eitaa logo
شجرطوبی
116 دنبال‌کننده
298 عکس
72 ویدیو
6 فایل
بال بگشا و صفیر از شجرطوبی زَن حیف باشد چو تو مرغی که اسیر قفسی(حافظ) سنگری برای دفاع از شجر طوبیِ انقلاب اسلامی ادمین: @Ahmad_hashemi
مشاهده در ایتا
دانلود
شجرطوبی
حاشیه ای بر هنجارشکنی اخیر در میدان امام خمینی نجف آباد و تجمع محکومیت آن برای هر نجف آبادی میدان ا
💥💥💥بیانیه طلاب و روحانیون گروه جهادی تبلیغی علمدار در محکومیت هنجار شکنی حجاب اسلامی در نجف آباد ۲۸ مهرماه ۱۳۹۹ @shajartooba 🌿
تجمع امروز مردم انقلابی و شهید پرور نجف آباد در محکومیت هنجار شکنی حجاب اسلامی ۲۹ مهر ۹۹ @shajartooba 🌿
💥💥💥 از شکست ستون فقرات مردم تا نمایش کشف حجاب؛ سناریوی کثیف غربگراهای مذهب ستیز.... حکایت همزبانی برجامیان با مسیح علینژاد و رادیو اسرائیل 🔻🔻🔻 🔹وضعیت اسفبار اقتصادی فعلی محصول بی عرضگی و کارشکنی مدعیان و است که با ناکارآمدی و غربزدگی خود، معیشت مردم عزیز ایران را به مرحله تنگنا رسانده و ستون فقرات مردم را شکسته اند. 🔸حامیان روحانی در سال ۹۲ و ۹۶ که جریان حامیان آقای نیز از آن دسته اند، این روزها به جای پاسخگویی نسبت به وضعیت کمرشکن اقتصادی، به حاشیه پردازی های نخ نما شده و حمایت از تحرکات ضد دینی روی آورده اند. 🔹همزبانی رسانه های معاند انگلیسی، آمریکایی و اسرائیلی و پادوهای خودفروخته بیگانه همچون با پیروان و حامیان دوآتشه ، در ماجرای کشف حجاب در نجف آباد، پرده از حقایق زیادی برداشت و نشان داد این جریان خزنده و نفوذی، نه به اصلاح و رفاه مردم علاقه دارد و نه از هجمه به دین مردم ابا می کند! زهی خجالت! اینان اگر عرضه اداره معیشت مردم ندارند، لااقل دیانت و ارزشها را بازیچه سیاسی خود قرار ندهند! 🔸جریحه دار کردن احساسات دینی مردم، آن هم در خطه دارالمومنین و حمایت سازمان یافته رسانه ای و سیاسی از حمله انتحاری یک زن مکشوفه به ارزشهای دینی، بخشی از کلان پروژه کثیف برجامیان است تا با تمسک با این نمایش های سخیف، افکار عمومی را از مطالبه گری پیرامون عملکرد سیاه هفت سال گذشته دولت روحانی منصرف سازند. 🔹مردم نجیب و مذهبی نجف آباد، ورای این پروژه های عملیات روانی کودکانه، مثل همه ادوار تاریخ، به تکلیف دینی خویش عمل کرده و می کنند و همانند تجمع امروز با حفظ هوشیاری و همبستگی و غیرت دینی، ماهیت واقعی تحمیل کنندگان وضعت اسفبار اقتصادی فعلی را رسوا خواهند ساخت تا بار دیگر کسی جرئت جریحه دار کردن احساسات مذهبی مردم نجف آباد را به خود ندهد. 🔸این شهر موطن مومنان و عاشقان سیدالشهدا و قدمگاه شهیدان است، طبیعی است که مردان و زنان متدین این خاک مقدس، اجازه حریم شکنی به سیاست بازان دین ستیز را نخواهند داد. @shajartooba 🌿
💥💥💥بیانیه هنرمندان گروه تبلیغی هنری فانوس در محکومیت هنجار شکنی اخیر در قابل ذکر است که گروه فرهنگی هنری فانوس متشکل از جمعی از طلاب جوان نجف آباد می باشد. پ ن: پس از هنجار شکنی اخیر در شهرستان شهید پرور نجف آباد در ظهر دوشنبه ۲۸ مهر ماه، از بعد از ظهر آن روز با انتشار و دست به دست شدن فیلم در فضای مجازی، واکنش ها به این حرکت در فضای مجازی بالا گرفت، بالاخص از طرف خواهران دغدغه مند و مومنه، ایده برگزاری تجمع در روز سه شنبه مطرح گردید، پس از نماز مغرب و عشا امام جمعه محترم حجت الاسلام و المسلمین حسناتی در صحبت هایی این هنجارشکنی را به شدت محکوم کرده و خبر درخواست خواهران برای تجمع را اعلام کرده و از این دغدغه مندی تقدیر نمودند، ظهر فردا هم در حالی که فقط ۲۴ ساعت از هنجارشکنی گذشته بود، تجمع محکومیت این اقدام شکل گرفت، در حالی که هیچ ارگان و نهادی به طور رسمی دعوت به شرکت در تجمع را نکرده بودند و پس از این تجمع هجمه برای حمله به آن آغاز گردید و مهم ترین آنها از طرف لیدر های بود. مدیریت کانال شجرطوبی براساس تکلیف اسلامی و انقلابی خود در ادامه، به دفاع از دغدغه برگزاری و نقد این هجمه های وارد شده، خواهد پرداخت و در این راستا از چندین یادداشت وارده هم استفاده خواهد کرد و از دغدغه مندانی که نظرات خود را ارسال فرمایند هم استقبال خواهد کرد. @shajartooba 🌿
