eitaa logo
تدریس یار پایه یازدهم
4.1هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
3.9هزار ویدیو
9.2هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💜🍬 سرتو بنداز پایین کارتو انجام بده... خودتو مقایسه نکن... لحظه آخر ورق برمیگرده.. همه‌ى ما درونمون يك منه برنده و يك منه بازنده داريم. هميشه به نداى منه برنده‌ات گوش كن! وقتى هيچ‌كس باورت نداره، خودت‌رو باور داشته باش. بذار منه برنده كارش‌رو بکنه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
52503522114819.pdf
216.5K
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖ 💢نمونه سوال نیمسال اول 💥 گروه فیزیک استان ایلام 🔰مریم مسعودی 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar11
52503523776901.pdf
534.3K
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖ 💢آزمون شبه نهایی فیزیک یازدهم 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar11
52503528823327.pdf
2.63M
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖ 💢نمونه سوال فصل دوم 💥 گروه فیزیک استان اردبیل 🔰علیرضا آذری 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar11
52503530210303.pdf
1.39M
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖ 💢آزمون شبه نهایی فیزیک یازدهم 💥 گروه فیزیک استان خوزستان 🔰وهب محقق 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar11
13.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖ 💢تدریس فیزیک یازدهم تجربی و ریاضی و فیزیک 💥 انرژی خازن 🔰افسون فرهومند ـ استان اردبیل 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar11
31.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖ 💢تدریس فیزیک یازدهم تجربی و ریاضی و فیزیک 💥میدان الکتریکی 🔰افسون فرهومند ـ استان اردبیل 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar11
7.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖥 الکتروسکوپ مجازی 🔰آشنایی و کار با دستگاه الکتروسکوپ، بررسی وجود بار الکتریکی و تشخیص نوع بار 💢منطبق بر مطالب فصل ۱ فیزیک یازدهم و فصل ۹ علوم هشتم 🔗آدرس نرم افزار تعاملی: Byazma.ir/page/176 🖋علیرضا آذری، استان اردبیل ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 جعبه جادویی 🔸با وارد کردن هرجسمی با داخل این جعبه، جسم مورد نظر ناپدید می شود.😳 🔹چطور چنین چیزی ممکن است؟🤯🤔 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
15.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لذت فیزیک‌ تفاوت صدای نی (یا فلوت) با پنفلوت در چیست؟ تفاوت نی و فلوت در این است که در نی همه سوراخ‌ها باز است و نوازنده تلاش دارد سوراخ‌های مورد نظر را با انگشت ببندد. در فلوت برعکس، سوراخ‌ها بسته‌اند و نوازنده آنها را به دلخواه باز می‌کند. نی(فلوت) لوله باز است. در نی به دلیل این که چند سوراخ همزمان باز می‌ماند، همزمان یک هماهنگ اصلی داریم که طول موج تولیدی دو برابر فاصله نزدیکترین سوراخ به دهان است ولی چند هماهنگ دیگر نیز همزمان نواخته می‌شود که به فاصله سوراخ‌های باز بعدی با دهان نوازنده مرتبط می‌شود. پن‌فلوت لوله بسته است. طول موج هماهنگ اصلی تولید شده در لوله بسته چهار برابر طول لوله بسته است. بنابراین طول لوله‌های پنفلوت از طول نی یا فلوت کوچکتر است. نکته دیگری که صدای پن‌فلوت را شاخص می‌کند تکفام(تک طول موج) بودن صدای پن‌فلوت است که به نظر خیلی صاف می‌آید، در حالی که در نی(فلوت) صدای شنیده شده برهم‌نهی(سوپرپوزیشن) چندین هماهنگ متفاوت است. با دقت در این کلیپ می‌توانید تفاوت تکفام بودن و ترکیبی بودن صدا رو احساس کنید. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
روشهای خلاق تقویت انشانویسی 👇👇 ♦️انشای گسترشی :👇👇 در این روش معلم یک جمله را می گوید و دانش آموزان با استفاده از درک خود انشا را گسترش می دهند. به عنوان مثال :شیری در جنگل زندگی می کرد. ناگهان.... ادامه ی آن را دانش آموزان تعریف می کنند. ┄┅┅┄┄┅✶🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش کیسه ی جادویی : در این روش آموزگار اشیایی را درکیسه قرار داده واز سر گروه های دانش آموزان می خواهد که تعدادی ازاشیا را از کیسه خارج کرده و هر گروه با توجه به اشیایی که در اختیارشان قرار گرفته ابتدا جمله و سپس انشا بنویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️خلاصه کردن داستان: داستان کوتاهی برای دانش آموزان می خوانیم و از آن ها می خواهیم تا خلاصه ی داستان را در چند جمله بنویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش پازلی: تعدادی جمله را که در ارتباط با یک موضوع متفاوت هستند روی کارت هایی می نویسیم و به صورت تصادفی در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم. سپس از آن ها می خواهیم کارت های مرتبط را پیدا کنند و در گروه انشایی بنویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️تصویر یابی: تصویری را روی تابلو می چسبانیم یا از تصویر کپی گرفته وبه تعداد دانش آموزان می دهیم. از آن ها می خواهیم هر چیزی را که در تصویر می بینند با یک خط به بیرون کشیده ونام آن را بنویسند. بعد از این که همه ی شکل های مربوط به تصویر نام گذاری شد ، با آن ها جمله و سپس متن بنویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش تداعی و شاخه بندی: به این صورت که از دانش آموزان می خواهیم تمام کلماتی را که در مورد یک موضوع به ذهنشان می رسد بیان کنند این کلمات براساس نزدیکی به یکدیگر در چند شاخه روی تخته سیاه نوشته می شود . حال می توان از دانش آموزان خواست با توجه به کلمات موجود ، انشای خود را بنویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️استفاده از موضوعات تخیلی: به دانش آموزان می گوییم داستان خیالی با اغراق زیاد بنویسن خودمان ابتدا یک داستان شگفت انگیز و عجیب و غریب را تعریف می کنیم مثلا یک شب خواب دیدم اندازه ی مورچه شدم...... ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش مسابقه ی جمله های ادبی: از دانش آموزان می خواهیم در مورد چند موضوع یا چند اسم مانند مادر ، آسمان ، خدا جمله های زیبا بنویسند. بعداز بین آن ها بهترین را انتخاب می کنیم و بچه ها با استفاده از آن جمله و جمله های خودشان در گروه انشا می نویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش خاطره نویسی: برای دانش آموزان یک خاطره تعریف می کنیم. بعد از تمام شدن خاطره ازآن ها می خواهیم آن چه را که در ذهنشان مانده بنویسند و در مرحله ی بعدی می خواهیم یک داستان یا خاطره از خود یا اقوامشان بنویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش تکمیل داستان: در این روش بچه ها چشمشان را می بندند و گوش های خود را آماده ی شنیدن می کنند ما داستانی را آغاز می کنیم و هر دانش آموزی که اسمش را صدا کردیم ، موظف است داستان ما را با یک جمله کامل تر کند تا زمانی که داستان تمام شود. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش خورشیدی: روش خورشیدی نوعی بازی با کلمات است. یک نفر یک کلمه می گوید و آن را درون خورشید می گذاریم . سپس چند کلمه ی مرتبط با آن کلمه بچه ها می گویند و در شعاع های خورشید می نویسیم. و بعد با استفاده از آن کلمه ها جمله و سپس متن می نویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش استفاده از کلمات : در این روش ما موضوع انشا را بیان می کنیم. سپس کلماتی را با توجه به موضوع روی تخته می نویسیم تا دانش آموزان در نوشتن انشا از آن ها استفاده کنند . دانش آموزان با توجه به کلمات داده شده جملاتی را می نویسند، سپس جمله هایی را که مرتبط با هم هستند در یک گروه قرار می دهند و در پایان آن ها را مرتب می کنند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش مشارکتی : موضوعی به دانش آموزان ارائه می شود و هر کدام از بچه ها به نوبت در مورد آن جمله ای می گویند. (البته چند دقیقه فرصت فکر کردن به بچه ها می دهیم.) مطالب بچه ها را روی تابلو می نویسیم و به کمک خودشان جملات را پس و پیش می کنیم تا به صورت یک انشای کامل درآید. 🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
18.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌻 مبانی و روش مواجه با سوالات دینی دانش آموزان( قسمت اول) ⏰جهت سفارش تبلیغ در مجموعه کانالهای بانوان و کودکان با ما در ارتباط باشید @Schoolteacher401 ●●●●●●●●●●●●●●●●● @madrese_yar