مهاجرا الی الله
خبر کوتاه بود:
حجت السلام والمسلمین مصطفی نصیری به همراه خانواده در سفر تبلیغی، گرفتار سیل شد و آسمانی شد.
اگر نتوان این را هجرت بسوی الله نامید پس صدمین آیه سوره نسا را می توان بر چه کسانی تطبیق کرد.
در شرایطی که کل کشور دچار باران سیل آسا شده است باز هم از رسالت طلبگی ات شانه خالی نکنی و بهانه ها تو را از وظیفه ات باز ندارد و در این راه به همراه همسر به دیدار صاحب این ماه بشتابی.
و عجب انتخاب زیبایی که آخرین غزل زندگی را با اقتدا به سیدالشهدا چنین عاشقانه بسرایی.
«مگر نه آنكه گردنها را باریك آفریدهاند تا در مقتل كربلای عشق آسانتر بریده شوند....پس اگر مقصد پرواز است، قفس ویران بهتر. پرستویی كه مقصد را در كوچ میبیند، از ویرانی لانهاش نمیهراسد.»(شهید آوینی)
آقا مصطفی امشب سر سفره ارباب از بیچارگانی چون ما هم یاد کن...
پ ن:
الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَىٰ لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ
shajartooba 🌿
شجرطوبی
مهاجرا الی الله خبر کوتاه بود: حجت السلام والمسلمین مصطفی نصیری به همراه خانواده در سفر تبلیغی، گ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الرحیلالرحیل الرحیلالرحیل
فرموده حسین لیرحل معنا فرموده حسین لیرحل معنا
ای سینه زن غریب کربلا
جز راه حسین نیست راهی به خدا
جز راه حسین نیست راهی به خدا
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند
روبه صفتان زشت خو را نکشند
گر عاشق صادقی ز مردن نهراس
مردار بود هر آنکه او را نکشند
الرحیلالرحیل الرحیلالرحیل
سکوت سکولارمآبانه
سکولارهای حوزوی با میدان داری برخی از رسانه همسو، همچون شفقنا در بحران ها و چالش هایی که برای کشور و دولت ایران رخ می داد، همیشه در پی این بودند که مشکلات را ناشی از ورود روحانیت در سیاست بدانند و تمام مشکل را بر سر ولایت فقیه آوار کنند و در این راستا با تاکید بر مدل سلوک آیت الله سیستانی در کشور عراق، دوگانه حوزه نجف و حوزه قم (به عنوان مادر انقلاب اسلامی) را دامن بزنند و سلوک حضرت ایشان را که در خوشبینانه ترین حالت، خواستگاهی جز در کشور عراق نخواهد داشت را برای ایران اسلامی تجویز نمایند.
اما جالب است که در این اوضاع فتنه گون عراق که برخی از جناح های شیعی مطالبه ورود مرجعیت، برای حل مشکلات سیاسی عراق را مطرح کرده اند، همین جریان سکولار حوزوی روزه سکوت گرفته و دیگر با استناد به شرایط عراق برای ایران نسخه نمی پیچد، چرا که هر چه که تا به امروز با تحلیل های سستشان به هم بافته بوده را با فتنه های پیدرپی که از پاییز ۱۳۹۸ در عراق شکل گرفت، پنبه شده می بینند و مصلحت می دانند که علی الحساب در این شرایط روزه سکوت تئوریک بگیرند.
shajartooba 🌿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شرفنامه
اگر امشب شب سوم محرم و شب روضه حضرت رقیه نبود، جرات نمی کردم چنین بنویسم
ولی حالا به حرمت چادر خاکی این خانم چنین می نویسم:
ای زبونان
ای فرومایگان
و ای آنهایی که به رزمندگان و شهدای مدافع حرم توهین ها کردید و هنوز بر آن موضعید.
اگر ذره ای شرف داشتید، می فهمیدید که آنهایی که برای دفاع از حرمت حرم اهلبیت و حرمت ناموس ملت مسلمان جان خود را بر کف گرفتند، اسطوره های مردانگی و شرف اند و نمی بایست با القابی که در شان خودتان بود، جواب جهاد آنان و خانواده هایشان را می دادید.
