eitaa logo
معلم یار
6.9هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
3.1هزار ویدیو
6.2هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
4_430064824924242831.pdf
564.2K
اول دبستان کاربرگ بسیار خوبیه👌
38690711079015.pdf
206.5K
🌈 آزمونک فصل سوم پایه فردا یه خبر خوب براتون دارم و ادامه ی فایل ها(پایه های اول تا سوم)رو داخل کانال میزارم. ممنون از همراهی شما😍🌺 @javadi_education
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه بچه هاتون علاقمند به فوتبال هستن این کاردستی نماد جام جهانی رو براشون درست کنید. خیلی هم راحته👌
کسر.pdf
176.7K
تمرین فصل۳ پایه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمرین سرود ویژه ی جشن تکلیف و آموزش نحوه ی تا کردن چادر⚜ های زندگی فرشته ها🧚‍♂ رهآورد اصفهان 💠آموزگار:خانم براتی
اجرای نمایش هفت خان 6 معلم خانم اکبری استان اصفهان
4_427697477605392465.pdf
503.6K
🥁آزمون عملکردی کتبی پایه . ➖➖➖➖➖➖➖
عوامل موثر در کشاورزی معلم : خانم اکبری استان اصفهان
✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند: مثلا: ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا  به هم نزدیک نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! " ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!" ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!" ⬅️  "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند: مثلا: ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا  به هم نزدیک نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! " ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!" ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!" ⬅️  "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند: مثلا: ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا  به هم نزدیک نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! " ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!" ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!" ⬅️  "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.
چند نکته کلاسداری .pdf
543.9K
صد نکته کلاسداری
38009021180884.pdf
3.82M
کار ریاضی سوال_ فصل_ به_ فصل تمرین _ آزمون_ ریاضی بسیار_ کاربردی 🇮🇷پایه
ارزشیابی-مستمر-تم-1-تا-7-ریاضی-اول-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
443.7K
تم یک تا هفت پایه ما مطالب از پایه اول بیشتر میزاریم چون تعداد مخاطبامون بیشتر هستند و همکاران هم تنوع بدن تو کاربرگ دادن و خلاقیت و دست ورزی دانش آموزانشان را بالا ببرند. ________ ممنون از اینکه مارو به همکاراتون معرفی میکنید ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
38715728742723.pdf
336.9K
💠 راهنمای طراحی و اجراي تکالیف مهارت محور مطالعه کنید👆👆 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
این هم یه نمونه از کاربرگ‌های بازی با اعداد هستش هم میشه با مداد دایره کشید هم از آبرنگ استفاده کرد و با انگشت چاپ انجام داد 😍 پایه اعداد رو به روش متفاوت درس بدید👌
مبارزه با استرس_1.m4a
6.08M
📌مبارزه با استرس 💎بعضی از دانشجو معلمان و حتی همکاران گرامی بابت شروع تدریس همواره استرس و اضطراب دارند. در این پادکست راهکارهای مقابله با استرس بیان شده است.
✅عنوان : ساخت ماکت تشکیل رود ✅هدف : توضیحاتی راجع به رود و آفرینش خداوند از جمله باران و برف و اینکه هرکدام اینها چه فوایدی برای انسان دارد منجر به علاقه دانش آموزان به ساخت ماکت تشکیل رود شد (ایده توسط معلم به دانش‌آموز ارائه شد) ✅روش تدریس: فعال ✅وسایل آموزشی:قاب،مقوا رنگی،ماژیک، پنبه ،رنگ گواش ✅مدرسه :نسل طهور تکاب ✅آموزگار: حمیراراضی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅عنوان: فیلم ماکت تشکیل رود ✅هدف : ارائه توضیحات دانش آموز و فعال بودنشان در ساخت ماکت و اینکه رود چگونه شکل می گیرد(ایده ساخت توسط بنده به بنده دانش آموز ارائه شد) ✅روش تدریس: فعال و مشارکتی ✅وسایل آموزشی :مقوا رنگی، ماژیک ،رنگ گواش،قیچی ،قاب ،نی ✅مدرسه : نسل ظهور تکاب ✅آموزگار: حمیراراضی
✅عنوان : انشای خلاق( گسترشی) ✅هدف: تلاش دانش آموزان برای ادامه دادن جمله ناتمام و ساخت روایت توسط شان و سهیم بودن دانش آموز در این کار نوعی ایجاد علاقه به این کار را به دنبال داشته است . ✅روش : فعال و نوین ✅وسایل آموزشی: وایت برد،ماژیک، کاغذa4، ✅پایه : پنجم ✅آموزگار:حمیراراضی ✅مدرسه: نسل ظهورتکاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای ورود نشانه به شهرک الفبا . ➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢پایه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تلفیق ریاضی و هنر ایجاد انگیزه فصل سوم ریاضی ➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢پایه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آشپزی در مورد عشق و علاقه‌ی بین انسان‌هاست. غذا شاید تنها وجه مشترک بین انسان‌های جهان باشد که قدرت آشتی دادن بین آن‌ها دارد. مهم نیست چه فرهنگی داشته باشید، مردم سراسر جهان برای غذا خوردن دور هم جمع می‌شوند. آشپز های کوچکمان امروز خاطره ای بیاد ماندنی برای خود رقم زدند😍😍😍 اجتماعی های زندگی فرشته ها🧚‍♂ و پیش دبستان رهآورد 💠آموزگار:خانم براتی