وقتی طرفداران آیت الله منتظری سکولار می شوند... ❌نقدی بر حملات جریان منتظری بر تجمع محکومیت هنجارشکنی حجاب اسلامی در نجف آباد. (شماره ۱) 🔻🔻🔻 🔹پس از تجمع خودجوش مردم انقلابی نجف آباد در ۲۹ مهرماه، قلم به دستان برای لکه مال کردن این تجمع تلاش خود را به کار بسته و هر کدام به نوعی و با یک استدلال به این دغدغه اسلامی مردم شهر هجمه کردند. یکی از یادداشت ها متعلق به از شاگردان بود، و اتفاقا همو در شب قبل از تجمع در یادداشتی دیگر به انگیزه حمله کرد و به برای منکوب کردن ، دامن زد، که البته در یادداشت ۲۸ مهر در همین کانال به آن اشاره و پاسخی اجمالی داده شد. 🔸اما ایشان بعد از تجمع و در یادداشتی دیگر در ۳۰ مهر از زوایه ای دیگر متعرض تجمع حجاب گردید، او با اشاره به وضعیت بحرانی در کشور در پیامی هشدار آمیز با احتمال اینکه در بین شرکت کنندگان تجمع حجاب حتما بیمار کرونایی وجود داشته است، احتمال داده است که در چند روز آینده به قبرستانی بزرگ تبدیل شود.!!! در آخر یادداشت خود هم در کنایه به عزاداری سیدالشهدا مدعی شده است که:« از مسؤلان سلامت و امنيتِ جان مردم كه موج مرگ و ميرهاي روضه‌هاي ايام محرّم، در برخي شهرها و محله‌هاي استان را ديده‌اند كه چگونه تمامي استان را درگير كرد، انتظار است كه اكنون قبل از رسيدن به آن مرحله، تمام قد وارد ميدان مقابله با شيوع اين ويروس پر جهش شوند» 🔹بسی جای سوال از احمد عابدینی است، که چرا همانگونه که برای تجمع حجاب و عزاداری ها نگران وضعیت کرونایی مردم شدند، برای تجمع هواداران شجریان در تهران و مشهد، نگران وضعیت کرونا نشدند و یا اینکه پس از مرگ مرحوم صانعی و نماز و تشییع او در وضعیت بحرانی قم نگرانی خود را ابراز نکردند؟ 🔸البته دشمنی این فرد با عزاداری ها و دفاع از شعائر سابقه ای بیش از کرونا دارد و قبلا هم در اظهاراتی به عزاداری ها و پیاده روی اربعین تاخته بود، تا آنجا که بخاطر زیر سوال بردن بسیاری از مبانی مذهب تشیع از سوی برخی در نجف آباد به مروج تفکرات شناخته می شوند و کافی است در این رابطه به کتاب«شبِ تاریک» نوشته دکتر خدامیان آرانی که در نقد برخی از تفکرات احمد عابدینی است، مراجعه شود. پ ن: احمد عابدینی باید تکلیفش را با خود و دیگران روشن نماید و صریحا اعلام کند که چرا اینگونه به دغدغه های دینی و مذهبی مردم متدین می تازد ولی در مقابل جریانات غیر مذهبی آنچنان که بیان شد با مسامحه رفتار می کند؟؟؟ @shajartooba 🌿
عجب از تکرار تاریخ...! ❌نقدی بر حملات جریان منتظری بر تجمع محکومیت هنجارشکنی حجاب اسلامی در نجف آباد. (شماره ۲) 🔻🔻🔻 ✍ حسین فنایی 🔹در گرماگرم صفین بود که عده ای ریش سفید و به ظاهر فقیه و عابد، که اگر امروز می بودند حتما خودشان را آیت الله هم می نامیدند، در چند قدمی پیروزی بر معاویه، به بهانه صلح، مانع ادامه جنگ شدند و با شمشیر گذاشتن بر گلوی علی (علیه السلام) او را مجبور به پذیرش حکمیت کردند. چندی بعد که عاقبت کار خود را دیدند باز شمشیر بر علی (علیه السلام) کشیدند که تو چرا رضایت به چنین کاری دادی؟ حال بماند که اگر همان چند ضربه شمشیر دیگر، جنگ ادامه پیدا می کرد دیگر نه در مدینه، نه در کربلا خونی بر زمین ریخته نمی شد. 🔸آری عجب تاریخ مکرری، امروز هم آنان که خود حامی و مبلغ دولت کنونی بودند و مردم از همه جا بی خبر را با آیت الله و استاد حوزه نامیدن اغفال کردند ولی پس از روشن شدن ثمرات اعتماد و رای به ، طلبکار ولی فقیه زمان و مردم متدین نجیب شده اند و خود را پشت خواسته های مردم پنهان کرده اند. همان هایی که رای به روحانی را عامل رشد و رونق اقتصادی و محو تورم و رفع تحریم، اعتبار پاسپورت ایرانی و....می دانستند، امروز بدون این که پاسخگوی حمایتشان از دولت باشند ، وقیحانه دم از مشکلات معیشتی و فقر و تورم می زنند. همان ها که به مردم انقلابی خرده میگیرند که چرا برای معیشت و فقر مردم تجمع و اعتراض نمی کنید، آخر مگر شما که مدعی و طلبکارید خود عامل این وضع مردم نبودید؟ مگر شما نبودید که با ترساندن مردم از دلار ۵ هزار تومانی آن ها را روانه ی سیاه چال دولت بی تدبیری کردید که را به بیش از ۳۰ هزار تومان یعنی حدود ۱۰ برابر رساند و تورمی ایجاد کرد که در طول تاریخ بی سابقه بود؟ مگر شما نبودید که به بهانه عدالت، از دولتی حمایت کردید که بیشتر فشار را به اقشار ضعیف وارد کرد، و در مقابل جیب مفسدانی چون برادر رئیس جمهور و برادر معاون اول را پر کرد؟ 🔹آیا وقت آن نرسیده که به جای این که همواره با ژست حق به جانب همه را بازخواست کنید ، ابتدا نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشید؟ آخر شما که خود را در زمره و آیت الله می دانید و خود از بانیان این فقر فراگیر هستید چه حرکتی در اعتراض به دولت و تورم و وضع معیشت و فقر کرده اید یا کدام اقدام خودجوش و خالصانه ای در راستای دستگیری از مستمندان انجام داده اید که اکنون روحانیت و مردم انقلابی را به عدم حمایت از فقرا محکوم می کنید؟ 