در حديث ديگرى می فرمایند: «ما جُمِعَ شَىْءٌ اِلى شَىْء اَفْضَلُ مِنْ حِلْم اِلَى عِلْم»(2)؛ (چيزى با چيزى همراه نشده كه برتر از همراهى حلم با علم باشد). 3ـ اميرمؤمنان على(عليه السلام) در حديثى می فرمایند: «اَشْجَعُ النّاسِ مَنْ غَلَبَ الْجَهْلَ بِالْحِلْمِ»(3)؛ (شجاع ترين مردم كسى است كه با نيروى حلم بر جهل غلبه نماید). همچنین همين مضمون در حدیثی از آن حضرت نقل شده كه می فرماید: «اَقْوَى النّاسِ مَنْ قَوِى عَلى غَضَبِهِ بِحِلْمِهِ»(4)؛ (قوى ترين مردم كسى است كه با نيروى حلمش بر غضبش چيره شود). 4ـ آن حضرت در حديث ديگرى می فرمایند: «اِنَّ اَفْضَلَ اَخْلاقِ الرِّجالِ اَلْحِلْمُ»(5)؛ (برترين اخلاق مردان حلم است). 5ـ پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله) در حديث جالبى می فرمایند:«اِنَّ المُؤمِنَ ليُدْرِكَ بِالْحِلْمِ وَ اللّينَ دَرَجَةَ الْعابِدِ الْمُتَهَجِّدِ»(6)؛ (شخص مؤمن با حلم و نرمش به مقام عبادت كننده شب زنده دار مى رسد). اين تعبير به خوبى نشان مى دهد كه حلم و بردبارى از عبادات مهم در پيشگاه پروردگار است. 6ـ آن حضرت در حديث پرمعناى ديگرى می فرمایند: «مِنْ اَحَبِّ السَّبيلِ اِلَى اللّه عَزَّ وَ جَّل جُرْعَتانِ جَرْعَةُ غَيظ تَرُدُها بِحِلْم وَ جُرْعَةُ مُصيبَة تَرُدُّها بِصَبْر»(7)؛ (از محبوبترين راه ها به سوى خدا نوشيدن دو جرعه است، جرعه خشم را به وسيله حلم فرو بردن و جرعه مصيبت را با صبر تحمل كردن). 7ـ روزى حضرت على(عليه السلام) شنيد كه مرد [نابخردى] قنبر را دشنام مى دهد و گويى قنبر مى خواست به او پاسخ دهد، امام فرمود: قنبر! او را رها كن تا خدا را راضى و شيطان را خشمگين و دشمنت را [با شرمندگى] كيفر داده باشى. سپس فرمود: «فَوَالَّذى خَلَقَ الْحَبَّةَ وَ بَرَءَ النَّسَمَةَ ما اَرْضى الْمُؤمِنُ رَبَّهُ بِمِثلِ الْحِلْمِ، وَ لا اَسْخَطَ الشَيْطانَ بِمِثل الصَّمْتِ، وَ لا عُوقِبَ الاْحْمَق بِمِثْلِ السكوتِ عَنهُ»(8)؛ (قسم به خدايى كه دانه را در زير خاك شكافته، و انسان را آفريده هيچ شخص مؤمنى پروردگارش را به چيزى مانند حلم خشنود نساخته و شيطان را به چيزى مانند خاموشى به هنگام غضب خشمگين نكرده، و احمق را به چيزى همانند سكوت، مجازات ننموده است). 8ـ از پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله) چنين نقل شده که می فرمایند: «مَنْ كَظَمَ غَيْظاً وَ هُوَ قادِرٌ عَلى اِنفاذِهِ وَ حَلُمَ عَنْهُ، اَعْطاهُ اللّه اَجَرَ شَهيد»(9)؛ (كسى كه خشم خود را فرو برد، در حالى كه قدرت بر انجام كارى مطابق آن دارد و حلم و بردبارى پيشه كند، خداوند اجر شهيد به او مى دهد). 9ـ امام باقر(عليه السلام) در حديثى از امام على بن الحسين(عليه السلام) این چنين نقل می فرمایند: «اِنَّهُ لَيُعْجِبُنىِ الرَجُلُ اَنْ يُدْرِكُهُ حِلْمُهُ عِنَدَ غَضَبِهِ»؛ (من لذت مى برم كه حلم و بردباري انسان به هنگام خشم به سراغ او آيد [و او را از چنگال خطر رهايى بخشد]). 