eitaa logo
سداد | دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی
1.1هزار دنبال‌کننده
304 عکس
73 ویدیو
65 فایل
◽️مرکز اندیشه‌محور مبانی نخبگان فعالان فرهنگی , هیئات مذهبی , مجموعه های فرهنگی و مساجد ▫️تولید و نشر محتوای تشکیلاتی ▫️ترویج گفتمان مبانی تربیتی ▫️ایده پردازی و هم‌افزایی ▫️انعکاس‌ فعالیت‌های‌‌فرهنگی از سراسرکشور و ... ◾️ارتباط با ادمین : فعلا مقد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ مسجد طراز اسلامی 🔻 بسته جامع اداره مسجد طراز انقلاب 🔻 همراه با راهبرد و راهکار عملیاتی 🔺 ویژه فعالان فرهنگی ، طلاب و روحانیون 📣 مدتیه فعالیت ها در مساجد به حد اقل رسیده این بسته جامعه تهیه شده جهت مدیریت مسجد و عبور از بعضی از مشکلات ایجاد شده است. مسجد آن جایی است که محور تحولات اجتماعی باید باشد...! 🔴 دریافت فایلهای مسجد تراز اسلامی همراه با راهبرد و راهکار از کانال 👇🏻👇🏻👇🏻 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍مسجد هسته مقاومت فرهنگی 🔺 گزیده بیانات رهبر انقلاب در دیدار ائمه جماعات مساجد استان تهران ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
Masjed.01.pdf
1.25M
🔹سند ترویجی طرح تحوّل اجتماعی مسجد محور 📚 جلد اول 📌کلیات و مبانی تحوّل اجتماعی مسجد محور 🌀به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
69.pdf
4.94M
🔰مسجد طراز اسلامی مقام معظم رهبری:«مسجد جایگاه نماز است و مظهر آمیختگی دنیا و آخرت و پیوستگی فرد و جامعه در دیدگاه و اندیشه‌ی مکتب اسلام است.»(۱۳۸۹/۰۷/۱۸) ــــــــــــــــــــــــــــ 📄در این کتاب عناوین ذیل در کلام امام و رهبری بازخوانی شده است: 🔹 اهمیت و جایگاه مسجد 🔸چیستی مسجد طراز اسلامی 🔹چگونگی مسجد طراز اسلامی 🔸امام جماعت طراز اسلامی ✅ بیانات امامین انقلاب درباره مسجد طراز اسلامی را در این کتاب مطالعه بفرمائید. 💠به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
1_1460930981.pdf
570.2K
📋ایده دینی و فرهنگی
🖇برای گسترش حضور و فعالیتهای جوانان در مساجد
🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
جایگاه و اهمیت مسجد.pdf
2.11M
📖اهمیت و جایگاه مساجد در قران 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
23914.pdf
7.72M
🕌طراحي و تدوين برنامه ملي انس با مساجد و نماز جماعت 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
📌بهترین راهکارهای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد 🇮🇷راهبردها جذب جوانان به مسجد 🌐https://b2n.ir/m31859 🇮🇷راه‌های جذب جوانان به مسجد و نماز جماعت 🌐https://b2n.ir/r73073 🇮🇷عوامل موثر بر جذب جوانان به مسجد از نگاه جوانان یزدی 🌐https://b2n.ir/k79239 🇮🇷روش جذب جوانان به مساجد چیست؟شیخ حسین انصاریان 🌐https://b2n.ir/x03098 ✅ به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
masjed-javan.pdf
878K
🕌سند تعامل مطلوب مسجد با جوان 🌀به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
👨‍💻گذری در فضای مجازی با مساله مسجد 📌کار تشکیلاتی مسجد محور دکتر عرب اسدی 🌐 b2n.ir/e27546 📌مجموعه مستند از مساجد مختلف کشور 🌐 b2n.ir/x62946 📌پایگاه تلویزیونی مسجد تی وی 🌐 aparat.com/MASJEDTV.IR 📌مسجد پژوه 🌐 masjedpajoh.ir 📌شبکه تعاملی امامت 🌐 bonyadehedayat.com 🌀به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
