ای در دل من میل و تمنا همه تو
و اندر سر من مایهی سودا همه تو
هر چند به روزگار در مینگرم
امروز همه تویی و فردا همه تو
#اللﮩـم_عجـل_لولیـڪ_الفـرجــــ
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
هدایت شده از گسترده برج
💛 زیــارت #عاشـــورا 💛
🧡سفارش شده توسط امامزمان(عج)🧡
🎤با صـوت دلنشنیـــن مداحــــان🎤
♦️دارای امڪـانـات منحصــر به فـــرد
💠گـــرافیڪ بالا،حجـم ڪم
💠فونتهایزیبـا، سایز متـن
💠و …
📲نصــب از بـــازار
http://cafebazaar.ir/app/?id=ziarat.ashora.bidar&ref=share
⇩⇩️ نصــب از ایتــا ⇩⇩
هدایت شده از تبلیغات موقت👇
Ziyarat Ashora.apk
2.55M
علامه قاضی استاد عرفان آیت الله بهجت و سفارش به خواندن زیارت عاشورا
جهت نصب در کافه بازار رو لینک ضربه بزنید👇
http://cafebazaar.ir/app/?id=ziarat.ashora.bidar&ref=share
📚 چرا خداوند #ظالمین را نابود نمی کند؟
1⃣ قسمت اول 1⃣
خداوند نسبت به بنده اش #مهربان است، تا آخرین مرحله به انسان فرصت می دهد، هرگز مانند جباران فوراً اقدام به انتقام و مجازات نمی کند،
بلکه #رحمت واسعه ی الهی همیشه ایجاب می کند که نهایت فرصت به انسان گناهکار داده شود.
خداوند در قرآن می فرماید: « وَ رَبُّک الْغَفُورُ ذُو الرَّحْمَةِ لَوْ یؤَاخِذُهُم بِمَا کسَبُواْ لَعَجَّلَ لهَُمُ الْعَذَابَ بَل لَّهُم مَّوْعِدٌ لَّن یجَِدُواْ مِن دُونِهِ مَوْئلا ـ
و پروردگارت، #آمرزنده و صاحب #رحمت است اگر می خواست آنان را به خاطر اعمالشان مجازات کند، عذاب را هر چه زودتر برای آنها می فرستاد ولی برای آنان موعدی است که هرگز از آن راه فراری نخواهند داشت. » (کهف/58)
«غفران او ایجاب می کند که توبه کاران را بیامرزد و رحمت او اقتضاء می کند که در عذاب غیر آنها نیز تعجیل نکند شاید به صفوف توبه کاران بپیوندند ولی عدالت او هم اقتضا می کند وقتی طغیان و سرکشی به آخرین درجه رسید حسابشان را صاف کند و اصولا بقاء چنین افراد فاسد و مفسد که امیدی به اصلاحشان نیست از نظر حکمت آفرینش معنی ندارد، باید نابود شوند، و زمین از لوث وجودشان پاک گردد.» (تفسیر نمونه/ج12/ص477)
بنابراین برای هر گناه و ظلم وقتی مقرر و موعدی #معین است که انتقام گیری می شود.
« وَ تِلْک الْقُری أَهْلَکناهُمْ لَمَّا ظَلَمُوا وَ جَعَلْنا لِمَهْلِکهِمْ مَوْعِداً ـ این شهرها و آبادی هایی است که ما آن ها را هنگامی که ستم کردند هلاک نمودیم و برای هلاکتشان موعدی قرار دادیم.» (کهف/59)
در #احادیث نیز آمده است که مهلت دادن به ستمگر به معنای فراموشی #کیفر او نیست.
امام علی علیه السلام می فرماید:
« وَ لَئِنْ أَمْهَلَ اللَّهُ الظَّالِمَ فَلَنْ یفُوتَ أَخْذُهُ وَ هُوَ لَهُ بِالْمِرْصَادِ عَلَی مَجَازِ طَرِیقِهِ وَ بِمَوْضِعِ الشَّجَا مِنْ مَسَاغِ رِیقِه ـ
اگر خداوند، ستمگر را چند روزی مهلت دهد، از باز پرسی و عذاب او غفلت نمی کند، و او بر سر راه، در کمین گاه ستمگران است، و گلوی آن ها را در دست گرفته تا از فرو رفتن آب دریغ دارد.»
(نهج البلاغه/خطبه97)
ادامه دارد...
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
5.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹▪️سالروز شهادت مادر گرامی علمدار کربلا، حضرت امّالبنین سلاماللهعلیها تسلیت باد.
📹 #بازنشر کلیپ تصویری:
«سفارش حضرت آیتالله بهجت به خواندن زیارت در حرم حضرت ابوالفضل علیه السلام»
📚 برگرفته از مستند حدیث سرو (مجموعه ۱۰ قسمتی از سیره و زندگانی حضرت آیتالله بهجت)
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
18.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📚#داستان_محمد_بن_سیرین
🎙با صدای شهيد حاج شيخ احمد كافے
🌹امام علی (ع)؛
أديَنُ الناسِ مَن لم تُفسِدِ الشَهوَةُ دِينَهُ
دين دارترين مردم كسى است كه شهوت، دينش را تباه نكند
﴿📚غررالحكم :ج2،ص439،ح 3207﴾
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
شهید شیخ احمد کافی
🧿یاری به صوفیه یاری به یزید و ابوسفیان ! از آنجا که ریشهی تصوف کاملاً غیر اسلامی است، از اصول و
📚صراط مستقیم از نگاه متصوفه
پیروان تصوف مسلک خود را مذهب رسمی و برتر اعلام می کنند و میگویند دین درست یا همان صراط مستقیم، جمع بین ظاهر و باطن یا تشیع و تصوف است و هر راهی غیر از آن خطا است و هر عملی غیر از تشیع صوفیانه به معنی ظن و گمان است.[1]
این در حالی است که خداوند متعال در آیه 153 سوره انعام در رابطه با پیروی از دین اسلام و ادیان مختلف این گونه میفرماید که: «و این است راه من که مستقیم است پس آن را پیروی کنید و راههای دیگر را متابعت نکنید.»
چرا این گروه صوفیه چنین حساسیتهایی که بدون پشتوانه عقلی و نقلی است در مورد فرقه خود بیان میکنند و خود را صراط مستقیم و برتر از هر مذهبی میدانند در حالی که در روایات مختلف، این گروه صوفیه توسط ائمه معصومین علیهمالسلام مورد مذمت واقع شدهاند.
پینوشت
۱. عرفان ایران 7/67.
#نقد_تصوف
#صراط_مستقیم
#تصوف #تشیع
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
🔥تلفیق قاچاقچی با مبلغ بهائیت
🗣در مورخه 10 دی 95؛ سایتها و شبکههای بهائی خبر از بازداشت فردی بهائی در استان کرمان به نام "سمیر خلوصی" داده و مدعی شدند که صرفا باورمندی به بهائیت موجب بازداشت او بوده و اشاره ای به شغل و فعالیت های او نکرده اند.
"سمیر خلوصی" نام مستعار فردی است که در زمینه پخش و توزیعِ بدونِ مجوزِ لوازم آرایشی و بهداشتی، به صورت غیرقانونی فعالیت داشته و البته در کنار این شغل و با همکاری همسرش "روحیه زینلی"، به تبلیغِ و تدریس بهائیت، تحت پوشش کانون هنری - آموزشی نیز مشغول بود.
این دو فرد بهایی در دادگاه انقلاب استان کرمان به اتهام فعالیت علیه نظام و تبلیغ تشکیلات بهائیت محاکمه شدند. این دادگاه در مرحله بدوی، هر یک از این دو فرد بهایی را به تحمل 5 سال زندان محکوم کرد اما با رأی دادگاه تجدید نظر، نهایتاً روحیه زینلی به ۳۳ روز و سمیر خلوصی به ۵ ماه حبس تعزیری محکوم شدند.
چشم بهائیت به چنین آموزگارانی روشن که در کنار بازی با سلامت همنوعان خود توسط محصولات غیر بهداشتی، از مبلغین سرسخت بهائیتاند و در راستای اهداف تشکیلاتی، به تدریس و آموزش طرحهای روحی و تأثیرگذاری بر روح پاک کودکان و نونهالان میپردازند.
متأسفانه تشکیلات بهائیت حاضر است به هر قیمت و توسط هر شخصیتی اعم از قاچاقچی، دزد، فاسد و…، اقشار مختلف مردم و مخصوصاً کودکان و نوجوانان را به این فرقه تشکیلاتی جذب نماید.
