eitaa logo
ساخت ایران|حسین مهدیزاده
3.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
292 ویدیو
116 فایل
طلبه درس خارج مدیر میز نظریه اجتماعی فرهنگستان علوم اسلامی قم @ho_mah کانال آپارات https://www.aparat.com/hosseinmahdizade
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شیپا - شبکه پیشرفت
📢 دوره رایگان آشنایی با زیست‌شهرهای نوین مولد مجازی (آفلاین)؛ با امکان شرکت از سراسر کشور بصورت فشرده در ۳ ساعت ✅ همراه با اعطای گواهی پایان دوره از طرف اندیشکده زیست‌شهر 🎴ثبت‌نام از طریق👇👇 yun.ir/zistshahr2 yun.ir/zistshahr2 🔹 با ارائه‌هایی از: دکتر عباس جهان‌بخش؛ زیست‌شهرهای نوین مولد، الگویی هم افزا مهندس امیرحسین کمالی؛ نظام تولید، توزیع و مصرف تراز انقلاب اسلامی ⏱ مهلت ثبت‌نام: ۱۵ فروردین ماه ⚠️ توجه: دوره پیشرفته زیست‌شهر بزودی برگزار شده و شرط شرکت در آن، قبولی در دوره حاضر است. لذا بزرگوارانی که قبلا در دوره زیست شهر شرکت کرده‌اند لطفا در این دوره ثبت‌نام کرده و در آزمون آن شرکت کنند تا بتوانند به دوره پیشرفته راه پیدا کنند. شبکه یاریگران پیشرفت ایران 📌@shipaa
شوربختانه، دشمن وقتی ما را دچار بحران اقتصادی کرده که اقتصادخوانده های پیر و جوان، از مردم هم سرگشته تر هستند. و از این بدتر اینکه مومنین و مجاهدینی که بخاطر خدا، مردم را زیر تازیانه سلوک ریاضتهای بی پایان و بی جهتی برده اند که اگر نتیجه بدهد -که نمی دهد- دقیقا به همانجایی می رسیم که 57 از آن توبه کردیم! بسیج دانشگاه برای مشروعیت بخشی به این تازیانه ها بیانیه می دهد و مهندس اقتصاد برایش توییت میزند و مهندس صنایع برایش برنامه و بودجه می بندد! این 20 رشتو را بخونید تا بتوانید توی دهن کسانی که این روزها درباره پر مصرف بودن ملت ما حرف می زنند، بزنید. در این چند روز بعد از 3 سال کرونا و تعدیل اقتصادی و اعصاب خرد از فتنه و تنهایی و بار سنگین معیشت، بخشی از مردم دوباره به جاده ها زده اند تا کمی سفر کنند و کمی خانواده و دوستانشان را ببیند و از این همه دود و زندگی مصنوعی بیرون زده باشند. حالا این شده است پرونده سیاه جدیدی برای این مردم بی نوا، نزد که با نگاه و و شان، روی این راه تنفس موقت و موسمی مردم تمرکز کنند و تا آن را نبسته اند، از پای ننشینند! قبل از اینکه صدای نحس شان بیشتر از این بلند شود، باید دندانهای شیری این بچه گرگها را توی دهانشان خرد کرد و به آنها بگوییم بنزینی را که طبق آمارهای گمرک، نهایتا لیتری 27 سنت صادر می کنیم، اینقدر به رخ مردم نکشید! @social_theory
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی شهوت کار بزرگ و متفاوت باشه ، بدون علم و تجربه و تقوای سازمانی و پایبندی به عقل جمعی؛ نتیجه اش میشه این! با این استدلال اگر یه خلافکار پیدا کردیم که قاچاق مواد مخدر می‌کنه برای برقراری عدالت بین همه مردم مواد مخدر توزیع کنیم و مجوز خرید و فروشش را بدیم... @social_theory
هدایت شده از رویای امت