القصه اینکه اگر اثر تمام مجاهدت های مدافعان حرم و شرف ما، فقط همین بود که یک روستا و یا حتی یک خانه مسلمان شیعه یا سنی یا ایزدی و یا مسیحی ووو به دست حرامیان داعشی نیافتد، تا دخترکی تنها را چنان به غنیمت نبرند، باز هم یک لحظه از حیات این عزیزان شرف داشت به هزاران سال عمر حقیر امثال شما.
shajartooba 🌿
اجتماع نقیضین!؟
ظاهرا اجتماع نقضین همیشه محال نبوده و گاهی می توان شاهد اتحاد دو نقیض بود، از جمله در تصویر فوق که محسن کدیور بعنوان کسی که در آرا و نظرات اش صریحا به اعتقادات شیعه حمله ور شده و چهار اعتقاد هویتی درباره امامت را که عبارتند از «نصب»، «نص»، «عصمت» و «علم امام» را مردود شمرده، به عنوان کارشناس در «شبکه امام حسین» وابسته به بیت شیرازی ها، حضور پیدا کند، شبکه ای که فقط و فقط بخاطر موضوع «قمه زنی» که توسط بسیاری از علما تحریم شده و به عنوان وهن مذهب شناخته شده است، چه هجمه هایی به نظام مقدس اسلامی نکرده و نمی کند.
بی شک می توان گفت که اگر ذره ای از افکار کدیور را یکی از بزرگان نظام و انقلاب داشت، این شبکه فریاد «واشیعتا» سر می داد، ولی ظاهرا از دید سرکردگان این شبکه برای کدیور که همانند آنان مخالف جمهوری اسلامی است، اشکالی ندارد که علم و عصمت و منصوب و منصوص بودن امامت اهل بیت را قبول نداشته باشد و معصومین را در حد «علمای ابرار» بداند.
البته که تاریخ چهل و اندی ساله جمهوری اسلامی پر است این اجتماع ضدها و نقیضها، از اجتماع پهلوی با منافقین کوردل که روزگاری دشمن خونین بودند تا اجتماع جریان روشنفکری ضد دین با متحجرین مدعی دین و مذهب، جریاناتی که هرچند در ظاهر نقیض می نمایند ولی در دشمنی با حقیقت، همه در یک جبهه حضور دارند.
shajartooba 🌿
بارها توبه شکستم تو، ولی بخشیدی
کی شود حر شوم و توبهی مردانه کنم؟!
یا اباعبدالله
يابن رسول الله هل لي من توبة؟
shajartooba 🌿
دین فروشی به سبک سروش محلاتی
سروش محلاتی همان کسی است که با زبان به ظاهر فقهی و دینی برای کثیف ترین پروژه های دولت تدبیر و امید تئوری سازی می کرد و از جمله پس از ادعای منحرفانه حسن روحانی مبنی بر «درس کربلا درس مذاکره است» برای مشروعیت دهی به مذاکره با آمریکا، در سخنرانی محرم خود به اثبات این ادعا می پردازد، آن هم با حربه تحریف و تقطیع، که شرحش بماند.
البته در همان حال که وی در قم برای برجامیان و جریان اعتدال مشغول تئوری سازی بود، همفکران دولتی او در تهران و قم و سرتاسر کشور به سرکوب و سانسور دهانهای منتقد برجام و مذاکره مشغول بودند، از عرصه مطبوعات گرفته تا صدا و سیما، تا حدی که در سال ۱۳۹۵ گزارشگر هواشناسی که به بخاطر بدعهدی آمریکا در تمدید تحریم ها برخلاف توافق، با اشاره به شرایط ناپایدار جوی بی اطمینانی به آب و هوا را به بی اعتمادی به آمریکا تشبیه کرد، توسط همین گروه فشار دولتی از کار تعدیل شد.
اما حالا این عنصر حوزوی معلوم الحال بخاطر تعطیلی همایشی ضد دینی که برای حمله هرچه بیشتر به اصل حجاب تدارک دیده شده بود و اتفاقا او هم یکی از سخنرانان آن بود، به مظلوم نمایی روی آورده.
براستی چه بلایی بر سر حوزه مقدسه قم آمده که چنین عمامه بسر های ضد دینی در آن سر بر آوردند، که چنین تیشه به ریشه دین بزنند.
shajartooba 🌿
هدایت شده از وضعیت انقلابی
📱سخنرانی محمد سروش محلاتی در خصوص حجاب لغو میشود چند روز بعد وزیر میراث فرهنگی لبّ سخنان سروش محلاتی را، که پیش از این در کتاب «دولت و اجرای شریعت» در سال ٩۴ منتشر کرده بود، تکرار میکند.