#نقد_بهائیت
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌بعد دیدن این کلیپ فکر نکنم نماز اول وقت رو از دست بدید!
🎙#حسینی_قمی
🌼پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله:
"بنده ای نیست که به وقت های نماز اهمیت بدهد، مگر اینکه من سه چیز را برای او ضمانت می کنم:
برطرف شدن گرفتاری ها و ناراحتی ها
آسایش و خوشی به هنگام مردن
📚سفینه البحار،ج ۲،ص ۴۲
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
حزن و اندوه شدید #حضرت_ام_البنین سلام الله علیها بر #امام_حسین علیه السلام
در کتاب «الامالی الخمیسیة» اثر شجری جرجانی (متوفای ۴۹۹ هجری قمری) از علمای #اهل_سنت چنین آمده است:
از #امام_صادق علیه السلام نقل شده است که فرمودند: ام جعفر کلابیه ( #ام_البنین سلام الله علیها) بر امام حسین علیه السلام نوحهخوانی میکرد و بر ایشان میگریست در حالی که چشمانش نابینا شده بود. #مروان که آن زمان والی #مدینه بود به صورت ناشناس در شب میآمد تا اینکه میایستاد و به گریه و نوحهخوانی امالبنین سلام الله علیها گوش میداد.
📚 الشجري الجرجاني، المرشد بالله يحيي بن الحسين بن إسماعيل الحسني (المتوفى ۴۹۹ هـ)، كتاب الأمالي وهي المعروفة بالأمالي الخميسية، جلد ۱، صفحه ۱۷۵، الناشر: عالم الكتب، الطبعة: الثالثة، ۱۴۰۳ هـ - ۱۹۸۳ م.
#نقد_وهابیت
#حضرت_ام_البنین #ام_العباس
#فاطمه_کلابیه #حب_و_بغض
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
🔥سوء استفاده بهائیت از حریم خصوصی
با توجه به حساسیت فعالیتهای تشکیلاتی بهائیت در کشور و نقش گسترده شبکههای اجتماعی در پیشبرد اهداف فرقههای انحرافی من جمله بهائیت، این فضا شدیداً مورد استفاده بهائیت قرار می گیرد.
علاوه بر تشکیل کانال، گروه، سایت و شبکههای مختلف، بهائیت پا را فراتر گذاشته و با ورود به حریم شخصی افراد، به ترغیب فردی و جزء به جزء می پردازد.
💀موارد متعددی از ارسال پیامهایی با محتوای تأثیرگذار و مفهومی با هدفِ تلبیغ فرقه، انتشارِ لینک گروهها و عضویت افراد به شبکههای بهائی مشاهده شدهاست. در مقایسه با تبلیغ در محافل اجتماعی و حضوری، مزیت این شیوه برای تشکیلات، علاوه بر کم هزینه بودن آن، تخصصی بودن و عدم دسترسیِ گسترده افرادِ آگاه به این محیط، برای روشنگری و جلوگیری از فریب اذهان عمومی است.
با توجه به اینکه جامعه هدف این تبلیغات مسلمانان میباشند، ابتدا برای جلب نظر مخاطب، آیاتی از قرآن کریم در ارتباط با حق و حقیقت را چاشنی تبلیغات جهتدار و اعتقادات انحرافی خود کرده، سعی در مشروعیت بخشی به دعاوی خود می کنند.
حال آنکه به فرموده امیر بیان: «به نزد این بىمایگان، متاعى بىارزشتر از قرآن نیست آنگاه که به شیوه صحیح معنى شود، و هیچ کالایى پر رونقتر و گرانبهاتر از قرآن نیست زمانى که بر اساس هوا و هوس معنى شود.»(نهجالبلاغه، خطبه۱۷)
#نقد_بهائیت
→ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
📚#ماندگاران
ماندگاران: ام البنين مادر ابوالفضل (ع)
نامش فاطمه بود. از آن دخترهایی که شمشیرزنی و نیزه داری را به خوبی می دانست و در جنگ آوری، هم پای پسران قبیله بود. اولین مربی شمشیر زنی و تیراندازی پسرش ابالفضل عباس (علیه السلام) و برادرانش هم خود او بود! نه اینکه تنها او اینچنین باشد، تمام قبیله اش در شجاعت و دلیری زبانزد بودند؛ اما چیزی که او را متمایز می کرد، حجب و حیای مثال زدنی و زیبایی و ملاحت خاص زنانه بود که در کنار جنگ آوری، او را به یک دختر کم نظیر تبدیل کرده بود. کمتر مردی جرأت خواستگاری از او را داشت و آنهایی هم که پا پیش می گذاشتند، همگی از بزرگان و اشخاص مطرح بودند؛ اما جز جواب رد چیزی حاصلشان نمی شد. وقتی از او می پرسیدند که چرا ازدواج نمی کنی، می گفت: «مردی نمی بینم، اگر مردی به خواستگاری ام بیاید، ازدواج می کنم.!»