انحصار اب و فئودالیسم ابی در ایران در بسیاری از روستاها خصوصاً روستاهای کم اب فئودالیسمی حاکم است نه به واسطه مالکیت زمین ، بلکه به واسطه مالکیت بر اب ، چرا که وقتی اهالی روستا ابی برای کشت ندارند و اب تنها در انحصار چند نفر قرار دارد ، در واقع زمین های انها هم تبدیل به زمین های بی حاصل و دیمی میشود که تقریبا هیچ کاربردی ندارند و البته ارزش ریالی چندانی هم ندارند ، چرا که زمین بی اب به درد کسی نمیخورد ، اما به درد مافیای اب میخورد ، انها که اتفاقا به پشتوانه مجوزات و قوانین دولتی صاحب مجوز انحصاری چاه های عمیق شده اند و دیگر مجوزی صادر نمیشود . چاه های عمیقی که حتی اندک اب های سطحی که در مدار های مشخص به خرده مالکان قدیمی میرسید را هم از بین برده اند . داستان عجیبیست اگر کسی چاه دستی در ملک خودش حفر کند که از ابهای سطحی که هیچ اسیب زیست محیطی ندارد و برای تولید استفاده کند به جرم حفر چاه غیر مجاز با مجازات رو به رو میشود ، اما عده ای معدود ده برابر همان اب را از سفره های زیر زمینی بیرون بکشند مشکلی ندارد و مورد حمایت دولت هم قرار میگیرد . و باز درد اور تر انجاست که این مافیای اب حتی کار تولیدی هم در ان زمین های صاحب شده معمولا انجام نمیدهند یا با راندمان بسیار پایین ، چرا که فروش اب به بهای گزاف نان مفت تر و راحتتر و بی ریسک تریست ... بله فروش ابی که متعلق به همه است و جزو انفال ... . زمین های قابل کشت معمولا در زمین های جلگه‌ای هستند ، اگر از یک بلندی به این جلگه ها نگاه کنید دور ان را بلندی هایی گرفته و شبیه یک کاسه یا حوزچه است ، که اب در ته این کاسه جمع شده و خاک ان طی سالیان از نوک کوها به پایین دست امده ، خدایی که خاک حاصلخیز را در دست ما گذاشته و زیر ان برایمان اب قرار داده ... ، اما ما چه میکنیم جلوی ورود اب به این حوزچه ها را با ایجاد سد میگیریم ، رگ های زمین را میبندیم و اب را از سفره های زیر زمینی با حفر چاه های عمیق بیرون میکشیم و ان را در انحصار چند نفر قرار میدهیم . ورودی اب ها کمتر و کمتر و عمق چاه ها بیشتر و بیشتر ، زمین ها تشنه تر از همیشه و کشاورز و کشاورزی ما نا امید تر ... . چرخه باطلی که کسی انرا متوقف نمیکند . پ ن ؛ برای ایجاد زیست شهر و خانه های مولد غیر از ازاد سازی زمین باید آب را هم ازاد کرد . ظَهَرَ ٱلۡفَسَادُ فِي ٱلۡبَرِّ وَٱلۡبَحۡرِ بِمَا كَسَبَتۡ أَيۡدِي ٱلنَّاسِ لِيُذِيقَهُم بَعۡضَ ٱلَّذِي عَمِلُواْ لَعَلَّهُمۡ يَرۡجِعُونَ اللهم عجل لولیک فرج . ✍️ مهدی اخلاقی @roeyaomat
هدایت شده از تلک الایام
بت های کوچک را شکستم حالا باید تبر را بگذارم روی دوش خودم @telkalayyam
