eitaa logo
تاملات
741 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
341 ویدیو
80 فایل
تاملاتی پیرامون آنچه در اکنون میگذرد... 🌐وبلاگ: http://noghte-sarkhat.blog.ir/ 👤ادمین: @rasoul1414
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰اندیشه در قرن معاصر اندیشه و تفکر از طرفی قرین با درد و رنج است و از طرفی نیز در بستر نوعی آرامش و طمأنینه رخ می‌دهد. هرچه درد و مسئله عمیق‌تر باشد، اندیشه و فکر به باطن و حقیقت نزدیک‌تر می‌شود. انسان معاصر، گرفتار در تکنولوژی و سرعت و تنوع، با فرار از هر نوع دغدغه و رنج، خود را به دام غفلت و آرامش می‌اندازد. او برای رسیدن به این آرامش کاذب و بهشت زمینی، آنچنان در چرخه‌ی ایجاد نیاز و رفع آن، افراط‌گونه به تسخیر عالم پرداخته است که فریاد اعتراض خودش هم بلند شده است. اما وقتی می‌خواهیم بیندیشیم، از طرفی تجلیات سنت تاریخی و عقاید دینی ما در این روزگار کمرنگ شده است و از طرفی بخوبی می‌توان حضور تفکرات غربی را در این عصر و زمانه احساس کرد. چه شده است که ما اینگونه شده‌ایم؟ وابستگی و نسبت ما با تاریخ تفکر مغرب زمین و نیز با تاریخ اندیشه‌ی خودمان چگونه است؟ آیا می‌توان بدون اطلاع از سیر تفکر در غرب و شرق، نسبت به «چگونه اندیشیدن» خودآگاه شد؟ همه‌ی مسائلی که در این بخش با آن روبه‌رو هستیم، مسامحتاً در این یک مسئله خلاصه می‌شود که «میراث فکری ما، اعم از فلسفه و عرفان و کلام و حکمت، چگونه می‌تواند راه آینده‌ی ما را روشن کند؟» 🆔 @lotfi74
﷽ 💝سـلـطـان ‌رئـــوف💖 در بیــن ذڪرهــاے شفـــابخــشِ دردِ عشـــــق الحـــــق ڪـه یا امام رضا (ع) چیز دیگریسٺــــ #فرزندحضرت‌زهرا #دلم_هواے_حرم_دارد 🆔 @lotfi74
📣 . ‌🔵🔴⚪️اولین دوره آموزشی «مدرسه عدالتخواهی»‌‌ ‌ ‌⭕️یادبود شهید ‌ ‌ ‌‌🔸زمان: ۱۸ الی ۲۳ مردادماه‌ 🔹مکان: تهران‌ ‌‌‌ ‌ ‌🔻افراد و تشکل های دانشجویی میتوانند با مراجعه به آدرس ارتباطی زیر در پیامرسان های «تلگرام، بله و ایتا» آمادگی خود را جهت حضور اعلام کنند👇‌‌ ‌‌ @madrese_edalatkhahi‌‌ ‌‌ ‌‌ ♦️حضور برای عموم آزاد است‌... 🆔 @lotfi74
📣 ‌ موسسه طلوع حق با همکاری شبکه اساتید عمار برگزار می کند: ‌ نشست تخصصی" بن بست برجام" برجام، بن بست مدل غربگرایان در اداره کشور ‌ سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸، ساعت ۱۶ الی ۲۰ ‌ مشاهده جزییات و ثبت نام 🌐http://toluehagh.ir 🆔 @lotfi74
🔰جمهوری اسلامی، مصادره مطلوب دولت مدرن است. بدین معنی که از سطح دوم به ذیل، "ساختار‌ها"ی نظام یک شبیه‌سازی تطبیقی از دولت-ملت‌‌ مدرن و تفکیک قوای اروپایی-آمریکایی است که به انقیاد "سازوکارها" و روابط بومی شده اسلامی درآمده تا اسلامیت را با جمهوریت و مشروعیت را با مقبولیت، توامان محقق کند. اما این به معنای تحقق دولت اسلامی نیست؛ چرا که دولت اسلامی نظام‌سازی و