🔸حال این که هر جا اگر کمک و دفاعی از مردم مظلوم و فقیر صورت گرفت از طرف همین مردم متدین و انقلابی بود که نمونه های آن را در محرم و ماه رمضان و رزمایش مواسات مومنانه دیدیم نه شمایی که جز ادعای دروغین و سواری گرفتن از جهل برخی از مردم هنر دیگری ندارید. 🔹شما که دین را دستاویز هوس بازی های سیاسی و جناحی و شهرت طلبی خود کرده اید و مهم ترین دغدغه تان دوچرخه سواری بانوان است، لطفا از دیانت و عدالت سخنی نگویید و لااقل اجازه دهید مردم خود از حریم دینشان دفاع کنند ، مطمئن باشید که با حفظ دین مردم شما هم بازارتان رونق بیشتری خواهد داشت، چه این که شما نان از دین مردم می خورید و به دین مردم تیشه می زنید. 🔸امام خمینی می فرمود هرگاه دشمنان اسلام از شما حمایت کردند بدانید که اشتباه حرکت می کنید، حال آیا از خود نمی پرسید چرا کلام شما با خبرگزاری های که دشمنان خونی این ملت اند همخوانی دارد؟ آیا شرم نمی کنید از این که در ایام انتخابات راه حل همه ی مشکلات مردم را در رای به کاندید مطلوبتان بیان کردید ولی در آخر دولت مورد حمایت تان مشکلات را منسوب به نظام می کنید، اگر دولت هیچ کاره است و مشکلات از نظام نشات می گیرد چرا در انتخابات گریبان چاک می کردید که دولت مد نظرتان روی کار بیاید؟ 🔹شما اگر نگران بهداشت و عدم ابتلاء مردم به هستید چرا به تشییع و آقای اعتراضی نکردید، تا کی مردم نجیب نجف آباد باید یک بام و دو هوای شما را تحمل کنند، خسته نمی شوید از این همه تناقض در رفتار و گفتار؟ شما هر چه اعتبار و جایگاه و رونق بازار دارید از برکات همین نظام است که اگر نبود نه منبری داشتید نه عمامه ای و نه لحیه ای. 🔸شما آن قدر وقیح و ترسو هستید که حتی به سخنان سال ۹۶ خود را ملتزم نیستید و تقصیر را به گردن نظام و شورای نگهبان می اندازید و به جای پاسخ گویی به مردم و عذر خواهی از آن ها بابت گمراه کردن آن ها دست پیش گرفتید که پس نیافتید. قطعا راحت ترین کار برای امثال شما فرار رو به جلو است همان کاری که خوارج کردند و چه خوب تقلید می کنید. @shajartooba 🌿
فرار به جلو با موج سواری بر موهای یک دختر ❌نقدی بر حملات جریان منتظری بر تجمع محکومیت هنجارشکنی حجاب اسلامی در نجف آباد. (شماره ۳) 🔻🔻🔻 🔹شاید خود آن دختر هم فکرش را نمی کرد که نیم دور کوتاهش در جهت خیابان و در خلاف عقل و عرف شهر در نیم روز دوشنبه با یک دوچرخه کم سرعت به زودی و با سرعت تبدیل به مرکبی پرسرعت شود برای رساندن برخی از سیاسیون و نان به نرخ روزخوران به مقاصدشان؛ همان ها که رویه شان نشان داده به ماهیگری از آب گل آلود عادت کرده اند، این بار هم بهانه بسیار خوبی پیدا کردند که این روزها و در این اوضاع بهم ریخته کشور که جای همه چیز از جمله سوال کننده و پاسخگو عوض شده، بجای آنکه پاسخگوی عملکردشان در سال های ۹۲ و ۹۶ در حمایت همه جانبه از عاملان و بانیان ۳۰ هزار تومانی و پراید ۱۵۰ میلیونی و سکه ۱۶ میلیونی باشند و بجای اینکه توجیه و جوابی آماده کنند برای پاسخگویی به مردمی که بعضا از سر اعتماد به امضا و سخن ایشان در انتخاب فعلی نقش آفرین شده و امروز پشیمان شده اند؛ بهترین دفاع را در حمله یافته اند و حمله به همین مردم که از سر دغدغه دینی ظهر سه شنبه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی کمتر از یک ساعتی دورهم جمع شدند تا در شهر یک رویه نشود، را شروع کردند. 🔸لیبرال های مدعی اصلاح طلبی امروز باید پاسخگوی حمایت شان از دولت پیر و خسته باشند، که در طول بیش از ۷ سال نفس مردم را به شماره انداخته و زانو برگلوی ملت قهرمان ایران می فشارد، ولی متاسفانه همین جریان ژست طلبکارانه حمایت از مردم و به خود گرفته و گمان میکنند که مردم ایران و از جمله مردم شهیدپرور و قهرمان نجف آباد تکاپوی این جماعت در جمع کردن امضا و سخنرانی مسجد به مسجد در حمایت از را فراموش کرده اند! 🔹این مدعیان گرچه پیشگوهای خوبی نیستند و هرآنچه در اردیبهشت ۹۶ پیش بینی کرده بودند بطور معجزه آسا با اختلاف ۱۸۰ درجه ای اتفاق افتاد! اما شکارچیان خوبی هستند و با اینکه تجربه مدیریت موفق یک مدرسه را هم نداشته اند همیشه در کنار گود ایستاده و در کمین اند تا قلب و روح و آرامش روانی جامعه را آماج حملات خود کرده و در این تمرین اخیر امام جمعه محبوب، ساده زیست و مردمی آباد که قریب ۲۰ سال است با این مارهای خوش خط و خال دست و پنجه نرم میکند و در مواردی در برابرشان نرمش قهرمانانه داشته را سیبل تیرهای برخاسته از کین خود قرار داده و به بهانه مردم، مردمی ترین روحانی شهر را هدف گرفته اند. 🔸علی الظاهر موهای دختر آفتابی شده در نیم روز دوشنبه آن قدر بلند بوده که همه ی این قماش از زن و مرد، پیر و جوان و عمامه بسر و مکلا بتوانند خود را پشت موهای او پنهان کرده و بجای پاسخگویی برای حمله ای جدید کمین کنند...اما شاید فراموش کرده اند که ان ربک لباالمرصاد... و نزدیک است روزی که: یعرف المجرمون بسیماهم فیوخذ بالنواصی و الاقدام... از طرف یک هموطن به هوش احمد عابدینی @shajartooba 🌿