هدایت شده از دولت قوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 آیت الله میرباقری 🔸مبارزه با راننده اسنپ و رستوران‌دار و … در موضوع مبارزه با بدحجابی، اقدام‌ ناموفقی است چرا که فقط با کسانی که مرتکب جرم شده‌اند برخورد کرده‌اید اما با شبکه اشاعه و اقامه‌ی آن درگیر نشده‌اید. اینطور نمیشود که به اقامه‌کننده بی‌عفتی لقبِ کارشناس ارشد و دانشمند بدهید اما به خانمی که مرتکب فسادی شده که از لوازم آن دانش است، لقب عمل‌کننده به منکر بدهید. 🔸 در موضوع حجاب، مسئولینی که ۴۰ سال است دنبال اشاعه فرهنگ غربی هستند، باید پاسخگو باشند. پی‌نوشت: اهتمام‌شان به لایه‌های بنیادینِ معضلاتِ کنونی به‌خصوص،«نظام تصمیم‌سازی» ستودنی است. 🆔@Asre_jadid_57
🔖 نهمین شمارۀ مجلۀ «گفتمان پیشرفت» در ۲۲۸ صفحه، با تصویری از دو چهرۀ شاخص گفتمان انقلاب اسلامی، آیت‌الله سیدمهدی میرباقری و حسن رحیم‌پور ازغدی بر روی جلد. https://b2n.ir/w25928 ☑️ @mirbaqeri_ir
📕 آن چه مالی سازی از اقتصاد جهان ربود نویسنده: گریس بلاکلی سرپرست مترجمان: احمد سیف ناشر: چرخ (چشمه) گریس بلاکلی فارغ‌التحصیل رشته فلسفه، سیاست و اقتصاد (PPE) دانشگاه آکسفورد، تحلیلگر اقتصادی، ژورنالیست، نویسنده و پژوهشگر مؤسسه تحقیقات سیاست عمومی (IPPR) است. این کتاب در سال ٢٠١٩ با نام «دزدیده شده: چگونه جهان را از مالی شدن نجات دهیم» منتشر شد که نشر چرخ آن را با عنوان «آن‌چه مالی‌سازی از اقتصاد جهان ربود» به چاپ رسانده است. در این کتاب میخوانیم که الگوی رشد مالی‌سالار برجسته‌ترین بیان منطق سرمایه‌داری است. مالکان سرمایه می‌توانند سود ببرند بدون تولید چیزی که دارای ارزش است. آن‌ها سرمایه‌ خود را به دیگر عوامل اقتصادی وام می‌دهند و وام‌گیرندگان هم بخشی از درآمدهای آتی خود را به سرمایه‌داران مالی می‌پردازند که در واقع میزان رشد اقتصادی را کاهش می‌دهد. هزینه‌ این الگوی اقتصادی هم چیزی نیست جز رشد وحشتناک بدهی بخش خصوصی و میزان مصرف غیرپایدار منابع که به گردن نسل‌های آینده می‌افتد. اگر منطق سرمایه‌داری ارزش امروز را از مردم و سیاره‌ زمین بمکد، اما منطق رشد مالی‌سالار ارزش امروز و فردا را از مردم و سیاره‌ زمین می‌مکد تا زمانی که آینده را هم تاراج کند. 🆔 @SSL_Qasd
پانوشتی که به این توییت دبیر شورای انقلاب فرهنگی زده شده است واقعا نگران کننده است! آیا فرهنگی دیدن ساده کردن است؟ اصلا مسائل فرهنگی ساده تر از مسائل امنیتی و انتظامی است؟!کسی اگر لایه های فرهنگی یک موضوع را کشف کند و بفهمد و معادله اصلاح برای آن بدهد، چیز ساده تری از امر امنیتی و انتظامی را فهمیده است؟!! واقعا این تفکر و زاویه دید را کی پیدا کردیم؟ این تکیه بیش از حد دوستان انقلابی و مذهبی بر حل مشکلات به وسیله قدرت، جرم انگاری، تحریم از خدمات اجتماعی و... برایم خیلی عجیب است و نمی توانم بفهمم که کجای تاریخ شیعه شروع شده است؟! این جمله که «حجاب قانون است و تخلف از آن رفتاری غیر مدنی است و مجازات دارد» همه فناوری ما برای نجات از حیا و غیرت زدایی است؟ همه درک ما از بی حجابی موجود «جنبش فواحش» است؟!! الان هم مساله این نیست که قانون اجرا نشود، مساله سر این است که اگر یک واحد نیرو گذاشته بودیم برای حجاب که آن هم امنیتی و انتظامی بود، و حالا فهمیده ایم که 4 واحد نیروی دیگر هم باید به آن اضافه کنیم باید از این چهار واحد جدید سه تا در لایه های فرهنگی باشد و یکی در تشدید نیروی انتظامی! اگر قدرت و ایده و همآهنگی و گفتمان فرهنگی جریان انقلابی در این شرایط دو چندان نشود، به نحوی که قوی تر و چشم پرکن تر از قدرت و ایده های امنیتی و انتظامی نباشد خواهیم دید که کارد قدرت حکومتی گاهی دسته اش را هم می برد! @social_theory
