eitaa logo
معلم یار
6.8هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
3.1هزار ویدیو
6.2هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تفسیر و مطالب قرآنی داستان‌ها و حکایات قرآنی خواندن روزانه یک صفحه از قرآن کریم 🥰 مطالب قرآنی 😍 @noorholy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌«چیدمان مبلمان رسانه‌ای» را چقدر می‌شناسید؟ 🔸ساعت‌های طولانی نشستن پشت میز رایانه علاوه بر خستگی، می‌تواند شما را دچار درد در نواحی مختلف بدنتان کند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با کار کردن مداوم با انواع رایانه، لپ‌تاپ، گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی دچار ناراحتی در گردن، کمر و مچ دست‌ها و پاهایتان می‌شوید تماشای این ویدئو به شما کمک می‌کند تا با «چیدمان مبلمان رسانه‌ای» آشنا شوید. ⏰کانال پرورشی ایران حاوی مطالب آموزشی و فرهنگی 🧑‍💻 @Schoolteacher401 ↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️ @madrese_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲 هفت قابلیت شگفت‌انگیز عصر دیجیتال چیست؟ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🚦برای مصرف‌رسانه‌ای خود چراغ راهنما داشته باشید! همان‌گونه که بر سر چهارراه چراغ سه رنگ راهنما وجود دارد، برای مصرف رسانه‌ای نیز چراغ راهنمایی وجود دارد. 🔴 چراغ قرمز یعنی محتوا مسموم‌کننده و آسیب آن قطعی است. پس باید از آن محتوا پرهیز کرد. 🟡 چراغ زرد یعنی محتوا نه مسموم است و نه اثرگذاری مثبتی دارد و صرفا وقت ما را پر می‌کند لذا توصیه نمی‌شود اما منعی هم ندارد. 🟢 چراغ سبز یعنی محتوا رشد دهنده است. باید تمام تلاش خود را برای بهره‌مندی از این نوع محتوا داشته باشیم. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
. 🌐 مطلبی شنیده نشده در ایام سالگرد شهادت میرزاکوچک خان رضوان الله علیه شهادت: ۱۱ آذر ۱۳۳۰ به دست عُمال رضاخان ملعون ▪️سال۱۳۰۰ شمسی بود، نهضت جنگل هم از نفوذی های داخل ،هم از سمت قوای دولتی و هم از سمت خارجی ها تحت فشار شدید بود. روزی میرزا همه سربازان و فرماندهان را جمع و سخنرانی کرد. سپس میرزا همچون شب عاشورا به مولایش امام حسین (ع) اقتدا کرد و این چنین گفت:«رفقا، آن‌طور که من فهمیده‌ام مقصد دولت و نیروی تعقیب‌کننده، دستگیری شخص من است و بنابراین مایل نیستم شما برای خاطر من در زحمت و رنج باشید و اجازه می‌دهم که به میل خودتان هرجا که می‌خواهید بروید، امیدوارم یک‌بار دیگر موفق شوم که لذت دیدارتان را درک نمایم.» ▪️خیلی‌ها آمدند تا با میرزا خداحافظی کنند. میرزا هم با چشم‌های اشک‌آلود از آن‌ها خداحافظی کرد و به یکایک آن‌ها خرجی هم داد. از جمعیت هشتصد نفره فقط هشت نفر با میرزا باقی‌ ماندند.از آن ۸ نفر هم فقط یک نفر لحظه شهادت با میرزا بود.میرزا در۱۱ آذر۱۳۰۰ باخستگی مفرط، تشنگی و گرسنگی و از شدت سرما درجنگل به شهادت رسید.بعداز شهادت اورا پیدا کردند و سرش رابرای رضاخان فرستادند. روحش شاد و راهش پر رهرو باد. منبع: سردارجنگل/ابراهیم فخرایی ص۱۴۰ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 ۱۱ آذر سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی ............................................... ⏰کانال پرورشی ایران حاوی مطالب آموزشی و فرهنگی 🧑‍💻 @Schoolteacher401 ↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️ @madrese_yar