نامه سرگشاده به آقای عابدینی.pdf
301.9K
نامه سرگشاده به احمد عابدینی👆 ❌نقدی بر حملات جریان منتظری بر تجمع محکومیت هنجارشکنی حجاب اسلامی در نجف آباد. (شماره ۴) پ ن۱: این نامه بصورت فایل pdf برای کانال شجرطوبی ارسال شده است و برای حفظ امانت به همین صورت منتشر گردید. پ ن۲: این نامه در پاسخ به یادداشت در ۲۸ مهر ماه با عنوان (هموطن به هوش) است، که در آن را یک توطئه برای امنیتی کردن فضای شهر معرفی شده بود و همچنین در ادامه آن ادعا کرده بود: «از روحانيت محترم انتظار است كه در اعتراض به فقر و بي‌كاري و نبود دارو و... نيز حامي مردم باشند نه اينكه در موارد ديگر سكوت اختيار كنند و تمامي توان خود و مردم را منحصر در مبارزه با بدحجابي كنند» لذا بخاطر این ادعاهای گزاف، جمعی از انقلابی طی نامه ای پاسخ وی را بصورت سرگشاده نگاشته اند. @shajartooba 🌿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥💥💥سخنرانی امام جمعه محترم نجف آباد حجت الاسلام و المسلمین حسناتی، پس از نماز مغرب و عشای دوشنبه ۲۸ مهر در محکومیت هنجارشکنی در شهر و اعلام درخواست خودجوش خواهران عفیفه برای برگزاری تجمع پ ن: قبل از انتشار فیلم کامل سخنرانی ، برخی از لیدر های جریان آقای منتظری، با استناد به یک متن مجهول در فضای مجازی نسبت های ناروایی را به امام جمعه محترم داده بودند و همچنین درخواست برگزاری تجمع را از جانب ایشان بیان کردند تا با این ادعا بستر هجمه گسترده به امام جمعه را با توجه به مشکلات معیشتی مردم و عدم اولویت داشتن برگزاری تجمع، فراهم سازند. در ادامه هم طی یادداشتی به طور مفصل به این ماجرا خواهیم پرداخت. @shajartooba 🌿
شیخ رطب خورده...!!! نقدی بر حملات جریان منتظری بر تجمع محکومیت هنجارشکنی حجاب اسلامی در نجف آباد. (شماره ۵) صفحه اول🔻🔻🔻 🔹یکی از لیدرهای جریان مرحوم منتظری، که قبل و بعد از تجمع محکومیت هنجارشکنی در نجف آباد به دغدغه ایمانی و اسلامی برگزاری تجمع هجمه وارد کرد، شیخ از مسئولان دفتر ایشان بود، که سیبل حمله خود را امام جمعه محترم حجت الاسلام و المسلمین (زیدعزه) قرار داد و ابتدا در صبح روز تجمع در یادداشتی با عنوان ( خانمی در نجف‌آباد و تفاوت دو دیدگاه) موضع محترم در ساعاتی پس از هنجار شکنی در مسجد جامع را با استناد به متنی که در گروه های مجازی نقل شده را همراه با موضع در این باره، را بدون تحلیل بازنشر کرد؛ اما فردای تجمع در یادداشتی دیگر با عنوان(سخنی از سر صدق با امام جمعه نجف‌آباد) با هجمه به بیانات امام جمعه محترم با استناد به همان متن مجهولی که در فضای مجازی شهر منتشر شده بود، خطاب به ایشان گفت: «من اگر به جای شما بودم، قبل از تکیه بر گزارش های برخی منابع؛ بهائیت، ضد انقلاب، منافقین و ... را به عنوان پشت صحنه این حرکت نه چندان مهم، اعلام نمی کردم؛ شما که خود سابقه فرماندهی سپاه در شهر را دارید به خوبی واقفید که گزارش برخی گزارشگران مخدوش است» 🔸در صورتی که خود آقای لطفی در این یادداشت به یک متن مخدوش استناد می کند و به دروغ ادعا می کند که ایشان از مردم دعوت به برگزاری تجمع کردند، در صورتی که اکنون با انتشار فیلم کامل اظهارات امام جمعه محترم روشن شده است، که ایشان در صحبت های خود به طور رسمی دعوت به تجمع نمی کنند و فقط از درخواست خودجوش خواهران عفیفه شهر برای برگزاری تجمع خبر داده و البته این دغدغه را می ستایند؛ این درحالی است که در همان متن ناشناس هم از عبارت استفاده شده است، ولی آقای لطفی با حذف این فراز سعی بر نسبت دادن تجمع به ایشان داشته، تا بستر تهاجمات گسترده جریان های زاویه دار علیه امام جمعه محترم را فراهم سازد و به زعم خام خود نماینده مقام معظم رهبری در شهرستان را تضعیف و در انفعال قرار دهد. 