ساخت ایران|حسین مهدیزاده
پانوشتی که به این توییت دبیر شورای انقلاب فرهنگی زده شده است واقعا نگران کننده است! آیا فرهنگی دیدن
یکی از موضوعات مورد علاقه من، مطالعه تصاویر و استعاره های ذهنی انسانها، در حین حل مسائل است. به گمانم این نکته ای که این مخاطب محترم کانال اشاره کرده است، بسیار درست است. البته این بد نیست که ما خودمان را در موقعیت جنگ می بینیم، بلکه بدی ماجرا این است که استعاره جبهه های جنگ نظامیِ تحمیلی در دهه 60، چارچوب های معنایی ما را پر کرده باشد و ما نتوانیم متوجه شویم که آیا جنگ نظامی با جنگ فرهنگی تفاوتی دارد؟ این تفاوت ها در چیست؟ در جنگ فرهنگی ابزارهای امنیتی جایگاه بالاتری دارند یا ابزارهای شناختی؟ جنگ کلاسیک با چریکی فرق دارد، جنگ چریکی شهری با چریکی کوهستانی و... فرق دارد، جنگ فرهنگی با جنگ کلاسیک و چریکی چه فرقی دارد؟ عرصه های عمومی زندگی، بی مرکزتر از یک خط و جبهه جنگی است، این خطوط را در یک زندگی شهریِ متکثر و متراکم، ابرشهری مثل تهران و اصفهان و شیراز و مشهد، با کثرت جزئیاتی که در آن در جریان است، چطور به وحدت و هم آهنگی می رسانند؟! اینها نکات مهمی است که با اینکه ما خودمان را در جنگ با باطل و شیطان و مدرنیته و آمریکا و... ببینیم منافاتی ندارد، اما استعاره و تصویر مرکزی مان را باید روزآمد و بهینه نگهداریم تا بتوانیم این جنگ را پیروز شویم @social_theory
ساخت ایران|حسین مهدیزاده
یکی از موضوعات مورد علاقه من، مطالعه تصاویر و استعاره های ذهنی انسانها، در حین حل مسائل است. به گمان
دقیقا درست است که فرهنگ و امنیت و سیاست و... رقیب هم نیستند، بلکه در یک کار همزمان مشترک، با هم همکار هستند و هر کسی باید نقشی را ایفا کند. واقعا بعضی از موارد، مساله امنیتی یا انتظامی است، چنانچه بعضی از کسانی که امروز بی حیایی و بی غیرتی می کنند، اساسا بیمار روانی و یا حتی جسمی هستند و یا بخش مهمی از اتفاقات زمستان 1401 اصلا سیاسی بود و یا حتی بازخوردی بود به مسیر اقتصادی غلطی که متاسفانه از اقای رئیسی و انقلابی ها توقع آن نمی رفت. اما کلی گویی ها و اطلاعات گل درشت از ناحیه مسائل امنیتی و انتظامی، امروز کاری کرده است که نیروهای فرهنگی دیگر متوجه نیستند که در مسائلی این چنینی، ایده و تصویر کلان را باید آنها بدهند، مدیریت میز اصلاحات را آنها در دست بگیرند و مدیریت این میز را هم نمی توانند به کسانی که تخصص یا استعاره ذهنی شان چیزی دیگر است، برون سپاری کنند. الان وقت این است که نیروهای اندیشمند و فرهنگی انقلاب، با سر بالا و با اعتماد به نفس از جای خود دفاع کنند و جلوی جابجا شدن نقش ها را بگیرند. @social_theory
