فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول#علوم
#بخش_اول
#فصل1
#زنگ_علوم
#سایه
#انیمیشن_آموزشی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول#علوم
#بخش_اول
#فصل1
#زنگ_علوم
#سایه_بازی
#ایده
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول#علوم
#بخش_اول
#فصل1
#زنگ_علوم
#سایه_بازی
#کاربرگ
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول#علوم
#بخش_اول
#فصل1
#زنگ_علوم
#سایه_بازی
#کاربرگ
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول💠💠💠💠
💠
علوم فصل دوم
سلام،به من *نگاه*کن
💠 قسمت اول
💠خوب دیدن ،، حس بینایی
💠همراه با آموزش بازی جهت تقویت حس *بینایی*
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اولعلوم
بخش سوم
گروه بهداشت قسمت دومزهرا بلوچ
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اولعلوم
بخش سوم
گروه مواد غذاییقسمت سوم زهرا بلوچ
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اولحس بویاییفصل دوم علومزهرا بلوچ
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
28.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه اولعلوم
بخش سوم
گروه ورزش
قسمت اول
زهرا بلوچ
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اولحس چشایی
فصل دوم
زهرا بلوچ
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
جمع10.pdf
347.1K
پایه اولکاربرگهای فوق العاده برای تثبیت یادگیری جمع
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول|
|
#فارسی
#نگاره6
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول|
|
◀️ فیلم تدریس ریاضی اول ابتدایی صفحه ۱۰
🔸 #تم ۲_صفحه_ ۱۰
🔺 تدریس و آموزش تم ۲ریاضی اول
🔸 هشتگ ها : #ریاضی #اول_ابتدایی
👩🏻🏫👈 مدرس : #خانم_شیرین_سرلک
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول|
|
#فارسی
#نگاره6
#بازی_بازی_تماشا
تدریس نگاره ی 6
ارزشیابی از نگاره ی 5:
پرسش درباره ی نگاره ی 5 + تمرین بخش کردن وصداکشی .
- روی میز معلم چه وسایلی قرار دارد؟
- اگر در کلاس مطلب را یاد نگرفتید ، چه می کنید ؟
2 کلمه ی بگو که صدای اولشان ( م) باشد ؟.( مدرسه - مدیر ) -
2 کلمه ی هم پایان بگو که صدای آخرشان ( س) باشد؟ ( کلاس- لباس)
اِمام را بخش کن ، سپس صداهای( اِ)وبعد صداهای(مام) را بکش.
بخش کردن کلمه ی اِمام » اِ + مام * صداکشی { اِ » -ِ } { مام » م + -ا + م }
می توانید برای ارزشیابی بهتراز قسمت های ببین و بگو , گوش کن و بگوو بگرد و پیدا کن نگاره ی 5 هم سوالاتی طرح کنید .
#اهداف_نگاره۶ 👇
١ - آشنايی با بوستان )پارک( و قسمت های مختلف آن
٢ - تقويت مهارت های ##زبانی
٣ - رعايت مقررات عمومی در بوستان و توجه به تابلوها )مراقبت از فضای سبز، رعايت بهداشت، آب خوردن از محل آب آشاميدنی و(…
٤- آشنايی با نحوهٔ استفاده از وسايل بازی در بوستان و رعايت نوبت
٥- تقويت روحيه ی ياری رساندن به گروه همسالان
٦ - توانايی رسم خطوط خميده از چپ به راست
٧ - توانايی تلفظ کليد واژه های چمن، چای، بادکنک و...
٨- توجه به رعايت صرفه جويی در اماکن عمومی
مفاهیم , هدف ها و مهارت های نگاره ی 6
1 – قسمت های مختلف یک پارک را نام ببرد .
2 – به هشدار تابلوهای پارک توجه دارد .
3 – برخی از قوانین موجود در پارک ها را بیان کند .
4 – در مورد آب غیرشرب در پارک ها تذکر می دهد .
5 – در صورت گم شدن در پارک ، به نگهبانی پارک مراجعه می کند.
6 – نکات ایمنی در استفاده از وسایل پارک را می داند و عمل می کند .
7 – در استفاده از وسایل بازی نوبت را رعایت می کند .
8 – در حین بازی مواظب بچه های کوچک تر می باشد .
9 – در تمیزی و زیبایی محیط پارک کوشا است .
10 – پارک را محیط مناسبی برای ورزش ، تندرستی ونشاط می داند .
11 – درحین بازی مواظب چمن و گل کاری های پارک می باشد .
12 – به توصیه های مسئولین پارک ( مدیر ،نگهبان ، باغبان و... ) گوش فرا می دهد .
13 – مکان های آب شرب در پارک را می شناسد .
14 – رعایت حال خانواده هایی که در پارک استراحت می کنند را می کند .
15 – در بازی های گروهی فعال و با نشاط است
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول|
|
#فارسی
#نگاره6
#بازی_بازی_تماشاتدریس درس
بهتر این است با هماهنگی مدیر و مسئولین پارک ، دانش آموزان به پارک برده شوند.
قبل از ورود به پارک گروه بندی شوند و سر گروه مشخص شود.
توصیه های لازم داده شود.
جلسه ی آموزشی چه در کلاس یا چه در پارک برگزار شود موارد ذیل را برای رسیدن به اهداف و مفاهیم درس پی می گیریم.
در کار گروهی :
- هريک از دانش آموزان دربارهٔ آنچه در تصويریا فضای پارک می بينند، فکر می کنند.
- دانش آموزان هر گروه دربارهٔ آنچه در تصوير یا فضای پارک می بينند، با هم گفت وگو می کنند.
- با توجه به نظر معلم، نماينده ای از گروه يا همهٔ اعضای گروه هرچه را در تصوير یا فضای پارک می بينند، بيان می کنند.
- معلم با توجه به اهداف اين نگاره، دانش آموزان را هدايت کرده و اشکالات تلفظی آنها رابرطرف می کند.
تصویر نگاره ی 6 را مقابل دیدگان کودک قرار می دهیم یا پس از جمع کردن دانش آموزان از پارک و تجمع آن ها در مکانی آرام پرسش ها را مطرح می کنیم.
سوالات باید ما را به اهداف و مفاهیم بالا نزدیک کند .
1 – نام این مکان چیست یاتصویر چه جایی رو نشان می دهد ؟ بوستان (پارک)
2 - در بوستان (پارک) چه چیز هایی می بینی ؟
تاب - سرسره - نیمکت - الاکلنگ - درخت - چمن – حوض و فواره ی آب – سطل زباله و...
3 – بوستان ( پارک) محل انجام چه کارهایی است؟
پارک محل بازی و تفریح کودکان است.
پارک مکان مناسبی برای استراحت و تفریح خانواده ها می باشد.
ونیز مکان خوبی برای ورزش و سلامتی است .
4 – چه نکاتی را درباره ی استفاده از پارک باید رعایت کنیم ؟
از وسایل پارک به خوبی استفاده کنیم تا خراب نشوند .
وارد چمن و گل کاری ها نشویم .
محیط پارک را تمیز نگه داریم و زباله ها را در سطل های مخصوص قرار دهیم .
در زمان تفریح و شادی برای دیگران مزاحمت ایجاد نکنیم.
از روشن کردن آتش در محیط پارک خوداری کنیم .
5 – چطور متوجه نکات نوشته شده در تابلو های پارک می شوید؟
از والدین ، بزرگ ترها و یا مسئولین پارک کمک می گیریم .
6 – برخی از نوشته های تابلو ها را بگویید ؟
خطر غرق شدن در حوض آب .
گل ها برای زیبایی است لطفا آن ها را نچینید .
آب های استفاده شده برای آبیاری پارک غیر شرب است ، لطفا برای نوشیدن آب از محل های مخصوص آب شرب استفاده کنید.
تابلوهایی پیکان دار که محل سرویس های دستشویی ، نماز خانه و...را نشان می دهد.
7 – در صورت گم شدن چه می کنید ؟
به نگهبانی پارک مراجعه می کنیم .
8 – در صورت شلوغ بودن پارک چه نکاتی را باید رعایت کرد ؟
مواظب باشیم که گم نشویم .
در استفاده از وسایل بازی نوبت را رعایت کنیم .
شتاب و عجله در بازی ها موجب صدمه رسیدن به ما می شود.
سرو صدای بیش از حد ، مزاحمت برای خانواده هایی که استراحت می کنندایجاد می کند.
9 – در پارک چگونه می توانید به دیگران کمک کنید ؟
می توانیم دوستانمان را تاب بدهیم .
محل سرویس های بهداشتی و آبخوری ها را به آن ها نشان دهیم.
اگر کسی گریه می کرد او را نوازش کنیم و علت را جویا شویم .
10 – در خرید از بوفه های پارک چه نکاتی را مد نظر دارید ؟
مواد غذایی مقوی بخریم .
به ##تاریخ مصرف مواد غذایی توجه کنیم .
برای مشخص کردن ##تاریخ مصرف از بزرگ تر ها کمک می گیریم.
11 – چرا همیشه باید با یک بزرگ تر به پارک برویم ؟
در صورت بروز آسیب دیدگی کمکمان کنند.
نکات حاوی هشدارها را به ما یادآوری کند.
در انجام بازی ها به ما کمک کنند.
و...
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول|
|
#نگاره6
#بازی_بازی_تماشا
🔴🔴 #ببين_و_بگو :
هدف از اين بخش تصوير خوانی، بيان شفاهی، جمله سازی و درک ارتباط تصاوير است.
دانش آموزان در هر گروه ابتدا تصوير را بررسی کنند وراجع به آن فکر کرده و گفت و گو کنند.
سپس معلم به صورت گروهی يا فردی راجع به آن تصوير سؤال کند.
بين تصاویر رابطه ی مفهومی وجود دارد.مفهوم هر تصویر جدای از تصاویر دیگر نيست.
سعی شود بچه ها با جمله های کامل به سؤالات پاسخ دهند ودر برابر جمله های کامل تر، تشويق شوند.
حرکت چشم از راست به چپ مورد توجه قرار گيرد.
پسری پوست موز را روی زمين می اندازد تصوير پارکبان به او تذکر می دهد
پسر از کار خود ناراحت و پشيمان می شود.
او پوست موزرا از روی زمين برمی دارد و در سطل زباله می اندازد.-جمع بندی دانش آموزان دربارهٴ تصاوير در گروه بحث می کنند و نمايندهٴ هر گروه داستان را درپنج مرحله بيان می کند.
🔴🔴 #گوش_کن_و_بگو :
در بوستان چه چيزهایی می بينی ؟ گل، چتر، سبزه، تاب، سرسره، ليوان، آب، الاکلنگ،طناب و ...
بچه ها در این بوستان به چه بازی هایی مشغولند ؟
الف - بادبادک بازی می کنند . ب - سرسره بازی می کنند .
ج - تاب بازی می کند . د - يک بچه بادکنک بازی می کند .
ه - بعضی ها توپ بازی می کنند.
وسوالات دیگری که می توانيد بيافزایيد.
🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه