هدایت شده از ویدیوهای رهبر انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جواد الاوصیاء
امام جواد نمونه #مقاومت است...
#ولادت_امامجواد_علیهالسلام
••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
@video_khamenei
@t_manzome_f_r
#پیام_صبحگاهی
♦️دشمن روی ناکامیهای ما تبلیغات میکند، جنگ روانی میکند، روی آنها تکیه میکند؛ ناکامیها را چند برابر بزرگتر از آن مقداری که هست نشان میدهد. البتّه پیشرفتها و بسامانیها را مطلقا نشان نمیدهد و به آنها اشارهای نمیکند و عمداً پیشرفتها را کتمان میکند؛ این برای آن است که جوانهای ما را ناامید کنند، این برای آن است که مردم ما را نسبت به آینده بدبین کنند؛ باید به این توجّه داشت؛ ولی خب از دروغ هم باکی ندارند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
تبیین منظومۀ فکری رهبری
شکی نیست که در دورانهای اخیر تاریخ، بخش بسیار مهمی از این عقبماندگیها، مصیبتها و مشکلات نیز ناش
سلاح روانی دشمن؛ نومید سازی، تحقیر هویت، به رخ کشیدن قدرت و تمکّن مادی خویش، سالهای متمادی امت اسلامی را تحقیر کردند و میراث عظیم فرهنگی و عظمت شخصیت و هویت این امت را انکار کردند.
#کتاب_هجدهم_سیر_مطالعاتی
#کتاب_تمدن_اسلامی
@t_manzome_f_r
مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
#اخبار_تبیینی
به اطلاع شما بزرگواران میرسانم که جلسهی مسئولین مجموعهی تبیین با:
🔹 فراگیران و کادر تشکیلاتی استان البرز روز پنجشنبه ۳۰بهمن
🔸 فراگیران و کادر تشکیلاتی ملارد روز پنجشنبه ۳۰ بهمن
🔹 فراگیران و کادر تشکیلاتی استان مرکزی روز یکشنبه ۳ اسفند
🔸 نماینده و کادر تشکیلاتی بروجرد روز یکشنبه ۳ اسفند
انجام شد.
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
تبیین منظومۀ فکری رهبری
توحید به معنای یک خدا قائل بودن، تدبیر و خلق و آفرینش و اداره جهان را از یک خدا دانستن، ضامن نفی طب
انسان موحد، دارای وسعت افق دید میشود. از تنگ نظریها، کوته بینیها، نزدیک بینیها آسوده و راحت است.
#کتاب_طرح_کلی_اندیشه_اسلامی_در_قرآن
#کتاب_اول_سیر_مطالعاتی
#جلسه_سیزدهم
@ketabetarhekoli
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
#گزارش_تصویری
🔸برگزاری نشست فراگیران دورههای آموزشی مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری در استان مرکزی با حضور مدیریت مجموعه حجةالاسلام والمسلمین فخریان
۱۳۹۹/۱۲/۳
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
#خبر_خوب
رهبر انقلاب اسلامی:
هویت حقیقی جامعه، هویت اخلاقی آن است، یعنی در واقع سازهی اصلی برای یک اجتماع، شاکلهی اخلاقی آن جامعه است و همه چیز بر محور آن شکل میگیرد.
۱۱ آذر ۱۳۸۳
جلسه #درس_اخلاق توسط استاد
حجه الاسلام و المسلمین ملکی (قائم مقام مدیر حوزههای علمیه)
زمان: چهارشنبه ۶ اسفند، ساعت۱۶
این جلسه بصورت مجازی و زنده از طریق اسکایروم و روبیکا قابل دسترسی است.
لینک اسکایروم🔻
https://daneh.ir/demo2/mod/lmskaranskyroomtwo/view.php?id=7600
لینک روبیکا🔻
https://rubika.ir/t_manzome_f_r
#همه_دعوتید
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
@t_manzome_f_r
#پیام_صبحگاهی
جریانی نو در اندیشهی سیاسی دنیا 🔻
♦️ملت ايران با اتحاد خود، با حضور خود، با آگاهى خود اين گام بلند را برداشت و تمدنى جديد، حركتى جديد، جريانى نو در انديشهى سياسى دنيا به وجود آورد.
۱۳۸۸/۰۲/۲۸
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
هدایت شده از صوتهای رهبر انقلاب
1103919.mp3
9.81M
🎙 صوت کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان
۱۳۹۹/۱۲/۴
#بهروزرسانی_نرمافزار_نظاماسلامی
#امام_خامنهای
••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
@khamenei_voice
@t_manzome_f_r
بیانات در دیدار اعضای مجلس خبرگان.pdf
134.3K
متن کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان
۱۳۹۹/۱۲/۴
#بهروزرسانی_نرمافزار_نظاماسلامی
#امام_خامنهای
••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
تبیین منظومۀ فکری رهبری
امام صادق(علیهالسلام) _ در دورۀ بنیعباس _ اوّل باید تبلیغات خود را از نو شروع کند، زمینههای فکر
همرزمان حسین(علیهالسلام)، همدلهای حسین(علیهالسلام)، پادر رکابان پیکار با ظلم، طلاقدهندگان دنیا، زندگیها، آرامشها، راحتیها، آسودگیها، عافیتها، پولها و مقامها _ مثل خود علی(علیهالسلام) _ همه را انداختند در مقابل حقیرها و زبونها و ذلیلهای عافیتطلب و دنیاجو؛ فکر را برگزیدند و راه را.
#کتاب_همرزمان_حسین "علیهالسلام"
#کتاب_دوم_سیر_مطالعاتی
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
#به_روز_رسانی_نرم_افزار_نظام_اسلامی
#بخش_اول
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
چند جملهای را پیرامون فرمایشات دیروز رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان ناظر به این بخش از فرمایشات آقا که فرمودند فضلای جوانی که دوتا خصوصیت را برایشان نام بردند باید بنشینند و نرمافزار انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را بهروزرسانی کنند. بهروزرسانی تعبیر دیگری میتواند باشد از پیشرفت و تحول و حتی میتوانیم ما این بهروزرسانی را به معنای انقلاب بگیریم یعنی پیش رفتن یعنی دائما جدید شدن، نو شدن.
نوشدنها و ایجاد تحوّلها به منظور کارآمدی حداکثری انجام میشود.
ببینید شما وقتی نرمافزاری را که در موبایل خودتان نصب میکنید اگر این نرمافزار بخواهد دائماً پاسخگوی نیازهای مخاطبین و کاربران خودش باشد، باید دائماً به روز رسانی بشود، اگر نرمافزاری بهروزرسانی نشود آرام آرام از حیطه استفاده کاربران خارج میشود،
یعنی کاربران دیگه به این نرمافزار مراجعه نمیکنند، چون پاسخگوی نیازهایشان نیست.
انقلاب اسلامی مدعی است و ادعای به حق هم دارد که میتواند حیات طیبه را برای انسانها به وجود بیاورد. حیات طیبه یعنی جمع بین دنیا و آخرت. یعنی سامان دادن دنیای مردم و آباد کردن آخرت مردم در همین دنیا. خب این ادعای انقلاب اسلامی است و درست هم هست. این ادعا برآمده از نرم افزار انقلاب اسلامی است، از دستگاه فکری انقلاب اسلامی است. دستگاه فکری انقلاب اسلامی ظرفیت اینکه بتواند نقشهی سامان دادن دنیای مردم و رساندن دنیا به رفاه نسبی بهمنظور آبادکردن آخرت و رشد معنوی انسانها، انقلاب اسلامی این ظرفیت را دارد، آن دستگاه فکری انقلاب اسلامی این ظرفیت را دارد که اینها در همین دنیا محقق شود.
خب با توجه به اینکه ما در خلأ زندگی نمیکنیم این طور نیست که ما نسبت به شرایط جامعه و متغیرات جامعه بتوانیم فاصله بگیریم و خارج از شرایط متفاوت و دگرگونیکه دائما دارد اتفاق میافتد زندگی کنیم، یعنی ما در خلأ زندگی نمیکنیم. با توجه به شرایط متفاوت، این دستگاه فکری، این نرمافزار انقلاب اسلامی که از سه بخش عمدهی منظومه معرفتی و منظومه ارزشی و تعیین راهبردها بهمنظور کارآمدی حداکثری تشکیل شده باید بهروزرسانی شود.
چون ما میگوییم دستگاه فکری انقلاب اسلامی منطبق بر دستگاه فکری انبیاست، یعنی منطبق بر دستگاه فکری اسلام ناب است، کسانی که متولی بهروزرسانی این نرم افزار میشوند باید مسلط به مبانی دین باشند، باید نگاه جامع و کامل دین را درک کرده باشند، که بتوانند نرمافزار انقلاب اسلامی را که منطبق بر اسلام ناب هست، منطبق بر دستگاه فکری بعثت و انبیاء هست، بتوانند بهروزرسانی کنند، پس اگر خود این متحولکنندگان، خود این کسانی که میخواهند بهروزرسانی کنند، خود این نوآوران نسبت به اسلام ناب و دستگاه فکری انبیاء (علیهمالسلام) ذهنشان دچار خلل یا نقص باشد و اینها یک نگاه کلان و طرح کلیای از برنامه جامع اسلام ناب نداشته باشند هیچگاه نخواهد توانست این نرمافزار انقلاب اسلامی را بهروزرسانی کند.
#تبیین_اساس_کار_ماست
بخش اول از صوت حجهالاسلام و المسلمین فخریان
@t_manzome_f_r
[واحد تبیین و تحلیل مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری]
#به_روز_رسانی_نرم_افزار_نظام_اسلامی
#بخش_دوم
و در صورت عدم بهروزرسانی نرم افزار انقلاب اسلامی، اولین و مهمترین و خطرناکترین اتفاقی که میافتد، تلقی ناکارآمدی انقلاب اسلامی خواهد بود. حضرت آقا این مطالبه بهحق و درست را از فضلا داشتند، چرا؟ چون نرمافزار، نرم افزار اسلامیست، پایه و زیربنای اصلی انقلاب اسلامی ماست.
خب این باید از فضلا و حوزههای علمیه مطالبه شود.
اما کدام فضلا، کدام روحانیون میتوانند صلاحیت بهروزرسانی نرمافزار انقلاب اسلامی را داشته باشند؟ دوتا خصوصیت عمده را آقا فرمودند، که بنده عرض میکنم که یک پیش فرض ذهنی هم وجود دارد که چون پیشفرض هست آقا بیان نکردهاند.
پیشفرضی که لازم است این است که اصلا این دستگاه فکری را شناخته باشند که بخواهند بهروزرسانی کنند.
بهروزرسانی یعنی تشخیص نیازهای جدید کاربران این انقلاب اسلامی، مخاطبین انقلاب اسلامی، یک،
و شیوه گنجاندن پاسخها و مفاهیم کلیدی در این نرمافزار که بتواند آن نیازها را پاسخگویی کند، آن نیازها را برطرف کند، خب این یک پیش فرض است.
پس فاضلی، طلبهای، روحانیای میتواند قدم بگذارد در ساحت بهروزرسانی در نرم افزار انقلاب اسلامی که اصلاً این نرمافزار را شناخته باشد، این دستگاه فکری را شناخته باشد، این طرح کلی اسلام را شناخته باشد، این نگاه کلان به اسلام را شناخته باشد، این اسلام حداکثری را باور کرده باشد نه تنها باور کرده باشد بلکه شناخته باشد، این یک پیش فرض است.