🔹نکته دیگر آنکه اگر کسی فیلم سخنان امام جمعه محترم را مشاهده کند، به روشنی تصدیق خواهد کرد که ایشان در طول این صحبت ها، که حدود هشت دقیقه طول می کشد، بصورت قاطع زن کرده را و و... معرفی نمی کند و در سرتاسر صحبت ها با مطالبه از مسئولان مربوطه درخواست پیگیری جدی ماجرا و روشن شدن پشت پرده آن را دارد، تا انگیزه او از این مشخص شود و در این راستا احتمالات مختلف را بیان کرده و حتی احتمال اعتیاد و یا دیوانگی وی را که از قضا حامیان این حرکت شنیع و غیر دینی از جمله برخی سران جریان منتظری بعنوان محملی برای تبرئه زن هنجار شکن مطرح کردند را در سخنان امام جمعه محترم می بینیم. 🔸مشاهده غیر مغرضانه و منصفانه سخنان حضرت آقای حسناتی نشان می دهد که جناب ایشان با لحاظ جوانب مختلف موضوع به این هنجارشکنی پرداخته اند، حال از چه رو این مدعیان آزادی بیان و اخلاق حرفه ای یکباره دست از تمام آن ادعاها و شعارها برداشته و به تحریف سخنان یک مقام رسمی دست زده اند؟ براستی مخاطب حقیقت جوی نجف آبادی(از هر طیف فکری و سیاسی که باشد) با ملاحظه این قبیل رویه های ناپسند، در مورد سایر نوشتجات این جماعت به تردید نخواهد افتاد؟ اشارتا باید گفت که احتمالات مطرح شده توسط امام جمعه احتمالاتی بوده که اتفاقا در آن شب در بین مردم مطرح بوده است، مثلا احتمال انتساب به بهائیت که با توجه به حضور پیروان این فرقه ضاله در نجف آباد و اطراف آن و نیز سابقه و در هجمه به که اولین آن مربوط به و کشف حجاب است، در ابتدای امر، منتفی نبود. با این توضیح روشن است که این شاگرد آقای منتظری در نوشته خود با استناد به گزارشات مجهول به امام جمعه محترم، نسبت دروغِ اطمینان به گزارشات مخدوش را می دهد و حال آنکه رطب خورده منع رطب نتواند کرد. 🔹لطفی در بخش دیگری از نوشته خود با زیر سوال بردن انگیزه های مقدس مردم مومن شهر برای تجمع و درخواست برخورد قانونی با یک عمل غیر قانونی و غیر دینی، خطاب به امام جمعه می نویسد: «اگر من جای شما بودم در همان وهله اول با این خانم که دستگیر شده ملاقاتی ترتیب داده و با او صحبت کرده و انگیزه وی را بدست می آوردم، اگر حرف عقیدتی و فکری داشت و آزادی پوشش طلب می‌کرد، حرفش را می‌شنیدم و با او به تبادل نظر می‌پرداختم، اگر مشکل مالی داشت، برطرف می‌کردم، اگر مشکل شخصیتی و روحی داشت می‌گفتم مواظبش باشند شاید از جای دیگری سرخورده شده،و بعد هم خودم ضمانتش را کرده تا آزادش کنند» ادامه در صفحه بعد👇👇👇 @shajartooba 🌿
ادامه ی صفحه قبلی☝️☝️☝️ شیخ رطب خورده...!!! نقدی بر حملات جریان منتظری بر تجمع محکومیت هنجارشکنی حجاب اسلامی در نجف آباد. (شماره ۵) صفحه دوم🔻🔻🔻 🔸عجیب است جناب لطفی که از حامیان دوآتشه دولت فعلی و مع الواسطه مسبب نابسامانی های معیشتی و اقتصادی است، در آخر متن خود، با ژست مردم مدارانه تلاش می کند، این اقدام مشکوک را به وضعیت نابسمان معیشتی مربوط سازد یا چنان ژست آزادی عقیده و مهربانی با عنصر هنجارشکن به نمایش می گذارد که اگر کسی از کارنامه جریان محبوب او خبر نداشته باشد وی را یک مرشد معنوی و یک منجی مهربان برای مردمان نجف آباد قلمداد کند، حال آنکه مردمان متدین و فرهیخته این دیار هنوز قتل فجیع شیخ قنبر ها و ها را که صرفا بخاطر یک و عقیدتی بود را به خوبی بیاد دارند و هر کسی بجای این جریان بود تا پایان عمر نمی بایست ژست تصنعی دفاع از عقیده مخالف به خود بگیرد و امام جمعه محترمی که در این سال های تصدی امامت با وسعت مشربِ پدرگونه خود با جریان های مخالف و زاویه دار، را با ادبیاتی بدور از شان ایشان، درس -با-مخالف بدهد. 🔹مایه تعجب است که آقای لطفی بعنوان شاگرد آیت الله منتظری و از مسئولان دفتر ایشان کی و چگونه، تا این حد نسبت به احکام شرعی مسامحه گر شده اند؟؟؟ آقای لطفی اگر نمی داند پس بداند، که سابقه استادش در منصب امامت جمعه، با این موضع امروزش همخوانی ندارد، و اگر امروز به امام جمعه نجف آباد هجمه می کند، باید بداند که این هجمه ها بازگشت به سابقه استاد محبوبش دارد؛ چرا که در سال ۵۹ و در زمانی که ایشان در منصب امامت جمعه قم بودند، نسبت به مظاهر فحشا و فساد و نیز نماد های رژیم شاهنشانی قاطع تر از این ها عمل می کردند، و در پیامی راساً از جانب خود از مردم دعوت به راهپیمایی برای محکومیت این مظاهر کرده، که در این مجال به بخشی از آن اشاره می کنیم: «امت مسلمان و بپا خاسته ایران با دادن بیش از 60 هزار شهید و یکصد هزار معلول و پس از گذشتن حدود یکسال و نیم از انقلاب خود هنوز شاهد ریشه ها و نمود های رژیم شاهنشاهی، آنچنان که گویی در این کشور انقلابی رخ نداده و نامی از اسلامی نبوده است، می باشد؛ فساد و فحشا، نه در کوچه و خیابان که در متن وزارتخانه های و ادارات دولت جمهوری اسلامی با وقیحانه ترین شکل خود هنوز باقی است؛ زنان و مردانی بی خبر از تلخ کامی های مردم محروم این سرزمین و بی تفاوت در برابر اسلام و انقلاب، به بی بند و باری خود و عدم رعایت ضوابط اسلامی پافشاری دارند......