قطعا آقای ضرغامی را با کسی مثل محلاتی یکی نمیدانیم یا حتی وی را متأثر از سروش محلاتی نمیبینیم و حتیتر! از ایشان گله هم نداریم، چه اینکه آقای ضرغامی چند دهه مسئول اجرایی بودند و این قبیل حرفها را حمل بر بیوقتی برای مطالعه و تعمیق در مبانی دینی میکنیم، اما از حوزه علمیه انقلابی گله داریم که تولیدات جریان سکولار حوزوی را بینقد و اعتراض رها کرده و زمینه گسترش تفکر آلوده اینها را فراهم کرده است.
📨وضعیت انقلابی از ما انتشار انقلابی با شما✌️
یزید هم می تواند عزادار سکولار باشد!؟
آنانی که دم از هیئت سکولار می زنند و عزای سیدالشهدا را غیر سیاسی میدانند، اگر ذره ای در واقعه کربلا تفکر و تامل کنند برایشان روشن می شود که این مرام هیچ تطابقی با مکتب سیدالشهدا ندارد و اگر هیئت حسینی سکولار شود، هیچ بعید نیست که یزید هم در آن سینهزن باشد.
چرا این ادعا را مطرح می کنیم:
در مقاتل آمده است، هنگامی که کاروان حضرت سید الشهدا با سپاه حر در منزل ذوحسم روبرو شد، بهنگام نماز ظهر وقتی حضرت از حر پرسید که آیا با ما نماز می خوانی یا با سپاهیانت؟ جناب حر قاطعانه پاسخ داد که: شما نماز بگزار و ما همه با شما نماز میگزاریم.
همچنین آن گفتگوی مشهور بین اباعبدالله و جناب حر را همه می دانند که حر چگونه به حضرت ادب کرده و احترام مادرشان حضرت زهرا را نگاه داشت.
این ها نشانگر آن است که همان ارادتی که بسیاری از عزاداران حضرت در دل دارند را حر از ابتدا داشته و علی رغمی که به مقابله با حضرت آمده ولی در نماز به ایشان اقتدا میکند و همچنین در همان حال، شان حضرت زهرا را حفظ مینماید.
با این توصیف توبه حر برای چه بود؟ آیا تا قبل از آن حر شان و منزلت حضرت را نمی دانست؟ و یا ارادتی خدمت ایشان نداشت؟
نه
توبه حر بخاطر تبعیت از فرمان ابنزیاد بود، بخاطر اینکه گمان می کرد که میتوان در دل محبت حسین داشت و در مساله حکومت و سیاست مطیع دشمن ایشان بود؛ توبه از اینکه وقتی در عبادت به حسین اقتدا می کند، پس در سیاست هم امامش باید حسین باشد نه کس دیگری.
پس سینه زنان و گریه کنان اباعبدالله
اگر معتقدیم که هر روزمان عاشوراست و هرجا برایمان کربلاست، می بایست در زمانه خودمان هم برای حسینی ترین سیاست جان برکف بوده و در مقابل سیاست یزیدی خنثی نبوده، بلکه هر آیینه در ستیز باشیم، البته نه یزیدی که ۱۴۰۰ سال پیش به درک واصل شد، بلکه یزیدی که امروز نفس می کشد و خون حسین و حسینیان را مباح می کند.
القصه اینکه هیئتی که تاسوعا و عاشورای امسال بر او گذشت و نسبت به جنایت یزیدیان زمان در یمن، باکو، فلسطین، کشمیر و هر جای دیگر، ساکت و بی تفاوت بود، باید در مرامی که منتسب به قیام عاشورا می کند، تجدید نظر نماید.
و کیست که نداند و نفهمد که امویترین حکومت عصر ما، رژیم غاصبِ صهیونیستی اسراییل و حامیانش است، که پنجه های پلیدشان در جای جای منطقه و سرزمین های اسلامی در جان اسلام فرو رفته است.
السلام علی قلب زینب الصبور
و لسانها الشکور
shajartooba 🌿
شمع حق را پفکنی تو ای عجوز
همتو سوزی همسرت ایگندهپوز
کی شود دریا ز پوز سگ نجس
کیشود خورشید از پف منطمس
هر که بر شمع خدا آرد پف او
شمع کی میرد بسوزد پوز او
چون تو خفاشان بسی بینند خواب
کین جهان ماند یتیم از آفتاب
مه فشاند نور و سگ وع وع کند
سگ ز نور ماه کی مرتع کند
ای بریده آن لب و حلق و دهان
که کند تف سوی مه یا آسمان
تف برویش باز گردد بی شکی
تف سوی گردون نیابد مسلکی
تا قیامت تف برو بارد ز رب
همچو تبت بر روان بولهب
پ ن: بیانیه موسوی فتنهگر ثابت کرد که ترحم به شغال پیر خریت است و بس.
shajartooba 🌿
قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران
باسلام و احترام
به نظر بنده، مخاطب اولیه بیانیه ننگین موسویِ فتنهگر، کلیت دستگاه قضایی کشور است، دستگاهی که متولی اصلی رسیدگی به جرم فتنه گران بود ولی به دلایلی نامعلوم تا به امروز این وظیفه خطیر و تاریخی را انجام نداده است.
چرا که با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در این سال ها ذرهای از گناه عظیم فتنهگران کوتاه نیامده و تا به امروز در مقابل جریاناتی که در پی نادیده انگاری گناه سران فتنه بودند ایستادگی کرده و صریحا #آشتی_ملی را که برای ماستمالی کردن جرم سران فتنه راه افتاد را مردود شمردند، از این نهاد انقلابی انتظار می رفت که در اولین فرصت ممکن این محاکمه تاریخی را به انجام برساند.
البته هرچند عدم رسیدگی به این موضوع در هشت سال دولت سابق که همراهان فتنه سبز در آن مسئولیت مهم داشتند با توجه به لحاظ مصلحت کشور قابل توجیه باشد ولی اکنون که شر دولت سابق از سر نظام برداشته شده است، تعلل در این وظیفه انقلابی هیچ توجیهی نداشته و ندارد.
باری دیگر بیانیه موسویِ پلید به همه ثابت کرد که سرپوش گذاشتن بر این موضوع و عدم اقدام انقلابی در این باره، خیانت به آرمان امام راحل و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی است و جز اینکه زبان فتنه و فتنه گران را درازتر کند، هیچ فایده دیگری ندارد.
والسلام
امضا: یک طلبه
shajartooba 🌿
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
۱. حاجحسین همدانی! حبیببنمظاهرِ انقلاب! شهید مظلوم! میرحسین موسوی، تو را سردار "بیافتخار" و "تلفشده" و "جنایتکار" خوانده است! با همین صراحت و وقاحت! با همین حجم از کینه و نفرّت!
۲. واقعیّت این است که او نمیتواند فراموش کند که تو در "آتشِ فتنه"ای که او در تهران به پا کرده بود، چگونه "توطئه"اش را خنثی کردی و داغ "اثربخشیِ لشکرکشی خیابانی" را بر دل دنیاطلبش نهادی. آری، او از تو، "خاطرات تلخ" به یاد دارد! این تو بودی که چشم فتنه را کور کردی و با "خُلق محمّدی" و "تبیین منطقی" و حتّی "حضور میدانی" - آن هم بر تَرک موتور نشستن و در شهر چرخیدن! - هوادارانِ فریبخوردهاش را به این سو سوق دادی. و هم معارضانِ وطنفروش را خاموش ساختی. چونان بارانِ دلانگیزی بودی که بههنگام و بیامان، آتش فتنهگریِ او را سرد و بیرمق کرد.
۳. او "ملعبه موقتی" بود و تو "مرد میدان". او "بازیخورده سادهلوح" بود و تو "بازیساز پیچیده". او "جنون قدرت" داشت و تو "سودای خدمت". او "فتنهساز" بود و تو "فتنهسوز". او از نام امام، "نان" خورد و تو برای راه امام، "جان" دادی.
۴. و امّا امروز، او "سیاستمدارِ سیاهرو" است و تو "شهیدِ سفیدرو". او "بیانیهنویس مطرود" است و تو "مجاهد محبوب". او "حصرنشینِ مغلوب" است و تو "آسماننشینِ فاتح".
