eitaa logo
کانال شمیم بهشت
812 دنبال‌کننده
21.2هزار عکس
12.6هزار ویدیو
171 فایل
کانال شمیم بهشت 🌼🌻 🌼🌻یامهدی فاطمه (س) یار مظلومان جهان برای ظهورت دعای فرج میخوانم 🌼🌻بهترین کانال مذهبی و معنوی شمیم بهشت ۰( اللهم عجل الولیک فرج والعافیت ونصر ) @shamimmarefat5 ارتباط با مدیر محترم ⚘⚘⚘⚘ ممنونم که پستها رو فوروارد میکنید نه کپی
مشاهده در ایتا
دانلود
1_153334081.mp3
زمان: حجم: 3.17M
اگه میخوای برای امام زمانت اشک غربت بریزی گوش کن
RahbareMan1.mp3
زمان: حجم: 635K
🎵سرود زیبای ولایت از متن شعر
دردت را ڪہ نڪشیدیم.. ڪاش لااقل با پا بر زخم‌هایت نگذاریم....
اين خيلي قشنگه : همه تون تو گروه هاتون بزارید. از طرف خدا،، 🎆 عالم ز برایت آفریدم، گله کردی 🎇 از روح خودم در تو دمیدم، گله کردی 🎆 گفتم که ملائک همه سرباز تو باشند 🎇صد ناز بکردی و خریدم،گله کردی 🎆 جان و دل و فطرتی فراتر ز تصور 🎇 از هرچه که نعمت به تو دادم، گله کردی 🎆 گفتم که سپاس من بگو تا به تو بخشم 🎇 بر بخشش بی منت من هم گله کردی 🎆 با این که گنه کاری و فسق تو عیان است 🎇 خواهان توأم، تویی که از من گله کردی 🎆 هر روز گنه کردی و نادیده گرفتم 🎇 با اینکه خطای تو ندیدم، گله کردی 🎆 صد بار تو را مونس جانم طلبیدم 🎇 از صحبت با مونس جانت، گله کردی 🎆 رغبت به سخن گفتن با یار نکردی 🎇 با این که نماز تو خریدم، گله کردی 🎆 بس نیست دگر بندگی و طاعت شیطان؟؟ 🎇 بس نیست دگر هرچه که از ما گله کردی؟؟! 🎆 از عالم و آدم گله کردی و شکایت 🎇 خود باز خریدم گله ات را، گله کردی.. همیشه شکر گذار خدا باش , و به آنچه داری قانع و شاد باش, شکرت خدا 🌼🍂🌼🍂🌼🍂🌼🍂🌼
از بچگی بهمون میگفتن از کسی نترس فقط از خدا بترس درحالی که باید میگفتن : از همه بترس فقط از خدا نترس... 💕💕💕
به آدم هایی که از خوشحالی شما شاد می شوند و از ناراحتی شما غمگین توجه خاص داشته باشید. آن ها کسانی اند که سزاوار جایگاهی ویژه در قلب شما هستند.