روش برخورد درست با افراد ناراضی: روایتی از یک تجربه واقعی چند روز پیش، به مطب پزشکی مراجعه کردم. در اتاق انتظار، همراه چند بیمار دیگر، نزدیک به یک ساعت نشسته بودیم. دکتر هنوز نیامده بود و نارضایتی در جمع کاملاً مشهود بود. مردی که روبروی من نشسته بود، بالاخره طاقت نیاورد. بلند شد، به سمت متصدی پذیرش رفت و با انگشت به شیشه اتاق او ضربه زد. متصدی با آرامش در را باز کرد و گفت: “بله آقا؟ می‌توانم کمکی کنم؟” مرد که عصبانی بود، با صدای بلند گفت: “این چه وضعشه؟ من ساعت ۳ وقت داشتم، الآن ساعت ۴ گذشته و هنوز خبری از دکتر نیست!” اینجا متصدی به جای بحث یا دفاع، یک واکنش حرفه‌ای نشان داد: 1️⃣ موافقت (درک موضوع): با لحنی آرام گفت: “حق با شماست آقا. شما ساعت ۳ وقت داشتید و انتظار این‌قدر طولانی قابل قبول نیست.” 2️⃣ عذرخواهی: بلافاصله ادامه داد: “واقعاً متأسفم که این اتفاق افتاده و شما معطل شدید.” 3️⃣ بیان دلیل: سپس دلیل واقعی را توضیح داد: “دکتر به دلیل یک عمل جراحی فوری در بیمارستان درگیر شده و متأسفانه برنامه‌ریزی ما به هم ریخته است.” 4️⃣ اقدام برای حل مشکل: او افزود: “اجازه بدهید فوراً تماس بگیرم و بپرسم که چقدر زمان می‌برد تا دکتر به مطب برسد.” 5️⃣ قدردانی: در نهایت گفت: “خیلی ممنون که این شرایط را درک می‌کنید و متشکرم از صبر و شکیبایی شما.” این برخورد حرفه‌ای و مؤدبانه، خشم مرد را فوراً فرو نشاند. مرد کمی مکث کرد، سری تکان داد و آرام برگشت سر جایش نشست. چرا این رویکرد مؤثر است؟ متصدی نه تنها به احساسات مرد توجه کرد، بلکه با عذرخواهی صادقانه و ارائه راه‌حل، نشان داد که وضعیت را جدی گرفته است. این رفتار به مرد حس احترام و اهمیت داد و او را از ادامه اعتراض بازداشت. درس مهم: در برخورد با افراد ناراضی، مهم‌ترین کار این است که خودتان را جای آن‌ها بگذارید، احساسشان را درک کنید و به جای دفاع یا توجیه، با همدلی و عمل به نگرانی‌هایشان پاسخ دهید. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🔍 امروز می‌خوایم درباره یکی از موثرترین ابزارهای مشاوره‌ای صحبت کنیم: 🔑 تکنیک “پرسش قدرتمند” (Powerful Questioning) این تکنیک یکی از اصولی‌ترین روش‌ها برای ایجاد تغییرات مثبت در نگرش و رفتار دانش‌آموزان است. مطالعات نشان می‌دهند که سؤالات درست، باعث تحریک تفکر عمیق و افزایش انگیزه درونی می‌شود. ✅ چرا پرسش قدرتمند مؤثر است؟ 1️⃣ فعال‌سازی ذهنی: وقتی سؤال به‌جای پاسخ مستقیم ارائه شود، ذهن دانش‌آموز فعال‌تر عمل می‌کند و به‌دنبال پیدا کردن راه‌حل‌های شخصی می‌گردد. 📖 طبق نظریه یادگیری سازنده‌گرایی، دانش‌آموز زمانی بهترین یادگیری را دارد که خودش در کشف راه‌حل‌ها نقش داشته باشد. 2️⃣ افزایش احساس کنترل: سؤالاتی که به دانش‌آموز حس انتخاب و مسئولیت می‌دهند، اضطراب را کاهش داده و خودکارآمدی را افزایش می‌دهند. 📊 براساس نظریه خودتعیینی (Self-Determination Theory)، حس کنترل و انتخاب، انگیزه درونی را تقویت می‌کند. ✅ چطور پرسش‌های قدرتمند طراحی کنیم؟ 1️⃣ سؤال‌های باز مطرح کنید: به جای سؤال‌هایی با پاسخ بله/خیر، از سؤالاتی استفاده کنید که نیاز به توضیح و تفکر دارند. مثال: “به نظرت چه عاملی می‌تونه بهت کمک کنه برنامه‌ریزی بهتری داشته باشی؟” 2️⃣ تمرکز روی آینده و نتیجه: سؤالاتی بپرسید که دانش‌آموز را به تصور موفقیت و نتیجه مثبت هدایت کند. مثال: “فکر می‌کنی اگر امسال رتبه خوبی کسب کنی، چه تغییری توی آینده‌ت ایجاد می‌شه؟” 3️⃣ تشویق به یافتن راه‌حل شخصی: سؤالاتی طراحی کنید که به جای ارائه راه‌حل از طرف شما، دانش‌آموز را به ارائه ایده‌های خودش تشویق کند. مثال: “اگر قرار باشی خودت برای این مشکل یک راه‌حل پیشنهاد بدی، چه چیزی انتخاب می‌کنی؟” 4️⃣ تقویت دیدگاه مثبت: سؤال‌هایی که دیدگاه دانش‌آموز را از مشکل به فرصت تغییر دهند. مثال: “این شرایط چه چیزی به تو یاد داده که می‌تونه به موفقیتت کمک کنه؟” ✨ نتیجه‌گیری: با پرسش‌های قدرتمند، نه‌تنها مهارت‌های تفکر انتقادی و حل مسئله در دانش‌آموزان تقویت می‌شود، بلکه احساس مسئولیت‌پذیری و انگیزه درونی آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. شما چطور از این تکنیک استفاده می‌کنید؟ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🌟 تکنیک برای والدین: مدیریت بی‌نظمی نوجوانان با مرزهای واضح و پایدار 🌟 آیا نوجوان شما هم گاهی دچار بی‌نظمی می‌شود و نمی‌داند باید چه کار کند؟ راه‌حل علمی و کاربردی: “تنظیم مرزهای واضح و پایدار” در این تکنیک، والدین باید مرزهایی مشخص برای نوجوانان تعیین کنند تا آن‌ها بتوانند مسئولیت‌پذیرتر و منظم‌تر شوند. چرا این تکنیک مؤثر است؟ ✅ ایجاد امنیت و ثبات: نوجوانان نیاز دارند تا بدانند چه زمانی و در کجا آزادی دارند و چه زمانی باید به قوانین احترام بگذارند. وقتی مرزها مشخص و ثابت هستند، نوجوان‌ها احساس امنیت و کنترل بیشتری می‌کنند. 📖 مطالعات روان‌شناختی نشان می‌دهند که نوجوانان در محیط‌های با مرزهای ثابت، رفتارهای منضبط‌تری از خود نشان می‌دهند. چطور می‌توان این تکنیک را در خانه پیاده کرد؟ 1️⃣ مرزهای واضح و ثابت تعیین کنید: برای مثال، اگر نوجوان شما معمولاً تکالیفش را شب‌ها به تعویق می‌اندازد و در نتیجه خواب شبانه‌اش به هم می‌ریزد، یک قانون ثابت و شفاف تعیین کنید: “تکالیف باید قبل از ساعت ۹ شب انجام شود تا ساعت ۱۰ شب بخوابید.” این مرز به نوجوان شما یاد می‌دهد که وقتی قوانین روشن و ثابت باشند، مجبور به رعایت آن‌ها است. 2️⃣ پیامدهای منصفانه برای بی‌نظمی: اگر نوجوان شما این مرز را رعایت نکرد، باید پیامد منطقی و متناسب با عمل داشته باشد. به‌عنوان مثال: “اگر تکالیف را به موقع تمام نکردی، امشب وقت اضافی برای بازی با گوشی نخواهی داشت.” این پیامد به نوجوان کمک می‌کند تا متوجه شود که هر رفتار، از جمله بی‌نظمی، نتیجه‌ای دارد. 📊 تحقیقات نشان می‌دهند که نوجوانانی که پیامدهای مشخص و منصفانه برای رفتارهایشان دریافت می‌کنند، سریع‌تر یاد می‌گیرند که مسئولیت‌پذیر باشند. 3️⃣ همکاری نوجوان را جلب کنید: مهم است که در تعیین قوانین و مرزها، نظر نوجوانتان را هم بپرسید. وقتی آن‌ها خودشان در تصمیم‌گیری‌ها دخیل باشند، بیشتر به قوانین احترام می‌گذارند. “چطور می‌تونی کمک کنی که تکالیف رو قبل از ساعت ۹ شب تمام کنی؟” 4️⃣ انعطاف‌پذیر باشید ولی مرزها را رعایت کنید: گاهی شرایط خاصی پیش می‌آید که لازم است مرزها کمی تغییر کنند، اما این تغییرات باید منطقی و شفاف باشند. مثلاً اگر نوجوان شما برای یک آزمون مهم به زمان بیشتری نیاز دارد، می‌توانید استثنایی در نظر بگیرید: “امروز چون امتحان داری، می‌تونی تا ساعت ۱۰ شب درس بخونی، اما از فردا باید ساعت خواب ثابت باشه.” نتیجه‌گیری: با تعیین مرزهای واضح و پیامدهای منصفانه، می‌توانید به نوجوانان کمک کنید تا نظم و مسئولیت‌پذیری را در زندگی خود بپرورانند. این روش‌ها باعث می‌شود نوجوان‌ها احساس امنیت کنند، رفتارهای بهتری از خود نشان دهند و مسئولیت‌پذیرتر شوند. آیا شما هم از این روش‌ها برای مدیریت بی‌نظمی نوجوانان استفاده می‌کنید؟ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🔘 بازی‌های آنلاین در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها برای کودکان تبدیل شده‌اند. ▪️اما با افزایش زمان صرف شده در این بازی‌ها، نگرانی‌ها در مورد مضر بودن آن‌ها و احتمال اعتیاد به این نوع سرگرمی افزایش یافته است. در این مقاله، به بررسی علل اعتیاد به بازی های رایانه ای می‌پردازیم. ▪️ اعتیاد به بازی‌های آنلاین و رایانه ای ▫️علل اعتیاد ▪️طراحی جذاب بازی‌ها، پاداش‌های مکرر و امکان رقابت با دیگران می‌تواند کودکان را به سمت اعتیاد سوق دهد. ▫️نشانه‌های اعتیاد ▪️ناراحتی در صورت عدم توانایی بازی کردن، صرف زمان بیش از حد، و نادیده گرفتن مسئولیت‌های روزمره از جمله نشانه‌های اعتیاد به بازی‌های آنلاین هستند. ▫️ نقش والدین ▪️والدین باید با نظارت بر زمان بازی، انتخاب بازی‌های مناسب و تشویق به فعالیت‌های غیر دیجیتال به پیشگیری از اعتیاد کمک کنند. ▫️نتیجه‌گیری ▪️بازی‌های آنلاین می‌توانند تجارب مثبت و جذابی را برای کودکان فراهم کنند، اما باید به مضر بودن و احتمال اعتیاد به آن‌ها نیز توجه کرد. با نظارت و مدیریت صحیح می‌توان از اثرات منفی آن‌ها جلوگیری کرد و توازن مناسب را برقرار نمود. ▫️توصیه‌ها ▪️زمان بازی را محدود کنید. ▪️فعالیت‌های خلاقانه و فیزیکی را تشویق کنید. ▪️درباره مضار بازی‌های آنلاین با فرزندان صحبت کنید. ▫️به یاد داشته باشید، هدف استفاده از بازی‌های آنلاین باید سرگرمی مثبت و یادگیری باشد، نه اعتیاد و مشکلات ناشی از آن. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🪫 پرسش 5⃣7⃣ : ✍همکار عزیزی پرسیدند: دانش‌آموز من پاسخ هرسوالی را به صورت شفاهی کاملا درست بیان می‌کند و علیرغم اینکه دستش در نوشتن کند نیست نمی‌تواند روی کاغذ پاسخ دهد دلیل این موضوع چیست؟ 📝پاسخ: 📌به نظر می‌رسد که دانش‌آموز عزیز دچار اضطراب از فرایند ارزشیابی است، در زمینه کاهش اضطراب هنگام فرایند ارزشیابی توجه به نکات ذیل ضروری است: ▪️به دانش‌آموزان یادآوری کنیم همواره به خدا توکل کرده و هر کاری را با نام او شروع کنند. ▪️بر توانایی‌های دانش‌آموز تاکید کنیم تا اعتماد به نفس او تقویت شود. ▪️انتظارات خود را با توانایی‌های دانش‌آموز هماهنگ کنیم و از او توقع بیش از حد نداشته باشیم. ▪️تلاش‌های دانش‌آموز برای کسب موفقیت‌های هر چند کوچک را قدر بدانیم و او را تشویق کنیم. ▪️عملکرد دانش‌آموز را با خودش مقایسه کنیم، در صورت پیشرفت او را تشویق کنیم و در غیر اینصورت در صدد علت‌یابی و رفع آن باشیم. ▪️ارزشیابی جزیی از فرآیند آموزش است، آن را عملکرد طبیعی و معمولی آموزش بدانیم و از حساسیت بی‌مورد نسبت به آن بپرهیزیم. ▪️شرایط فیزیکی و عاطفی مناسبی را هنگام فرایند ارزشیابی در کلاس برای دانش‌آموزان فراهم کنیم. ▪️دانش‌آموزان را از ابتدا با نحوه برنامه‌‌ریزی درسی، روش صحیح مطالعه و مرور درس‌ها آشنا نماییم تا هنگام ارزشیابی از انباشته شدن مطالب درسی و اضطراب کاسته شود. ▪️به دانش آموز اطمینان خاطر دهیم که در کنار او خواهیم بود و اگر مشکلی داشت، او را یاری خواهیم کرد. ▪️به دانش‌آموزان یادآور شویم که تمامی تلاش خود را صرف یادگیری درس‌ها نمایند نه کسب امتیاز، زیرا کسانی که فقط برای بدست آوردن امتیاز درس می‌خوانند، مطالب درسی را زودتر فراموش می‌کنند. ▪️با دانش‌آموز به گونه‌ای رفتار کنیم که او بتواند عقاید و نگرانی‌های خود را درباره‌ی ارزشیابی آشکارا بیان کند. ▪️ارزشیابی کلاسی را به همراه خود آ‌ن‌ها بازبینی کنیم تا نقاط ضعف و قوت درسی خود را یافته و در مواردی که ضعف دارند تمرینات بیشتری انجام دهند. ▪️اولیا را توجیه کنید که کسب امتیاز پایین در فرایند ارزشیابی به معنی بد بودن دانش‌آموز نیست. بلکه بدان معناست که فعالیت آن‌ها در آن درس کم بوده و یا مفاهیم اساسی آن درس را نمی‌دانند در نتیجه با تحقیر دانش‌آموز باعث افزایش اضطراب او نشوند بلکه همراهش باشند تا از این اضطراب کاسته شود.🔋 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 قسمت چهارم: معرفی text در نرم افزار InShot (قسمت دوم) برنامه‌ای ویدئویی با هدف توسعه و ارتقای شایستگی‌های فناورانه، کیفیت بخشی به فرآیندهای یاددهی-یادگیری و متنوع ساختن محیط آموزشی                         ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
🪫 پرسش 6⃣7⃣ : ✍همکار عزیزی پرسیدند: در کلاس‌های چند‌پایه چگونه برای دانش آموزی که اختلال دارد تمرین و تکلیف جداگانه بدهیم در صورتی که در منزل همکاری نمی‌شود و اولیا نمی‌توانند همکاری کنند،بطور مثال دانش‌آموزی که بچه طلاق هست و با پدر‌بزرگ پیر خود زندگی می‌کند؟ 📝پاسخ: 📌در ابتدا جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشیم از همکار عزیزمان همین که به دنبال تقویت دانش‌آموزان ضعیف و راه‌کاری برای حل مسائل هستید، کنجکاوی و فرهیخته بودن شما را نشان می‌دهد. معلمان با نحوه‌ی برخورد درست با دانش‌آموزان ضعیف می‌توانند نقش مؤثری در روند بهبود و پیشرفت تحصیلی این دانش‌آموزان داشته باشند. معلمان از این نظر که صبورترین و دل‌سوزترین حامیان دانش‌آموزان هستند، برای رفع مشکلات آ‌ن‌ها همیشه پیش‌قدم می‌شوند. 📌به دلیل متفاوت بودن نوع مدیریت کردن کلاس‌های چند پایه برای رفع مشکل ذکر شده می‌توان از روش استراتژیکی استفاده کرد تا نتیجه مطلوب تری را دریافت کنیم‌ در‌ مدیریت‌ استراتژیک، جدولی‌ داریم‌ با‌ عنوان: s،w،o،t: شناخت تهدیدها، فرصتها، نقاط قوت و نقاط ضعف، در عرصه معلمی خاصه در کلاس‌های چند پایه باید نقاط قوت، نقاط ضعف و تهدید ها و فرصت ها را شناخت و کوشید تا از راه توجه به نقاط قوت، نقاط ضعف برطرف و از سویی تهدیدها به فرصت تبدیل شود. به عنوان مثال یک دانش‌آموز توانمند در درس ریاضی می‌تواند نقطه قوتی برای کلاس و چند دانش‌آموز با قدرت یادگیری کمتر می‌تواند نقطه ضعفی تلقی شود می‌توان برنامه ریزی نمود که با کمک گرفتن از دانش‌آموز توانمند به دانش‌آموزانی که در درس ریاضی مشکل دارند کمک شود، و یا یک دانش اموز پرشور و پر از هیجان‌های خطرآفرین، می‌تواند تهدیدی برای کلاس باشد که باید با تدابیری انرژی‌هایش را در مسیر کمک به دیگران به کار بگیریم و تهدیدش را به فرصت تبدیل کنیم. 📌معلمی در کلاس چند پایه معلم موفق است که بتواند جریانی از همیاری را در کلاس به وجود آورد، ماهرانه از کارهای تیمی بهره بگیرد، بسیار مهم است که ما بتوانیم به خوبی از کارهای گروهی و تیمی استفاده‌ کنیم. البته معلمان عزیز باید توجه داشته باشند که زمانی که گروه بندی می‌کنند، انتظار نداشته باشند که دانش‌آموزان به راحتی کار گروهی انجام دهند، بچه ها مادرزادی کار گروهی را نیاموخته‌اند، کار گروهی یک هنر است، یک مهارت است که دانش آموزان باید آن را فرابگیرند و همچنین ما به آن‌ها‌ بیاموزیم که چگونه در گروه همکاری داشته باشند. همچنین در طی انجام کار گروهی دانش‌آموزانی که در منزل حامی ندارند و شرایط مساعدی به جهت انجام تکالیف در اختیارشان نیست زیر نظر مستقیم معلم و یا دانش آموز توانمند‌تر به انجام تکالیفشان بپردازند و برای منزل تکالیف راحت‌تر و یا مروری در اختیارشان قرار دهید. 📌علاوه بر آن یک معلم کلاس چندپایه باید روشهای تدریس را به خوبی بشناسد و بهنگام،  و همچنین با توجه به تفاوت های فردی دانش‌آموزان و بعد از شناخت ضعف و مشکلات موجود از آن‌ها بهره بگیرد، با اطمینان و بدون ذره‌ای تردید می‌گوییم، یکی از روشهایی که امروزه در کلاس‌های چندپایه از کارایی بالایی برخوردار است و ما باید به خوبی از آن استفاده کنیم، استفاده از  روش تدریس معکوس می‌باشد.🔋 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 قسمت پنجم: معرفی font در نرم افزار InShot 🔹 آدرس سایت جهت دانلود فونت: 🌐 https://fontiran.com/ برنامه‌ای ویدئویی با هدف توسعه و ارتقای شایستگی‌های فناورانه، کیفیت بخشی به فرآیندهای یاددهی-یادگیری و متنوع ساختن محیط آموزشی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
⚠️ مراقب ویژگی بی‌جسمی فضای مجازی باشید!!! توی رفاقت و دوستی باید به سه نکته کلیدی دقت داشته باشیم: سن و سال، جنسیت و فضای تربیتی هر فرد و خانواده‌اش. با توجه به این سه نکته رفاقت‌ها دو نوع هستند: ☑️ همتراز 🔘 ناهمتراز فضای مجازی یک ویژگی خاص به نام بی‌جسمی داره و این یعنی هر فرد می‌تونه با گذاشتن یک نمایه و توضیحاتِ مختصرِ واقعی یا غیر واقعی توی این فضا حضور پیدا کنه... 👈 پس مواظب باشیم در دام بی‌جسمی فضای مجازی نیفتیم و رفاقتامون ناهمتراز نشه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌بازنشر اخبار جعلی با سرعت نور 🔸از ویژگی‌های رسانه‌های نوین سرعت انتشار خبر است. جالب است بدانید اخبار جعلی چند برابر سریع‌تر از اخبار رسمی و معتبر در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند. شما در مواجهه با این اخبار چه واکنشی نشان می‌دهید؟ آیا آن‌ها را بلافاصله بازنشر می‌کنید؟ چگونه می‌توانید اطمینان پیدا کنید پیامی که دریافت کرده‌اید معتبراست؟ این ویدئو به شما کمک می‌کند تا از صحت اخبار اطمینان حاصل کنید. ⏰کانال پرورشی ایران حاوی مطالب آموزشی و فرهنگی 🧑‍💻 @Schoolteacher401 ↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️ @madrese_yar
‏یک سری از عناوین نادرست پزشکی: متخصص جراحی پلاستیک متخصص جراحی جنرال و پلاستیک متخصص جراحی عمومی و پلاستیک بورد تخصصی جراحی عمومی و پلاستیک فلوشیپ جراحی پلاستیک بورد جراحی پلاستیک اروپا بورد جراحی زیبایی آمریکا عضو انجمن جراحان پلاستیک انگلستان دیپلمات! بورد جراحی زیبایی آمریکا! متخصص جراحی جنرال و زیبایی(کلا هرجا دیدید طرف نوشته جراح جنرال! دو پا دیگه قرض بگیرید و با سرعت فرار کنید!) فلوشیپ جراحی زیبایی از فرانسه، اتریش، سوییس و غیره فلوشیپ جراحی سوختگی و زیبایی این عناوین رو کدوم گروه بیشتر جعل میکنن؟ متخصصین جراحی عمومی. آیا جراح عمومی صلاحیت علمی و عملی برای جراحی زیبایی داره؟ خیر، مطلقا هیچ آموزشی و امتحانی از مباحث زیبایی چه بصورت تئوری و چه بصورت عملی در دوره تخصص جراحی عمومی وجود نداره. عنوان صحیح شخص دارای صلاحیت چه هست؟ "فوق تخصص (نه متخصص نه فلوشیپ!) جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی" تنها انجمن علمی فوق تخصصی مجاز در حوزه اعمال جراحی زیبایی هم "انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران" هست.فرق متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک چیه؟ متخصص جراحی عمومی بعد از ۴ سال دستیاری امتحان بورد میده. اگر قبول شد، "دانشنامه" و اگر قبول نشد، "گواهینامه" میگیره. کسانی که بورد جراحی عمومی گرفتن، میتونن امتحان فوق تخصص جراحی پلاستیک شرکت کنن و اگر قبول شدن، ۳ سال دوره دستیاری فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی میگذرونن. تو این ۳ سال چی یاد میگیرن که جراح عمومی بلد نیست؟ اعمال جراحی ترمیمی اطفال، سر و گردن، پستان، جراحی میکروسکوپی و دست و البته جراحی زیبایی صورت و بینی، جراحی زیبایی پستان، جراحی های زیبایی شکم و اندام ها.‏از کجا بفهمیم جراح پلاستیک ما واقعی هست یا قلابی؟ سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران که جراحان پلاستیک دارای مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک رو لیست کرده. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
⭕️ نکاتی جالب راجع به گوگل: - zerg rush وقتی اینو سرچ کنید چند تا ○ بهتون حمله میکنن و شما باید اونارو از بین ببرید - Google Guitar با سرچ این کلمه گوگل آکورد فعال میشه - Google Mars با سرچ این کلمه میتونید به مریخ سفر کنید - elgoog با سرچ این کلمه میتونید گوگل رو برعکس کنید طوری که انگار جلوی آینه قرار دادید - Roll a die با سرچ این کلمه میتونید تو گوگل تاس بندازید - play breakout on google با سرچ این کلمه میتونید آتاری بازی کنید ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ آموزش فعال‌سازی «سرویس‌‌رایگان» و نحوه ورود به «کلاس‌مجازی‌شاد» . ⚠️ تنها مالکین گروه دسترسی فعال‌سازی و استفاده از سرویس «کلاس‌مجازی‌شاد» را دارند. ⚠️ امکان فعال‌سازی سرویس از هرکدام از گروه‌هایی که مالک آن باشید میسر است. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
چرا اطلاعات بیش از حد، معادل کمبود اطلاعات است؟ ➕به نظر می‌رسد سیل اطلاعاتی که روزانه افراد را به باتلاق می‌کشاند، بیش از سودآوری، ضرر ایجاد می‌کند و این موضوع ناراحت‌کننده تنها مربوط به ورودی پیام‌های الکترونیکی و تشکیل ارتباط‌های بسیار ساده (RSS) نیست. همچنین اقیانوس وسیعی از اطلاعات است که فرد احساس می‌کند برای ادامه کار خود مجبور به بیرون رفتن و جست‌وجوی فراتر آن است. تحقیقات فعلی حاکی از آن است که حجم زیاد اطلاعات موجود و وقفه در کار افراد می‌تواند نه‌تنها بر رفاه شخصی بلکه بر تصمیم‌گیری، نوآوری و بهره‌وری تاثیر منفی بگذارد. ➕اضافه‌بار اطلاعاتی از قرن دوازدهم و به ویژه از زمان ظهور چاپخانه گوتنبرگ مفهوم جدیدی نیست. همان‌طور که بلر در سال 2012 در مقاله خود یادآور می‌شود، حتی در قرن سیزدهم، دانشمندان از «عناصر اصلی احساسِ بار اضافی که امروز نیز در وجود ماست» شکایت داشتند مانند کثرت کتاب، کوتاه بودن زمان و ضعف حافظه. دو نوآوری بنیادی که از افزایش سرعت در دسترس بودن اطلاعات و کاهش هزینه‌های مربوط به جست‌وجوی اطلاعات پشتیبانی کردند شامل نوآوری‌های چاپ گوتنبرگ و ظهور فناوری اطلاعات آی‌تی بود. قبل از این نوآوری‌های بنیادی، مساله اضافه‌بار اطلاعاتی نهایتاً به یک نخبه ثروتمند و ممتاز محدود می‌شد. در دوران باستان و قرون وسطی، اشراف و دانشگاهیان منحصراً با مشکلات مربوط به اضافه‌بار اطلاعات روبه‌رو بودند. ولی به طور