یعنی اگر کسی این دستگاه را نشناخته باشد نمیتواند در ساحت بهروزرسانی نرم افزار قدم بردارد.
اما دو خصوصیت عمدهای که آقا ذکر کردند که در بیاناتشان در این سی و چند سال زعامت آقا بعد از امام به کرّات تکرار شده، دو خصوصیت عمده است. یکی اینکه این فاضلی که فرض میگیریم که این نرم افزار انقلاب اسلامی را شناخته است و میتواند پا بگذارند در عرصه بهروزرسانی نرمافزار این است که متحجر و خشک مغز نباشد. جزو آدمهایی نباشد که اسلام را در ساحت پاسخگویی به نیازهای بشر تعریف نکرده باشد. قائل به یک اسلام حداقلی خشکِ غیرمنعطف و غیرفعال در عرصههای مختلف زندگی بشر نباشد. تحجر یعنی این، تحجر یعنی کسی که دور خودش یک حصار بسته و اصلا شرایط جامعه و شرایط بینالملل را نمیبیند.
او خودش هست و همان ذهنیتهای ابتدایی خودش نسبت به اسلام.
خب این فاضل به تعبیر آقایانی که امروز به خیلی از طلبههای ما میگویند فاضل، من اصلاً به این آقا فاضل نمیگویم، کسی که متحجر است و دور خودش حصار تحجر کشیده و اصلا ناظر به نیازها و تغییرات و تحولات جامعه خودمان و جوامع بینالمللی هیچ نگاهی و هیچ تحلیلی ندارند اصلا این آقا فاضل نیست.
شرط دوم آقایانی که میخواهند پا در عرصه بهروزرسانی نرمافزار انقلاب اسلامی بگذارند این است که اینها التقاطی هم نباشند. یعنی بخشی از مبانی را، بخشی از اجزای این دستگاه فکری را از غیر از اسلام نگرفته باشند و بخشی را از اسلام و قاطی کرده باشند. التقاطی یعنی قاطی کردن حق و باطل، قاطی کردن شرک و اسلام، قاطی کردن کفر و اسلام. یعنی بخشی را از اسلام بگیریم و بخشی را از دستگاه فکری غرب که دستگاه فکری کفر هست بگیریم و آن را به خورد مردم بدهیم به عنوان نرم افزار مثلا انقلاب اسلامی.
به هیچ وجه این دو گروه یعنی گروه متحجرین و گروه التقاطیها نخواهند توانست نرم افزار انقلاب اسلامی را بهروزرسانی کنند و از قدیم الایام که امام مبارزاتش را شروع کرد، عمده مخالفین امام و عمده نگرانیهای امام (رحمتاللهعلیه) نسبت به همین دو گروه بود، که در کتاب امام انقلاب هم بنده اشاراتی کردم و از فرمایشات آقا آوردم،
آنجا که حضرت آقا وقتی اسلام ناب را معرفی میکنند میفرمایند در مقابل اسلام ناب یک دستگاه فکری وجود دارد که دو بخش دارد، یکی التقاطیها هستند و یکی متحجرین هستند که اینها هر دو در مقابل اسلام ناب قرار دارند.
این یک تبیین کلی نسبت به ضرورت بروزرسانی کردن نرمافزار انقلاب اسلامی و تعریف اجمالی از نرم افزار انقلاب اسلامی و شرایط و شاخصهای اصلی کسانی که میخواهند نوآوری کنند دستگاه فکری اسلام را، به روز رسانی کنند نرمافزار انقلاب اسلامی را به منظور کارآمدی بیشتر به منظور پاسخگویی به نیازهای بشر به منظور نزدیک شدن به اهداف انقلاب اسلامی.
#تبیین_اساس_کار_ماست
بخش دوم از صوت حجهالاسلام و المسلمین فخریان
@t_manzome_f_r
[واحد تبیین و تحلیل مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری]
#به_روز_رسانی_نرم_افزار_نظام_اسلامی
#بخش_سوم
اما نکته بعدی اینکه خب حالا این دستگاه فکری انقلاب اسلامی لزوماً باید بهروزرسانی شود و این ماموریت و وظیفهی مهم بر دوش فضلایی که این دو شرط را دارند گذاشته شده است، یعنی متحجر نیستند و التقاطی هم نیستند.
خب این فضلا باید در یک فرآیندی دستگاه فکری انقلاب اسلامی را میفهمیدند که الان بتوانند بهروزرسانی کنند.
دیدم که بعضی از دوستان عزیز ما، مطالبه بهحقی بعد از فرمایشات دیروز آقا داشتند نسبت به خود مجلس خبرگان، که خود مجلس خبرگان نرمافزارش باید بروزرسانی شود،
این مطالبه بهحقی است، بنده این را میپذیرم بهعنوان یک مصداق از مصادیقی که باید خودش بهروزرسانی شود. اما به نظر حقیر میرسد که مهمتر از مجلس خبرگان، دستگاه آموزشی یا نظام آموزشیِ حوزههای علمیه است. ما امروز باید نسبت جدی و واقعی بین حوزههای علمیه و انقلاب اسلامی را مشاهده کنیم، ما در بعضی موارد خللها و خلأهای جدی داریم، یعنی امروز نظام آموزشی حوزههای علمیه ما در یک فرآیند ۱۰ ساله جوری تعریف نشده که طلبهی ما خودش را در ساحت انقلاب اسلامی ببیند و بخواهد در این ساحت نقشآفرینی جدی داشته باشد.
بله ما فضلای زیادی داریم که انقلاب اسلامی را فهمیدهاند و قطعاً میتوانند در ساحت نرمافزار انقلاب اسلامی وظیفه بهروزرسانی کردن به منظور کارآمدی بیشتر و تحقق اهداف انقلاب اسلامی را انجام بدهد.
اما این فضلا لزوماً اینطوری نیست که طبق ساختار آموزشی موجود حوزههای علمیههای به اینجا رسیده باشند، آنها زحماتی هست که بعضا خودشان کشیدند.
من نمیخواهم بگویم حوزه علمیه انقلابی نیست، که قطعا انقلابی است، من نمیخواهم بگویم که حوزهی علمیه سکولار است که واقعاً نیست؛ من میخواهم بگویم که حوزه علمیه باید به تراز انقلاب اسلامی برسد که بتواند فاضل و طلبهای را تربیت کند که دائماً نسبت به نرمافزار انقلاب اسلامی مأموریت بهروزرسانی و پاسخگویی نسبت به نیازهای مخاطبین و کاربران انقلاب اسلامی را انجام بدهد. خب ما در این چهل سال این خلأ و این خلل را احساس میکنیم که حوزه علمیه نسبت به تدوین نرمافزار انقلاب اسلامی به معنای منظومه فکری انقلاب اسلامی و بروزرسانی کردن این نرمافزار، در تراز انقلاب اسلامی حرکت نکرده. منظور من ساختار کلان حوزه علمیه است، منظور فضلای زیادی که در ساحت انقلاب اسلامی نفَس میکشند و خودشان را نسبت به حقیقت انقلاب اسلامی مسئول و مکلف میدانند و زحمات طاقت فرسایی هم کشیدند و میکشند منظور من این فضلا نیست، عرض کردم منظور من ساختار موجود حوزههای علمیه هم برادران و هم خواهران است که این ساختار، ساختاری نیست الان که بتواند طلبه ما را نسبت به ساحت انقلاب اسلامی کاملاً توجیه کند و او را مسئول نسبت به نرمافزار انقلاب اسلامی تربیت کند این خلأ و خلل را ما داریم در حوزههای علمیه میبینیم.
