eitaa logo
تدریس یار پایه اول
10.3هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
17.2هزار ویدیو
16.8هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
🔔 🚹 نام بازی👈 نجات آدمک ها. 💭 نوع بازی👈 فکری ✅ هدف👈 تقویت مهارت تفکر، هماهنگی چشم و دست، تقویت قوه تخیل. ✂️ابزار 👈 رول کاغذ، پاستل، لگو، مقوا. 📖چه جوری بازی کنیم👈 ۱. روی یک رول کاغذ، تصویری از یک رودخانه، خانه، درخت و هر چیز دیگری که دوست دارید بکشید. ۲. با مقوا چند آدمک درست کنید. ۳. به کودک بگویید آدمک ها پشت رودخانه گیر کردند. به نظرت چه کار می شود کرد که آدمک ها به خانه شان برسند؟ حالا کودک دست به کار می شود و آدمک ها را به خانه می رساند. نکته 👈 💡بهتر است آدمک های مقوایی را که از قبل آماده کرده اید به حالت ایستاده روی کاغذ با چسب کاغذی بچسبانید که هم قابل حرکت باشند و هم جذاب تر. 💡خودتان را درگیر جزییات ابزار بازی نکنید. می توانید یک مستطیل با یک دایره بکشید و بگویید مثلا این آدم ها هستند. 🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁 https://eitaa.com/naghashi_ghese
دبستانی ✅بازی کانگورو مهارت حرکتی مهارت اجتماعی هماهنگی چشم و دست نکته: از این بازی برای روان خوانی بچه ها هم میتوانید استفاده کنید کلمات را روی توپ نوشته بخوانند و در سبد حریف بندازند هر چه بیشتر و سریع تر بخوانند امتیاز می گیرند 🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁 https://eitaa.com/naghashi_ghese
کاربرگ تمرکزی هدف : به کارگیری دونیم کره ی مغز تقویت حافظه دیداری هماهنگی دست وچشم https://eitaa.com/tadriis_yar1
# َ اَ اولم اَ اول نگام کنید تو جدول قد بلندی دارم شکل قشنگی دارم همیشه در اولم فکر نکنی تنبلم یک کلاه کوچک هم به روی سر می ذارم کلام کجه همیشه به غیر این نمیشه من و - َ غیر اول با هم هستیم تو جدول بدون منم - َ هستم - َ غیر اول هستم با این که من کوچکم میون صداها تکم قد بلند ندارم فکر نکنی بی کارم روی نشانه ها من سوارم و سوارم حالا من و شناختی کدوم نشونه هستم؟ اَ هستم و اَ هستم اَ هستم و اَ هستم
📣شیوه‌نامه جدید تصحیح املا📣 در شیوه‌نامه تصحیح املای فارسی آمده است، تشدید و جدانویسی در املای دانش‌آموزان نمره ندارد. همچنین کاربرد نشانه کسره اضافه کوچک یا بزرگ یکسان است. در شیوه‌نامه گروه زبان و ادب فارسی دفتر تالیف کتاب‌های درسی آمده است با توجه به اینکه بود و نبود تشدید در شکل املایی کلمات در فارسی تأثیری ندارد، بنابراین تشدید ارزش املایی ندارد و همکاران گرامی نباید نمره‌ای به آن اختصاص دهند یا نمره‌ای به‌خاطر ننوشتن آن از دانش‌آموزان کم‌کنند. در ادامه آمده است: جدا یا پیوسته‌نویسی، نمره ندارد، جدانویسی و پیوسته‌نویسی کلمات مرکب، سلیقه رسم‌الخطی است. هر دو شکل نوشتاری اینگونه واژه‌ها مانند کتابخانه/ کتاب خانه درست است و نباید برای این تفاوت نوشتاری نمره‌ای از دانش‌آموزان کم شود. همچنین این شیوه‌نامه تأکید دارد: ‌کاربرد نشانه کسره اضافه کوچک یا بزرگ یکسان است. نوشتن کلماتی که در ترکیب آنها از کسره اضافه استفاده شده، کوچک یا بزرگ نوشتن این نشانه مانند لانه بلبل/ لانهء، تفاوتی ندارد و نباید از دانش‌آموزان نمره کم کرد. در پایان این شیوه‌نامه نیز چند تذکر خطاب به معلمان داده شده است، هر مورد غلط در کلّ املا هر کلمه، تنها یک‌بار گرفته می‌شود. مثلاً اگر صبر را 3بار «سبر» بنویسد یک‌بار غلط گرفته می‌شود. در موارد کم یا زیاد گذاشتن نقطه و دندانه در کلّ املا 2بار محاسبه خواهد شد.