اینجانب با درود فراوان به رهبر بزرگ انقلاب و مردم همیشه آماده ایران از همه برادران و خواهران خود می خواهم که در روز جمعه ۵۹/۴/۱۳ در سراسر کشور دست به یک راهپیمایی با شکوه بزنند و بدینوسیله بیعت شکست ناپذیر خود را با امام امت تجدید نمایند» (منبع: کتاب رهنمود های فقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حسینعلی منتظری از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی، ص ۱۱۸و۱۱۹) 🔸با توجه به این متن فوق ظاهرا آقایانی که در حال حاضر به تجمع حجاب هجمه کردند، بدون اینکه بنا به مصالحی رسما اعلام کنند، از استاد خود هم عبور کرده اند؟! همچنین گذشته از نوشتجات تامل برانگیز و عجیب برخی معممین منسوب به جریان آقای منتظری که در حمایت از هنجارشکنی در دارالمومنین نجف آباد به تحریر در آمد، سوال اساسی این است که جریان مزبور با چه رویی از پاسخگویی در مورد وضعیت معیشتی فعلی که بدست دولتمردان مورد حمایت آنها ایجاد شده طفره می روند؟ قطعا این جماعت در مقامی نیستند که برای مردم متدین و مسئولان این شهر تعیین تکلیف و تعیین اولویت کنند و بهتر است به دنبال پاسخ های قانع کننده و یا اظهار پشیمانی نسبت به کارنامه پر مناقشه سیاسی خود باشند. والسلام علی من اتبع الهدی @shajartooba 🌿
پیام آیت الله منتظری در محکومیتِ و و نمود های رژیم شاهنشاهی و دعوت از مردم سرتاسر کشور برای برگزاری محکومیت آنها و تجدید بیعت با آرمان های ، در تیرماه ۱۳۵۹. پ ن: این پیام تاریخی که در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شده است و لیدر های جریان آقای تمایلی به بازنشر آن ندارند، به روشنی نمایاگر این است، که معممین این جریان، در این ایام با هجمه گسترده به در ، در اصل به سابقه استاد خود متعرض شده اند و علی ظاهر مدت هاست که از استاد خود هم عبور کرده اند.... @shajartooba 🌿
واکنش های شاعرانه به تجمع محکومیت هنجارشکنی در نجف آباد مقدمه هنجارشکنی حجاب اسلامی در نجف آباد و برگزاری تجمعِ محکومیت آن، واکنش های گسترده ای را در پی داشت، که در پرونده ای بطور خاص به آن پرداختیم، البته بخشی از این واکنش ها در قالب شعر و نظم بود که جا دارد بطور مجزا به آن پرداخته شود. یکی از مهم ترین واکنش ها مربوط به فرزند احمد منتظری و نواده آیت الله منتظری بود که در فردای تجمع، با انتشار شعری هتاکانه نسبت به روحانیت از ایرج میرزا ، شاعر ضد مذهب معاصر، به دغدغه های مومنانه برگزاری تجمع حمله برد و البته این نواده آیت الله!!! توجه نداشت که این شعر با توجه به سابقه پدربزرگش، که به بخشی از آن در یادداشت های قبلی بیان گردید، تیشه به ریشه خود اوست. در ادامه به چند مورد از پاسخ های برخی از شاعران دغدغه مند به هجمه های صورت گرفته، اشاره می شود. @shajartooba 🌿
واکنش های شاعرانه به تجمع محکومیت هنجار شکنی در نجف آباد (شماره اول) 🔻🔻🔻 تشنه مانده کودکی اینجا و گرسنه کنار او مادر دو سه سال است سفره شان هر شب نان ندارد جناب آزادی هر دو دنبال کشف، با قدرت کشف نان یا که نان آزادی یادتان هست همیشه می‌گفتید که دوچرخه است نماد آزادی قدری از مشکلات مردم گو بیخیال، ما فدای آزادی زن برای نمایش است اینجا تو به دنبال ژست آزادی زیر چرخ تو عده ای له تر بیخیال، این بهای آزادی چرخ این اقتصاد لنگیده تو هنوزم شعارت آزادی یادتان هست گدا عقیم شود گور بابایشان، فدای آزادی کارتن خوابمان به گور می خوابد مرگ بر تو، همینه آزادی یک اقامت حقوق ماهانه این همان است سود آزادی یک توافق و سود بی پایان تو ز میهن پرستی آزادی می‌کنی با دو دست خود امضا طرح تحریم به اسم آزادی چون مسیح و عبادی و مریم می خورید نان به اسم آزادی اولش عکس با فقیر و بی خانه بعد با پمپئو کنار آزادی می شود از گذشته نانتان پر چرب خوش به حال شما و آزادی خط فقر است می رود بالا و حقوق دلار آزادی ما که چرخ مرادمان چرخید با دوچرخه، سوار آزادی میرزا @shajartooba 🌿