نهادسازی خاص خود را می‌طلبد که البته ممکن است در این امر از تجربه و خرد بشری که منافاتی با شریعت نداشته باشد نیز بهره‌گیری کند. رهبری نیز در تبیین مراحل ۵گانه تشکیل تمدن اسلامی، بر دولت‌سازی اسلامی تاکید می‌کند که هنوز محقق نشده است؛ و لذا از آن جایی که جمهوری اسلامی ساختارهای دولت مدرن را حفظ کرده، ناچار به پذیرفتن تبعات آن، از جمله تشکیل دیوان‌سالاری نیز شده است. تشکیل این دیوان‌سالاری بنا بر "ساختار" خود، چون مبتنی بر "قدرت" است، فارغ از اینکه چه "افراد"ی بر آن گمارده شوند، ذاتا فسادزاست. بر این اساس، نمی‌شود دولت مدرن را پذیرفت ولی اقتضائات آن را نادیده گرفت. اقتضاء ساختار قدرت در دولت مدرن به ویژه از نوع مردم‌سالارانه آن، تقسیم آن از طریق "تفکیک" قوات سه‌گانه و نیز لگام زدن به آن با ابزار "رسانه" است که آن را رکن چهارم دموکراسی دانسته‌اند. اگرچه وجه "با قدرت" بودن رسانه وجهی مهم و حیاتی است، اما "برقدرت" بودن آن نیز نادیده گرفتنی نیست و به همان اندازه مهم است. رسانه همانطور که نمی‌تواند در مقابل هجمه دشمن "خارجی" سکوت کند و موظف است از کیان نظام در برابر جنگ نرم دشمن دفاع کند، در عین حال نیز نباید و نمی‌تواند در مقابل تحولات سیاسی و اقتصادی "داخلی" و پیوند قدرت و ثروتی که به صورت بالقوه در ساختار دولت مدرن و دیوان‌سالاری آن وجود دارد، سکوت کند. فلذا رسانه در خط مشی خود چهار گزینه دارد: یا باید به عنوان یک "کنشگر" فعال با جریان‌سازی و مطالبه‌‌گری و روشنگری و همراه‌سازی افکار عمومی، در چالش میان جریان‌های مثبت و منفی قدرت، جریان مثبت را تقویت و به غلبه آن کمک کند. یا نهادی باشد منفعل که صرفا "روایت‌گر" تحولات قدرت و ثروت در کشور است. یا اساسا نسبت به این تحولات "سکوت" اختیار کند. یا "نومن ببعض و نکفر ببعض"، مطلقا در خدمت منافع جناحی و حزبی باشد. رسانه به همان اندازه که برای وجه نخست کارکرد خود می‌تواند وابسته به نهاد قدرت باشد، در وجه دوم کارکردش نیاز به استقلال مالی و سیاسی دارد. رسانه و روزنامه‌نگار و خبرنگاری که حیات و ارتزاق‌ش وابسته به "گزینش" در پردازش اخبار است نمی‌تواند جزء دسته اول باشد... ✍ امید رامز 🆔 @lotfi74
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰ساخت مسکن پیشکش، با اعتبارات مسکن مهر چه کردید؟ 🆔 @lotfi74
تاملات
🔰ساخت مسکن پیشکش، با اعتبارات مسکن مهر چه کردید؟ 🆔 @lotfi74
🔰ساخت مسکن پیشکش، با اعتبارات مسکن مهر چه کردید؟ . 🔴 سه تخلف دولت روحانی در زمینه تامین مسکن: اول: طبق سیره حکومتداری امیرالمؤمنین در عهدنامه مالک اشتر و مطابق مشی سیاسی امامین انقلاب و قانون اساسی، یکی از وظایف ذاتی دولت اسلامی، تامین نیازهای اساسی مردم و دخالت در بازار در جهت ایجاد عدالت و دفاع از محرومین در برابر سرمایه داران است. دولت روحانی نه تنها قائل به این وظیفه نیست و آن را سیاستهای سوسیالیستی و تعالیم مارکس و انگلس می داند، بلکه پای خود را از کنترل بازار مسکن بیرون کشیده و وظیفه اصلی خود را به دلالها واگذار کرده است. . دوم: شخص رئیس جمهور در هر دو انتخابات سال ۹۲ و ۹۶ به مردم قول دادند که مسکن مهر را به پایان می رسانند. همچنین آخوندی در جلسات رأی اعتماد مجلس در برابر نمایندگان قول به اتمام مسکن مهر داد، اما پس از گرفتن رأی اعتماد، نه تنها این وعده خود را عملی نکرد بلکه طرح مسکن مهر را مزخرف خواند. . سوم: دولت و رئیس جمهور طبق قانون اساسی و برنامه ششم مکلف به ایجاد زمینه برای خانه دار شدن مردم و تامین مسکن هستند، که تا به امروز به این تکلیف قانونی عمل نکرده اند. جا داشت مدعی العموم از جهت دفاع از حقوق عامه و دیوان عالی کشور از جهت تخلف قانونی رئیس جمهوری به موضوع ورود می کردند. و اما چهارم: در کنار همه ی این انحرافات و تخلفات قانونی با دولتی مواجه ایم که نه تنها کمکی به تامین مسکن نکرده، بلکه به اعتباراتی که برای ساخت مسکن محرومین هم اختصاص یافته دستبرد زده است. . برادر عزیزم مقداد همتی مدتهاست می گوید دولت و بانک مسکن، با ده هزار میلیار تومان پول اختصاصی و ده هزارمیلیارد بازپرداخت اقساط معلوم نیست چه کار می کنند و کسی هم رسیدگی نمی کند. در این زمینه نیز سازمان بازرسی و دیوان محاسبات و کمیسیون اصل ۹۰ و قوه قضائیه صلاحیت رسیدگی دارند. . حالا ما که مطمئنیم کسی به این حرفها توجهی نمی کند و رسیدگی در کار نیست. پس در پایان حرف دل خودمان را بزنیم. تا آنجا که سواد ما می کشد، دولت روحانی در قالب هیچکدام از نظریات دولت نمیگنجد. . دولت روحانی بیشتر به فرزند معتادی شبیه است که حوصله کار ندارد. نه تنها کمکی به تامین مخارج خانواده نمی کند، بلکه گاه به گاه هم به خاطر تخلف و فساد دستگیرش می کنند. هر صبح هم که از خانه بیرون می زند، دست در جیب پدر خانواده و کیف مادر کرده و ته مانده دارایی را هم صرف خرید مواد می کند. . اینجاست که باید بگوییم ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان! 🆔 @lotfi74
🔰چند سوال به بهانه‌ی بیلبوردِ "لحظه‌ی خاصِ میلیاردر شدن" . چرا در اوج روزهای تحریم و جنگِ اقتصادی، مجموعه‌هایی که کارشان جا‌به‌جا کردن پول است اینقدر کارشان رونق دارد؟ مجموعه‌هایی که با پول بازی می‌کنند چه ارزش افزوده‌ای تولید می‌کنند؟ در این مجموعه‌های "پول‌باز" چگونه پول، پول میزاید؟ این مجموعه‌ها چه‌گونه به سراغِ فکر، فرهنگ و اندیشه‌ی ما می‌آیند؟ آنها چرا به "لحظاتِ خاصِ" ما توجه دارند؟ 🆔 @lotfi74
تاملات
🔰چند سوال به بهانه‌ی بیلبوردِ "لحظه‌ی خاصِ میلیاردر شدن" . چرا در اوج روزهای تحریم و جنگِ اقتصادی، م
