🕋 عدالت بینالمللی
مصیبتبارترین مسائل این است که یک وقتی یک کافری روز قیامت یقهی بنده را بگیرد که آقا، تو به من در فلان جا ظلم کردی؛ یعنی واقعاً دیگر از این چیزی سختتر نیست! یا دشمن خدا روز قیامت حقّی به گردن من پیدا کند، یقهی ما را بگیرد بگوید شما ظلم کردید. یعنی عدالت اینجوری است. عدالت بینالمللی؛ این مبارزهی با استکبار که ما مدام تکرار میکنیم، یکی از مهمترین مصادیق عدالت است. بعضیها دنبال عدالت هستند امّا فکر نمیکنند که مبارزهی با استکبار و آمریکا و صهیونیسم هم جزو مصادیق عدالتطلبی است؛ هست.
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
#سلسله_مباحث
#مهدویت
#عدالت
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 پاسخ رهبر انقلاب به سوال خبرنگار رسانه ملی پس از شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی:
مرحلهٔ دوم انتخابات بهاندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد
🔹 در مرحلهٔ دوم ظرفیتِ تمامنشدهٔ مرحلهٔ اول تکمیل میشود. اگر در مرحلهٔ دوم شرکت نکنیم، کار مرحلهٔ اول را نیمهتمام رها کردهایم.
🔸 هرچقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قویتر است و هرچقدر مجلس قویتر باشد، امکان کار در کشور بیشتر خواهد بود.
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
🔰 انتخابات نشانهی اراده و تصمیمگیری مردم است/ هر چه مجلس قویتر باشد امکان کار در کشور بیشتر است/ اهمیت مرحلهی دوم انتخابات کمتر از مرحلهی اول نیست
🔻رهبر انقلاب پس از شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی:
بسم الله الرّحمن الرّحیم.
سلام عرض میکنم به همهی کسانی که میشنوند این سخن را و به حضار محترم و به آقای مجری محترم. انشاءالله که همهتان موفق باشید.
🔹 انتخابات فی نفسه یک کار اساسی و مهمی برای کشور و برای مردم است. انتخابات نشانهی حضور مردم است، نشانهی اراده و تصمیم گیری مردم است. بنابراین وظیفهی ملّی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد، کار بکند و به مقاصد بزرگ نزدیک بشود، این است که در انتخابات شرکت کنند. مرحلهی اول و دوم انتخابات هیچ فرقی با هم ندارد. همان اهمیتی که مرحلهی اول دارد مرحلهی دوم هم دارد.
🔸 شما در مرحلهی اول، تعدادی را انتخاب کردید و فرستادید به مجلس؛ لکن ظرفیت همچنان تمام نشده است. در مرحلهی دوم، ظرفیت را تکمیل میکنید. اگر چنانچه ما آنجا شرکت کردیم -فرض کنید در تهران- تعدادی را انتخاب کردیم و بقیه ماندند و شرکت نکردیم، درواقع کار را کأنه نیمهتمام رها کردیم.
بنابراین اهمیت مرحلهی دوم کمتر از مرحلهی اول نیست.
🔹 انشاءالله که مردم عزیزمان همه شرکت کنند و رأی بدهند و مجلس را تکمیل کنند. هر چه رأی بیشتر باشد مجلس قویتر است. هر چه مجلس قویتر باشد امکان کار در کشور بیشتر است.
انشاءالله که موفق باشید والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته؛
خداحافظ آقایان و خانمها.
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 فیلم کامل حضور رهبر انقلاب در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و بیانات ایشان پس از ثبت رای
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نام تو آمد...
🌷 بیانات رهبر انقلاب درباره حضرت معصومه (سلاماللهعلیها)
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
هدایت شده از قرارگاهجهادیشهیدحاجقاسمسلیمانی
❤️ قربانی اول ماه #ذیالقعده به نیت سلامتی امام زمان (عجاللهفرجه) و نائب ایشان آیتالله العظمی خامنهای و پیروزی ملت فلسطین
👈 توزیع در میان خانوادههای کم برخوردار
💳 شماره کارت:
6273817010167124بهنام "گروهجهادیشهیدحاجقاسمسلیمانی" ✓ جهت کپی شماره کارت کافیست روی شماره کارت بزنید. 🔻لطفاً پس از واریز وجه، حتماً فیش را به شناسۀ زیر ارسال فرمایید: @mostafavi_h قرارگاهجهادیشهیدحاجقاسمسلیمانی وابستهبهمجموعۀتبیینمنظومۀفکریرهبری https://eitaa.com/sh_qasemsoleimani
بِسمِ اللّٰهِ الرَّحمٰنِ الرَّحیم
🔖موضوعاتی که در هفته جاری، در سه کانال صوت، ویدئو و استیکر بصورت هماهنگ بارگزاری میشود.