#تبیین_اساس_کار_ماست
بخش سوم از صوت حجهالاسلام و المسلمین فخریان
@t_manzome_f_r
[واحد تبیین و تحلیل مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری]
#به_روز_رسانی_نرم_افزار_نظام_اسلامی
#بخش_پایانی
پس اگر ما توقعِ بهروزرسانیِ نرمافزار انقلاب اسلامی را داریم از حوزههای علمیه، که قطعاً باید داشته باشیم و این مطالبه آقا مال الان هم نیست، از ابتدای دهه هفتاد آقا تشریف آوردن قم، در فیضیه سخنرانی کردند و مسأله تحول در نظام آموزشیِ حوزههای علمیه را مطرح کردند، این مطالبه بوده تا الان که میبینیم آقا در ۴ اسفند ۹۹ در دیدار با خبرگان دوباره از فضلای حوزههای علمیه این مطالبه بهحق و درست را دارند و این مطالبه محقق نمیشود مگر اینکه نظام آموزشی حوزههای علمیه برای آیندهی انقلاب اسلامی، نسبت به نیازهای انقلاب اسلامی متحول شود.
اما الان فضلای موجود میتوانند این کار را انجام بدهند کما اینکه آقا همین مطالبه را با بیان دیگر در ۲۵ مهر ۹۷ نسبت به الگوی اسلامی_ایرانی پیشرفت که بنده اون الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را به تعبیری میخواهم تعبیر کنم به نرمافزار انقلاب اسلامی و ریل اصیل انقلاب اسلامی، نسبت به آن مسئله هم آقا همین مطالبه را از فضلای حوزههای علمیه داشتند البته و از نخبگان دانشجویی، آنجا آقا صرفاً از فضلای حوزه چنین مطالبهای را نکردند، از نخبگان دانشجویی هم بوده.
خب این مطالبه میطلبد که یک نهضت نرمافزاری برای تحول در حوزههای علمیه اتفاق بیفتد و این نهضت نرمافزاری در عین اینیکه تحولی مبتنی بر قواعد و اصول حوزههای علمیه با همان قواعدی که حضرت آقا و حضرت امام در سالهای قبل از انقلاب و بعد از انقلاب نسبت به حوزههای علمیه تراز گفتند اتفاق بیفتد در کنار آن، این نرمافزار انقلاب اسلامی هم به روزرسانی شود توسط همان فضلایی که این نهضت نرم افزاری را نسبت به حوزههای علمیه راه اندازی میکنند. من به نظرم میرسد هرچه پیش میرویم مطالبات آقا نسبت به دستگاههای مختلف، مطالبات جدیتری میشود که اگر آن مطالبات بهموقع انجام نشود آسیبهایی که دامن انقلاب اسلامی را میگیرد به این زودی جبران نخواهد شد. مثلاً شما نسبت به الگوی اسلامی_ایرانی پیشرفت آقا مطالبهی جدی داشتند اما کار جدی انجام نشد، نسبت به سبک زندگی آقا مطالبهی جدی داشتند اما کار جدی انجام نشد، نسبت به جبههسازی آقا مطالبهی جدی داشتند اما کار جدی از طرف انقلابیون انجام نشد، نسبت به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ملی و ساماندهی جبهه حق برای مقابله با جبهه باطل در فضای مجازی باز هم این مطالبه محقق نشده و مطالبه جدی برای این مطالبه انجام نشده و دهها مسئله دیگری که ما میبینیم مطالبهاش بوده و الان هم هست اما باید آن کار جدیای که باید انجام میشده هنوز انجام نشده و یا در سند تحول نظام آموزش و پرورش اتفاقی که باید میافتاده هنوز نیافتاده و یا درباره اقتصاد مقاومتی آن نرم افزار اصلیش و گفتمانسازیش محقق نشد و اتفاق جدی نیفتاد اینها دهها مطالبهی به حق آقا در حوزههای مختلف است که ما میبینیم که آن کاری که باید انجام میشد انجام نشده، به خاطر این است که ما حرفهای آقا را در یک فرآیند زمانیِ کوتاه مدتی، بعضاً مرور میکنیم و براش تحلیلی مینویسیم اما بعد پیگیری نمیشود، چون جبهه پیگیری وجود ندارد که بتواند این فرمایشات آقا را تبدیل به گفتمان کند. این چند جملهای که به نظرم رسید که نسبت به مطالبه بهحق آقا که دیروز در سخنرانی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان نسبت به فضلای حوزههای علمیه انجام شد به نظرم لازم بود که در موردش صحبت بشود.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
#تبیین_اساس_کار_ماست
بخش پایانی از صوت حجهالاسلام و المسلمین فخریان
@t_manzome_f_r
[واحد تبیین و تحلیل مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری]
♦️ هم اکنون اولین جلسه جمعبندی و پاسخ به سوالات کتاب #از_نیمه_خرداد بهصورت زنده و برخط در حال انجام است.
