eitaa logo
سداد | دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی
1.1هزار دنبال‌کننده
304 عکس
73 ویدیو
65 فایل
◽️مرکز اندیشه‌محور مبانی نخبگان فعالان فرهنگی , هیئات مذهبی , مجموعه های فرهنگی و مساجد ▫️تولید و نشر محتوای تشکیلاتی ▫️ترویج گفتمان مبانی تربیتی ▫️ایده پردازی و هم‌افزایی ▫️انعکاس‌ فعالیت‌های‌‌فرهنگی از سراسرکشور و ... ◾️ارتباط با ادمین : فعلا مقد
مشاهده در ایتا
دانلود
46.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 🔶 بررسی و تحلیل حوادث اخیر در کشور 🔺 🔻 نشست سیاسی در جمع دانشجویان 🗓 سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ 🎥| بخش دوم 🕍به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 🔶 بررسی و تحلیل حوادث اخیر در کشور 🔺 🔻 نشست سیاسی در جمع دانشجویان 🗓 سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ 🎥| بخش سوم 🕍به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سداد | دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی
❇️ چه جملاتی در این نامه شهید عزیز به حضرت آقا هست ... ⚪️ چه یاران پا رکاب و بصیری 🔴 شهید طهرانی مقدم سراپا اخلاص بود من بیست‌وپنج شش سال است که ایشان را از نزدیک می‌شناسم. همت خیلی بلندی داشت؛ افقهای خیلی بلندی را میدید. یکی از خصوصیات برجسته ایشان مدیریت بود؛ یک مدیر طبیعی بود؛ درس مدیریت هم نخوانده بود اما واقعاً یک مدیر بود.» ۱۳۹۰/۰۹/۰۱ 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹 چرا دین داری میکنی؟ 🔸 چون میخواهم شادتر زندگی کنم 🌀 استاد پناهیان: من نمی‌توانم خدایی را قبول کنم که به فکر شاد کردن من نیست و فقط به فکر دستور دادن به من است! 🔻باید با اصلاح ادبیات دینی سوءتفاهم‌ها را کاهش دهیم؛ اگر پرسیدند: چرا دین‌داری می‌کنی؟ بگو: چون می‌خواهم شادتر زندگی کنم. یعنی هدف نهایی دین‌داری خود را «شادتر بودن» اعلام کن و بگو: اصلاً خدا مرا برای شادی و نشاط آفریده، و من به این نتیجه رسیده‌ام که از طریق دینداری می‌شود بانشاط‌تر زندگی کرد. 🔻وقتی می‌گویی «من به این دلیل از خدا اطاعت می‌کنم که می‌خواهم به خدا مقرب شوم» فقط نیمی از حقیقت را گفته‌ای! خُب بگو وقتی مقرب شدی، بعدش چه اتفاقی می‌افتد؟ بگو که خوشحال می‌شوی، لذت می‌بری، نشاط و سرور پیدا می‌کنی... 🔻اگر فکر کنی که دین‌داری در همین دنیا به آدم شادی و نشاط نمی‌دهد، در واقع دین و خدا را زیر سؤال برده‌ای! مگر می‌شود خدا بنده‌اش را به چیزی دستور بدهد که آخرش نشاط نباشد؟! من نمی‌توانم خدایی را قبول کنم که به فکر شاد کردن من نیست و فقط به فکر دستور دادن به من است! هرکس دینداری می‌کند اما اما نشاط ندارد، دین‌داری‌اش اشکال دارد. 💠به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید👇🏻: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥| استاد پناهیان ⚠️ جهاد تبیین، جرأت می‌خواهد؛ چون وقتی حرف حق بزنی، سرزنش یا مسخره‌ می‌شوی 👈🏻 چرا ۴۰سال است که آمریکا با همۀ امکانات، ضعیف‌تر شده و ایران با همۀ محدودیت‌ها قوی‌تر شده؟ 🏫به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 نگاه اسلام به ؛ سرمایه عظیم آخرالزمان 🔺 فرصتی که این فتنه اخیر برای ما فراهم کرد، می‌خواهد ما را آماده کند برای جریان آخرالزمان؛ که نقاط قوت نگاه اسلام به زن را بیش از پیش آشکار و غفلت های گذشته را جبران کنیم. 🔻 استاد عابدینی - ۱۹ آبان ۱۴۰۱ 📎 دریافت با کیفیت اصلی 🌀به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
درآمدی بر اندیشه های تربیتی علامه طباطبائی.pdf
454.2K