💔🥀قلب هایمان به ده دلیل مرده است! 🍃اول : خدا را شناختیم ولیکن حقش را ادا نکردیم. 🍃دوم : گمان بردیم که پیامبر خدا رو دوست داریم سپس سنتش را ترک نمودیم. 🍃سوم : قرأن را قرائت کردیم ولی بدان عمل نکردیم. 🍃چهارم : نعمت خدا را خوردیم ولی شکرش را بجا نیاوردیم. 🍃پنجم : گفتیم شیطان دشمن ماست ولی با او در امور توافق کردیم. 🍃ششم : گفتیم بهشت حق است ولی برای رسیدن به آن کوشش نکردیم. 🍃هفتم : گفتیم جهنم حق است ولی از آن نگریختیم. 🍃هشتم : دانستیم مرگ حق است اما برای آن آماده نشدیم. 🍃نهم : به عیب مردم مشغول گشتیم و عیب خویش را فراموش کردیم 🍃دهم : مردگانمان را دفن کردیم ولی عبرت نگرفتیم 🥀🌴🥀🌴🥀🌴🥀🌴 خدایا ازنور ازلیت درقلب تاریکمان بتابان وظلمت را ازقلب وروحمان دورفرمای... 🙏🌸💐🌸💐🌸
✨🌸🍃🌼🌸🍃🌼🌸🍃🌼 🌸🍃🌼🌸🍃🌼 🍃🌼 -مهدوی دل را ز بي خودي سر از خود رميدن است جان را هواي از قفس تن پريدن است از بيم مرگ نيست كه سرداده ام فغان بانگ جرس زشوق به منزل رسيدن است دستم نمي رسد كه دل از سينه بركنم باري علاج شكر گريبان دريدن است شامم سيه تر است ز گيسوي سركشت خورشيد من برآي كه وقت دميدن است سوي تو اين خلاصه گلزار زندگي مرغ نگه در آرزوي پركشيدن است بگرفت آب و رنگ زفيض حضور تو هرگل دراين چمن كه سزاوار ديدن است با اهل درد شرح غم خود نمي كنم تقدير قصه دل من ناشنيدن است آن را كه لب به جام هوس گشت آشنا روزي "امين" سزا لب حسرت گزيدن است حضرت آيت الله العظمي خامنه اي 🌸🍃🌼🌸🍃🌼
─┅─═इई ❄️🌼❄️ईइ═─┅─ -فقیه دلیل ششم: ضرورت ترویج مذهب امامت فصل دوم: پیشینه مبحث ولایت فقیه نزد علماء بزرگ شیعه ۴- جواز ولایت و یا وجوب آن از جانب حاکم عادل معصوم علیه السلام و نائب او (فقیه) مسأله چهارم: ولایت برای قضاء یا نظام و سیاست با ولایت بر جمع آوری خراج و یا ولایت بر قاصرین همچون اطفال و غیره یا ولایت بر جمیع از جانب حاکم عادل و یا نائب او به طور قطع جایز است بلکه شبهه ای در آن نیست؛ زیرا این امر همکاری در نیکی و تقوا و خدمت به امام و غیره... خصوصا در مورد برخی افراد است. گاهی واجب عینی می‌شود و آن زمانی است -که امام اصل که اطاعت از وی همسنگ اطاعت خداوند کسی را به عنوان ولی تعیین کند و یا اینکه دفع منکر و یا امر به معروف جز بواسطه آن ممکن نباشد. با فرض انحصار ولایت در فرد بخصوصی، بر آن شخص واجب می‌گردد که ولایت را بپذیرد بلکه در پی آن باشد و مقدمات آن را فراهم آورد. حتی اگر بدست آوردن ولایت منوط به اظهار صفات وی باشد. او باید صفات خود را آشکار سازد. همه اینها از باب اطلاق دلایل امر به معروف و نهی از منکر است پس فراهم ساختن مقدمات آن واجب است. اینها همه در مورد ولایت از جانب حاکم عادل است و در زمان ما اگر نائب عامه او در برخی از کشورها بسط ید پیدا کند نیز شامل همان احکام می‌گردد. در شرح استاد آمده است: فقیه منصوب از جانب امام علیه السلام با اذن عامه، حاکمی را برای اهل اسلام بگمارد و آن حاکم از حکام جور نباشد، همچنانکه در مورد بنی اسرائیل بود. در این مورد حاکم شرع و حاکم عرف هر دو از جانب شرع منصوب هستند. ( [۱] ) ظاهرا اشکال صاحب الجواهر بر کاشف الغطاء به این نکته مربوط می‌شود که او حاکم عرفی را بر حاکم شرع عطف نموده و می‌گوید: هر دو اینها از جانب شرع منصوب هستند؛ زیرا درست است که حاکم شرع از جانب شارع منصوب است اما دلیلی بر نصب حاکم عرف از جانب شارع نیست. ادامه دارد ... الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج ─┅─═इई ❄️🌼❄️ईइ═─┅─