🔻 #برنامه_هفته
🗓شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
✔️ دفاع از فلسطین
🗓یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
✔️ مدیریت اقتصاد کشور
🗓دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
✔️ لغو امتیاز تنباکو به فتوای آیتالله میرزاحسن شیرازی
🗓سهشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
✔️ روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی
✔️ روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه
✔️روز بزرگداشت حضرت صالحبنموسی کاظم(علیهالسلام)
🗓چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
✔️ روز بزرگداشت حضرت احمدبنموسی شاهچراغ(علیهالسلام)
🗓پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
✔️ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
🗓جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
✔️ روز بزرگداشت حکیم عمر خیام
✔️انتظار فرج
🔻 کانال #صوت
@khamenei_voice
🔻 کانال #ویدیو
@video_khamenei
🔻 کانال #استیکر
@stiker_tabyin
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
🌹پویش ۱۲ ماه ۱۲ شهید🌹
📖 معرفی کتاب «امام انقلاب» همراه با مسابقه
🔸 در راستای پویش کتابخوانی ۱۲ ماه ۱۲ شهید این بار با توجه به پیشرو بودن رحلت امام خمینی (رحمةاللهعلیه) بنا را بر این گذاشتیم تا با مکتب و امام شهدا بیشتر آشنا شویم. کتاب «امام انقلاب» راهی است برای آشنایی بیشتر با بیانات رهبر انقلاب اسلامی پیرامون شخصیت و مکتب امام خمینی (رحمةاللهعلیه)
✍🏻 به قلم: اسماعیل فخریان
📌 ناشر: نشر شهید کاظمی
⃟❖ تعداد صفحات: ۲۳۲
⃟❖ قیمت پشت جلد: ۸۰ هزار تومان
⃟❖ قیمت با تخفیف: ۶۰ هزار تومان
⃟❖ ارسال به سراسر کشور
⃟❖ جوایز مسابقه:
⃟❖ به ۱۰ نفر از برندگان به قید قرعه ۴۵۰ هزار تومان وجه نقد تقدیم میگردد.
📖 شروع مطالعه: ۲۲ اردیبهشت تا ۳۰ خرداد
💻 تاریخ مسابقه: ۳۱ خرداد تا ۲ تیر
🛒 مشاهده و خرید اینترنتی کتاب
💻 پیوند شرکت در مسابقه
💬 سؤالات خود را به شناسۀ زیر ارسال فرمایید.
@s_mellat_emam_hosein
#پویش_۱۲_ماه_۱۲_شهید
#امام_انقلاب
#معرفی_کتاب
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
📌 #بودجهبندی_کتاب امام انقلاب
📆 شروع مطالعه ۲۲ اردیبهشت تا ۳۱ خرداد
۱_ شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۷ تا ۱۲
۲_ یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۳ تا ۱۸
۳_ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۹ تا ۲۴
۴_ سهشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۲۵ تا ۳۰
۵_ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۳۱ تا ۳۶
۶_ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۳۷ تا ۴۲
۷_جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۴۳ تا ۴۸
۸_ شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۴۹ تا ۵۴
۹_ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۵۵ تا ۶۰
۱۰_ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۶۱ تا ۶۶
۱۱_ سهشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۶۷ تا ۷۲
۱۲_ چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۷۳ تا ۷۸
۱۳_ پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۷۹ تا ۸۴
۱۴_ جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۸۵ تا ۹۰
۱۵_ شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۹۱ تا ۹۶
۱۶_ یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۹۷ تا ۱۰۲
۱۷_ دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۰۳ تا ۱۰۸
۱۸_ سهشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۰۹ تا ۱۱۴
۱۹_ چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۱۵ تا ۱۲۰
۲۰_ پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۲۱ تا ۱۲۶
۲۱_ جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۲۷ تا ۱۳۲
۲۲_ شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۳۳ تا ۱۳۸
۲۳_ یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۳۹ تا ۱۴۴
۲۴_ دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۴۵ تا ۱۵۰
۲۵_ سهشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۵۱ تا ۱۵۵
۲۶_ چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۵۶ تا ۱۶۰
۲۷_ پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۶۱ تا ۱۶۵
۲۸_ جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۶۶ تا ۱۷۰
۲۹_ شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۷۱ تا ۱۷۵
۳۰_ یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۷۶ تا ۱۸۰
۳۱_ دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۸۱ تا ۱۸۵
۳۲_ سهشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۸۶ تا ۱۹۰
۳۳_ چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۹۱ تا ۱۹۵
۳۴_ پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۱۹۶ تا ۲۰۰
۳۵_ جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۲۰۱ تا ۲۰۵
۳۶_ شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۲۰۶ تا ۲۱۰
۳۷_ یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۲۱۱ تا ۲۱۵
۳۸_ دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۲۱۶ تا ۲۲۰
۳۹_ سهشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳🔻
ازصفحه ۲۲۱ تا ۲۲۵
۴۰_ چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳🔻
از صفحه ۲۲۶ تا ۲۳۰
#پویش_۱۲ماه_۱۲شهید
#امام_انقلاب
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 موشن گرافیک | قصه قدس (۱۰)
▫️ مجموعۀ سخنرانی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در تشریح تاریخ فلسطین و شکلگیری رژیم اسرائیل
🚩 دولت خودگردان فلسطینی چگونه تشکیل شد!
#مکتب_حاج_قاسم
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
🪴 کارِ زن، فرزندآوری و فرزندداری
ساخت روحی زن، ساخت جسمی زن، ساخت عواطفی زن، اقتضای یک مسائلی را میکند. فرزندآوری، فرزندداری و دامانِ پرورشِ فرزند، کار زن است؛ از مرد این کار برنمیآید، و خدای متعال او را برای این کار خلق نکرده؛ او برای یک کار دیگر است؛ کار بیرون خانه، کار رفع مشکلات خانه. امّا در حقوق خانوادگی یکسانند: «وَ لَهُنَّ مِثلُ الَّذی عَلَیهِنَّ بِالمَعروف»؛ یعنی همانقدر که مرد در خانواده حق دارد، زن همان اندازه در خانواده حق دارد؛ این آیهی قرآن است. پس در حقوق خانوادگی یکسان، امّا در وظایف خانوادگی نه.
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
#سلسله_مباحث
#افزایش_جمعیت
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
#اطلاعیه
#جلسات_تدریس
#سطح_دو
🔰چهاردهمین جلسهٔ تدریس#کتابهای «تاریخ تحولات سیاسی ایران» و «تاریخ معاصر از نگاه مقام معظم رهبری»
🔻با حضور مدرس محترم: آقای مهران کریمی
🔹زمان: یکشنبه۲۳ اردیبهشتماه، ساعت ۱۹:۱۵
پ.ن۱: حضور فراگیران محترم در این جلسه لازم است.
پ.ن۲: این جلسه به صورت مجازی در سامانهٔ آموزش الکترونیک مجموعۀ تبیین منظومهٔ فکری رهبری برگزار میگردد.
پ.ن۳: اتاق جلسه ساعت ۱۸:۳۰ باز میشود.
@t_manzome_f_r
[واحد آموزش مجموعهٔ تبیین منظومۀ فکری رهبری]
هدایت شده از تبیین منظومۀ فکری رهبری
جلسۀ تشکیلاتی و توانمندسازی فراگیران دورههای هفتم، هشتم، نهم و دهم
▫️با حضور حجةالاسلام والمسلمین فخریان
📅 چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۶
🕌 مشهد، میدان فلسطین، فلسطین۱۴، حسینیۀ دخت پیامبر (صلیاللهعلیهوآله)، طبقۀ اول
#مشهد
@t_manzome_f_r
مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
🇵🇸 تغییر موازنه فلسطین
امروز دیگر وضع جهان، مانند قبل نیست؛ ما باید این حقیقت را همواره در نظر داشته باشیم. امروز موازنهی قوا به نفع دنیای اسلام تغییر یافته است... رشد نیروهای مقاومت در حسّاسترین مناطق اسلامی، رشد تواناییهای دفاعی و هجومی آنان، رشد خودآگاهی و انگیزه و امید در ملّتهای مسلمان، رشد گرایش به شعارهای اسلامی و قرآنی، رشد علمی، رشد استقلالطلبی و خوداتّکائی در ملّتها، نشانههای مبارکی است که آیندهی بهتر را نوید میدهد.