حداقل این دو روایت را با هم ببینیم تا تکلیفی که اهلبیت به ما داده اند، را درست بشناسیم. هر دو با هم ببینیم، نه مدارایی که بشود، تساهل و نه تنسکی که تحجر... @social_theory
🔺سخنان تکان‌دهنده شهید مظلوم آیت الله سید محمدباقر صدر در مجلس درس: «ما معتقدیم که ما از هارون الرشید برتریم، از هارون الرشید ورع و تقوایمان بیشتر است. عجب! مگر دنیای هارون الرشید به ما عرضه شد و ما نپذیرفتیم که می‌‌گوییم ورع ما از او بیشتر است؟ فرزندانم، برادرانم، عزیزانم، ای فرزندان علی علیه‌السلام آیا دنیای هارون الرشید به ما عرضه شد؟ نه، به ما یک دنیای کوچک و ناچیز و محدود عرضه شده است؛ دنیایی که خیلی زود پراکنده می‌شود و از دست می‌رود، دنیایی که وسعت دنیای هارون الرشید را ندارد. هارون الرشید به ابرها رو می‌کرد و می‌گفت: هر جا ببارید خراجتان را برای من می‌آورند. در راه چنین دنیایی موسی بن جعفر علیهماالسلام را زندانی کرد. آیا ما خودمان را امتحان کرده‌ایم؟ آیا این دنیا دست ما آمده است و موسی بن جعفر علیهماالسلام را زندانی نکرده‌ایم؟ آیا خودمان را آزموده‌‌ایم؟ از خودمان پرسیده‌‌ایم؟ آیا تا به حال چنین سؤالی را برای خودمان طرح کرده‌‌ایم؟ هر یک از ما این سؤال را از خودش بپرسد: بینه و بین الله این دنیا، دنیای هارون الرشید که او را مجبور کرد به خاطر آن موسی بن جعفر علیهماالسلام را به زندان بیندازد، پیش روی ما گذاشته شده است که خیال کنیم ما از هارون الرشید باتقواتریم؟». 📍سالگشت شهادت آیت الله سید محمدباقر صدر و بنت الهدی صدر گرامی‌ باد. 💠 @najvaeqtesad
📚 دیشب وقت گذاشتم و 9 قسمت منتشر شده از رمان جدید آقای حدادپور را خواندم. مثل همیشه با ایده ای پرکشش در مساله های انقلاب اسلامی طرف هستیم. 💢 اما یک نکته: در این رمان تضاد و کشمکش بین دو گروه بر سر کار فرهنگی و حجاب است. یک طرف یک طلبه به روز است که میخواهد بچه ها را به مسجد جذب کند و طرف دیگر کسانی که می خواهد آخر تکبیرِ نماز شعار «مرگ بر بی ححاب» را اضافه کنند! البته هر دو طرف این قصه، واقعی هستند اما واقعیت های مرزی و قطبی جامعه مذهبی امروز! این وسط کلی کلان جریان دیگر هم وجود دارد که وزن جمعی آنها در بحران فرهنگی امروز کم نیست و بازیگرهای موثری هم هستند. خلاصه سخن اینکه گونه رمان یک اثر فرهنگی، با قدرت اثرگذاری گسترده بر ماست. حالا وقتی رمان نویس، قصه ای را شروع می کند که تا به این حد دیوار به دیوار واقعیت است، باید بداند که آنچه او می نویسد مثل یک توصیف دقیق از واقعیت، روان خواننده را جهت می دهد و پُر می کند. پس اگر نویسنده از سبکی استفاده کند که فقط کشمکش بازیگران قطبی جامعه را بازنمایی کند، ذهن خواننده نیز فقط این دو عامل را واقعیت قلمداد می کند و ناخواسته، بازیگرهای دیگر را در مشاهدات آتی اش سانسور میکند و از این به بعد به همه یا به دید «حاج دیوید» نگاه می کند یا «حاج ذاکر»! و به این ترتیب قدرت نگاه خاکستری و طیفی را از دست می دهد! پیداست که آقای حدادپور در اصل دلواپس همین فقدان نگاه طیفی و اثرگذاری بر خاکستری هاست، اما به گمانم تضاد موجود در این رمان، بیش از حد واقعیت را ساده کرده و از این جهت، خلاف غرض نویسنده است. @social_theory
هدایت شده از زیست شهر نوین مولّد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏡 الگویی برای فضای زیست اجتماعی جدید است. ✅ در زیست‌شهرها برای تمام 21 کاربری شهری برنامه‌ریزی‌های مشخصی در جهت سهولت تحقق انجام شده است. ✅ نظام ، و یکی از کاربری های مهم و موثر در زیرساخت اقتصادی و معیشتی جامعه است و نیازمند تغییراتی اساسی است که در زیست شهرهای مولد، یکی از ارکان مهم طراحی بوده است. ♦️ به کانال زیست شهر نوین مولّد بپیوندید و در مسیر ایجاد تحولات انقلابی در معماری و شهرسازی و سبک زندگی با ما همراه باشید 👇👇👇👇👇👇👇 @zistshahr @zistshahr @zistshahr
📛 امسال ساعت قدیم و جدید نداریم اما ساعت موبایل و کامپیوتر و شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای خرید آنلاین و... که بخش بزرگی از زندگی امروز ما شده اند، از ساعت ملی ما که طبق مکانیزم های رایج تنظیم میشوند تبعیت نمی کنند و دولتمردان ما بعد از گذشت یک دوازدهم از سال جدید هم هنوز نتوانسته است آن را حل کنند. من بصورت دستی موبایلم را درست کرده ام، اما حتی ایتای پر ادعا هم هنوز نتوانسته ساعتش را با قانون هماهنگ کند! ⭕ در حال آغاز است که دولت_ملت ها از زوایای مختلف، از درون در حال خُرده شدن و پوچ شدن هستند! یعنی به مرور چیزی نمی ماند که ما برای انجامش، به دستگاه عریض و طویل و عموما ناکارآمد دولتها رجوع کنیم و هر از چندگاهی رغبت داشته باشیم در انتخابات هایش شرکت کنیم! یک خواهد ماند که کارمندهای زیادی احتیاج نخواهد داشت! ♨️ به مرور کارهای دولتها را ها انجام می دهند و بهتر هم انجام می دهند، ساختارهای بین المللی از NGO ها تا فدراسیون های ورزشی، نیروهای سیاسی و را مدیریت خواهند کرد. زاکربرگ و پاول دورف، ما را معنا و توسعه خواهند داد و بازیگران فیلم های علمی_تخیلی و ایلان ماسکها، الگوهای ما خواهند شد! امروز نوبت ساعت است و فردا ... ⚠️ نمی دانم می فهمید که مساله دولت و نیست؟ مساله این است دولت های ملی، در حال کوچک شدن هستند! اگر به آن فکر کنید، خیلی صحنه عجیبی است، اما در عمل خیلی آرام در حال پیشرفت است و ما مثل غورباقه در حال پخته شدن در این شرایط جدید هستیم! 🆔 @social_theory
🔴 با شدت گرفتن بیماری حجت الاسلام مروی و تخلیه چشم او در سال گذشته و ارزیابی عملکرد دوره چهارساله، از آیت الله اراکی و حجت الاسلام خاموشی به عنوان گزینه های تولیت آستان قدس رضوی در سال ۱۴٠۲ نام برده شده است. ⚠️ حوزه و طلاب باید درباره گزینه های مناسب تولیت آستان قدس و موقوفه‌های بزرگ، بیشتر فکر کنند و حتی برای این مدیریت، دانش تولید کند. برای این کار هم حتما به اطلاعات بیشتری درباره این مناصب و اختیارات و امکاناتشان لازم است. ♨️ اما به گمانم با همین اطلاعات کم هم می‌توان گفت که مثلا جناب آقای خاموشی گزینه مناسبی برای این منصب نیستند و روند فرهنگی‌تر شدن تفکر وقف را دنبال نمی‌کنند. اخلاق آقای خاموشی در مدیریت، ماموریت‌های فرهنگی محدودی را در خود جای می‌دهد و بیشتر به غایات اقتصادی توجه دارند. گویی یک بنگاه اقتصادی را قرار است مدیریت کنند که باید به حداکثر سود برسد. در حالی که در حوزه فرهنگ ما با آن بخشی از جامعه طرف هستیم که اموال اقتصادی وقف آن نشده است که فقط سود بدهد، بلکه باید در آن اصل باشد و الا اگر قرار بود فقط سود بدهد، چرا باید به ائمه تعلق می‌گرفت؟ اهلبیت چه نیازی به این سودآوری دارند؟ اهلبیت یک غایتی دارند که باید اموال موقوفه، هزینه آن بشوند. اقای خاموشی اصلا به این نوع نگاه‌ها، روی خوش نشان نمی‌دهند! ⚠️ این نکته را برای تنقیص جناب آقای خاموشی ننوشتم که ایشان هم حتما برتری‌ها و صلاحیت‌هایی دارند اما در این مورد خاص می‌توان گفت که شاید انتخاب ایشان در مسیر روند فعلی انتصابات نباشد. @social_theory
📹 هم اکنون از طریق پیوند زیر تمامی فیلم های دورۀ مکتب فقهی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را می‌ توانید در صفحۀ موسسه امام رضا (علیه‌السلام) در آپارات مشاهده و دانلود نمایید. 📎صفحۀ آپارات مؤسسۀ امام رضا (ع) 📍با دنبال کردن صفحۀ آپارات مؤسسه، محتوای های جدید و فقهی موسسه را مشاهده کنید. 💠 مؤسسۀ آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) 🆔 @irsichannel
🔻شایعات تغییر تولیت آستان قدس رضوی کذب است 🔹از روز گذشته شایعاتی مبنی بر تصمیم‌گیری برای جابجایی آیت‌الله مروی تولیت آستان قدس رضوی مطرح شده که دلیل آن تشدید بیماری وی عنوان شده است. 🔹پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که هیچ تصمیمی مبنی بر جابجایی آیت‌الله مروی اتخاذ نشده و ادعای ایجاد اختلال در مدیریت آستان قدس رضوی به واسطه شرایط جسمانی آیت‌الله مروی صحت ندارد. 🔹سال گذشته نیز شایعاتی با محتوایی مشابه مطرح شده بود که رئیس دفتر مقام معظم رهبری در یک موضع‌گیری رسمی آن را تکذیب کرده بود. ✅کانال اخبار 20:20👇 http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d
ساخت ایران|حسین مهدیزاده
🔻شایعات تغییر تولیت آستان قدس رضوی کذب است 🔹از روز گذشته شایعاتی مبنی بر تصمیم‌گیری برای جابجایی آی
البته متنی که بنده نوشتم، بیشتر بستری بود برای فکر کردن به سبکهای مختلف اداره موقوفه های دینی. با آرزوی سلامت برای حجه الاسلام مروی، اما به هر حال جابجایی ها در مناصب، دیر یا زود و در بازه های زمانی نهایتا 10 ساله رخ میدهد. چه بهتر که مسئولیت آستان قدس، 5 سال دیگر فرصت دارد و ما میتوانیم به آن بیشتر فکر کنیم و تفکر مدیریت وقف را در کشور ارتقاء دهیم و مدیرانی متناسب با این تفکر را شناسایی کنیم... @social_theory