🔰چند سوال به بهانه‌ی بیلبوردِ "لحظه‌ی خاصِ میلیاردر شدن" از بینِ "شدن"‌های مختلف، آنها چطور گونه‌های خاصی از "شدن"‌ها را تبلیغ و ترویج می‌کنند؟ چطور آن "شدن"‌ها را به "لحظاتِ خاصِ" ما تبدیل می‌کنند؟ چرا این مجموعه‌های "پول‌باز" اینقدر به تلویزیون علاقه دارند؟ چرا این مجموعه‌های جابه‌جا کننده‌ی پول اینقدر به خندیدن، سرگرم شدن و شکوفا شدنِ استعدادهای ما علاقه دارند؟ آیا استعدادی که آنها می‌خواهند شکوفا شود، نوعی "شدن" است؟ آیا فعل امریِ شدن، "شو" است؟ چرا تلویزیون ایران این روزها پر از "شو" است؟ فصلِ مشترکِ همه‌ی این آرزوی " شدن"‌ها، امرِ به کدام "شو" است؟ "ستاره شو"، یک ترکیبِ امری است؟ خنداننده شو چطور؟ برنده باش چه؟ کسی که ستاره می‌شود، بالا می‌رود؟ دور می‌رود؟ دور رفتنِ ستاره‌وار با کَنده شدن و پرتاپ شدن همراه است؟ در لحظاتِ خاص؟ وقتی کَنده شدیم و دور رفتیم و ستاره شدیم، یعنی استعدادهایمان شکوفا شد؟ از بین ۸۰ میلیون نفر، چند نفر می‌توانند کَنده شوند و "دور" روند؟ وقتی ۸۰ میلیون نفر "دور" روند، "دور" همان نزدیک می‌شود؟ چرا این مجموعه‌های "پول‌باز" اینقدر ملق‌زدن و آواز خواندن و خندیدن و سرگرم بودنِ ما را دوست دارند؟ وقتی سرگرمیم یادمان می‌رود که ۸۰ میلیون نفر با هم نمی‌توانند "دور" روند؟ اصلا "نزدیک بودن" چه اشکالی دارد که پول‌بازها دوست دارند عده‌ای کنده شوند و "دور" روند؟ وقتی "لحظاتِ خاصِ" یک‌ ملت شد لحظاتی که کنده می‌شوند و دور می‌روند، آیا آن ملت دیگر ملت می‌شود؟ آیا در میانِ آن ملت کسی برای "باهم" بهتر بودن، "کار" و تلاش می‌کند؟ . . . ♨️ "پول‌باز"ها امروز با همه‌ی توان به فکر و اندیشه و زندگیِ ما جهت می‌دهند. با رسانه‌ای که اشغال شده، به چگونه بودن و چگونه‌ شدن‌های ما نظم می‌دهند. به ملت بودن ما خیانت می‌کنند. به فرهنگِ کار و تلاش و یاریگریِ ما خیانت می‌کنند. امکان زایش را از فکر و فرهنگ و اندیشه‌ی ایرانی سلب می‌کنند. 📌میهن را از دست "پول‌بازها" نجات دهیم. این بزرگترین وظیفه‌ی ما در این دوران است. ✍ کمیل سوهانی 🆔 @lotfi74
📚معرفی کتاب| «اسرائیل شکستنی است» 🔹کتاب «اسرائیل شکستنی است»، تلاشی است برای تمرکز بر اسرائیل، تاریخ آن و حال حاضرش. این کتاب سه فصل اصلی دارد. در فصل اول نگاهی اجمالی به تاریخ #یهودیان و دین یهودیت شده است. 🔸فصل دوم این کتاب به موضوع پیدایش پروتکل‌های #صهیونیسم می‌پردازد و در فصل سوم به اسرائیل حال حاضر پرداخته و نظام حکومتی آن را تشریح می‌کند. 🔹مصور بودن، رنگی بودن صفحات، طرح جلد جذاب و خلاصه‌نویسی مناسب، برخی از ویژگی‌های مثبت این کتاب می‌باشد. همچنین عدم استفاده از آمار متاخر و جدید (نسبت به سال طبع)، عدم استفاده از منابع متعدد و عدم توضیح کامل‌تر در برخی موارد مهم از نقاط منفی این #کتاب است. 📌جهت آشنایی بیشتر با این #کتاب کلیک کنید:👇 🌐 kheybar.net/?p=24700 🆔 @kheybar_net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #مستند ⛔️علت و اهداف تجاوز شعودی به یمن قسمت ۱ 🆔 @lotfi74
🔉 #فایل_صوتی جلسه علمی آیت الله سیدمحمد مهدی #میرباقری ▫️به همت: کارگروه ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانشگاه رضوی ؛ ۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۸ 🆔 @lotfi74
98.3.19آیت الله میرباقری جايگاه علم و پژوهش از منظر بيانيه بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي.mp3
41.62M
▫️صوت جلسه علمی آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری با اساتید و ریاست دانشگاه علوم اسلامی رضوی با موضوع: (جایگاه علم و پژوهش از منظر بیانیه گام دوم انقلاب) 1⃣ سند راهبردی آینده انقلاب اسلامی 2⃣ بیانیه، نقطه ائتلاف علمی برای همه ی جریان های تحول خواه در نظریه پردازی و تولید علم 3⃣ تأخر معنویت و تفکر بر علم بر اساس بیانیه ▫️به همت: کارگروه ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانشگاه رضوی ؛ ۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۸ 🆔 @lotfi74
هدایت شده از خبرگزاری فارس
«گاندو» پربیننده ترین سریال تلویزیونی 🔹مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما: سریال «گاندو» با حدود ۴۴ درصد بیننده در صدر سریال‌های جدید تلویزیون قرار گرفت و سریال «بوی باران» شبکه یک با چهار درصد اختلاف و مخاطب ۴۰ درصدی در رتبه دوم پربیننده‌ترین سریال قرار گرفته است. fna.ir/datgox @Farsna
🔰دکتر امیر ناظمی در گفت‌وگو با ؛ . ⭕ریشۀ شکل‌گیری و تفوق مهندسی و پزشکی به‌واسطۀ تجربیات تاریخی ما بوده است. همزمان با ما در دوران ناصرالدین‌شاه، ژاپن کار دیگری می‌کند. «می جی» برخلاف ما، کارشناس سیاست‌گذاری تربیت می‌کند و این‌گونه می‌شود جامعۀ ژاپن. ⭕یعنی ما مهندسان و پزشکانی داشتیم که به دلایل تاریخی، به نمایندگان حوزۀ علم و فناوری ایران تبدیل شدند. به وزرای ‌همین وزارتخانۀ علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش عالی نگاه کنید؛ پزشک و مهندس هستند. ♦️تغییر استراتژی در ایران به همین سندنویسی‌ها منجر شده است. چون اصلاح استراتژیک با وجود ساختار فعلی و با بازیگران فعلی، به این منجر می‌شود که کشکولی از همۀ آن‌چه مطلوب هست، داشته باشیم که با هم در تناقض است. 🆔 @lotfi74
تاملات
🔰دکتر امیر ناظمی در گفت‌وگو با #عصراندیشه؛ . ⭕ریشۀ شکل‌گیری و تفوق مهندسی و پزشکی به‌واسطۀ تجربیات ت
⭕یعنی ما مهندسان و پزشکانی داشتیم که به دلایل تاریخی، به نمایندگان حوزۀ علم و فناوری ایران تبدیل شدند. به وزرای ‌همین وزارتخانۀ علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش عالی نگاه کنید؛ پزشک و مهندس هستند. . ♦️تغییر استراتژی در ایران به همین سندنویسی‌ها منجر شده است. چون اصلاح استراتژیک با وجود ساختار فعلی و با بازیگران فعلی، به این منجر می‌شود که کشکولی از همۀ آن‌چه مطلوب هست، داشته باشیم که با هم در تناقض است. . 