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
#فلسطین
#طوفان_الاقصی
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 موشن گرافیک | قصه قدس (۱۱)
▫️ مجموعۀ سخنرانی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در تشریح تاریخ فلسطین و شکلگیری رژیم اسرائیل
🚩 درس بزرگ حزبالله به اسرائیل
#مکتب_حاج_قاسم
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
هدایت شده از اسماعیل فخریان
دختران سوخته و دخترانِ جهانساز
خم میشد و دست دخترش را میبوسید. با القاب زیبا صدایش میزد. او را در آغوش میگرفت و نوازش پدرانه میکرد. وقت سفر، آخرین نفر با او خداحافظی و در برگشت، اول به او سر میزد. پیغمبر را میگویم. چقدر فاطمهاش را تکریم میکرد! موسی بن جعفر نیز همینطور. به دخترش میفرمود: فداها ابوها. پدرش فدایش شود. کرامت، گرانیگاه تربیت اولیای الهی، خصوصا نسبت به دختران است. آنکه از کرامت برخوردار است، کریم است. کریم بزرگ میاندیشد. کریم، لئامت نشان نمیدهد. کریم آلوده نمیشود، در حداقلیها نمیماند. چشم به آسمان دارد و جهان انسانی. اگر بناست جهان را بسازیم، باید «کرامت» انسانها، خصوصاً دختران را دریابیم. اثرگذاری اجتماعی دختران، که بعدها زن میشوند و مادر، از همۀ دیگران بیشتر است. جامعهای که دخترانش از کرامت برخوردارند، سربلند است و پیشران و جهانساز. در حقیقت، جوامع را خانوادهها و خانوادهها را زنانی که تا دیروز دختر بودهاند میسازند. سرمایهگذاری بر روی دختران، هزینه نیست که همهاش سود است. غربِ سوخته، دختران و زنانش را بیاعتبار و بیکرامت کرد که سوخت. غرب، سوخت و دودِ سوختنش به آسمانِ جهان رفت، چون چشمش را بر کرامت بست، بر کرامت دختران و زنان و مادران. هر روز با بهانهای، تیشه به ریشۀ نهال جامعهاش زد. روزی با آزادی از نوع مشمئز کنندهاش، روزی با تشویق زنان به مشاغل سخت، روزی با اختلاط زن و مرد، روزی با تفکر منحوس فمنیسم و روزی با بردگی جنسی و روزی با «زنحیوانی». آری غرب سوخت چون دختران و زنان را سوزاند. آنها را سوزاند تا در پرتو آتش آنها خود در سرمای سخت جهان پُر از تعارض منافع، چند روزی بیشتر بچرد و بخورد و نشخوار کند. اما امروز دود سوزاندن آن ریحانۀ هستی، اول در چشم خودشان رفت. اول این آتش، خرمن دامن خودشان را گرفت و اکنون دیگر نه راه پیش برایشان مانده و نه پس. اما در ایران بعد از انقلاب ما، نه. ما سخت تکیه بر کرامت زنان و دخترانمان داریم. ما قدر این گوهران را میدانیم. ما دیدیم که در نهضت اسلامی ما، این زنان و مادران چگونه همسران و فرزندان خود را به معرکۀ نبردِ دیو و دد با پریروها و پریخوها فرستادند. ما با چشمان خود دیدیم که چهسان تکههای وجودشان را به خاطر هدف، به مقابلۀ با گلولهها فرستادند و شاهد پرپر شدن عزیزانشان بودند. ما دیدیم که خودشان در نهضت و انقلاب، و از ابتدای انقلاب تاکنون، چگونه در خط مقدم نبرد سخت و نرم ماندند و جهاد کردند و سنگرها را خالی نکردند. اگر نهضت پیروز شد، زنان ما سهمشان از همه در این پیروزی بیشتر بود. اگر جنگ را بردیم، در این پیروزی اول وامدار شیرزنان ایرانیم. اگر در نبردهای پی در پیِ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اکنون ترکیبی، انقلاب یکی پس از دیگری کتلهای پرپیچوخم را پشتسر گذاشت، چون این زنان و دختران بودند که با دست قدرت خود، این قطار را به جلو راندند. اگر امروز ایران، از عمق راهبردی منطقهای و بینالمللی برخوردار است، زنان و دختران سهمشان در این، بیش از دیگران است.
