38614635661147.pdf
1.01M
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ حسابان ۱
◾️پایه یازدهم
◾️رشته ریاضی
🌀جزوه فصل اول
✍گروه ریاضی استان یزد
📌فایل:pdf
📝 #حسابان۱_یازدهم_ریاضی
📬ارسالی: استان یزد
🔹سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
36199212002342.pdf
1.19M
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ حسابان۱
▪️پایه یازدهم
▪️رشته: ریاضی
🌀جزوه فصل ۳ - تابع نمایی و لگاریتم
✍ جناب آقای هوشنگ افشین
📌 فایل pdf
📝 #حسابان۱_یازدهم_ریاضی
📬ارسالی : استان خوزستان
🔹نسخه مهرماه ۱۴۰۰
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
36072084784345.pdf
1.29M
نام کتاب : فیزیک 2 یازدهم تجربی و ریاضی فیزیک
موضوع درس :ویژگی های مغناطیسی مواد
بخش 3_5
مؤلف : هدیه منوچهری
سرگروه فیزیک شهر تهران
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
36199209437143.pdf
1.23M
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ حسابان۱
▪️پایه یازدهم
▪️رشته: ریاضی
🌀جزوه فصل ۲ - تابع
✍ جناب آقای هوشنگ افشین
📌 فایل pdf
📝 #حسابان۱_یازدهم_ریاضی
📬ارسالی : استان خوزستان
🔹نسخه مهرماه ۱۴۰۰
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
30873887944833.pdf
25.96M
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ حسابان۱
▪️پایه یازدهم
▪️رشته: ریاضی
🌀جزوه کل کتاب
✍ آقای سیاوش شریفی
📌 فایل pdf
📝 #حسابان۱_یازدهم_ریاضی
📬ارسالی : استان خوزستان
🔹نسخه مهرماه ۱۴۰۰
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
26498507053388.pdf
416.1K
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ حسابان۱
▪️پایه یازدهم
▪️ رشته ریاضی
🌀جزوه فصل سوم
✍ تهیه کننده :جناب آقای جابرعامری
📌فایل pdf
📝 #حسابان۱ # یازدهم_ریاضی
📬ارسالی : خوزستان
🔹سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
38614624248988.pdf
375.8K
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ حسابان ۱
◾️پایه یازدهم
◾️رشته ریاضی
🌀 جزوه فصل سوم
✍ گروه ریاضی استان یزد
📌فایل pdf
📝 #حسابان۱_یازدهم_ریاضی
📬ارسالی : استان یزد
🔹سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
26498510296988.pdf
599.2K
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ حسابان۱
▪️پایه یازدهم
▪️ رشته ریاضی
🌀جزوه فصل دوم
✍ جناب آقای جابرعامری
📌فایل pdf
📝 #حسابان۱ #یازدهم_ریاضی
📬ارسالی : خوزستان
🔹سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
26497504634923.pdf
26.92M
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ حسابان۱
▪️پایه یازدهم
▪️رشته ریاضی فیزیک
🌀جزوه فصل اول
✍ جناب آقای فاضلیان
📌 فایل pdf
📝 نام درس: جبر و معادله، پایه یازدهم، رشته ریاضی فیزیک
📬ارسالی: استان همدان
🔹سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از نسل باکریها، او را مدافع وطن آفریدند!
🇮🇷 #فرزند_ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دوران قاجار، فعال سیاسی وطن پرست هم داشت!
🇮🇷#فرزند_ایران
#برای_ایران
سوالات مرحله دوم زیست 11- ماه.pdf
1.11M
#یازدهم
#آزمون_ماه_زیست
زیست_شناسی 2
#فصل_دوم
#مرحله_دوم
#دفترچه_سوال
20آبان1400
🍊#پایه_یازدهم
🍋#یازدهم
🍐کانال
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#شیمی_یازدهم_فصل_اول
🏵 بررسی نکته فوق العاده مهم در نام گذاری آلکان های شاخه دار
📽 #میکرو_کلیپ
✍ استاد امیرسام غلامی
🍊#پایه_یازدهم
🍋#یازدهم
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
سوالات_و_پاسخنامه_مرحله_دوم_زیست_11_ماه.pdf
1.35M
#یازدهم
#آزمون_ماه_زیست
زیست_شناسی 2
#فصل_دوم
#مرحله_دوم
#دفترچه_پاسخنامه_تشریحی
20آبان1400
🍊#پایه_یازدهم
🍋#یازدهم
🍐کانال
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#شیمی_یازدهم_فصل_اول
🏵 آنالیز و تحلیل یک تست عالی از شیمی آلی 😍
🔰 کنکور سراسری ۹۸ رشته ریاضی
📽 #میکرو_کلیپ
✍ استاد امیرسام غلامی
🍊#پایه_یازدهم
🍋#یازدهم
🍐کانال
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
2017_10_درسنامه_تفصیلی_عربی_سال_یازدهم_انسانی.pdf
6.64M
جزوه عربی
زبان قران
پایه یازدهم
🍊#پایه_یازدهم
🍋#یازدهم
🍐کانال
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#شیمی_یازدهم_فصل_اول
🏵 راز حل سوالات استوکیومتری در ۳۰ ثانیه
🔰 حل سوال از کتاب درسی شیمییازدهم
📽 #میکرو_کلیپ
✍ استاد امیرسام غلامی
🍊#پایه_یازدهم
🍋#یازدهم
🍐کانال متوسط
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
هدایت شده از Ltms
📝📝📝📝
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار
👇👇👇👇👇👇
از ابتدایی تا متوسطه
☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️
کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن.
#تبلیغ #تبلیغات #تبادل
با ما دیده شوید.
جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه
در ۱۵ کانال
@teacherschool
✅✅✅✅✅✅✅
هدایت شده از تدریس یار دهم
منبع کامل کتاب های کمک درسی با حجم بالا و محدودیت در ارسال در ایتا
♥️
جزوات و نکته های درسی
درخواست کتاب و جزوه
https://rubika.ir/tqdriis_yar
📝📝📝📝
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار
👇👇👇👇👇👇
از ابتدایی تا متوسطه
☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️
کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن.
#تبلیغ #تبلیغات #تبادل
با ما دیده شوید.
جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه
در ۱۵ کانال
@teacherschool
✅✅✅✅✅✅✅
هدایت شده از Ltms
🖼 #طلوعی_دیگر...🔆
🍁صبح بوی زنـدگی
🍁بوی راستگویی
🍁بوی محبت و دوست داشتن
🍁بوی عشق و مـهربـانی میدهـد
🍁در روز آخر آبان
🍁آسمانتون آبی
🍁دلـتون از غـصهٔ دنیـا خـالی
🍁لطف خدا در زندگیتون جاری
☀️ سلام؛ صبحتون بخیر و نیکی و سرشار از لطف و رحمت بی کران
📲 ✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@ltmsme
هدایت شده از معلم یار
✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند:
مثلا:
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا به هم نزدیک نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! "
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!"
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!"
⬅️ "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند:
مثلا:
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا به هم نزدیک نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! "
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!"
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!"
⬅️ "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند:
مثلا:
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا به هم نزدیک نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! "
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!"
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!"
⬅️ "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
هدایت شده از معلم یار
آزمون عملکرد: استیگنز (2006) آزمون عملکرد را روش سنجشی معرفی می کند که اساس آن بر مشاهده و قضاوت استوار است.یادگیرنده در فعالیتی که مستلزم به کار بستن دانش، مهارت و یا تولید یک محصول است مشغول می شود و معلم کیفیت عملکرد او را مشاهده و مورد قضاوت قرار می دهد. از نظر ویگینز(2005) آزمون عملکرد به معنای « سنجش ابعاد فهم و توانایی کاربست دانش و مهارت های یادگیرنده با استفاده از تکالیف واقعی زندگی است». بروکه (2009 آزمون عملکرد را نوعی روش سنجش تعریف می کند که در آن دانش آموز با استفاده از مهارت ها و دانش خود مسأله ای را حل ؛ محصولی را تولید و یا یک مهارت خاصی را نشان می دهد. در تعریفی دیگر، آزمون عملکرد به آزمون های عملی در هم تنیده ای گفته می شود که با استفاده از ابزار و وسایل، دانش عملی و محتوایی دانش آموزان و نیز توانایی آنان در به کار گیری دانش فرا گرفته شده برای استدلال و حل مسأله مورد سنجش قرار می گیرد(کیامنش،1376).
با جمع بندی تعاریف ارائه شده، آزمون عملکرد را می توان « روش سنجشی تعریف کرد که در آن یادگیرنده با انجام تکالیف واقعی یا مشابه با زندگی واقعی توانایی خود را در استفاده از دانش و مهارت های آموخته شده برای استدلال، حل مسأله، تولید محصول و یا اجرای یک مهارت ویژه نشان داده، سپس معلم با مشاهده عملکرد، کیفیت آن را توصیف و مورد قضاوت قرار می دهد»(خوش خلق، 1391).
منبع: ساخت و تهیه آزمون عملکرد،ایرج خوش خلق،1391
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
هدایت شده از معلم یار
انواع آزمونهاي عملکردي:
گرانلاند(1998)انواع روشهاي سنجش يا آزمونهاي عملکردي را به چهار دسته ي زير تقسيم کرده است:
1- آزمون کتبي عملکردي
2- آزمون شناسايي
3- آزمون عملکردي درموقعيت شبيه سازي شده
4- نمونه کار
دراين نوع تقسيم بندي،آزمون نوع اول،يعنِي آزمون کتبي عملکردي،بيشترين فاصله را از عملکرد درزندگي واقعي دارد،ولي آخرين نوع آزمون،يعني نمونه ي کار،کمترين فاصله راازعملکرد در زندگي واقعي دارد.روشهاي چهارگانه ي بالا را هم مي توان جداگانه به کاربست وهم با يکديگر مورد استفاده قرار داد.در بعضي موارد تنها يک روش کفايت مي کند،اما در بيشتر مواقع کاربرد ترکيب دو يا چند روش ضروري به نظرمي رسد.
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
هدایت شده از تدریس یار پایه پنجم
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارنامه دوماهه اول بصورت ورد
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5