معاویه از خواستگاران پروپا قرصش بود، ولی هربار دست خالی باز می گشت. تا اینکه یک شب خوابی دید. صبح فردا، وقتی «عقیل»، برادر و فرستاده ی علی بن ابیطالب (علیه السلام)، که مردی نسب شناس بود، برای خواستگاری آمد، فاطمه لبخند معنا داری زد؛ فهمید که رویایش صادقه بوده است. از فرط شادمانی و رضایت، گریست و گفت: «خدا را سپاس! من به «مرد» راضی بودم ولی او «مرد مردان» را نصیب من کرد.» و بی درنگ، پس از موافقت پدر و مادرش، موافقت خود را اعلام کرد و شد همسر علی بن ابیطالب (ع)، جانشین رسول خدا (صل الله علیه و آله).
بارزترین ویژگی اش، ادب بود. به جا و به موقع حرف می زد، حد خودش را می دانست و رفتارش، هرگز نشانی از خطا نداشت. روزی که پا در خانه ی امیرالمونین (ع) گذاشت، اولین جمله اش به فرزندان ایشان این بود: «نیامده ام جای مادرتان را بگیرم، من کجا و فرزندان زهرا (س) کجا؟ من آمده ام تا کنیزتان باشم.» و به حق نشان داد که راست می گفت؛ همان روز اول، حسن و حسین (علیهما السلام) بیمار بودند. فاطمه، بلافاصله به بالین آنها رفت و با محبت تمام، به آنها رسیدگی کرد و چند روز اول زندگی مشترکش، به پرستاری از فرزندان زهرا (سلام الله علیها) گذشت؛ کاری که آن را افتخاری برای خود می دانست. می گویند تا وقتی که فرزندان امام علی (ع) خردسال بودند، بچه دار نشد تا مبادا به خاطر مادر شدن، در حق آنها کوتاهی کند.
از امام (ع) هم خواسته بود تا او را «فاطمه» خطاب نکند تا مبادا دل بچه ها از شنیدن نام مادرشان در خانه، بشکند.
تا زمانی که فرزند دار نشد، برای فرزندان امامش، یک مادر تمام عیار بود و پس از بچه دار شدن، همیشه و در هر شرایطی، فرزندان زهرا (س) را به فرزندان خود ترجیح داد.
وقتی عباس (علیه السلام)، نوزاد شیرین ام البنین به دنیا آمد، بچه های زهرا (س) را جمع کرد، آنها را نزدیک به هم نشاند و نوزاد یک روزه اش را در آغوش گرفت؛ بلند شد و عباسش را دور سر فرزندان فاطمه (س) چرخاند تا به همه بگوید که فرزندان ام البنین، بلا گردان فرزندان فاطمه (س) اند.
همیشه و همه جا به فرزندانش یادآوری می کرد که «مبادا حسن و حسین (علیهما السلام) را برادر و همتای خود بدانید، آنها تافته ی جدا بافته اند، آسمانی اند، نوادگان پیامبر (ص) اند.» و همین تربیت بود که نتیجه اش را در کربلا نشان داد...
او همان مادری است که وقتی کاروان کربلا را راهی می کرد، با وجود اینکه چهار جوان خودش همراه کاروان بودند، به تمام کاروان اینطور سفارش می کرد: «چشم و دل مولایم امام حسین (ع) و فرمان بردار او باشید.»
ام البنین، از حضرت علی (ع)، صاحب چهار ستاره ی نورانی به نامهای عباس، عبدالله، جعفر و عثمان شد که همگی در کربلا به شهادت رسیدند. درود و رحمت خدا بر آنها.
→ @sheikh_kafi