10ـ اين بحث را با حديث ديگرى از امام صادق(عليه السلام) پايان مى دهيم [هر چند روايات در اين زمينه فراوان است] در اين حديث آمده است كه امام(عليه السلام) خدمتكارى داشت و او را به دنبال كارى فرستاده بود، ولى تأخير كرد، امام شخصاً به دنبال او رفت، ديد در گوشه اى خوابيده است (و گرما بر او غلبه كرده بود) امام بالاى سر او نشست و مدتى او را باد زد تا آسوده بخوابد، هنگامى كه بيدار شد امام (با محبت و بردبارى مخصوصى) به او فرمود: «اين كار درست نيست كه هم شب بخوابى و هم روز، شب را بخواب و روز را براى ما بگذار».(10) اين رفتار كه نهايت محبت و تواضع و بردبارى امام را مى رساند مى تواند سرمشقى براى افراد عصبانى باشد كه در اين گونه موارد از هر گونه خشونت چشم پوشیده و راه حلم را در پيش گيرند.(11) کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش http://telegram.me/mobahesegroup https://eitaa.com/mobahesegroup http://sapp.ir/mobahesegroup
حلم» نامطلوب ⁉️ پرسش : 👇👇👇 «حلم» در چه مواردی مطلوب نيست؟. ✅ پاسخ : 👇👇👇 با اين كه حلم از فضائل بسيار برجسته و از خوی هاى شايسته انسانى است، ولى مواردى پيش مى آيد كه حلم در آنجا پسنديده نيست. اين گونه استثنائات در ساير فضائل اخلاقى نيز ممكن است پيدا شود؛ مثلا در مواردى كه حلم و بردبارى سبب جرأت و جسارت جاهلان متعصب مى شود و بر فشار و فساد و عصيان خود مى افزايند، حلم پسنديده نيست، بايد عكس العمل مناسبى نشان داده شود تا او سكوت كند. همچنین در مواردى كه حلم و بردبارى به زيان جامعه و يا مكتب و عقيده انسان تمام مى شود، نيز حلم و سكوت غلط است. و نيز در مواردى كه حلم نشانه ضعف و ذلت محسوب مى شود، حلم كار خوبى نيست و به گفته شاعر: اظهار عجز پيش ستم پيشه ابلهى است *** اشك كباب باعث طغيان آتش است.(1) کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش http://telegram.me/mobahesegroup https://eitaa.com/mobahesegroup http://sapp.ir/mobahesegroup
⁉️پرسش : 👇👇 معلم از منظر اسلام دارای چه جایگاهی است و آداب برخورد دانش آموزان و جامعه با معلّم چگونه است؟ ✅پاسخ👇👇 جایگاه تعلیم و تعلّم در اسلام: اهمیت علم و دانش تا آن جاست که خداوند در نخستین آیاتی که بر پیامبرش نازل می کند از این مطلب سخن می گوید، و بیان می دارد که اولین و مهمترین خصیصه ارزشمند انسان، داشتن دانش و توانایی دانش آموزی است؛ خداوند در آیات 3 تا 5 سوره علق می فرماید: «اقْرَأْ وَ رَبُّکَ الْأَکْرَمُ* الَّذي عَلَّمَ بِالْقَلَمِ* عَلَّمَ الْإِنْسانَ ما لَمْ يَعْلَمْ»؛ (بخوان كه پروردگارت از همه گرامى تر است* همان كسى كه به وسيله قلم تعليم داد، و به انسان آنچه را نمى دانست آموخت). جالب اینکه خداوند در این آیات، آموزگاری و معلمی خود به انسان را نیز یادآور شده و آن را از نشانه های بزرگی و بزرگواری خود بر می شمرد. خداوند در آیه 31 سوره بقره نیز خود را به عنوان نخستین معلّم انسان معرفی کرده، می فرماید: «وَ عَلَّمَ آدَمَ الْأَسْماءَ کُلَّها»؛ (خداوند علم اسما [علم اسرار آفرينش] را همگى به آدم تعليم داد). همچنین در آیات 1 تا 4 سوره الرحمن می فرماید: «الرَّحْمنُ* عَلَّمَ الْقُرْآنَ* خَلَقَ الْإِنْسانَ* عَلَّمَهُ الْبَيانَ»؛ (خداوند رحمان قرآن را تعليم داد، انسان را آفريد، و سخن گفتن را به او آموخت). اين آیات حکایت از بزرگترين اوصاف خداوند یعنی تعليم بندگان دارد، تعليمى كه وسيله آگاهی، شناخت و بصیرت آنها می شود.