خاص، افزایش فناوری اطلاعات و استفاده از خدمات اینترنتی به گسترش مشکلات مربوط به اضافه‌بار اطلاعات برای همه رده‌های اجتماعی منجر شد. ➕اضافه‌بار اطلاعاتی تحت عنوان پدیده‌هایی تعریف می‌شوند که فرد در معرض اطلاعات بیش از حد و غالباً بی‌فایده‌ای قرار بگیرد. چنین مواجهه‌ای با اطلاعات بیش از حد، روند اتخاذ تصمیم‌گیری موثر در یک سازمان را به طور قابل توجهی تضعیف می‌کند. علاوه بر این، متعاقباً کیفیت تصمیم‌گیری در یک سازمان را نیز کاهش می‌دهد. طبق تعریف شرودر و همکارانش در ابتدای پیدایش این مفهوم اضافه‌بار اطلاعات زمانی رخ می‌دهد که تصمیم‌گیرندگان با سطحی از اطلاعات روبه‌رو شوند که بیش از ظرفیت پردازش اطلاعات آنها باشد. ➕اضافه‌بار اطلاعات عامل تعیین‌کننده در ایجاد عملکرد منفی در محیط‌های کاری است که باعث از بین رفتن بهره‌وری، کاهش خلاقیت و ناخشنودی افراد می‌شود. به گفته دکتر لور «خسارات مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از اضافه‌بار اطلاعات هرساله در سراسر جهان 650 میلیارد دلار برآورد می‌شود (مبلغی که طبق گزارش بخش آمار سازمان ملل در سال 2016 برابر با تولید ناخالص داخلی سوئیس است).» ➕روانشناس و عصب‌شناس رفتاری، پورفسور دنیل لوتین استاد دانشگاه استنفورد می‌گوید اضافه‌بار اطلاعاتی چالش‌های جدی برای مغز به‌وجود می‌آورد و باعث می‌شود مغز قبل از اتمام روز دچار خستگی شده و از کارایی آن کم شود. روند تکاملی مغز بر اساس سرعت آهسته تولید و گسترش اطلاعات است بنابراین به راحتی می‌تواند پردازش‌های سریع‌تری انجام دهد. اما امروزه با سرعت بسیار بالا در تولید و گسترش اطلاعات، ذهن به آسانی قادر به مجزاسازی و انتخاب اطلاعات مرتبط نیست و در واقع انطباق لازم را نیافته است، بنابراین ذهن به راحتی فرسوده و خسته شده و در نتیجه فراموشکارتر از قبل می‌شود. ➕اضافه‌بار اطلاعاتی پدیده واقعی عصر حاضر است، پدیده‌ای که باعث تاخیر یا اختلال بسیاری از تصمیم‌گیری‌های مهم افراد می‌شود چراکه فرد احساس می‌کند اطلاعات زیادی دارد و باید از همه آنها استفاده کند. با توجه به اجتناب‌ناپذیری مواجهه با اطلاعات زیاد، باید در پی راهکار مدیریتی و سازماندهی آن بود و صرفاً اطلاعات زیاد در محیط نمی‌تواند باعث افزایش بهره‌وری شود. ✍رهام آریاراد / تجارت فردا ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امکان اشتراک‌گذاری صدا و تصویر معلمین و دانش آموزان از طریق «کلاس‌مجازی‌شاد» 🎤 ✨ برای بهبود کیفیت آموزش و تعامل بیشتر معلمین و دانش‌آموزان، امکان ارتباط تصویری در بستر «کلاس‌مجازی‌شاد» با بهترین کیفیت فراهم شده‌است. ♦️ همچنین برگزاری جلسات اولیا و مربیان و سایر جلسات از طریق این ویژگی، امکان پذیراست. ✅ شما می‌توانید با داشتن یک گوشی‌ و یا رایانه همراه از این امکان استفاده نمایید. ⚠️ «اینترنت رایگان» کلاس‌مجازی‌شاد، با توجه به اینکه این امکان نیازمند حجم بالایی از بسته اینترنت شماست، یک مزیت مهم تلقتی می‌شود. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
⚠️ هشـــــدار‼️ همانطور که بارها هشدار داده شده است، پیام فوق و تمام پیام‌های مشابه با عناوین جعــلی، حاوی بـدافـزار و ابزارهای فیشـینگ بوده و به منظور دسترسی غیـرمجاز به حساب کاربری شما ارسال می‌شوند! ⛔️ به هیچ عنوان فایل ارسال شده را دانلود نکنـــید و فرستنده را مسدود و گزارش نمایید! ⚠️ مجددا تاکــــید می‌شود، هیچ یک از بخش‌های رسمی وزارت آموزش و پرورش و یا عوامل شاد، بخشـنامه، دستـورالعمل، آیین‌نـامه و ...  را در قالب فایل zip ارسال نمی‌کــنـند. 🔍 ضمنا توجه کنید که تمامی حساب‌های کاربری رسمی در شاد دارای تیک آبی می‌باشند. 👈 برای حفظ امنیت حساب کاربری و حریم شخصی‌تان نیاز به تخصص و دانش فنی نیست! فقط کافی است بیشتر دقت کنید و هشدارها را جدی ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨هر کاری انجام میدید و می‌خواید ضربدر ده ضربدر هزار بشه... ☞⁠ ̄🇮🇷 ̄⁠☞⁩ ‌(⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁩ ➺   ◉━━━━━━─────── ⏰کانال پرورشی ایران حاوی مطالب آموزشی و فرهنگی 🧑‍💻 @Schoolteacher401 ↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️ @madrese_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍂 صبحانه مغذی ویژه فصل پاییز 🔸 نصیری _ کارشناس طب سنتی ـــــــــــــــــــــــــ ⏰کانال پرورشی ایران حاوی مطالب آموزشی و فرهنگی 🧑‍💻 @Schoolteacher401 ↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️ @madrese_yar
انواع درمان‌های خانگی و نکاتی که باید بدانید ▪️درمان‌های خانگی لزوماً جایگزینی برای درمان‌های دارویی یا جراحی نیستند و اغلب بخشی از مراقبت‌های پزشکی و دارویی را تشکیل می‌دهند. یک سری از راهکارهای خانگی مؤثر و ثابت شده هستند؛ اما دور برخی دیگر را باید کاملاً خط بکشید! ⏰کانال پرورشی ایران حاوی مطالب آموزشی و فرهنگی 🧑‍💻 @Schoolteacher401 ↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️ @madrese_yar
۱۵ تا از بهترین میان‌وعده‌ها برای مبتلایان به دیابت ▪️اگر دیابت دارید، انتخاب میان‌وعده‌های غنی از پروتئین، فیبر و چربی‌های سالم می‌تواند به افزایش سیری‌تان کمک کند بدون اینکه باعث افزایش بیش از حد قند خونتان شود ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تفسیر و مطالب قرآنی داستان‌ها و حکایات قرآنی خواندن روزانه یک صفحه از قرآن کریم 🥰 مطالب قرآنی 😍 @noorholy
🧕🏻 دختر خانما؛ 🙋🏻‍♂️ آقا پسرا؛ 🏕️دوست دارید توی اردوهای استانی و اردوهای چند روزه ی بیرون از استان خودتون شرکت کنید؟!🕌 🥰 دلتون میخاد کلی دوست خوب و باصفا پیدا کنید و یه عالمه چیزای خوب یاد بگیرید؟!📝 🤩پیشنهاد می‌کنیم یه سری به سامانه ی «مای مدیو» بزنید ( my.medu.ir ) و با ورود به بخش «نورینو»، رشته مورد علاقتون رو انتخاب و توی مسابقات قرآن، عترت و نماز ثبت نام کنید.👨🏻‍💻 🪧رشته‌های آوایی و پژوهشی مسابقات: ▪️قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم ▫️حفظ قرآن کریم ▪️اذان (پسران) ▫️مداحی (پسران) ▪️دعاخوانی (دختران) ▫️صحیفه سجادیه ▪️تفسیر قرآن کریم ▫️نهج البلاغه ▪️احکام ▫️انشای نماز ▪️گفتمان مهدوی 😳شاید باورتون نشه اما، شرکت توی این مسابقات می‌تونه مسیر زندگیتون رو عوض کنه و آینده‌ای روشن، پیش پای شما بذاره!🛣️ 📚بعد ثبت نام، محتوای مسابقات هم، بلافاصله براتون نمایش داده میشه. 🤳🏻یا می تونید تو برنامه کاربردی «شاد»، از بخش کتابخانه، محتوای رشته خودتون رو دریافت کنید. 😉در گوشی بگم: 🎁کلی جایزه و هدیه هم منتظر شماست و با صعود از هر مرحله، ضمن دریافت جایزه، به مرحله بالاتر راه پیدا کرده و از مرحله ی آموزشگاهی تا مسابقات کشوری و بین‌المللی هم راه پیدا کنید...🥇 ⏳فقط تا دیر نشده بجنبید ... 🗓️ مهلت ثبت نام تا ۲۰ آذر ماه 🏢 ستاد برنامه‌ریزی مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش 🏆 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این مرد آبادان را از سقوط حتمی نجات داد! 📣 به مناسبت سالروز شهادت شهید 🇮🇷 ☞⁠ ̄🇮🇷 ̄⁠☞⁩ ‌(⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁩ ➺   ◉━━━━━━─────── جملات ادبی🧑‍🌾 خاطرات مدرسه 👣 داستانهای مرتبط با مدرسه 🏠 در کانال داستان مدرسه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @dastankadeh
189_64460487357375.pdf
3.12M
🇮🇷 شیوه‌نامه چهل‌وسومین جشنواره فرهنگی‌هنری دانش‌آموزان سراسرکشور       🌀🌀🌀  "فــــــــــردا"  🌀🌀🌀 رشته های: 📝 آفرینشهای ادبی‌وفرهنگی       💻 رسانه و فضای مجازی           🎭 فیلم و هنرهای نمایشی                🎼 هنرهای آوایی و سرود                 🎨 هنرهای دستی و تجسمی ✅ ثبت نام از ۱۰ آذر تا ۸ بهمن ۱۴۰۳ جشنواره‌درون‌مدرسه‌ای همزمان‌درمدارس‌سراسر کشور ۱تا۸ بهمن 🌐 سامانه نورینو my.medu.ir ✅کسب اطلاعات بیشتر: 🔸دفتر آموزشگاه محل تحصیل 🔹کانال جشنواره در شبکه شاد به آدرس: @fardafestival 🔴 اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی 🟢 با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme