هر وقت فکر کردی که خدا نمیبنتت به این فکر کن که چقدر دوستت داشته که تو رو شعیه فاطمه (س) و بچه هاش کرده:))))))
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
با همه ی دنگ و فنگاش دوستش داریم.
با وجود گرمای بدون تهویه ی هیئت،
با وجود صدای جیغ و داد بغل دستیمون،
با سخنران کسل کننده،
با سوت کشیدن باندای هیئت،
با وجود صدای گرفته ی روضهخون،
با نپختیده بودن لپهیقیمهینذری،
با وجود چاییهای تلخ بعد از روضه،
با وجود رفتار تند خادمای هیئت،
با گم شدن کفشات تو شلوغیا،
با لگد شدن پات و قطع نخاع شدنت
موقع تردد آدما،
با وجود پاره بودن دمپاییهای سرویس بهداشتی،
با وجود نبودن جا پارک،
با وجود هل دادن آدما تو صف خروج،
با همه ی به ظاهر تو ذوق زدنا و
به باطن خاطره شدنای هرسال محرمت...