eitaa logo
تدریس یار
6.9هزار دنبال‌کننده
5هزار عکس
3.2هزار ویدیو
6.3هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
4_6041775124288375311.pdf
1.78M
📝 واژگان فارسی 💠 درس به درس 🍋 🍊 . @tadriis_yar7
130817794_-500779986.pdf
1.63M
دفتر مدیریت کلاس
آزمون ریاضی فصل اول و پاسخ.pdf
1.08M
🔰آزمون فصل اول ریاضی 📙پنجم ابتدایی
1_1233161680.pdf
1.75M
🔰 📝 📌فایل دفتر مدیریت کلاسی جدید امسال ❤️کانال_تدریس_خلاق📡 ╔═📚📒💡═════╗ @tadriis_yar
@edu_nub.pdf
404.6K
📚 جزوه فعل و انواع آن فارسی نهم 🍊 🍋 ✍📗📕📋 @tadriis_yar9
@edu_nub.pdf
17.88M
🎓 گام به گام عربی مبحث کل کتاب نهم 🍊 🍋 ✍📗📕📋 @tadriis_yar9
50.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس - درس ٢ پایه ساعت ١۶ چهارشنبه ۵ آبان ١۴٠٠ پخش شده از 🍊 🍋 ✍📗📕📋 @tadriis_yar9
شورای دانش آموزی.zip
286.1K
🗳🗳🗳 📖نمونه متن تبلیغات داوطلبان انتخابات شورای دانش آموزی(word_pdf) @ltmsme
taghvim ejraii parvareshi 1401-1402.pdf
573.4K
✍تقویم اجرایی پرورشی @ltmsme
(آ ا) باید گفت در روش های تدریس قدیمی و قبل از کتاب های بخوانیم و بنویسیم ،روش تدریس حروف الفبا به این صورت بود که ابتدا نشانه تدریس می شد وبعد کلمه ای که با حروف مورد نظر نوشته شده بود به دانش آموز با روش بخش کردن و صدا کشی آموزش داده می شد. به طور مثال اگر دانش آموز فقط حروف " آ ا " و "ب " را خوانده بود ،فقط می توانست کلمه های آب و بابا را که با این حروف نوشته می شوند را بخواند و بنویسد. اما در روش تدریس فعلی ابتدا کلمه هایی که در آن ها حروف مورد نظر به کار رفته به دانش آموز نشان داده می شود و بعد خود دانش آموز به طور فعال ، نشانه ی مورد نظر را در کلمه پیدا کرده و به او آموزش داده خواهد شد . به طور مثال برای تدریس نشانه ی "آ ا " این جمله ها آمده است و نشانه ی مورد نظر با رنگ دیگر نوشته شده است .آب آبی دریا آبی ..... نشانه ی مورد نظر ما به شکل هایی که در وجود دارد در کلمه ها آمده است و بچه ها باید با تلفظ و تکرار کلمه و راهنمایی آموزگار آن ها را پیدا کرده و بدانند صدای " آ " چند شکل دارد . مواردی هست که درخواست می کنم به آن ها توجه کنید : - (آ ا ) 1- قبل از شروع تدریس ،شکل هایی که مربوط به این نشانه است را به صورت پازل یا فلش کارت آماده کنید .وبا یک پارچ اب وارد کلاس شوید وبه همه ی انهایی که تمایل به خوردن اب دارند با لیوان های مخصوص خودشان اب دهید تا بخورند وبعد از انها بپرسید شما چه چیزی خوردید حتما همه خواهند گفت اب و.... 2-حتما بچه ها را به صورت گروهی تقسیم بندی کنید که در کلاس اول هر چه تعدادشان کمتر باشد ،مثلا دو یا سه نفری ،بهتر است . 3- پازل ها را بین بچه ها تقسیم کنید و آن ها را راهنمایی کنید تا بتوانند شکل مورد نظر را آماده کنند. 4- حالا از آن ها بخواهید در مورد شکلی که به دست آورده اند با یکدیگر مشورت کنند. 5- یک نفر از هر گروه گفته هایی که بین اعضای هر گروه رد و بدل شده را برای بچه های دیگر کلاس بازگو نماید. 6- کلمات کلیدی را به خاطر بسپارید و سعی کنید که این کلمات حتما توسط بچه ها گفته شود . مثلا :" بگو عزیزم ، در شکل چه چیزهایی به رنگ آبی می بینی ؟ " جواب خواهد داد : " دریا و ..." 7- هم پایان و هم آغاز بودن یک جفت کلمه را در نگاره ها با بچه ها تمرین کرده اید و الان می توانید در این مورد هم از آن ها سؤال کنید که چه کلماتی شنیدید که هم پایان و هم آغاز هستند .مثل بابا و دریا که هم پایان هستند و روی صدای آخر تأکید نمایید ویا آب و آبی هم آغاز هستند و روی صدای اول تأکید نمایید .تفاوت نگاره ها با نشان ها در این است که شما باید به هنگام تأکید صدای مورد نظر به شکل آن هم اشاره کنید. 8- اصلا لذت اکتشاف را از کودکان نگیرید .فورا اشاره نکنید که "آ" دو شکل دارد و بعد آن را معرفی کنید .بلکه با نشان دادن کارت تصاویرو معرفی شکل مورد نظر ،آن ها را به این موضوع اشکالی نوشته شده است @tadriis_yar1