۵. چرندیاتی که نگاشته، جلوهای دیگر از "سفاهت سیاسی"اش است. این "نخستوزیر مذبذب"، همیشه نامعقول و ندانمکارانه زیسته، و پریشان و ناپخته، گفته است؛ بار اوّلش نیست! او تاوان "حماقتهای غریزی"اش را میپردازد.
🖋 مهدی جمشیدی
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
رذالت اصلاحات به روایت تصویر
برای این جماعت خبیث، آیت الله ناصری(ره) درگذشته ولی عفریته انگلیس به رحمت خدا رفته است.
امان از کاسه لیسی و غرب پرستی...
shajartooba 🌿
عزای هرهری مسلکان
مرگ دختر بی حجاب سنندجی واکنش های مختلفی را در پی داشت ولی از همه تهوع آورتر واکنش جماعت شل ایمان مدعی دینداری است که در این فتنه، پُز هرهری مسلکی شان عود کرده و با زبان دین به مبارزه با حجاب و عفاف برخاسته اند و از همه خنده دار تر اینکه به فراخور ایام و شب اربعین حسینی از ادبیات عاشورایی هم استفاده می کنند.
جا دارد به این جماعت هرهری مسلک تذکر داده شود که قیام عاشورا یک قیام همه جانبه علیه حکومت اموی_یزیدی بود که قطعا یکی از ساحت های آن، سیاست های فرهنگی و اجتماعی اموی بود، همان سیاست فرهنگی که می رفت تا جامعه محمدی را از حیثیت الهی اش خالی کرده و فساد و فحشا را ترویج کند و اتفاقا سالیانی پس از قیام عاشورا به گزارش ابوالفرج اصفهانی در کتاب «الاغانی» کار را به جایی رساندند که مکه مکرمه و مدینه منوره را به مرکز مطربان و نوازندگان مبدل ساختند که زمانی که خلیفه هوس مطربی می کرد، خواننده و نوازنده از این دو شهر مقدس برایش می فرستادند.
پس ای جماعت هرهری مسلک که بنام دین برای خود چرند می بافید، هرگز نخواهید توانست که بی بند و باری و ولنگاری را به مکتب حسین گره بزنید، چرا که ولنگاری اجتماعی ساحت فرهنگی حکومت اموی است و کهنه رنگانگ بی عفتی قطعا به پرچم سرخ سیدالشهدا وصله نخواهد خورد.
پ ن: باب خیمه اباعبدالله هرچند به روی گناهکار پشیمان باز است ولی قطعا بر کسی که با گردن افراشته از گناه و گناهکاری دفاع کند، باز نخواهد شد.
السلام علیک یا اباعبدالله
shajartooba 🌿
پلیس مظلوم
برای یک لحظه خودتان را جای خانواده دو مامور ناجا که در روزهای گذشته به شهادت رسیدند، بگذارید.
در حالی که داغ عزیزشان را بر دل دارند و در عین حال توسط لاشخورهای داخلی و خارجی به لباس مقدس شهیدشان هجمه می شود، تمام مسئولان مملکت مشغول پیگیری ماجرای فوت یک دختر بدحجاب می شوند، تا جایی که روزنامه دولتی ایران در این دو روز تیتر اول و دوم اش را به این موضوع اختصاص می دهد ولی از آن سو تنها خبر درباره این دو شهید مظلوم در صفحه حوادث درج می شود.
آیا برای خانواده این دو شهید سوال نمی شود که چرا رییس جمهور باید به خانواده دختر بد حجابی که بخاطر سابقه بیماری فوت شده تسلیت بگوید، و با پدر آن دختر که در این روزها در مصاحبه با شبکه های خارجی به فرافکنی علیه نظام مشغول است، صحبت کند ولی هیچ مسئولی سراغ خانواده و بازماندگان شهدای ناجا را نگیرد؟؟؟
پ ن: ابعاد این فتنه ضد دینی از همان ابتدا روشن بود، پس ای مسئولان محترم دولتی، موضع گیری های تحت تاثیر جو شما نه تنها فضا را آرام نخواهد کرد، بلکه میدان داران این فتنه را جسورتر و نظام اسلامی را منفعل تر می نماید.
والسلام
shajartooba 🌿
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻"حذف عامدانه" یا "اشاره در لفافه"؟!