@t_manzome_f_r
مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
#خبر_خوب
رهبر انقلاب اسلامی:
هویت حقیقی جامعه، هویت اخلاقی آن است، یعنی در واقع سازهی اصلی برای یک اجتماع، شاکلهی اخلاقی آن جامعه است و همه چیز بر محور آن شکل میگیرد.
۱۱ آذر ۱۳۸۳
جلسه #درس_اخلاق توسط استاد
حجه الاسلام و المسلمین ملکی (قائم مقام مدیر حوزههای علمیه)
زمان: چهارشنبه ۶ اسفند، ساعت۱۶
این جلسه بصورت مجازی و زنده از طریق اسکایروم و روبیکا قابل دسترسی است.
لینک اسکایروم🔻
https://daneh.ir/demo2/mod/lmskaranskyroomtwo/view.php?id=7600
لینک روبیکا🔻
https://rubika.ir/t_manzome_f_r
#همه_دعوتید
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
@t_manzome_f_r
#پیام_صبحگاهی
🔹 بشریت، حکومت پنجسالهی امیرالمومنین را هرگز فراموش نخواهد کرد
امامت، یعنی همان اوج معنای مطلوب ادارهی جامعه در مقابل انواع و اقسام مدیریتهای جامعه که از ضعفها و شهوات و نخوت و فزونطلبی انسانی سرچشمه میگیرد. اسلام شیوه و نسخهی امامت را به بشریت ارائه میکند؛ یعنی اینکه یک انسان، هم دلش از فیض هدایت الهی سرشار و لبریز باشد، هم معارف دین را بشناسد و بفهمد - یعنی راه را درست تشخیص دهد - هم دارای قدرت عملکرد باشد - که «یا یحیی خذ الکتاب بقوة» - هم جان و خواست و زندگی شخصی برایش حائز اهمیت نباشد؛ اما جان و زندگی و سعادت انسانها برای او همه چیز باشد؛ که امیرالمؤمنین در کمتر از پنج سال حکومت خود، این را در عمل نشان داد.
شما میبینید که مدت کوتاه کمتر از پنج سال حکومت امیرالمؤمنین، به عنوان یک نمونه و الگو و چیزی که بشریت آن را هرگز فراموش نخواهد کرد، در طول قرنها همچنان میدرخشد و باقی مانده است. ۱۳۸۰/۱۲/۱۲
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
alborz.mp3
9.39M
🔉 بهترین شاخص برای نمره به کارآمدی افراد و مجموعهها، سنجش نسبتشان با تحقق دولت اسلامی است.
📅 ۱ جلسه | ۹۹٫۱۱٫۳۰
🕌 استان البرز - نشست با اعضا
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری
نشست با اعضا - ملارد.mp3
10.21M
🔉 مطالبهگری از مسئولین، راه تحول در نظام اداری کشور
📅 ۱ جلسه | ۹۹٫۱۱٫۳۰
🕌 ملارد - نشست با اعضا
@t_manzome_f_r
مجموعهی تبیین منظومه فکری رهبری