eitaa logo
به سوی سماء
958 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
485 ویدیو
38 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم مطالب معرفتی، اخلاقی و گه‌گاه هنری
مشاهده در ایتا
دانلود
بروید کنار قبر آیت‌الله میرزا جواد آقا ملکی تبریزی هدیه‌ای به ایشان بدهید و بخواهید خدمت حضرت معصومه (س) مشرف شوند و ایشان را مجاب کنند تا تربیت معنوی شما را برعهده بگیرند. @sooyesama
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
(مرز استان مازندران و سمنان؛ پایان جنگل و آغاز دشت) @sooyesama
پیامبر اعظم (ص): إِنَّ مُوسَى عَلَیْهِ السَّلَامُ لَمَّا نَاجَى اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ قَالَ: یَا رَبِّ، أَ بَعِیدٌ أَنْتَ مِنِّی فَأُنَادِیَکَ أَمْ قَرِیبٌ فَأُنَاجِیَکَ؟ فَأَوْحَى اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ إِلَیْهِ: أَنَا جَلِیسُ مَنْ ذَکَرَنِی، فَقَالَ مُوسَى: یَا رَبِّ، إِنِّی أَکُونُ فِی حَالٍ أُجِلُّکَ أَنْ أَذْکُرَکَ فِیهَا، فَقَالَ: یَا مُوسَى، اذْکُرْنِی عَلَى کُلِّ حَال. هنگامی‌که موسا (ع) با خدای عز و جل مناجات می‌کرد، گفت: آیا دوری که صدایت کنم یا نزدیکی که نجوایت کنم؟ و خدا بدو چنین وحی نمود: من هم‌نشین کسی هستم که یادم کند. سپس موسا (ع) گفت: ای پروردگار من، گاه در حالی هستم که تو را برتر از آن می‌دانم که در آن حال، یادت کنم. اما خدا فرمود: ای موسا، در هر حال به یادم باش. (بحارالانوار، ج۹۰، ص۱۵۳) @sooyesama
هدایت شده از به سوی سماء
امروز سال‌روز بزرگ‌داشت مفسر کبیر، فیلسوف کامل و عارف مکمل حضرت علامه طباطبایی است. حمد و ۱۱ توحید را به روح بلندش تقدیم نماییم. @sooyesama
base.apk
42.72M
📚نرم افزار آثار علامه طباطبایی برای گوشی (کتاب بدایه و نهایه با چند شرح، اسفار و بقیه کتابهای کلامی و فلسفی...) @sooyesama
پیامبر خاتم (ص): لمْ يُعْبَدِ اَللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ بِشَيْءٍ أَفْضَلَ مِنَ اَلْعَقْل خداوند عز و جل، به چیزی برتر از عقل، بندگی نشده است (صدوق، الخصال، ج۲، ص۴۳۳) @sooyesama
ابن ترکه در انتهای قواعد توحید گوید: تمامی علوم در ما موجودند لیکن به علت وجود حجاب‌هایی که مانع ظهور آنها هستند آن علوم ظاهر نشوند. مخفی نماند که ظهور آنها گاهی به واسطه حرکات لطیف فکری روحانی و بعد از مسلط نمودن قوه قدسیّه بر دو قوه وهمیه و متخیله ‌و سایر قوای جسمانی و با تهذیب اخلاق و آراستن نفس به اخلاق حسنه میسّر است و گاهی به واسطه تسکین متخیّله و متوهمه و لجام زدن به آن‌دو و بازداشتن‌شان از حرکات مضطرب و مشوش، و بعد از تسخیر قوای جسمانی با تزکیه و تصفیه است. و هردو طریق نزد اکثر محققان و صاحب‌نظران و اصحاب مجاهده حق است. (رساله لقاء الله، ص۲۰۸) @sooyesama