📌 جزء بدیهیات دنیاست. انتشار نتایج تحقیق جزء بدیهیات دنیاست. اگر من پروژه‌ای را با دولت می‌گیرم، باید کل فایلش را در اینترنت بگذارم؛ چون پولش را ملت داده است. حق ندارم در کتابخانه‌ام بگذارم. پایان‌نامه‌ای که با حمایت دولتی نوشته شده است، باید در اختیار کل قرار بگیرد. . 📌ما نظام تأمین مالی چندوجهی را نمی‌پذیریم. ما همچنان دوست داریم تأمین مالی را دولت انجام دهد. ما هم دوست دارد پولش را دولت بدهد. یعنی حاضر نیست جایی باشد که مستقل باشد. مثل تیم فوتبال و . . ⭕پدربزرگ من هم وقتی زندگی را می‌دید، می‌گفت ان‌شاءالله بچۀ من هم این‌جوری شود. مؤمن است، وجاهت اجتماعی دارد، دارد، زندگی شفاف پاک‌ مالی دارد، دزد نیست، همه‌چیز خوب را دارد، چرا پدربزرگ من نخواهد من پزشک و مهندس شوم؟! 🆔 @lotfi74
📣 #اطلاعیه 📢 انجمن علمی دانشجویی معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات برگزار می کند: دهمین مدرسه علوم انسانی دعوت با موضوع *"ماجرای زندگی ایرانی؛ درآمدی بر تاریخ فرهنگی ایران"* 📍سرفصل های دوره: الف) مباحث نظری تاریخ فرهنگی: - چیستی تاریخ فرهنگی و مکاتب آن - بررسی کارایی تاریخ فرهنگی در شناخت و حل مسائل کنونی - نقد و بررسی نظریه های شناخت تاریخ ایران - چارچوب های نظری بومی در شناخت تاریخ فرهنگی ایران ب) موارد موضوعی: - تاریخ فرهنگی هنر و ادبیات در ایران - تاریخ فرهنگی ارتباطات در ایران - تاریخ فرهنگی خلقیات و رفتار روزمره ایرانیان - تاریخ فرهنگی دین و نهاد روحانیت در ایران - تاریخ فرهنگی زیست جنسی و خانواده در ایران - تاریخ فرهنگی معرفت در ایران ج) بازدیدها و مطالعه میدانی: - کاخ موزه ملی گلستان - مسجد و مدرسه سپهسالار ✅ *با حضور اساتید برجسته و تراز اول کشور* ⏱ زمان و مکان: 28 مرداد ماه لغایت 1 شهریور دانشگاه امام صادق(ع) ☎️ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره و ثبت نام به نشانی زیر مراجعه کرده، یا با شماره 09171199183 تماس حاصل فرمایید. 🆔 @lotfi74
🔰آیا اخلاق برای مومنین است یا انسان ملحد نیز می‌تواند اخلاقی باشد؟ ✍ رضا #داوری_اردکانی 🔸 اخلاق لزوما تابع دین نیست. پتر کبیر که یک ماتریالیست بود و برای نجات شخصی خودش را در رودخانه انداخت. تعریف اخلاق چیست؟ اگر اخلاق فعلی است که فی حد نفسه تحسین‌برانگیز باشد، آیا حرکات یک رقاص که تحسین برانگیز است، اخلاقی است؟ پس فعل تحسین برانگیز نیز لزوما اخلاقی نیست. کانت اخلاق را چیزی می‌داند که همه خوب می‌دانند. او معتقد است که اگر راستی بگوییم که ضرر داشته باشد، باید راست بگوییم. اسلام با این نظر موافق نیست و بر این اساس سعدی می‌گوید؛ دروغ مصلحت‌آمیز به ز راست فتنه‌انگیز است. در نظر کانت اخلاق فعلی است که اگر انجام دهم و دیگران نیز آن را انجام دادند، ناخرسند نباشم. اگر کسی کار خلافی انجام دهد و دیگران نیز آن را انجام دهند، ناخرسند نیست. پس خرسند شدن نیز لزوما اخلاقی نیست. آیا می توان اخلاق را فعلی که منجر به آسودگی وجدان می ‌شود تعریف کرد؟ دزدی از یک انسان پولدار که باعث آسودگی وجدان می‌شود، یک فعل اخلاقی نیست. آیا بی‌حجابی زنان در دنیا مطلوب است؟ اگر اختلاف هست، پس ملاک چیست؟ آیا اخلاق تابع اراده الهی است؟ آیا علی‌الاطلاق هر انسانی که مقید به شرع نیست، اخلاقی است؟ آیا اخلاق حسن و قبح عقلی است؟ مادامی که معنی خوب و بد معلوم نشود، نمی‌توان از اخلاق سخن گفت. پس قبل از اخلاق باید بدانیم که ملاک خوب و بد چیست و چه کسی خوب و بد را می‌شناسد. . غلامحسین ابراهیمی دینانی . #عرفان#دینانی #حکمت #دکتر_دینانی #فلسفه #حکمت_دینانی #اخلاق#کانت#دین#عقل 🆔 @lotfi74
📚 🔹عنوان: 🔹پدیدآورنده: به همت دفتر مطالعات گفتمان انقلاب اسلامی 🔹ناشر: 🔹تعداد صفحات:360 صفحه 🔹قیمت پشت جلد: ۳۰۰۰۰تومان / قیمت با ۲۰درصد تخفیف: ۲۴۰۰۰تومان . 📚معرفی کتاب مردم گله مندند! 💢چاپ دوم کتاب مردم گله مندند همزمان با ایام سالگرد امضای برجام روانه بازار شد. 🆔 @lotfi74
تاملات
📚 #معرفی_کتاب 🔹عنوان: #مردم_گله_مندند 🔹پدیدآورنده: به همت دفتر مطالعات گفتمان انقلاب اسلامی 🔹ناشر:
🌙کتاب مردم گله مندند مجموعه تحلیل ها، توصیه ها، نگرانی ها و نقد های بیانات مقام معظم رهبری در دوران اعتدال می باشد. این کتاب در 6 فصل و یک فصل ضمیمه منتشر شده است. فصل‌های این کتاب عبارتند از: «مولفه‌های گفتمان انقلابی و گفتمان انفعالی»، «تحلیل کلان و قرآنی رهبری از شرایط کنونی کشور»، «تحلیل‌ها، توصیه‌ها نقدها و نگرانی‌ها در عرصه اقتصادی»، «تحلیل‌ها، توصیه‌ها، نقدها و نگرانی‌ها در عرصه سیاست داخلی و خارجی»، «تحلیل‌ها، توصیه‌ها، نقدها و نگرانی‌ها در عرصه فکر، فرهنگ، علم»، «تحلیل‌ها، توصیه‌ها، نقدها و نگرانی‌ها در عرصه محیط زیست» و در بخش ضمیمه شامل سه پرونده با عناوین «پروژه تحریف مکتب امام»، «پروژه نفوذ» و «ادب مرد به ز دولت اوست» (موارد تقابل فکری رییس جمهور با رهبر معظم انقلاب) برشی از کتاب: به مسئولین عرض میکنم که این حضور مردمی در 22 بهمن را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعالیت های ما مسئولین به حساب نیاورید. مردم گله مندند... از بسیاری از چیز هایی که در کشور می گذرد، مردم گله مندند...مردم با تبعیض میانه ای ندارند...هرجا تبعیض ببینند، احساس ناراحتی و رنج میکنند. هرجا کم کاری ببینند همین جور. هرجا بی اعتنایی به مشکلات ببینند، همین جور . هرجا پیش نرفتن کارها را ببینند، همین جور. مردم گله مندند بیانات در دیدار با مردم آذربایجان شرقی 95/11/27 . 🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼🔽 . خرید اینترنتی: Manvaketab.ir مرکز پخش: 02537840844 . 🔽🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼🔽🔼 . 🆔 @lotfi74