واکنش های شاعرانه به تجمع محکومیت هنجار شکنی در نجف آباد (شماره دوم) 🔻🔻🔻 به شهری افتخار آمیز و تابان درون خاک شیران و دلیران همان شهری که مهد حججی هاست که در او عشق و شوق و نور پیداست زنی بر رسم ناپاکان ناساز که می راندی دوچرخه با سر باز عیان شد از برای بی حجابی که آرد مثل امثالش خرابی از این رو مردم از هرجا رسیدند به رویش چادر معنا کشیدند خجالت باد بر قوم سیه کار به آنانی که می باشند بدکار که این کردار را کردند تایید و رقصیدند با این زن به تاکید هوسبازان نااهل و بداندیش دغلکاران در عالم کم و بیش سیاسی کارهای بی مروت گرفتند این خطا را هم به خدمت که تا امیال خود را بر نشانند که تا لفظ عدالت برکشانند برقصیده ، بد از اسلام‌ گفتند هزاران حرف زشت و خام‌گفتند اگر امروز در ایران گدایی است برای اضطراب از کدخدایی است به سوی کدخدا از چه روانید چرا بیچاره ی دور و زمانید مگر کردار دشمن یادتان نیست مگر بدبختی زن یادتان نیست مگر آن روزهای رقص و فریاد شما را رفته ای مخلوق از یاد اگر امروز در هرجا فقیریست برای اینکه ایمان در اسیریست طمع بر نقد بیگانه نبندید به حق یاران با ایمان نخندید بترسید از دل خون شهیدان همان حق یاوران اهل ایمان که جان دادند تا قرآن بماند وطن آهنگ حق خواهی بخواند به اسلام و ولایت بد نگویید یکی رفت و یکی آمد نگویید وطن یعنی حجاب و دین و ایمان وطن یعنی صداقت یعنی ایران "پری رو تاب مستوری ندارد در ار بندی سر از روزن برآرد.." مرادش از پری رو حقه بازیست زن حق خواه از تقدیر راضیست زنی که در پی بی بند و باریست سزایش خفت و تحقیر و خاریست شکوه دین و دنیا مادرانند که از بی بند وباری در امانند @shajartooba 🌿
❌پاسخ به جوابیه شیخ مجتبی لطفی❌ (صفحه اول) 🔻🔻🔻 پس از انتشار یادداشت (شیخ رطب خورده) در تاریخ ۴ آبان ماه (برای مشاهده یادداشت به این لینک مراجعه شود:https://eitaa.com/shajartooba/295) آقای مجتبی لطفی از فعالان رسانه ای جریان آقای منتظری در تاریخ ۶ آبان در برخی از شبکه های مجازی جوابیه ای با عنوان (انشاء یا نقد؟) به این یادداشت نوشت که خوشبختانه حاوی نکات جالب و مخدوش جدیدی است که موضوع یادداشت حاضر است و در این راستا به نکاتی در این باره اشاره می کنیم: 1⃣ اگر چنانچه طبق ادعای جناب لطفی، یادداشت مورد نظر یک انشای صرف بوده، که اساسا ارزش پاسخگویی نداشت و پاسخ دادن به آن برای لطفی چندان ارزشی نباید می داشت ولی با جوابیه نویسی ایشان روشن شد که اتفاقا یادداشت حاوی نکات تامل برانگیزی بوده است که پس از اقبال مخاطبان، وی را به پاسخگویی وا داشته است. 2⃣ اصرار مجدد لطفی بر تردید افکنی علیه اظهارات صریح و جامع امام جمعه محترم مصداق بارز تضعیف شخص و جایگاه و اقدام بهنگام و معقول حاج آقای حسناتی است و معلوم نیست جریان منتظری با این رویه تخریبی دقیقا چه هدفی را دنبال می کند؛ آنگونه که در یادداشت قبل متذکر شدیم مجتبی لطفی با استناد به یک متن ناشناس و مخدوش هجمه رسانه ای سنگینی را علیه امام جمعه سامان داد که فراغ از نادرستی مدعاها روش او از اخلاق حرفه ای و انصاف رسانه ای بدور بود، چه اینکه کفی بالمرء کذبا ان یحدث بکل ما یسمع 3⃣ اگرچه مجتبی لطفی تلاش دارد متن غیر مستند و غیر منصفانه خود را از گزند خدشه و تحریف آمیز بودن برهاند اما مستندات موجود تلاش او را ناکام می گذارد؛ از آن جمله اینکه مشاهده فیلم اظهارات امام جمعه و متن ناشناس نشان می دهد که بیان انتساب عنصر هنجارشکن به برخی فرقه های ضاله و گروه ها صرفا بصورت یک احتمال مطرح شده است و حال آنکه لطفی با برجسته سازی این احتمال صرف آن را به عنوان موضع قطعی حضرت حاج آقا حسناتی القا کرده و براساس یک پندار تحریف آمیز موجی از فضاسازی رسانه ای را متوجه اقدام مثبت ایشان و مردم غیور نجف آباد کرده است؛ این قبیل جو سازی ها بر پایه برداشت های تحریف آمیز و غیر منصفانه است که نویسنده آن پیش از هر توجیه دیگری لازم بود به تصحیح و عذرخواهی از آن بپردازد و تلاش کند از تکرار این موارد پیشگیری نماید. تحریف دیگر آنکه علی رغم تصریح امام جمعه محترم و تجمع کنندگان و حتی متن ناشناس مورد استناد لطفی به خودجوش بودن تجمع اما لطفی با کم لطفی تمام در یادداشت خود این حرکت مقدس مردمی را به شخص امام جمعه منتسب می کند تا همان گونه که قبلا اشاره شد بستر تخریب ایشان را مهیا سازد. ادامه در صفحه بعد👇 @shajartooba 🌿
❌پاسخ به جوابیه شیخ مجتبی لطفی❌ در ادامه صفحه قبلی☝️ (صفحه دوم) 🔻🔻🔻 4⃣ همچنین مجتبی لطفی در حالی جریان انقلابی را به دوگانه سازی بین امام جمعه و شاگردان آقای منتظری متهم می کند و این عمل را ناشیانه می پندارد که عملکرد جریان مزبور در ماجرای اخیر و از جمله یادداشت اول خود وی با عنوان (دوچرخه سواری خانمی در نجف‌آباد و تفاوت دو دیدگاه) اثبات می کند که این دوگانه اتفاقا وجود دارد و خود ایشان با مقایسه واکنش امام جمعه با واکنش احمد عابدینی بعنوان یکی از شاگردان آقای منتظری در نجف آباد، بر وجود این دوگانه مهر تایید زده است. از این گذشته کسی که نماینده ولی فقیه و پرچم دار گفتمان انقلاب اسلامی در شهر است، را چه کار با جریانی که در سرتاسر ایران و فراتر از آن در عرصه بین المللی به ضدیت با امام و نظام و انقلاب اسلامی شناخته می شود؟ لطفی در پیوست جوابیه خود هم عکسی از امام جمعه محترم با احمد منتظری که ظاهرا مربوط به مراسم سالگرد آقای منتظری در نجف آباد است، منتشر کرده است و بنوعی خواسته است، ادعای خود را با چنین عکسی باور پذیر نماید. از قضای روزگار اگر جریان منتظری به صرف چند عکس، قصد مصادره و یا تخریب امام جمعه و یا انتساب ایشان به جریان خود را دارند باید بدانند که این تلاش آنان آبی را برایشان گرم نمی کند، چرا که این سلوک ایشان با جریان مزبور بر طبق تشخیص جناب ایشان برای مدیریت جریان های مختلف شهر بالاخص جریان منتظری است و از این گذشته مگر می توان امیرالمومنین را که با خوارج زمان خود به جهت اتمام جهت با ملاطفت و بزرگواری برخورد کردند، امروزه بخاطر این حسن رفتار به جریان خوارج منتسب کرد و تباین حضرت را با خوارج به صرف ملاطفت های قبل از جنگ حضرت امیر، نادیده انگاشت؟ آقای لطفی همچنین با مقایسه امام جمعه فعلی و سابق نجف آباد (ایدهما الله) سعی در یارگیری به نفع جریان محبوب خود دارد و می خواهد در این بین تخم تفرقه را در بین جریان های انقلابی شهر بکارد، در حالی که مردم شهیدپرور و غیور نجف آباد، برخورد های حرمت شکنانه جریان طرفداران آقای منتظری را با امام جمعه فقید نجف آباد، مرحوم آیت الله ایزدی و ماجرای به آتش کشیدن دفتر ایشان را در سالهای پایانی عمر و مسئولیت ایشان، فراموش نکرده اند. نکته دیگر اینکه قطعا صحت سنجی این دست ادعاها از سوی کسانی که در سالیان متمادی گذشته سابقه فراوانی در قلب حقایق تاریخی داشته اند و بعضا نسبت های ناروایی را متوجه بزرگانی چون حضرت امام خمینی نمودند، امری بغایت دشوار است و طبعا تنها مرجع ذیصلاح برای صحت سنجی این دست ادعاها شخص امام جمعه محترم حجت الاسلام و المسلمین حسناتی است و البته از نظر نباید دور داشت که با توجه به موقعیت حساس امامت جمعه در شهر نجف آباد که به دلیل کارشکنی های مستمر جریان منتظری آبستن حوادث مختلف است، نمی توان و نباید از امام جمعه محترم انتظار تکذیب صریح این ادعاهای مشکوک را داشت؛ بی گمان گذشت زمان پرده از حقایق برمی دارد و آن زمان بعید نیست تا بار دیگر نمونه دیگری از تاریخ سازی و تحریف حقایق در کارنامه جریان منتظری ثبت شود، الله اعلم. 5⃣ گرچه پاسخ به تک تک فراز های یازده گانه جوابیه شیخ مجتبی لطفی به قرینه مباحث مطرح شده کاملا روشن است اما جهت پرهیز از اطاله کلام و مراعات حال مخاطب بعنوان حسن ختام به آخرین بند آن می پردازیم که در آن لطفی پاسخ به ماجرای شهادت مرحوم آیت الله شمس آبادی را بدون پاسخ مستدل و مستند و منطقی رها کرده و به برچسب زنی با ادعای خالی بودن چنته روی آورده است؛ حال آنکه اگر جناب لطفی واقعا چنته اش در این موضوع پر بوده و هست، باید توضیح می داد که چرا باند مهدی هاشمی صرفا بخاطر اختلافات علمی آن شهید مظلوم را به قتل رساندند؟ عجیب است جریانی که از دهه چهل تا کنون بعنوان اقدامات رادیکال و خشن و برخوردهای حذفی شناخته می شود و سابقه خونریزی در کارنامه خود دارد، حزب الله عزیز و مردم متدین و نجیب نجف آباد را متهم به صفاتی می کند که شایسته خود این جریان است. والسلام علی من اتبع الهدی ۶ آبان ۹۹ @shajartooba 🌿
مه فشاند نور و سگ عو عو کند هر کسی بر طینت خود می‌تند چون تو خفاشان بسی بینند خواب کاین جهان ماند یتیم از آفتاب؟ کی شود دریا ز پوز سگ نجس کی شود خورشید از پف منطمس شمع حق را پف کنی تو ای عجوز هم تو سوزی هم سرت ای گنده‌پوز هر که بر شمع خدا آرد پف او شمع کی میرد بسوزد پوز او در شب مهتاب مه را بر سماک از سگان و عوعو وی چه باک ای بریده آن لب و حلق و دهان که کند تف سوی ماه آسمان خس، خسانه می‌رود بر روی آب آب صافی می‌رود بی اضطراب مصطفی مه می‌شکافد نیمه شب ژاژ می‌خاید ز کینه بو لهب آن مسیحا مرده زنده می‌کند آن جهود از خشم سبلت می‌کند @shajartooba 🌿
هدایت شده از شجرطوبی
کاریکاتوری که هرگز نخواهد کشید.. اقتباسی از کاریکاتور @shajare_tooba 🌿