(1) در منابع اسلامی روایات بسیاری در مقام علم، عالم و معلم به عنوان آموزنده و ارائه دهنده علم و لزوم احترام به وی وارد شده است. پیامبر(صلی الله علیه و آله) در این رابطه می فرماید: «مَنْ سَلَكَ طَرِيقاً يَطْلُبُ فِيهِ عِلْماً سَلَكَ اللَّهُ بِهِ طَرِيقاً إِلَى الْجَنَّةِ وَ إِنَّ الْمَلَائِكَةَ لَتَضَعُ أَجْنِحَتَهَا لِطَالِبِ الْعِلْمِ رِضًا بِهِ وَ إِنَّهُ يَسْتَغْفِرُ لِطَالِبِ الْعِلْمِ مَنْ فِي السَّمَاءِ وَ مَنْ فِي الْأَرْضِ حَتَّى الْحُوتِ فِي الْبَحْرِ وَ فَضْلُ الْعَالِمِ عَلَى الْعَابِدِ كَفَضْلِ الْقَمَرِ عَلَى سَائِرِ النُّجُومِ لَيْلَةَ الْبَدْرِ وَ إِنَّ الْعُلَمَاءَ وَرَثَةُ الْأَنْبِيَاءِ إِنَّ الْأَنْبِيَاءَ لَمْ يُوَرِّثُوا دِينَاراً وَ لَا دِرْهَماً وَ لَكِنْ وَرَّثُوا الْعِلْمَ فَمَنْ أَخَذَ مِنْهُ أَخَذَ بِحَظٍّ وَافِرٍ»(2)؛ (رسول خدا(صلی الله علیه و آله) فرمود: كسى كه در راهى رود كه در آن دانشى جويد، خدا او را به سوى بهشت برد. همانا، فرشتگان با خرسندى بالهاى خويش را براه طالب علم فرو نهند و اهل زمين و آسمان تا برسد به ماهيان دريا براى طالبان علم، آمرزش طلبند و برترى عالم بر عابد مانند برترى ماه شب چهارده است بر ستارگان ديگر و علماء وارث پيمبرانند زيرا پيمبران پول طلا و نقره بجاى نگذارند بلكه دانش بجاى گذارند، هر كه از دانش ايشان برگيرد بهره فراوانى گرفته است). همانطور که در این روایت مشاهده می کنیم، خداوند ارزش بسیار والایی برای علم آموزان و علما قائل شده است، و بدیهی است که همین ارزش و چه بسا بالاتر از آن را برای آموزگاران قائل باشد؛ چرا که آنها هم خود عالمند و هم دیگران را به سرزمین علم و دانش رهنمون می شوند. از سویی اسلام در بیان اهمیت تعلیم و در بیان مقام علما آنها را برتر از عابدان می داند. امام محمدباقر(علیه السلام) در این باره می فرماید: «عَالِمٌ يُنْتَفَعُ بِعِلْمِهِ أَفْضَلُ مِنْ سَبْعِينَ أَلْفَ عَابِدٍ»(3)؛ (عالمی که از علم آن استفاده شود بهتر از هفتاد هزار عبادت کننده است). علاوه بر آن در آموزه های اسلامی همنشینی با استاد عبادت شمرده شده است. پيامبر(صلى الله عليه و آله) در حدیثی می فرمایند: «مُجَالَسَةُ الْعُلَمَاءِ عِبَادَة»(4)؛ (همنشينى با دانشمندان عبادت است). امام موسى بن جعفر(عليه السلام) در حديثی می فرماید: «النَّظَرُ فِي وَجْهِ الْعَالِمِ حُبّاً لَهُ عِبَاد»(5)؛ (نگاه به صورت عالم از روى محبت، عبادت است). همچنین لقمان به فرزندش می فرماید: «يَا بُنَيَّ جَالِسِ الْعُلَمَاءَ وَ زَاحِمْهُمْ بِرُكْبَتَيْكَ فَإِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يُحْيِي الْقُلُوبَ بِنُورِ الْحِكْمَةِ كَمَا يُحْيِي الْأَرْضَ بِوَابِلِ السَّمَاءِ»(6)؛ (فرزندم! با علما همنشين شو و در مجلس شان زانو بزن، زيرا خداوند دلها را به نور دانش روشن مى كند؛ آن گونه كه زمين را با قطره هاى درشت باران زنده مى كند). بر این اساس مسأله تعليم و تربيت در اسلام، از جایگاه فوق العاده ای برخوردار می باشد و به طور طبیعی امت اسلامی، مخصوصا حكومت اسلامى نیز وظیفه سنگینی در قبال آن خواهند داشت و باید اهتمام فوق العاده ای نسبت به امر تعليم و تربيت داشته کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش http://telegram.me/mobahesegroup https://eitaa.com/mobahesegroup http://sapp.ir/mobahesegroup
هدایت شده از فراجناحی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 مشاور امنیتی امیر قطر: ایران می‌تواند بدون دخالت مستقیم و فقط از طریق بسیج مردمی عراق، عربستان را به اشغال خود در آورد، آمریکا هیچ وقت با ایران وارد جنگ نخواهد شد، اگر با ایران وارد جنگ شویم هیچ کس نمیتواند از ما حمایت کند نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگر... Join👇 🆔 @farajenahi ❣کانال سیاسی، اعتقادی #فراجناحی👆
هدایت شده از فراجناحی
‍ #١٠_اردیبهشت_روز_ملی_خلیج_فارس 🇮🇷سخن پیامبر بزرگوار اسلام (ص) مقدس‌ترین سند در اثبات نام 🔘در این کتاب حدیثی از پیامبر گرامی اسلام نقل شده که در آن پیامبر سه بار نام را از زبان مبارک خود جاری ساخته‌اند 📒روزی پیامبر مکرم اسلام در جمع اصحابشان در خصوص صحبت می‌فرمایند و نهایتا این گونه بیان می‌دارند: "...الْمَدِینَةُ مَا بَابٌ مِنْ أَبْوَابِهَا إِلَّا مَلَکٌ مُصَلِّتٌ سَیْفَهُ یَمْنَعُهُ، وَبِمَکَّةَ مِثْلُ ذَلِکَ، ثُمَّ قَالَ: «فِی بَحْرِ فَارِسَ مَا هُوَ فِی بَحْرِ الرُّومِ مَا هُوَ، ثَلَاثًا» ثُمَّ ضَرَبَ بِکَفِّهِ الْیُمْنَى عَلَى الْیُسْرَى ثَلَاثًا...." 📝که ترجمه آن به این شرح است: «در هیچ دروازه‌ای نیست مگر اینکه فرشته‌ای در حالیکه شمشیرش را بیرون آورده از ورود (دجال) ممانعت کند. سپس پیامبر سه بارگفتند: (دجال) در دریای فارس و در، دریای روم نیست و سپس سه بار کف دست راست خود را بر کف دست چپ شان زدند...» ▪️در ذیل این کتاب نیز به صحیح بودن این حدیث با عبارت "رجاله الصحیح" اشاره شده است. 📚مسند ابی یعلی،ج۴ص١٢٠ اسکن👈 yon.ir/21LnI 📚مسند ابی یعلی،ج۴ص١٣٠ اسکن👈 yon.ir/k5HRW 📚مسند ابی یعلی،ج۴ص١۴٢ اسکن👈 yon.ir/trfSz ولی طبق متون پهلوی ☑️طی استفتائی که از چندی تن از مراجع عظام شیعه، حضرات آیات نوری همدانی ( yon.ir/LqdaX ) علوی گرگانی ( yon.ir/RxDnK ) سبحانی ( yon.ir/X5DJ9 ) انجام شده است استناد به این حدیث را خوب و حضرت آیت الله علوی گرگانی با عنایت به کلام نبی مکرم اسلام (ص)، جعل نام خلیج فارس را «حرام شرعی» اعلام کردند. Join👇 🆔 @farajenahi ❣کانال سیاسی، اعتقادی 👆
هدایت شده از فراجناحی
وزیر خارجه سوئد: افتخار می‌کنم که «فلسطین» را به رسمیت شناختیم 🔹وزیر خارجه سوئد ضمن حمایت از اقدام کشورش در به رسمیت شناخته شدن « فلسطین»، بر تداوم پشتیبانی از فلسطینی‌ها تاکید کرد. 🔸 به نوشته خبرگزاری «آناتولی» «مارگوت والستروم» وزیر خارجه سوئد دوشنبه به شبکه تلویزیونی دولتی این کشور (SVT ) گفت: «به تصمیم دولت سوئد در سال 2014 که فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت شناخت، افتخار می‌کنم». 🔹 روابط سوئد با اسرائیل اکتبر( مهر) 2014 زمانی که این کشور به عنوان اولین عضو اتحادیه اروپا در اروپای غربی به طور رسمی فلسطین را به رسمیت شناخت، کمرنگ شد و حتی والستروم در سال 2015 سفر رسمی خود به سرزمین‌های اشغالی را به سبب پاره‌ای موارد لغو کرد. Join👇 🆔 @farajenahi ❣کانال سیاسی، اعتقادی 👆
هدایت شده از ایران سیاست
🔴 ترس از فالوورهای مهناز! 1⃣ یک اکانت جعلی با تصویر یک روحانی مازندرانی، در توئیتر مطلب مضحکی نوشته که: "زنان ایرانی صیغه مردان عراقی شوند". به احتمال ۹۰ درصد این اکانت‌ها توسط تیم سایبری سازمان مجاهدین(منافقین) مدیریت می‌شوند. 2⃣ رفیقِ قاتلِ در کلیپی اعلام کرده: "علت این قتل، خبری بود که یک روحانی در توئیتر گفته بود زنان مجرد، صیغه عراقی‌ها شوند". یعنی، یا قاتل، با شایعه یک اکانت جعلی منافق، تحریک شده و یا هم بدستور منافقین این قتل را انجام داده. در هردو حالت نتیجه یکی است: "اجرای دستور سازمان مجاهدین". 3⃣ قاتل، کسی است که قریب دوسال است در فضای مجازی علناً عربده‌کشی می‌کند، با اسلحه شوآف می‌رود، دیگران را تهدید می‌کند و کیلو کیلو فالوور جمع‌آوری می‌کند! نه نیروی امنیتی این سمپات یا سرباز منافقین را شناسایی و دستگیر کرده، نه نیروی انتظامی او را شناسایی و دستگیر کرده و نه وزارت ارتباطات بعنوان مسئول فضای مجازی، این شخص را رصد و گزارش او را به دستگاه‌های ذیربط داده است. 4⃣ شایعه مذکور را خانم با بیش از ۸.۵ میلیون فالوور نیز منتشر کرده و در ادامه‌ی سایر اقداماتش که علیه امنیت ملی و وحدت و تعامل با کشورهای همسایه خاصه عراق، بوده شروع به اختلاف‌افکنی کرده است. ⭕️ واقعیت این است که مهناز افشار به تنهایی یک لشکر است. یک رسانه است. یک شبکه است. بازیگری که طی چندسال اخیر بیش از ۱۰ میلیون فالوور بصورت مستقیم در فضای مجازی دارد. در مورد هر مسئله‌ای نظر می‌دهد و جریان‌سازی می‌کند. کدام مکانیزم در چرخه‌های سینما و صداوسیمای جمهوری اسلامی، مهنازپروری داشته و دارد؟ پشت پرده‌ی مکانیزم سلبریتی‌پروری کیست؟ 🔻سوالات: 1⃣ آیا مهناز افشار با سازمان منافقین مرتبط است یا چون جوگیر شده و مثل این قاتل تحریک شده، در نشر شایعه همکاری کرده؟ سازمان منافقینی که بیش از نیمی از اعضایش را زنان فریب‌خورده تشکیل می‌دهند! تکمیل پازل منافقین توسط افشار بارها و بارها اتفاق افتاده. 2⃣ نقش دادستان و دستگاه قضا در برخورد با که جرائم وی متعدد است و بارها علیه ارزش‌های دینی و آرمان‌های نظام اسلامی شایعه پراکنی کرده و سعی بر، برهم زدن روابط دو ملت ایران و عراق داشته، چیست؟ علاوه بر نشر اکاذیب، آیا اقدام وی علیه امنیت ملی را نمی‌بینند؟ نکند از فالوورهایش می‌ترسند؟ اگر این باشد که باید گفت وامصیبتا! 3⃣ نقش دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و وزارت ارتباطات در شناسایی مجرمین و لات‌ها و اشرار و سمپات‌ها و سربازان دشمن در فضای حقیقی و مجازی چیست؟ چرا این شخص شناسایی و یا تحت نظارت نبوده؟ متاسفانه برخی از دوستان حزب‌اللهی فقط وزارت ارتباطات را مسئول می‌دانند که رهبری در جلسه با فرماندهان نیروی انتظامی از آنان خواست که باید با ناامنی در فضای مجازی مقابله کنند. 4⃣ واقعاً تکلیف فالوورها، لایک‌کننده‌ها و تایید کننده‌های مطالب امثال مهناز افشار، بعنوان ناشر توییت جعلی و ده‌ها مطلب کذب و همچنین فالوورهای این قاتل چیست؟ بخش عمده‌ای از ملت تا کی قرار است در همین سطح پائین فرهنگی باقی بمانند؟ ۸.۵ میلیون نفر پیگیر پیج سلبریتی بی‌سوادی که حتی تحصیلات آنچنانی کلاسیک دانشگاهی ندارد، نه اندیشمند است نه فیلسوف، نه عالم، نه عابد یعنی چه؟! ، نه..! 🔹اف بر این سواد رسانه؛ اف بر این همه آموزش در مدرسه و دانشگاه و صداوسیما و ... که تهش ۸.۵ فالوور برای زنی است که حتی بازیگر مهمی نیست! زنی که علناً مسائل زنانه را آنچنان لخت و عریان توییت می‌کند که من بعنوان یک مرد از یادآوری آنها در فضای عمومی و مجازی شرم دارم! 🔹واقعاً هیچ قصد و برنامه‌ای در میان هست که باید برای نوجوانان و جوانان این مملکت برنامه‌‌ریزی شود که اگر عرضه کار و تولید و تحقیق و پژوهش ندارند، حداقل سواد رسانه داشته باشند و پیگیر و منتشرکننده هر دروغی نباشند؟ ✍داود مدرسی یان ✅ @iransiasat_ir 👈
هدایت شده از ایران سیاست
🔴 طبق خبرهای رسیده، #مهناز_افشار ممنوع الخروج شد. او بعد از انتشار خبر دروغ ازدواج زنان ایرانی با نیروهای حشدالشعبی عراق، قصد فرار به کشور #آلمان را داشت که به دستور دادستانی ممنوع الخروج شده است. متاسفانه با اینکه او در قتل #طلبه_مظلوم_همدانی شریک جرم است ولی هنوز حکم بازداشت مهناز افشار صادر نگردیده است! ✅ @iransiasat_ir 👈
هدایت شده از ایران سیاست
⛔️بعد میگن آخوندا اهل بخور بخور نیستند. .. بیا یا گلوله می‌خورن، یا قمه ، یا خاک مناطق محروم، یا گِلِ مناطق سیل‌زده. فحشم که خوراک هرروزشونه. ولی مردم فقط اون قشر ریش قشنگ که زیر پنج درصد از کل آخوندا هستند رو فقط میبینند و گناه اون بزغاله ها رو به پای همه آخوندا مینویسند! #محاکمه_مهناز_افشار ✅ @iransiasat_ir 👈
هدایت شده از ایران سیاست
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید بانک چطوری کشور رو به خاک سیاه نشوندن: کارآفرین برتر کشور: برخی بانک‌ها 300% از تولید کننده سود میگیرند. از بانکی یک میلیارد وام گرفتم الان بانک 7 میلیارد پول میخواد رهبر انقلاب دو جا گفتن " غلط می‌کنند " یه بار به آمریکایی‌ها گفتن یک جا هم گفتن بانک‌ها غلط می‌کنند بنگاه داری می‌کنند ✅ @iransiasat_ir 👈