4_5965282723114258518.mp3
5.33M
📣پادکست صوتی با موضوع:👇👇👇
#صد_نکته_در_کلاسداری قسمت ۳۳
🔰با ارائه:
آقای دکتر محمد نیرو
#کانال_مهارت-های_کلاسداری👇
زمانی که یک کلاس آرام داشته باشیم و دانش آموزان شنونده ی خوبی باشندبهترین بازدهی رو درکلاس خواهیم داشت
#روش تدریس
#کلاسداری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
4_5965282723114258516.mp3
5.41M
📣پادکست صوتی با موضوع:👇👇👇
#صد_نکته_در_کلاسداری قسمت ۳۴
🔰با ارائه:
آقای دکتر محمد نیرو
#کانال_مهارت-های_کلاسداری👇
زمانی که یک کلاس آرام داشته باشیم و دانش آموزان شنونده ی خوبی باشندبهترین بازدهی رو درکلاس خواهیم داشت
#روش تدریس
#کلاسداری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
4_5965282723114258523.mp3
3.97M
📣پادکست صوتی با موضوع:👇👇👇
#صد_نکته_در_کلاسداری قسمت ۳۵
🔰با ارائه:
آقای دکتر محمد نیرو
#کانال_مهارت-های_کلاسداری👇
زمانی که یک کلاس آرام داشته باشیم و دانش آموزان شنونده ی خوبی باشندبهترین بازدهی رو درکلاس خواهیم داشت
#روش تدریس
#کلاسداری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
4_5965282723114258517.mp3
6.47M
📣پادکست صوتی با موضوع:👇👇👇
#صد_نکته_در_کلاسداری قسمت ۳۶
🔰با ارائه:
آقای دکتر محمد نیرو
#کانال_مهارت-های_کلاسداری👇
زمانی که یک کلاس آرام داشته باشیم و دانش آموزان شنونده ی خوبی باشندبهترین بازدهی رو درکلاس خواهیم داشت
#روش تدریس
#کلاسداری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
4_5965282723114258524.mp3
5.58M
📣پادکست صوتی با موضوع:👇👇👇
#صد_نکته_در_کلاسداری قسمت ۳۷
🔰با ارائه:
آقای دکتر محمد نیرو
#کانال_مهارت-های_کلاسداری👇
زمانی که یک کلاس آرام داشته باشیم و دانش آموزان شنونده ی خوبی باشندبهترین بازدهی رو درکلاس خواهیم داشت
#روش تدریس
#کلاسداری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
4_5965282723114258514.mp3
4.45M
📣پادکست صوتی با موضوع:👇👇👇
#صد_نکته_در_کلاسداری قسمت ۳۸
🔰با ارائه:
آقای دکتر محمد نیرو
#کانال_مهارت-های_کلاسداری👇
زمانی که یک کلاس آرام داشته باشیم و دانش آموزان شنونده ی خوبی باشندبهترین بازدهی رو درکلاس خواهیم داشت
#روش تدریس
#کلاسداری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
4_5965282723114258515.mp3
4.71M
📣پادکست صوتی با موضوع:👇👇👇
#صد_نکته_در_کلاسداری قسمت۳۹
🔰با ارائه:
آقای دکتر محمد نیرو
#کانال_مهارت-های_کلاسداری👇
زمانی که یک کلاس آرام داشته باشیم و دانش آموزان شنونده ی خوبی باشندبهترین بازدهی رو درکلاس خواهیم داشت
#روش تدریس
#کلاسداری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
4_5965282723114258519.mp3
3.46M
📣پادکست صوتی با موضوع:👇👇👇
#صد_نکته_در_کلاسداری قسمت ۴۰
🔰با ارائه:
آقای دکتر محمد نیرو
#کانال_مهارت-های_کلاسداری👇
زمانی که یک کلاس آرام داشته باشیم و دانش آموزان شنونده ی خوبی باشندبهترین بازدهی رو درکلاس خواهیم داشت
#روش تدریس
#کلاسداری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
گروهبندی دانش آموزان:
برای گروهبندی دانش آموزان سه شیوه وجود دارد.
1. خود دانش آموزان اعضای گروه را انتخاب کنند.
2.معلم گروهبندی کند
3. معلم و دانش آموز هر دو باهم گروهبندی کنند.
در روش اول، معیارهایی مانند دوستی افراد با هم ، ملاک تعیین اعضای گروه خواهد بود و این نوع گروهبندی توازن و تعادل گروه را از نظر سطح علمی به هم میزند.
نتیجه آنکه یک گروه بسیار قوی میشود و یک گروه بسیار ضعیف.
در روش دوم هم تعامل برخی افراد گروه به دلیل برخی مشکلات که با هم دارند، دچار مشکل میشود و دانش آموز به دلیل اینکه نقشی د انتخاب هم گروهی اش نداشته ، دلبستگی به گروه نخواهد داشت و اهتمامی در جهت پیشبرد اهداف گروه نخواهد نمود.
مناسب ترین شیوه، شیوه سوم است. معلم سر گروه ها را که از لحاظ سطح علمی ممتاز هستند مشخص میکند و سر گروه ها یکی یکی با یارکشی نمودن، سایر اعضا را انتخاب میکنند. به این شکل ، هم تعادل نسبی قوا بین گروه ها حفظ میشود و هم دانش آموز در انتخاب اعضای گروه مشارکت میکنند.
شرح قوانین کار گروهی:
1.سر گروه مسئول عملکرد گروه است. دانش آموزان باید تکالیف خود را به سرگروه ارائه دهند. سرگروه موظف است در صورت عدم انجام تکلیف توسط یکی از اعضا، او را بازخواست کند و گزارش کم کاری او را به معلم ارائه دهد. البته معلم هم هر جلسه به صورت تصادفی چند تا از تکلیف ها را بررسی میکند.
2. دانش آموزان متاسفانه روش صحیح تعامل را نمیدانند. پس یک یا دو هفته، بطور مستقیم یا غیر مستقیم به آنها آموزش دهید که چگونه باید مشکلات درسی را از هم بپرسند، چگونه اختلاف های ایجاد شده بین خود را حل کنند. چگونه باید به همدیگر فرصت اظهار نظر بدهند. چگونه باید به نظر همدیگر احترام بگذارند. چگونه و چه وقت باید سکوت کنند و نظر دیگری را بشنوند.
درضمن، سعی کنید در صورت بروز اختلاف بین اعضای گروه، خیلی زود به مسئله ورود پیدا نکنید. قاضی حل اختلاف بین اعضای گروه سرگروه است. بچه باید یاد بگیرند که بعضی وقت ها باید همدیگر را تحمل کنند و این نیاز به گذشت دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشویق و تنبیه دانش اموز
دکتر قره داغی
کلیپ ۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشویق و تنبیه دانش اموز
دکتر قره داغی
کلیپ ۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشویق و تنبیه دانش اموز
دکتر قره داغی
کلیپ ۳