🌀 درآمدی بر اندیشه‌ی تربیتی علامه طباطبایی این پژوهش با روش توصیفی تحلیلی، درصدد تبیین نظریه علامه طباطبائی در خصوص اندیشه های تربیتی می باشد. علامه به تناسب، در مباحث علمی فلسفی خود به بحث های مرتبط با فلسفه تعلیم و تربیت پرداخته است. نظرات ایشان با توجه به رویکرد فلسفی و توجه ویژه به حکمت متعالیه و تکمیل آن، بستر مناسبی برای طرح ریزی یک نظام جامع تربیتی برآمده از فلسفه اسلامی است. خصوصیات کم نظیر و گاهی هم منحصردبه فرد ایشان، از جمله اشراف بر مباحث فلسفه اسلامی و ارائه نظرات مبتکرانه از طرفی و آشنایی با فلسفه غرب و مبانی آن از سوی دیگر، می تواند از دلایل اقبال عموم فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی به ایشان باشد. ازاین رو، پرداختن به آرای این اندیشمند فرزانه، گامی به سوی نظام تعلیم و تربیت اسلامی می باشد. در این تحقیق سعی شده است با بیان دیدگاه علامه طباطبائی درباره فلسفه آموزش و پرورش، بعد نگرشی آن و استلزامات تربیتی آن در آموزش و پرورش، با نقل قول مستقیم و گاهی هم با برداشت های محتاطانه از تفسیر شریف المیزان، به طور اجمالی نظام تربیتی اسلامی بر اساس دیدگاه ایشان ترسیم شود. 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
77.pdf
341.7K
💠 جایگاه موعظه و تذكر در تربیت دینی از منظر علامه طباطبایی در تفسیر المیزان 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مذهب بدون موضع؟! 🔻 یاد گرفته‌ام و اعتقاد دارم که « بدون » به‌غایت درست و مستقیم که برود، به ترکستان می‌رسد! نمی‌شود به مفاهیمی چون و باور داشته باشی و به پیرامون خودت بمانی. 📚 از کتاب 👤 📌 : «هرکس از دستش کاری برای نصرت اسلام و نظام بر می‌آید حرام است که سکوت کند و کاری نکند.» (دی‌ماه ۱۳۹۶)؛ راوی: آیت‌الله شب‌زنده‌دار ‼️ پ.ن: هر میزان مردم نسبت به خود حساس‌تر شوند و کنند این ماجرا زودتر تمام می‌شود. هرکس هر میزان می‌تواند باید روشنگری کند. همه مسؤولیم. همه رسانه‌ایم. همه پیامیم. فراموش نکنیم تا آخرین نفری که در حلقه ذهنی تروریست‌های وطنی گرفتار است این ادامه دارد. ┈┈•••✾•🖤🖤🖤•✾•••┈┈ 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 توحید یک روش زندگی است برای انسانها...لا اله الا الله به معنای این است که در زندگی انسان، در مسیر انسان، در انتخاب روشهای زندگی، قدرتهای طاغوتی و شیطان ها نباید دخالت کنند و زندگی انسانها را دستخوش هوس ها و تمایلات خودشان قرار بدهد... پ‌ن: توحید رو به معنای واقعی خودش نه در جامعه محکّم کردیم و نه توحید واقعی رو درس دادیم، و به توحید نظری خشک و ساده و کتابی بسنده کرده ایم !، چراکه در جامعه توحیدی و ... مفاهیم با ارزشی هستن که در جامعه غیر توحیدی معنا ندارند. 🛑 دشمن با تمام قوا به جنگ توحید و نظام توحیدی آمده است وقت آن است موحدان برخیزند و از توحیدشان دفاع کنن. ⛔️ نشانهای این جنگ احزاب علیه توحید از همیشه عیانتر و واظح تر شده است از تا تا و بی عفتی و رقاصی...، دیگر چه رذیلتی مانده که شیاطین احزاب و کفر و باطل علیه حق انجام نداده‌اند؟!!! 🏴به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
🔰 مرحوم آیت الله صفایی حائری : درباره انقلاب و مشکلات کشور می‌گفت: «توجیه، حماقت است و تضعیف، جنایت است و تکمیل، رسالت؛ وظیفه همگی ما تکمیل است؛ نه تضعیف خوبی‌ها و نه توجیه خرابی‌ها، بلکه تکمیل رسالت ماست. با کمبودها باید ساخت. اگر نیرو نیست، نیرو تربیت کن و اصلا خود تو نیروی خوبی باش.» 💠به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✔️ | جدال دو اسلام 🔖مجموعه چند رسانه ای جدال دو اسلام ✔️با موضوع تبیین گفتمان انقلاب اسلامی 📸 | 📄بزودی در کانال سداد 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2