🖋 مهدی جمشیدی
۱. رهبر انقلاب در سخنرانی امروز خویش، با وجود همۀ برجستگیهای روانی و گستردگیهای رسانهایِ حادثۀ درگذشت مهسا امینی و شکلگیری موج اغتشاشها در برخی از شهرها، حتّی "کمترین اشاره"ای نیز به این واقعه نداشتند! چرا؟ بسیاری از ما انتظار داشتیم که در این باره، سخنی و خطی و جهتی از ایشان بشنویم و موضع ایشان را بدانیم، امّا تا پایان سخنرانی، ایشان به این مسأله نپرداختند. این "حذف آگاهانه" به چه دلیل بوده است؟
۲. فرضیۀ اوّل این است که ایشان بر این باور هستند که مسأله از "مجرای قانونی" در حال پیگیری هست و نیازی به موضعگیری ایشان نیست. یعنی از یک سو، مسأله در درون حاکمیّت از طریق نهادهای قانونی، در حال رسیدگی است و باید در انتظار نشست تا نتایج، مشخص شوند و از فضای ابهام، خارج شویم. از سوی دیگر، در خیابانها نیز نیروهای نظامی و امنیتی در حال مواجهه با جریان آشوب و اغتشاش هستند. بنابراین، باید همین مسیر "امتداد" یابد.
۳. فرضیۀ دوّم این است که رهبر انقلاب، موضعگیری آشکارِ خود را متوقف بر "مشخصشدن نتیجۀ تحقیقات" دربارۀ این مرگ کردهاند و نمیخواهند "پیشاپیش"، سخنی بگویند که به "روند طبیعی و تخصصی تحقیقات"، ناخواسته جهت بدهد یا بهانهای در اختیار جریان رواییِ دشمن قرار بگیرد تا مدّعی شوند که تحقیقات به گونهای رقم خواهد خورد که ایشان به صورت پیشینی، مطرح کرده است.
۴. امّا فرضیۀ سوّم بر این تصوّر تکیه دارد که از نظر ایشان، مسأله در "حد"ی نیست که "ایشان" به آن وارد شود و ورود مسئولانِ لایههای فروتر، کافی است. بهبیاندیگر، لازم نیست همۀ سطوح حاکمیّت، درگیر مسأله شوند و آشکارا و علنی دربارۀ آن موضعگیری کنند، چراکه در این صورت، جبهۀ رواییِ دشمن القاء خواهد کرد که مسأله، بسیار "بزرگ" و "جدّی" انگاشته شده و نظام جمهوری اسلامی، خود را در برابر آن ناچار به واکنش دیده است. گاهی ندیدن و نگفتن ونپرداختن، بر کوچکی و کماهمّیّت دلالت دارد و در مقابل، مطرحکردن به برجستگیِ هرچه بیشتر آن خواهد انجامید.
۵. فرضیۀ چهارم که جالب است، این است که ایشان در قالب "استعارۀ دفاع مقدّس"، به صورت غیرمستقیم به این مسأله پرداختند و و رویکرد کلّی و اساسی و خویش را عرضه داشتند، از جمله اوّلاً، در جاییکه "دوگانۀ مقاومت/ تسلیم" را مطرح و راه پیشرفت را مقاومت دانستند؛ ثانیاً در آنجا که به تعیینکنندگی "روایت حقیقت" پرداختند و "روایتهای مخدوش و غلط و دروغ" را ملامت نمودند، ثالثاً، در آن جمله که به آفت "خضوع و خودکمتربینی در میدان فرهنگی در برابر دشمن" اشاره کردند. این درسآموختههای دفاع مقدس باید در امروز و اکنون ما نیز بهکار گرفته شوند تا به همان فتوحات و توفیقات دست یابیم.
۶. البتّه این مواجهۀ رهبر انقلاب، بهطور ضروری، "قابلاقتباس" برای ما نیست؛ یعنی نباید نتیجه گرفت که چون ایشان در این "مورد خاص"، چنین کردند، و ما نیز باید همین منطق را به کار ببندیم. ازآنجاکه "موقعیّتهای اجتماعی" در زمینۀ اصل و نوع "موضعگیریها" مؤثّر هست و نباید "برداشت یکسان و یکنواخت" از کنشگری داشت و برای همه، یک "الگو و قالب واحد" را توصیه کرد، در اینجا ما باید به وظیفۀ قطعی و حتمی خود که دفاع از "نظام جمهوری اسلامی" و "کلّیّت عملکرد نیروی انتظامی" و "حجاب الزامی و قانونی" است، عمل نماییم و آشکارا و صریح، با "جریان غیرانقلابی" و "نیروهای معتقد به اسلام رحمانی"، مرزبندی کنیم.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
بی دینی اغتشاشگران در حرم اهل بیت، قم مقدسه
جسارت به نام اهل بیت فقط و فقط کار حرامیان بی شرف است
پ ن:
قابل توجه عمامه بسر هایی که به سکولار بودن خود می بالند، این هم ماهیت اغتشاشگرانی که فکر می کنید فقط با نظام اسلامی مخالفند.
آقایان عافیت طلب
دشمنی این جماعت اغتشاشگر با نظام در اصل دشمنی با اسلام است.
البته نه اسلام سکولاری که حاضر است تا کمر روبروی شاه خم شود و دستبوسی نماید ولی از نظام اسلامی حمایت نکند.
آقایان اینجا قم است که بنام اهل بیت جسارت شده است
shajartooba 🌿
کثیف تر از مسیح علینژاد
به لطف خداوند و عنایت امام زمان، کمر فتنه فواحش هم شکسته شد و بصیرت مردم آنان که در این چند روز آب از لوچه شان سرازیر شده بود را دوباره ناکام گذاشت، همانانی که تا فضا را مناسب دیدند عوعو کنان به نظام اسلامی حمله ور شدند، از خارج نشینان مزدور تا داخلی های منافق و مذبذب.
اما در بین همه این اظهارات و از همه عجیب تر مواضع حوزویانی بود که در این معرکه کثیف میدان داری کرده و علی رغم ادعاهای کذا و کذای شان همرنگ با جماعت ضد دین شدند؛ عمامه بسر هایی که با قاطعیت می توان گفت که پلیدتر از ضد انقلاب بی دین خارج نشین هستند، همانانی که موی گندیده مسیح علینژاد ها به عمامه شان شرف داشته و دارد، چرا که علینژاد ها دلار آمریکا را می خوردند تا علیه دین و نظام اسلامی بگویند و بنویسند ولی این جماعت روحانی نما با سهم مبارک امام شکم پرورانده و علیه دین و نظام نشخوار می کنند.
در بین این جماعت هم کسانی بودند که دعوی مرجعیت داشته و به زور برگزاری هیئت و مجالس مختلف و تولیت مسجد اعظم در پی گسترش مرجعیت هستند ولی در عین حالی که آقایان در بیت زعیم مرحوم شیعه آیت الله العظمی بروجردی(ره)، مشغول برگزاری هیئت بودند، اغتشاشگرانی که آقایان نه تنها محکوم شان نکردند بلکه بنوعی از آنان حمایت هم کردند، در خیابان های قم و در چند کیلومتری دفتر آقایان، نه تنها به نظام اسلامی، بلکه به خاندان عصمت و طهارت که آقایان عافیت طلب به اصطلاح در حال سوگواری برای ایشان بودند، هم جسارت کردند (مستندات اینجا) و آقایان به روی خود نیاورده و تا امروز به سکوت مرگ خود ادامه داده اند و کی باشد که پرده ریا و تزویر شان برای همگان کنار رود تا مرددین نیز بفهمند که در پشت چهره مرجعیت شان چه چیزی پنهان شده است.
پ ن: امام خمینی:
«شاید گاهی شما یا مردم خیال بکنند که من اگر از روحانیت طرفداری میکنم برای این است که من هم یک معمَّم هستم و این گروه گرایی است. و من کراراً گفتم که من با هر که معمَّم است و اسم خودش را روحانی گذاشته است موافق نیستم. و من کراراً گفتم که روحانی که برخلاف مسلک روحانیت و اسلام عمل بکند وتوطئهگر باشد این از ساواکی بدتر است. برای اینکه ساواکی، ساواکی است و این ساواکی به صورت معمَّم، و لباس روحانیت پوشیده است. قضیه این نیست که من بگویم هر که عمّامه سرش هست، این مورد تأیید است. خیر، من از بسیاریشان متنفرم، و بسیاریشان را هم اعتقاد به آنها ندارم.»(صحیفه امام، ج۱۳، ص۳۵۹)
والسلام علی من اتبع الهدی
shajartooba 🌿