✔️ | بسته محتوایی تربیتی، در آینه ییانات استاد علی صفایی حائری 📍ورزش، عرفان و تربیت https://eitaa.com/ssadad/3342 📍جلوه خدا در داستان های قرآن https://eitaa.com/ssadad/3344 📍چرا صفایی؟! https://eitaa.com/ssadad/3345 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
❇️ سردار شهید حسن طهرانی مقدم تعریف می‌کرد: ♦رفته بودیم روسیه یک موشک فوق پیشرفته ای را از روس ها تحویل بگیریم. به افسر روسی گفتم فناوری ساخت این موشک را هم در اختیارمان بگذارید. خندید و گفت این تکنولوژی فقط در اختیار روسیه است شما ۵۰سال بعد هم به آن نمیرسید. وقتی برگشتیم ایران هر چه در توان داشتیم گذاشتیم ♦اما به در بسته خوردیم. دست به دامن امام رضا شدم. سه روز در حرم برای پیدا کردن راهی متوسل حضرت شدم تا اینکه روز سوم در حرم طرحی در ذهنم جرقه زد سریع آن را در دفتر نقاشی دخترم کشیدم. وقتی برگشتم عملیاتی اش کردیم و موشکی بهتر از موشک های روسی شد. 🌹 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✔️ | بسته دوره تربیت دینی، با تدریس استاد حجت الاسلام علیرضا پناهیان 📍تعریف تربیت دینی https://eitaa.com/ssadad/3353 📍جایگاه استقلال متربی در تربیت دینی https://eitaa.com/ssadad/3354 📍توصیه های کاربردی برای رعایت استقلال در تربیت https://eitaa.com/ssadad/3355 📍فضاسازی ، جایگزین تشویق و تنبیه https://eitaa.com/ssadad/3356 📍جایگاه مداومت بر عمل، در تربیت دینی https://eitaa.com/ssadad/3357 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
01-Panahian-TarbiateDini.mp3
9.65M
📍جلسه اول: تعریف تربیت دینی ➖ تعریف تربیت ➖ تعریف دین ➖ نقش پدر و مادر در تربیت 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
تربیت دینی-ج2.mp3
18.83M
📍جلسه دوم: جایگاه استقلال متربی در تربیت دینی ➖ در تربیت دینی مجاز به استفاده از هر روشی نیستیم ➖ استقلال انسان‌ها، عنصری مفقود در تمدن غرب ➖ تشویق و تنبیه فوری، دشمن استقلال متربی 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
تربیت دینی- ج3.mp3
19.03M
📍جلسه سوم: گستره تربیت دینی و توصیه‌های کاربردی برای رعایت استقلال در تربیت ➖ تاثیرپذیری تربیتی چگونه اتفاق می افتد؟ ➖ همه باید مراقب تاثیراتمان روی یکدیگر باشیم ➖ به چه میزان قانونمند زندگی کردن خوب است؟ ➖ راهکارهایی کاربردی برای مدرسه، خانه و مهمانی 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
تربیت دینی ج4.mp3
20.68M
📍جلسه چهارم: فضاسازی؛ جایگزین تشویق و تنبیه ➖ باید اول خودمان خوب باشیم ➖ نقش کنترل هوای نفس در تربیت ➖ اهمیت امنیت روانی در تربیت ➖ پدر و مادر چه زمانی آماده فرزند آوری هستند؟ 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2
تربیت دینی ج5.mp3
21.92M
👈🏻جلسه پنجم: جایگاه مداومت بر عمل، در تربیت دینی ➖ اهمیت نهادینه کردن یک خوبی ➖ تاثیر عمل بر روح انسان ➖ برنامه یکساله با کارهایی که می توانیم انجام دهیم ➖ توجه به اقبال و ادبار قلب 🔹به‌دانشگاه‌فعالان‌فرهنگی‌بپیوندید: 🔗 https://eitaa.com/joinchat/2153250906C1b54bc25f2