به مناسبت سالروز بزرگداشت مقام حضرت معصومه علیهاالسلام و روز دختر
@fakhrian_ir
رهبر انقلاب اسلامی:
روزهای یکشنبۀ ماه ذیقعده ایّام توبه و انابه است و عملی دارد که مرحوم عارف بزرگوار حاج میرزا جواد آقای ملکی در المراقبات نقل میکند از رسول مکرّم اسلام که خطاب به اصحاب خود فرمود: کدامِ از شماها مایلید توبه کنید؟ همه گفتند ما میخواهیم توبه کنیم _ ظاهراً ماه ذیقعده بوده است _ طبق این نقل و این روایت حضرت فرمودند که در روزهای یکشنبۀ این ماه این نماز را - یک نمازی با یک خصوصیّتی در مراقبات ایشان ذکر میکنند - انجام بدهید. غرض، ایّام در ماه ذیقعده که اوّل ماههای حرام است در این سه ماه متوالی، ایّام و لیالی مبارک و متبرّکی است، پر از برکات است؛ باید از اینها استفاده کرد».
۱۳۹۴/۶/۱۸
#نماز_توبه
#یکشنبه
#ذیالقعده
@t_manzome_f_r
مجموعهی #تبیین منظومه فکری رهبری
🟤 ایجاد تحول در چهارچوب نظام
همهى تحولات باید در چهارچوب باشد. اگر چنانچه کسى وارد میدان رقابت انتخاباتى و مسابقهى انتخاباتى بشود، اما بخواهد چهارچوب را بشکند، او از قاعدهى نظام خارج شده است، از قواعد حرکت انتخاباتى خارج شده؛ این غلط است، این درست نیست. باید همه چیز در چهارچوب نظام باشد. این چهارچوب، قابل تغییر نیست.
۱۳۸۸/۱۲/۰۶
#سلسله_مباحث
#تحولگرایی
@t_manzome_f_r
▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
#جلسات_جمعبندی
#دهمین_دورهٔ_آموزشی
#منظومهٔ_معرفتی
▫️اولین جلسۀ جمعبندی در بخش منظومۀ معرفتی دورهٔ دهم با محوریت #کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» #بخش ایمان
🔸با حضور استاد محترم: حجةالاسلام والمسلمین فخریان
🔹زمان: دوشنبه ٢۴ اردیبهشتماه، ساعت ١۵ ویژهٔ فراگیران گروههای مطالعاتی ۱۰۱۰۰۱ تا ۱۰۱۰۶۴
🔸حضور فراگیران محترم دهمین دورهٔ آموزشی در این جلسه لازم است.
🔹 این جلسه در سامانۀ آموزشی الکترونیک مجموعۀ تبیین منظومهٔ فکری رهبری برگزار میگردد.
🔺#نکتهٔ_مهم:
حضور در جلسهٔ جمعبندی فقط طبق شماره گروههای اعلام شده و درساعت مشخص، امکان پذیر است.
@t_manzome_f_r
[واحد آموزش مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری]
#جلسات_جمعبندی
#دهمین_دورهٔ_آموزشی
#منظومهٔ_معرفتی
▫️اولین جلسۀ جمعبندی در بخش منظومۀ معرفتی دورهٔ دهم با محوریت #کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» #بخش ایمان
🔸با حضور استاد محترم: حجةالاسلام والمسلمین فخریان
🔹زمان: دوشنبه ٢۴ اردیبهشتماه، ساعت ۱۷ ویژهٔ فراگیران گروههای مطالعاتی ۱۰۱۰۶۵ تا ۱۰۱۱۳۴
🔸حضور فراگیران محترم دهمین دورهٔ آموزشی در این جلسه لازم است.
🔹 این جلسه در سامانۀ آموزشی الکترونیک مجموعۀ تبیین منظومهٔ فکری رهبری برگزار میگردد.
🔺#نکتهٔ_مهم:
حضور در جلسهٔ جمعبندی فقط طبق شماره گروههای اعلام شده و در ساعت مشخص، امکان پذیر است.
@t_manzome_f_r
[واحد آموزش مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری]